Dobrý den, včera jsem provedl vklad 5000 a chtěl vybrat 20000 a zablokovali mi účet. Jednoduše mi řekli, že neexistuje žádné řešení. Považuji to za neuctivé a podvod z jejich strany, protože by si neměli nechat mé peníze, že jsem vyhrál sázení, proto už nevěřím 1win.
Hello, yesterday I made a deposit of 5,000 and wanted to withdraw 20,000 and they blocked my account. They simply told me that there was no solution. I find it disrespectful and a scam on their part because they should not keep my money that I won betting, that is why I no longer trust 1win.
Hola el día de ayer realize un depósito de 5.000 quise retirar 20.000 y me bloquearon mi cuenta, simplemente me dijeron que no había solución encuentro una falta de respeto y estafa de su parte porque no deberían quedarse con mi dinero que gane yo apostando, por eso ya ninguna confianza con 1win
Zní to opravdu frustrovaně, když nevíme, co se přesně děje.
Můžu se zeptat, jestli ti alespoň poslali email s nějakým vysvětlením?
Je opravdu neprofesionální nevysvětlovat důvod.
Jak dlouho hrajete v tomto kasinu a jaké hry, pokud se mohu zeptat?
Možná by vám náš reklamační tým mohl pomoci. Jediná věc je, že nemáme žádné oddělení zabývající se sportovními sázkami, takže pokud sázíte na sport, nejsem si jistý, zda můžeme zasáhnout.
Dejte nám prosím vědět.
This sounds really frustrating to not know what exactly is going on.
May I ask if they at least sent you an email with some explanation?
It is really unprofessional to not explain the reason.
How long do you play at this casino, and what kind of games, if I may ask?
Maybe our complaint team would be able to help you out. The only thing is that we have no department dealing with sports bets, so if you bet on sports, I am not sure if we can intervene.
Please let us know.
Z vaší stížnosti vidím, že jste měli problémy s odstoupením od smlouvy a náš tým již na vašem případu pracuje. Dokonce i kasino je aktivní ve vláknu stížností, což je dobré znamení, že jsou ochotni vše vyřešit.
Doufám, že to nebude dlouho trvat a vše se dá vysvětlit.
Mohu se prosím zeptat, jak jste se o této informaci, kterou jste napsal, dozvěděl? Dá se to nějak dokázat?
I can see from your complaint that you experienced some issues with your withdrawal, and our team is already working on your case. Even the casino is active in the complaint thread, which is a good sign they are willing to sort everything out.
I hope that it won't take long and everything can be explained.
May I ask how you found out about this information you wrote, please? Can it be proved somehow?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.