DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 31)

před 3 roky od oscarhorche14
|
135 128 zobrazení 720 odpovědí |
|
1...30 31 32...37
Příspěvek od najjanga1 byl odstraněn
najjanga1
před 2 měsíci

Vážený uživateli, mám pocit, že tady máme trochu zmatek. Dovolte mi, abych vám pomohl objasnit několik věcí:

Nejsme podpora kasina a nejsme zaměstnanci kasina. Je tedy pro nás nemožné zkontrolovat něčí profil kasina nebo herní historii. Bylo by však docela zvláštní, kdyby kasino umožnilo soukromé společnosti přístup do svého systému, nemyslíte? Nemá tedy žádný vztah k podpoře 1 vítězství.

Začněme tedy, prosím, základy. Žádný z administrátorů fóra neví, co víte o vašem problému, takže si prosím věnujte chvíli času na vysvětlení všech podrobností, pokud máte zájem o další diskusi. Je to pro vás v pořádku?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci
Příspěvek od najjanga1 byl odstraněn
před 2 měsíci

Pokud mohu, dává mi to smysl, kasina nebo jejich poskytovatel plateb potřebuje nějaký čas na vyřešení problému. Pokud víte, že váš výběr je zpožděn kvůli chybě platebního systému, očekávám, že kasino aktualizuje, jakmile bude situace vyřešena. Za takových okolností si představuji, že nemají co dodat, dokud se něco nezmění.

Upřesněte prosím, co myslíte tím, že „váš účet je v normálním stavu"? Například předpokládám, že je k dispozici bez jakýchkoli omezení.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak můžete vidět v recenzi, toto kasino páchá Korejcům velký podvod.

Dostávají pouze zálohu.

Automaticky přeloženo:
yeosy1220
před 2 měsíci

Ahoj!

jakou recenzi máš prosím na mysli? Právě jsem si všiml vaší stížnosti, která je dostupná všem přímo zde 👈👈

Píše se tam, že "výběr byl zpožděn o měsíc." Myslím, že to musí být extrémně vyčerpávající. Abychom vám pomohli co nejlépe, odpovězte na stížnost, jakmile budete připraveni. Počáteční fáze vždy spočívá ve shromáždění všech relevantních informací; proto by to bez vás nešlo. 🙏

Vaše nápady a zpětnou vazbu si rádi přečteme i na fóru.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můj výběr byl zpožděn o více než 70 dní, abych byl přesný. Mám přístup ke svému účtu a mohu hrát vklad a hry, ale žádní zaměstnanci kasina mi neodpovídají na můj e-mail.

Tato společnost vypadá, jako by všichni její zaměstnanci již utekli

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
yeosy1220
před 2 měsíci

To je neuvěřitelné! No, jsme tak rádi, že jste našli toto fórum a podali stížnost. Nejlepším způsobem, jakého jsem schopen, by kasino mělo být připraveno poskytnout velmi dobré vysvětlení. Upřímně řečeno, takové zpoždění v kombinaci s naprostou ignorací je s největší pravděpodobností velmi těžké ospravedlnit. Uvidíme, co přijde dál. Tady máte alespoň naši plnou pozornost; neboj se.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od najjanga1 byl odstraněn
najjanga1
před 2 měsíci

Bylo tedy evidentně nutné počkat, až se vyřeší všechny technické problémy, jak to vidím já. Jsem rád, že jsi dostal peníze a není třeba se dále starat.

Každopádně myslíš, že tady budeš i přes tuto zkušenost hrát dál? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Id: 85322318

Můj účet na webu 1win byl bez důvodu uzavřen. Můj účet obsahuje více než 2 400 000 egyptských liber. Nemohu se přihlásit ke svému účtu a vybrat si peníze. Když se přihlásím, napíše mi to, že váš účet byl zablokován. Kontaktujte podporu. Kontaktoval jsem bezpečnostní oddělení od 27. Loni v srpnu jsem odevzdal všechny požadované soubory a zatím jsem neobdržel odpověď s tím, že maximální lhůta pro odpověď je 30 dnů. Nyní uplynulo více než 50 dní.

Automaticky přeloženo:
meromeco2017
před 2 měsíci

Zdravím vás, hned jsem vám chtěl doporučit reklamaci , ale koukám, že už se vám tu podařilo sehnat novou, která je super.

Co není skvělé, je to, jak kasino celou situaci bere a ignoruje vás. Nedovedu si představit, co by mohlo být za tím, že do 50 dnů nedostanete odpověď, to je na mě moc. Zkoušel jsi zkontrolovat pole se spamem a tak, jestli tam náhodou něco nezůstalo?

Z reklamace jsem také slyšel, že jste ověření úspěšně dokončil, takže by mě docela zajímalo, co stojí za tím, že jste zatím nedostal nic relevantního. Náš tým se o to pokusí také a uvidíme, zda můžeme pomoci.

Jakkoli to nerad říkám, budeme muset být trpěliví pro další vývoj a uvidíme, kam se dostaneme.

Doufám, že se vše v dobrém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Děkuji mnohokrát

Už jsem zkontroloval spamové pole v mém e-mailu, nic tam není a snažil jsem se je mnohokrát kontaktovat, ale žádná odpověď. Myslím, že je to tím, že na účtu je hodně peněz.

Automaticky přeloženo:
meromeco2017
před 2 měsíci

Ano, je to něco, co je jistě nepříjemné, když tak dlouho nic nevíte. Za takové peníze bych si představoval, že by vyšetřování vaší hry mohlo být, ale to je jen můj odhad, nejlépe by to bylo vědět od nich. Pokud se vám ale tak dlouho nemohou ozvat, tak bych v reklamaci viděl světlo na konci tunelu. Doufám, že se našemu týmu podaří kasino kontaktovat a že odpoví a osvětlí celou situaci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, prosím, nevím, zda je toto správné místo pro podání této stížnosti, ale hledal jsem způsob, jak mi pomoci a bylo mi řečeno, že Casino Guru mi může pomoci, prosím 1win zablokoval můj účet nespravedlivě s tím, že jsem porušil jejich pravidla, která jsem neudělal. Můj účet byl verifikován již dříve a bylo to úspěšné, všechny mé výběry byly zaplaceny, pak po měsíci byl znovu verifikován, ale tentokrát byl zablokován, všechny peníze na mém účtu jsou pryč, protože nemám přístup k můj účet

Automaticky přeloženo:
Michael01
před měsícem

Dobrý den.

Nebojte se, našli jste to správné místo. Pokud vidím, stížnost byla zkontrolována a přijata, takže prozatím prosím uveďte všechny relevantní podrobnosti, které máte k dispozici. Není třeba čekat na konkrétní požadavek; stačí poslat vše, co nějak souvisí s dříve provedeným ověřením i s aktuálním vydáním s neplatným zůstatkem účtu. Mám-li hádat, zdá se, že kasino při druhém nebo lépe řečeno „dodatečném" ověřování zjistilo nějaké podobnosti, nejspíše s jinými účty.

Máte prosím nějaké ponětí, co se mohlo pokazit? Hádání je jedna věc, ale očekával bych, že nějaké podrobnosti poskytne pracovník kasina. máte nějaké?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, paní, mohu poskytnout vše potřebné k obhajobě mého případu, prosím, řekněte mi, co potřebujete, abych poskytl, jediné, co mohu poslat, jsou snímky obrazovky každého jednotlivého e-mailu, který mi poslali, a všeho, co jsem jim poslal. můžete sem poslat všechny ty screenshoty. Mám to udělat? Odpovězte mi prosím

Automaticky přeloženo:
Michael01
před měsícem

Není potřeba nám nic posílat. Počkejte prosím na časovač vaší stížnosti a váš řešitel zašle další odpověď s tím, co dělat dál.

Jsme rádi, že jste mohli podat stížnost zde a náš tým udělá maximum pro její vyřešení.

Můžu se prosím zeptat, z čeho vás obvinili? Mluvil jsi o nějakém porušení pravidel.🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Posílám vám mail, který mi poslali, pak vám pošlu doložku.

Ahoj!

Naše bezpečnostní služba provedla komplexní a objektivní kontrolu vašeho herního účtu a na základě jeho výsledků uvádíme následující.

Zároveň vás informujeme, že v souladu s bodem 9.7. Z Pravidel užívání stránek část Všeobecné obchodní podmínky (dále jen Pravidla), pokud se sázející dopustí podvodného jednání vůči sázkové společnosti (multiúčet, použití softwaru k automatizaci sázek, hraní v arbitrážních situacích, pokud herní účet neslouží k uzavírání sázek, zneužívání věrnostních programů apod.), sázková společnost si vyhrazuje právo takovému podvodnému jednání zabránit zrušením sázek a uzavřením herního účtu účastníka sázení.

Tedy v souladu s porušením bodu 9.7. herní účet byla zablokována a nelze ji obnovit.

Vezměte prosím na vědomí, že po opětovné registraci bude váš herní účet bez předchozího upozornění zablokován.


Ustanovení 9.7

9.7. Pokud se účastník sázky dopustí podvodného jednání vůči sázkové společnosti (multiúčet, používání softwaru pro automatizaci sázení, hraní v arbitrážních situacích, není-li sázkový účet využíván k uzavírání sázek, zneužívání věrnostních programů atd.), pak sázky společnost si vyhrazuje právo zastavit takovéto podvodné aktivity:


zrušení sázek;

uzavření účtu sázejícího s vrácením peněžních prostředků složených na účet jako vklad;

apeluje na orgány činné v trestním řízení ohledně toho, že se takový sázkař dopouští podvodného jednání.


Tato pravidla jsem zde neporušil, 1win mi chybně zablokoval účet.

Automaticky přeloženo:
Michael01
před měsícem

Je vždy těžké uhodnout, co přimělo casio použít takové pravidlo proti hráči. Pokud si tedy nejste vědomi ničeho, co by vás mohlo vyvolat podezření z podvodu, zvážil bych, zda dát stížnosti dostatek času na poskytnutí dalších podrobností. Očekával bych, že kasino přijde s důkazy podporující jejich tvrzení. To je každopádně nevyhnutelná část reklamačního procesu.

Stalo se snad něco neobvyklého, když jste tam hrál? jaké hry jsi hrál? Obávám se, že musíme počkat, jak se stížnost dále vyvine.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Docela dobré kasino. Hraji několik měsíců a neměl jsem žádné vážné problémy.

Automaticky přeloženo:
1...30 31 32...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky