Asi bych začal tím, že bychom se vám nepokoušeli pomoci, kdybychom „zavírali oči", takže to prosím nepřemýšlejte. Viděl jsem, že se vám Jozef snaží pomoci ve vašem případě a kasino mu zjevně poslalo e-mail. V této oblasti je zcela běžné, že ne vše je hráčům poskytnuto, protože pak by možná věděli, jak některé věci obejít. Nemusíte se bát, že uděláme nespravedlivá rozhodnutí, Jozef se na to podívá a zhodnotí, zda stačí to, co kasino poslalo. Věřím, že vám poté podá vysvětlení, ať už to dopadne jakkoli.
To, že tam máte peníze tak dlouho, chápu, není příjemné, sám bych se cítil smutný a frustrovaný. Ale mluvit o nás špatně, když se vám snažíme pomoci, pravděpodobně není nejchytřejší věc.
Takže, i když to nerad říkám, zkuste počkat na vyřešení stížnosti a pak uvidíme, zda kasino není takový podvod, jak říkáte.
I guess I'd start by saying that we wouldn't try to help you if we were "turning a blind eye" so please don't overthink it. I have seen that Jozef is trying to help you in your case and the casino has apparently emailed him. It is quite common in this area that not everything is provided to players, because then they might know how to work around some things. You don't have to worry about us making unfair decisions, Jozef will take a look at it and evaluate if what the casino sent is enough. I believe he will give you an explanation afterwards, whatever the outcome.
The fact that you have money there for so long I understand is not pleasant, I would feel sad and frustrated myself. But talking bad about us while we're trying to help you is probably not the smartest thing to do.
So, as much as I hate to say it, try to wait for the complaint to be resolved and then we'll see if the casino is as much of a scam as you say it is.
Automaticky přeloženo: