DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 326)

před rokem od kirekin
|
811 843 zobrazení 6 983 odpovědí |
|
1...325 326 327...362
před 2 týdny

Dt - Právě jsem dostal přesně jako vy, zfalšované potvrzení od Mydts. Také jsem si všiml, že ve skutečnosti vytvořili účet na mé jméno na webové stránce Grottobook - zkuste resetovat heslo na jejich domovské stránce.

Důvod, proč vám říkám, je ten, že udělali obrovskou chybu – všechna moje „data objednávek" jsou po odeslání zpětného zúčtování tři měsíce po datech transakce. V části „Stahování" také nejsou k dispozici žádné knihy, které můžete použít jako důkaz pro svou banku, a neexistují žádné záznamy o transakcích, pouze pod příkazy.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Udělal jsem to a nikdy jsem nedostal žádný e-mail na resetování hesla!! Přál bych si mít přístup k účtu, abych se mohl sám zkontrolovat!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Díky tomuto tématu a (pravděpodobně) nárůstu zpětného zúčtování proti falešným obchodům, které umožňují platby za kasina, které jsou téměř vždy vyhrány, to vypadá, že někteří obchodníci začínají proti zpětnému zúčtování bojovat, protože pokud prohrají příliš mnoho zpětných zúčtování, mohou se dostat do problémů jelikož MasterCard a Visa umožňují až x chargebacků a začít se sankcemi a v nejhorším případě odvolat smlouvu.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 2 týdny

Píše se, že byl resetován? Pro mě to přišlo do mé nevyžádané pošty.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 týdny

Kontrolováno všude!

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 týdny

Kliknu na zapomenuté heslo a pak mi hlásí, že e-mail byl odeslán... nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 2 týdny

Stejné jako já, můj finnart a pixielum mají zítra 45. den a MOJE ostatní 10. ledna, stejná banka také odmítla moje zúčtování, podal jsem stížnost a pak je uvedli jako nesprávný kód MCC

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 2 týdny

Je to na Mastercard? Právě jsem se vrátil k Chase, už si prohlížejí zboží, které nebylo přijato, ale teď jsem se podíval z jiného úhlu na MCC na krypto, jen abych přilil olej do plamenů haha. Čím více informací poskytnu, tím pravděpodobněji zůstane, nejsem si jistý, zda je to v můj prospěch, několik menších částek, protože možná nebudou soutěžit, ale já se nudím, takže se jen snažím uvést věci do pohybu

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
Dt100
před 2 týdny

dobře! Pokud potřebujete nějaké tipy nebo si chcete jen popovídat, napište mi na Discord, BettyBettyBetty

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 týdny

Ano, je to kolega Mastercard, podle toho, co jsem četl, je cesta nesprávného MCC, protože obchodníci nechtějí reagovat

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 týdny

máš Swedbank?

Automaticky přeloženo:
Bollee
před 2 týdny

Ano

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Podařilo se někomu dostat své peníze zpět z některého z kasin Santeda International (Velobet, Goldenbet, MyStake atd.)?

Zkoušel jsem to dříve s Revolut, odmítli žádosti o zpětné zúčtování, ale nadále mi dovolili provádět velké bankovní převody společnosti „Falcora Finance", která musí být zprostředkovatelem platby pro Santeda International. Nevím, jestli to znamená, že si mohu na Revolut stěžovat za to, že nadále usnadňuje tyto platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ještě po

  • výplata
  • falcora finance
  • quickbit (fomiline uab)
  • smlsaveoperationsl


Jakékoli informace, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

ZDPG je:

https://www.omno.com/ nebo https://cardeye.com/


Obě tyto platební brány pomáhají kasinům zpracovávat platby.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Kontaktoval jsem fundof.me a včera mi byly vráceny peníze.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Hirpo
před 2 týdny

To je vlastně správné. Kontaktoval jsem je a ( ) před několika týdny, když jsem zde našel webovou stránku. A včera jsem konečně obdržel peníze od ZPDG.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 2 týdny

Ahoj kámo, co jsi jim řekl a jak rychle reagovali

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 2 týdny

Že jsem zadal objednávku na částku X, ale stále jsem nic neslyšel ani jsem neobdržel objednané zboží.


Ve skutečnosti neodpověděli, ale vrátili mi peníze. Byl také předán mé bance, ale na zahájení zpětného zúčtování museli počkat 1 měsíc po kontaktu, takže jde o skutečné vrácení peněz od nich.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 2 týdny

Takže jste to dostali prostřednictvím zpětného zúčtování nebo vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 2 týdny

Jak bylo zmíněno vrácení peněz. Banka nezahájila žádné zúčtování a toto je refundováno ZPDG.

Automaticky přeloženo:
1...325 326 327...362
Jít na stránkuz 362 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky