před měsícem
Máte kontaktní údaje pro bajtové novinky?
Do you have contact info for byte news?
0
Máte někdo kontakt na Muizgn? Myslím, že se nyní stali zkušenými ve skrývání informací 😂
Anyone have contact with Muizgn? I think they've become skilled at hiding information now 😂
Någon som har kontakt till Muizgn? Tycker dem har blivit skickliga på att dölja information nu 😂
HSBC nyní odmítla mé tvrzení o podvodu na základě toho, že platby kartou do asi 6 různých zemí za den byly legálně odeslány na stránky s hazardními hrami,
Myslím, že budu kontaktovat všechna média, abych upozornil na to, co se stalo, že je to absolutní zasraný vtip.
HSBC have now refused my scam claim on the basis that card payments to about 6 different countries in a day were legit sent to gambling sites,
I think I’m going to be contacting every single media outlet to highlight what has happened it’s an absolute fucking joke.
Kontaktujte chlápka jménem Adam Bradford – také rád přispěji, anonymně!
Dělá články pro hlavní média a byl na BBC atd.
Contact a guy called Adam Bradford - I would also be happy to contribute, anonymously! adam.bradford@me.com
He does articles for main media outlets and been on BBC etc.
Ví někdo něco o tom, s kým je licence PH Casino (Usoftgaming) na Curacau (nebo kdekoli jinde)?
Na jejich webu nemůžu najít podrobnosti.
Mám spor se svou bankou ohledně tohoto kasina. Potřebuji dokázat, že porušili své T&C, aby mi mohly být vráceny peníze. Nevíte někdo něco o nich a jak fungují?
Překvapivě mají správný kód obchodníka s hazardními hrami pro přijímání plateb kartami, přestože ve Spojeném království nejsou regulovány.
Anyone know anything about who PH Casino's (Usoftgaming) license in Curacao (or anywhere) is with?
I can't find the details of it on their website.
I have a dispute in with my bank in regards to this casino. I need to prove they have broke their T&C in order to be refunded. Does anyone know anything about them and how they operate?
Surprisingly they have the correct gambling merchant code for accepting payments on cards, despite being unregulated in the UK.
Ne, příteli.
Hledám to a nemůžu nic najít.
No, my friend.
I'm looking for it and I can't find anything.
Όχι φίλε μου
Το ψάχνω και δεν μπορώ να βρω τιποτα
Usoftgaming BV je pod správou dodržování předpisů Xecutive Corporate Management BV (XCM). Viz pokud můžete doložit, že jste vyčerpali veškeré reklamační postupy webu bez uspokojivého vyřešení.
Usoftgaming B.V. is under compliance management of Xecutive Corporate Management B.V. (XCM). Please refer to complaints@xnext.io if you can document that you have exhausted all complaint procedures of the website without satisfactory resolve.
support@ph.casino
Právě mi byl přidělen agent FOS, řekli, že případ bude přezkoumán na základě činnosti banky, nikoli samotného kasina, což mi bohužel nedává naději, systém je skutečně zmanipulovaný ve prospěch kasin. Také uvedli, že se podívali na vše, co jim bylo v této fázi zasláno, a nemyslí si, že by ode mě potřebovali něco víc.
Just had an FOS agent assigned to me, they've said the case will be reviewed on the activity of the bank rather than the actual casino themselves, which doesn't give me hope unfortunately, the system is really rigged in the casinos favor. Also stated they have looked at everything that's been sent to them at this stage and they don't think they need anything more from me.
Právě jsem dostal odpověď od společnosti Monzo, stručně řečeno, odmítli moje zpětné zúčtování s tím, že to není podvodné…
Během asi 20 minut odpověděli na velmi podrobnou zprávu včetně všech příslušných zákonů a předpisů. Zaměřuje se především na nesprávné MCC a žádné přijaté zboží.
jsem zklamaný. Vrátil jsem se ke stížnosti, ale toto nastavuje standard jejich přístupu k tomuto.
Just had a response from Monzo, in short, they have rejected my chargeback stating it’s not fraudulent…
They replied within about 20 minutes to a very detailed message including all relevant laws and regulations. Mainly focusing on incorrect MCC and no goods received.
im dissapointed. I’ve gone back to raise the complaint but this sets the standard of their approach to this.
Ahoj Pavle, doufám, že se máš dobře, kámo.
Nenašel jsem způsob, jak vás kontaktovat soukromě, a oceňuji, že jste prozatím odešel.
Udělal jsem na to hodně výzkum a shrnul jsem spoustu problému do 1 e-mailu, který byl sdílen s Monzo a rychle zamítnut. Cítím, že mé tvrzení je správné a silné, zdůrazňujíc zákony a předpisy s tím související. Společnost Monzo odpověděla velmi rychle, takže jsem je požádal, aby přehodnotili zpětné zúčtování, protože si nemyslím, že na tom strávili dost času. Pravděpodobně viděli komentáře k hazardu a mysleli si, že by to mohli rozdrtit.
Každopádně jsem doufal, že bychom se mohli spojit a mohl bych se podělit o to, co jsem našel, a zjistit, jestli nemáte nějakou radu. Více o tom, jak s tím přistupovat k FOS. Nechci prohrát boj a možná už mám ten nejsilnější přístup a rozhodl jsem se být transparentní jako vy. Ale velmi bych ocenil připojení, protože vím, že jste také měli nějaký tlak zpět od bank.
Hello Paul, hope you’re getting on ok mate.
I couldn’t find a way to contact you privately, and appreciate you were stepping away for the time being.
I’ve done a lot of research on this, and have summarised a lot of the issue into 1 email which was shared with Monzo and quickly rejected. I do feel my claim is correct and strong, highlighting laws and regulations related to this. Monzo replied very quickly so I’ve asked them to re evaluate the chargeback as I don’t think they spent anywhere near enough time on it. They probably saw the gambling comments and thought they could squash it.
Anyways, I’d hoped we could connect and I could share what I’ve found, and see if you have any advice. More so on how to approach the FOS with this. I don’t want to lose the fight, and perhaps I’ve already got the strongest approach, and chose to be transparent like you did. But would massively appreciate connecting as I know you had some push back from the banks as well.
Pokud to pomůže, FOS mě dnes kontaktoval a řekl, že k tomu přistupují podle toho, jak to řešily banky, ne kvůli problému s offshore kasinem samotným, takže věřím, že to může být způsob, jakým byste se k tomu měli dívat.
If it helps the FOS contacted me today and said they're approaching it from how the banks handled it, not the issue with the offshore casino itself so i believe that may be how you should view approaching it.
Zajímavé, říkáte, že by se měl přístup více zaměřit na skutečnost, že banka tyto transakce neidentifikovala, protože byly zkreslené? Také skutečnost, že banka neoznačila neobvyklou útratu bez ohledu na název transakce?
Předpokládal jsem, že se budu muset více zaměřit na vinu kasina a proces obchodníka, aby banka zpracovala zpětné zúčtování?
Interesting, are you saying the approach should be more focused on the fact the bank didn’t identify these transactions because they were misrepresented? Also the fact the bank didn’t flag the unusual spending regardless of the transaction name?
I assumed I’d need to focus more on the casinos blame and merchant process for the bank to process the chargeback?
Ano, agent FOS řekl, že se zaměřují na banky, které to řeší, spíše než na samotný spor, kasina je zatraceně téměř nemožné kontaktovat a obvykle posílají stejné BS znovu a znovu, takže to opravdu dává smysl. Opravdu si myslím, že záleží na tom, jestli seženete rozumného agenta, nebo zda banka spor špatně vyřešila. Mohlo by stát za to zdůraznit proces obchodníka, tj. špatné kódy obchodníka, třetí strana atd., ale uvedli, že jejich stížnost je zaměřena spíše na samotnou banku než na kasino.
Yes, the FOS agent said they're focusing on the banks handling of it rather than the dispute itself, the casino's are damn near impossible to contact and usually send the same BS over and over so does make sense really. Really think it's down to whether you get a reasonable agent or the bank has mishandled the dispute. Could be worth highlighting the merchant process, i.e. wrong merchant codes, third party etc but they stated their focus of the complaint is with the bank itself rather than the casino.
Nejsem u stížností FOS a pravděpodobně nebudu, ale mám zkušenosti se stížnostmi FOS v rámci své práce. Pokud řekli, že se zaměřují na banky, úhel je v tom, že by měli zpětné zúčtování pod platným kódem. Tj. 12.7 data nebo zboží nebyly přijaty, pokud si přečtete dvě žádosti FOS, které byly akceptovány, žádná banka neprovedla zpětné zúčtování a byla zrušena, ale pokud zaškrtnete ty, které ztratily, většina lidí obvinila banky ze zmeškání transakce, pokud kdybych byl já, soustředil bych se výhradně na část zpětného zúčtování, takže vycházel buď z nepřijatého zboží, nebo z nesprávných údajů (podle toho, co jste zkusili), pak zopakujte, že banka nemůže zastavit něco, co se obchází, ale pokud byl použit správný kód, blokování hazardu by to chytil, proto spadá přímo do chargebacku a měl by dobrou šanci na úspěch. Pokud odmítli zboží a vy jste se nezmínili o hazardních hrách, stačí uvést, že nebyly poskytnuty žádné důkazy, takže měli zahájit zúčtování.
I am not at FOS complaints on mine and likely won’t be, but do have experience with FOS complaints within my work. If they have said they are focusing on the banks the angle is that they should chargeback under a valid code. I.e 12.7 data or goods not received, if you read the two FOS claims that were accepted neither bank did the chargeback and was overturned, but if you check the ones that lost the majority of the people blamed the banks for missing the transaction, if it were me I would solely focus on the chargeback part so base it on either goods not received or incorrect data (whichever you tried), then reiterate that the bank cannot stop something that is being bypassed but if the correct code was used the gambling block would have caught it therefore it falls right for chargeback and would have a good chance to succeed. If they have rejected on goods and you haven’t mentioned gambling then just state no evidence was ever provided so they should have initiated chargeback.
12.7 je vízum Neznám verzi Mastercard
12.7 is visa I don’t know the Mastercard version
Zmínil jsem se o hazardních hrách a nemohl jsem odstoupit, což doufám váží v můj prospěch, ale skutečnost, že agent řekl, že věří, že mají všechny informace, které potřebují, ode mě v této fázi nebudou žádné vyžadovat, je skličující. Požádali mě, abych potvrdil částku, která byla špatná, takže doufám, že tam banka udělala chyby... Nechci zveřejňovat příliš mnoho informací, protože to probíhá, ale podíval jsem se na FOS z několika úhlů a zvýšil pár bodů
I have mentioned gambling and i was unable to withdraw which i hope weighs in my favor but the fact the agent said they believe they have all the information they need so won't require any from me at this stage is disheartening. They asked me to confirm the amount which was wrong so i'm hoping that the bank has made errors there... Don't want to post too much information as its ongoing but i've gone a few angles at the FOS and raised a few points
Hodně štěstí, pokud se soudce přikloní k bance, můžete postoupit k ombudsmanovi a tam od vás pravděpodobně přijme další informace. Je zajímavé vidět, na jakém základě banka odmítla zpětné zúčtování, protože to je klíčové, opět nikdo neobviňuje banku ani si nemyslí, že by měla transakci zastavit, ale měla by zpětné zúčtování, pokud je to platný důvod, a vy ano, pokud nemůžete vybrat, mělo by to být zpětné zúčtování .
Best of luck, if the adjudicator sides with bank you can progress to the ombudsman and that’s where they are likely to accept further information from you. Be interesting to see what basis the bank have refused chargeback as that is key, again no one blames bank or thinks they should stop the transaction but they should chargeback if valid reason and you do have if you can’t withdraw that should be a chargeback.
Díky, teď jsem u ombudsmana, řekli, že se podívali na vše, co jsem poslal v mé stížnosti, a mají pocit, že v této fázi nepotřebují žádné další informace, předpokládám, že mají na mysli soubory, které dostali od banky sami, přidal jsem do svého e-mailu s odpovědí nějaké další informace jen pro dobrou míru, ale skutečnost, že v této fázi nepotřebují další informace, jak to uvedli, buď znamená, že si nemyslí, že mám případ, nebo se domnívají, že informace jsou dostačující k pokračování v mém případě. Vzhledem k povaze těchto stížností se cítím velmi pesimisticky i poté, co jsem jim poslal další příklady takových případů v mém e-mailu s odpovědí, myslím, že je to na štěstí s agentem a se způsobem, jakým nemají zájem o další informace. Přikláním se k názoru, že jsem zasáhl agenta, který bohužel nebude stát na mé straně.
Thanks, i'm with the ombudsman now, they stated they looked at everything i've sent in my complaint and feel they don't need any more information at this stage, i'm assuming they mean the files they got from the bank themselves, i added some more information in my reply email just for good measure, but the fact they don't need anymore information at this stage as they put it either means they don't think i have a case or they feel the information is sufficient enough to proceed with my case. With the nature of these complaints i'm feeling very pessimistic even after sending them other examples of such cases in my reply email, i think it's down to pot luck with the agent and with the way they're not interested in more information i'm inclined to believe that i've hit an agent who won't side with me sadly.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.