DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 34)

 od oscarhorche14
|
166 954 zobrazení 757 odpovědí |
|
1...33 34 35...39
katherinemomberg329 příspěvek smazal/a

Zní to opravdu frustrovaně, když nevíme, co se přesně děje.

Můžu se zeptat, jestli ti alespoň poslali email s nějakým vysvětlením?

Je opravdu neprofesionální nevysvětlovat důvod.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu a jaké hry, pokud se mohu zeptat?

Možná by vám náš reklamační tým mohl pomoci. Jediná věc je, že nemáme žádné oddělení zabývající se sportovními sázkami, takže pokud sázíte na sport, nejsem si jistý, zda můžeme zasáhnout.

Dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
neo09092

Z vaší stížnosti vidím, že jste měli problémy s odstoupením od smlouvy a náš tým již na vašem případu pracuje. Dokonce i kasino je aktivní ve vláknu stížností, což je dobré znamení, že jsou ochotni vše vyřešit.

Doufám, že to nebude dlouho trvat a vše se dá vysvětlit.

Mohu se prosím zeptat, jak jste se o této informaci, kterou jste napsal, dozvěděl? Dá se to nějak dokázat?



Automaticky přeloženo:

Jak často má 1win problémy s vklady hráčů?

Automaticky přeloženo:
SergeyRebrov

Věřím, že spoustu informací najdete v tomto vláknu nebo dokonce při čtení uživatelských recenzí tohoto kasina.

Zažili jste nějaké problémy? Možná bychom mohli nějak pomoci?


Automaticky přeloženo:

Mám problém s výběrem peněz z mého účtu, prosím o pomoc. file

Automaticky přeloženo:
katherinemomberg329 příspěvek smazal/a

Mám problém s výběrem peněz z mého účtu, prosím o pomoc. file

Automaticky přeloženo:

Mohu se zeptat, jaké máte potíže?

Vidím, že kasino vám odpovědělo a informovalo vás, že musíte počkat, jak mohu jednoduše říci.

Existuje nějaký problém, prosím?

Kdy přesně jste požádali o výběr?

Automaticky přeloženo:
katherinemomberg329 příspěvek smazal/a

A přemýšleli jste o podání stížnosti? 🤔

Možná by náš tým pro stížnosti mohl pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, už je to 14 dní, ale stále mám zmrazený účet a mám obavy. Jen by mě zajímalo, jestli se to už někomu na této platformě stalo.

Automaticky přeloženo:
ashokkumar9t7

Viděl jsem, nebo si alespoň pamatuji, že v některých případech kasino zkoumalo hru. Je to to, čím procházíte, nebo je s tím spojeno něco jiného, ​​jako je ověření účtu?

Viděl jsem, že se vám podařilo otevřít stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci, pokud to bude trvat déle než 14 dní, které Veronika zmiňuje.

Důležité samozřejmě bude s penězi nic nedělat a hlavně o ně nepřijít a nechat je, dokud se vše nevyřeší.

Věřím, že to bude brzy.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den Děkuji za odpověď!


Ani jsem nevydělával, pořád jsem ztrácel a najednou mi jednoho dne při přihlášení přišlo upozornění "Můj účet byl zablokován" a pak píšu na podporu a oni účet okamžitě odblokovali a já myslel, že vše proběhlo normálně, takže Udělal jsem další vklad a hrál Blackjack a vzal jsem si nějaký zisk, když jsem se pokusil vybrat peníze, nebyly ani pryč ke zpracování, čekal jsem 2-3 dny stále stejné, výběr zůstal nevyřízený, tak jsem se rozhodl promluvit na podporu prostřednictvím e-mailu a oni pošlete mi zabezpečený odkaz pro nahrání mých dokumentů a dokončení selfie ověření, udělal jsem vše, o co požádali, a další e-mail, který jsem obdržel, byl, že za 14 dní od nich obdržím e-mail po kontrole mé herní historie a uplynulo 14 dní a stále od nich žádná odpověď, takže mám obavy. Přikládám snímek obrazovky mého e-mailu, prosím zkontrolujte. filefile DOUFÁM, ŽE CHÁPETE MŮJ PROBLÉM!!

Automaticky přeloženo:
ashokkumar9t7

Chápu, že jde hlavně o ověření. Dejme tedy kasinu 14 dní, které jim dovolíme, a pokud se nic nezmění, pak kasino kontaktujeme. Měsíc se zdá jako dlouhá doba a myslím, že pokud budou potřebovat nějaké další dokumenty, mohou o ně požádat dříve, ale to zjistíme.

Zachovejme tedy klid a čekejme, jak se celá situace vyvine.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jasně! Počkám ještě týden! Děkuji za reakci :))

Automaticky přeloženo:
jaykimwife12 příspěvek smazal/a

váš účet musí být také zmrazen... promluvte si s podporou prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:

Stačí se vzdát po 7 dnech, pak 14 dnech, pak 30 dnech, je to typický podvod.

Automaticky přeloženo:
ashokkumar9t7

Jedná se o podvodné společnosti. Mnoho obětí nedostává své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jsi lhář. Zavíráte oči před nezákonnými aktivitami, kterých se dopouštějí, a bezpočtu lidí nedostává své vklady zpět. Nemluv za ně. Jsou to podvodníci. Jsou zločineckou organizací.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jsou zločineckou skupinou. Přesný důvod pozastavení účtu není jasný.

O blokování účtů z jakéhokoli důvodu není ani zmínka. Prostě blokují účty z nějakých důvodů podle svých pravidel. Neříkají ale přesně, jaký je důvod. Říkají to nejasně. Jak tomu může každý uživatel rozumět?



Automaticky přeloženo:
ashokkumar9t7

Nikdy vám nezaplatí po 14 dnech nebo dokonce po 30 dnech. Jsou podvodnou zločineckou skupinou.

Automaticky přeloženo:
1...33 34 35...39
Jít na stránkuz 39 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky