před 8 hodinami
Asi před 3 měsíci mi byla vrácena plná částka.
About 3 months ago I got a full refund.
0
Asi před 3 měsíci mi byla vrácena plná částka.
About 3 months ago I got a full refund.
Jsem připraven se dát dohromady. Pošlete mi e-mail a já vám pošlu podrobnosti, které potřebujete. Goldenbet mi dluží tisíce, ale nikdy jsem od nich nedostal náhradu.
I’m up for coming together. Send me the email and I’ll send through the details you need. Goldenbet owes me thousands but I never got a refund from them.
Která banka? A který obchodník? Řekla to banka nebo obchodník?
Which bank? And which merchant? Has the bank said this or the merchant?
Budu si muset založit nový účet a vytřídit svůj chromebook, doufejme, že se toho hodně dostane 🙂 můžu to udělat dnes večer, pokud ne, určitě to zítra vytřídím x
I will need to set up a new account and sort my chromebook out hopefully lots will get on board 🙂 may do it tonight if not I will sort it tomorrow for sure x
Jak jste obchodníky kontaktovali? Rozhodně odešlete stížnost GC, doufejme, že je to zastaví, protože v Austrálii, Švédsku a Španělsku byli dříve obviněni z tohoto druhu věcí
Doufám, že z nich taky něco dostaneš 🙂 není to jednoduchá parta, se kterou se vypořádat
How have you contacted the merchants? Definitely submit the GC complaint, hopefully it'll get them shut down as they've got previous charges in Australia, Sweden and Spain for this kind of thing
Hope you get something out of them too 🙂 they're not an easy bunch to deal with
Jsem pro to, mám od nich snímky obrazovky a několik e-mailů, jeden z nich zcela popírá spojení se Santedou, spolu se snímky obrazovky jejich webových stránek s nápisem „Santeda International", opravdu si přeji, abych se na to podíval ještě jednou depo'd, ale google je udělal, aby vypadaly autenticky... Pokud je tu jedna věc, za kterou jim musím přiznat uznání, tyto "podniky" vypadají na první pohled legitimně
I'm up for that, i've got screenshots and a fair few emails from them, one of them denying ties with Santeda altogether, alongside screenshots of their website saying "Santeda International" on it, really wish i took a second look before i depo'd, but google made them look authentic... If there's one thing i've got to give them credit for, these "businesses" look legitimate on the face of it
Měl někdo štěstí se zpětnými zúčtováními nebo jakýmikoli refundacemi za vklady provedené bankovním převodem, nejen skupina Santeda, ale některá z těchto stránek Curacao? předem děkuji.
Has anyone had any luck with chargebacks or any kind of refunds for deposits made via bank transfer, not just the Santeda group but any of these Curacao sites? Thanks in advance.
Více zpětných zúčtování než refundací z toho, čeho jsem byl svědkem
More chargebacks than refunds from what i've witnessed
Četl jsem v tomto článek. Poplatky ve skutečnosti nikdy nezaplatili. Google to, nedávné články před pár dny o tom všem
I read an article in this. They never actually paid the charges. Google it, recent articles a few days ago on it all
Prohledal jsem toto fórum a našel jsem relevantní e-mailové adresy (doufám, že jsou správné) a poslal jsem jim všem individuální e-mail s podrobnostmi (ve zkratce), že zneužití MCC na mých bankovních výpisech je nezákonné a že jsem nic nekoupil od jsou to obvykle stránky, které se netýkají hazardních her, např. stránky o krypto/NFT, které nemají nic společného s GoldenBet.
Předpokládám, že buď neodpoví, nebo odmítnou vrácení peněz. Ale dám jim 48 hodin, pak zvednu, projdu svou bankou atd., pokud neodpoví.
I scoured this forum for the relevant email addresses (hoping they’re correct) and sent them all an individual email detailing (in short) that they’re misuse of MCC on my bank statements is illegal, and that I have not purchased anything from them, as they are typically sites not relating to gambling e.g. a crypto/NFT site that has nothing to do with GoldenBet.
I imagine they either won’t reply, or will decline the refunds. But I’ll give them 48 hours then I’ll raise I’ll go through my bank etc if they don’t reply.
Zvedl bych přes banku, Elegro v podstatě řeklo, že je jim to jedno, pokud k nim banky nepřijdou, i když to jsou obecně obchodníci Nikotpf, tyto pochybné společnosti využívají velké množství zpracovatelů třetích stran, což je další celý právní problém sám o sobě (data ochrana a praní špinavých peněz)
Než půjdete do banky, projděte si vlákno a rozmyslete si, jakou cestou se na ně chcete vydat, protože obecně řečeno, jakmile některé banky uvidí hazard, obvykle si nad ním myjí ruce.
I'd raise through the bank, Elegro basically say they don't care unless the banks go to them, that's generally Nikotpf merchants though, these shady companies use a multitude of third party processors, which is another entire legal issue within itself (data protection and money laundering)
Before you go to the bank though go through the thread and think about which way you want to go at them, as generally speaking as soon as some banks see gambling they generally wash their hands of it
Aww ok děkuji. Vůbec mi neodpověděli.
Aww ok thank you. They have not responded to me at all.
Děkuji za radu,
Nemyslím si, že v mém případě je možné vytvořit úhel, který by se nepřiznal k hazardu. Vzhledem k tomu, že se za 3 měsíce uskutečnilo 100 transakcí, snadno by identifikovali vzorec a nemohu toho mnoho vymyslet, abych to pokryl.
Musím doufat, že poctivost a závažnost situace rezonuje s bankou, v některých případech to z vlákna zní, jako by se to stalo.
a pokud si s tím banka umyje ruce, vyvolá to z jejich strany jen větší stížnost. Jedna věc je, že offshore společnost nemá žádnou povinnost péče, ale banka ve Spojeném království by měla, myslím, že je docela snadné to zdůraznit.
Thank you for the advice,
i don’t think in my case it’s possible to create an angle that isn’t confessing to the gambling. As there’s 100s of transactions made over a 3 month period, so they’d easily identify a pattern and not much I can make up to cover that.
id have to hope the honesty and severity of the situation resonates with the bank, in some cases from the thread it sounds like this did happen.
and if the bank wash their hands with it, that’ll just create a bigger complaint from them. It’s one thing an offshore company having no duty of care, but a bank in the UK should, I imagine it’s pretty easy to highlight this.
Myslím, že pokud jde o banky, je to šedá zóna, měly by mít povinnost se o to starat, ale pokud to bude možné, umyjí si nad tím ruce, příslušné úřady by rozhodně měly dělat lepší práci při čištění těchto webových stránek. Doufám, že u nich najdete sympatického agenta. Na papíře je snadné upozornit na spoustu problémů, ale pokud seženete nesympatického agenta, prostě odmítne, pak vám předá podrobnosti o ombudsmanech, z dohledu sejde z mysli, což je bohužel to, kde jsem já.
I think it's a grey area as far as the banks are concerned, they should have a duty of care but when possible they'll wash their hands of it, the relevant authorities definitely should be doing a better job of cleaning up these websites. I do hope you find a sympathetic agent with them. On paper it's easy to highlight a lot of the issues but if you get an unsympathetic agent they'll just decline then forward you ombudsmen details, out of sight out of mind kind of thing, which is sadly where i'm at.
To je strašný kámo, přes jakou banku jsi šel? Moje bude hlavně Monzo ale i Santander.
doufám, že budu mít štěstí na obchodníky, pokud ne, budu se muset uchýlit do banky a pak se jen podívat, jestli s tím budu mít štěstí.
Doufám, že tito obchodníci odpoví nebo poskytnou odhadovaný čas příjezdu, protože teď budu napjatě čekat, abych věděl, kde jsem.
That’s awful mate, which bank did you go through? Mine will be mainly Monzo but also Santander.
im hoping I can get lucky with the merchants, if not, I’ll have to resort to the bank and then just see if I get lucky with that.
I hope these merchants reply, or give an ETA, as I’ll be anxiously waiting now to know where I’m at.
Pro jistotu. Čekám na stížnost u Tesca, přes rok jsem jim poslal 3 e-maily s žádostí, aby mi zablokovali kartu a přestali hrát, a třikrát to neudělali, doufám, že přijmou a vymažou můj dluh . NatWest a Santander Podal jsem stížnosti a oba mým jménem vznesli zpětná zúčtování, která se hromadí kolem 3 tisíc. Držíme palce.
For sure. I have a complaint with Tesco waiting, over a year I sent them 3 emails of me asking them to block my card and stop me gambling and three times they didn’t do it, I’m hoping they will accept and clear my debt owed. NatWest and Santander I put complaints in and they have both raised chargebacks on my behalf that accumulates about 3k. Fingers crossed.
Chase, nikdy bych je nepoužil, jakmile to všechno dojde k závěru, ve skutečnosti s nimi zavřu svůj účet. Doufám, že budete mít štěstí nebo narazíte na obchodníky a dostanete odpověď, dal bych jim 72 hodin od chvíle, kdy jste odeslali e-mail, a pak to pronásledujte s bankou a mezitím si pořiďte cokoli a všechno, co můžete, ať už to budou e-maily, účty v kasinech, doklad o KYC, všechno. Uspořádejte je také do složek, abyste k nim měli snadnější přístup.
Chase, i wouldn't ever use them, once all this has come to a conclusion i'm actually going to close my account with them. I hope you do get lucky or hit a nerve with the merchants and get a response, i'd give them 72 hours since you emailed then chase it with the bank, screenshot anything and everything you can in the meantime, whether it be emails, accounts with the casinos, proof of KYC, everything. Organize it into folders too so you can access it more easily.
Hun, zahajuji řízení zítra nebo možná později dnes večer, podle toho, jak bude pozdě. Podívejte se na licenční zákony o hazardních hrách Caracaco na CGB, obsahuje několik informativních informací. Když jste hráli omezenou hru, která neměla být nabízena vaší jurisdikci, porušili své licenční smlouvy. Máte nějaké důkazy o této hře jako důkaz? Skupina Santada je horší. Zakládám e-mailový účet, abychom všichni jako kolektiv mohli podat žalobu proti skupině santeda a všem kasinům, ke kterým jsme se na jejich platformách připojili, a odhalit je kvůli zločincům, kterými ve skutečnosti jsou. Takže pokud se chcete zúčastnit, budu potřebovat uživatelská jména v kasinech, na kterých se nacházíte, kolik kasina činí (toto lze na požádání skrýt před ostatními členy). Tak dále a tak dále, pokud se spojíme jako kolektivní síla v číslech, stížnosti poputují ke třem organizacím santeda s našimi záměry a také k ADR v Caracacu a poté k licenčním orgánům. Upřímně jsem ještě neslyšel o nikom, kdo by od nich dostával refundace, i když zcela porušují zákony Spojeného království a jejich jurisdikce SMH Donbet stále obchoduje na základě jazzové licence, která vypršela, celá řada z nich je šokující.
Hun I am starting a proceeding tomorrow or maybe later on this evening depending on how late it gets. Take a look at the Caracaco gambiling licence laws on CGB it has some informative information. As you played a restricted game that should not have been offered to your jurisdiction they broke their licence agreements. Have you any evidence of this game play for proof? Santeda group are the worse. I am setting up an email account so we all as a collective can bring a case against santeda group and all the casinos we have joined on their platforms and exposing them for the criminals they really are. So if you want to participate, I will need user names at casinos your locations what casinos amounts (this can be hidden from other members if requested). So forth and so on, If we come together as a collective strength in numbers the complaints will go to three organisations santeda with our intentions and also to a ADR in caracaco and then the Licencing authorities. I honestly haven't heared of anyone getting refunds from them yet even though they are completely breaking the laws of UK and their jurisdiction SMH Donbet is still trading under a jazz licence that's expired the whole lot of them are shocking.
Chce se někdo stát mým partnerem ve zločinu a pomoci mi s tím? takže máme pevné pouzdro, protože potřebujeme všechna vajíčka v košíku 🥚🤔😜
Anyone want to be my partner in crime and helping me with this? so we have a rock solid case as we need all eggs in basket 🥚🤔😜
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.