DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 152)

před rokem od kirekin
|
811 772 zobrazení 6 983 odpovědí |
|
1...151 152 153...362
před 5 měsíci

kluci,

ví někdo kdo za tím může stát?

Značka CLX

Clx*ygnow, Burgas


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 5 měsíci

Všechny mé transakce byly přes transferop (PayOp) s Monzo a jedna s fomiline (quickbit) - pak několik dalších opět s PayOp na mém HSBC a poté další na mou debetní kartu s goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / platební brána / hudební reverb / faramp

v podstatě všechno, co jsem měl - nebo neměl 🤦🏻‍♀️

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 5 měsíci

Kontaktujte mě:


richter-eddy@web.de

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Paymentz řekli, že transakci nemohou najít, a protože jsem odmítl poskytnout konkrétní podrobnosti o transakcích, tj. částku a data, nemohou provést hlubší vyhledávání.


A to i přesto, že posílám částku transakce a datum s podrobným popisem. Máte někdo podobnou zkušenost

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
Materialgirl84
před 5 měsíci

Jsem v podobné situaci. Hodně z mých bylo TransferOp s Monzo.


Jsou to okamžité bankovní převody s otevřeným bankovnictvím, že?


Nejsem si jistý, jestli s nimi můžeme něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
před 5 měsíci

E-mail od Grottobook:

Dobrý den.

Je nám líto, že máte nějaké potíže s naší společností.

Uveďte prosím email, který byl použit při registraci na našem webu

místo. To je nezbytné pro vaši identifikaci jako vlastníka účtu a

abyste se ujistili, že jste to byli vy, kdo provedl transakce ze zmíněné karty.


Za účelem dodržování zásad ochrany osobních údajů a pravidel GDPR na to nemáme právo

sdělovat třetím stranám jakékoli informace související s platebními údaji popř

platby na našich stránkách.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zjistil jsem, že místo nahlašování bankovních/kreditních karet jako podvodu stačí být otevřený a upřímný a nahlásit je jako podvod.


Držíme palce, aby to fungovalo.


@MaterialGirl, mohla bys sdílet odkaz, kde jsi našla ty podmínky?

Automaticky přeloženo:
keejan
před 5 měsíci

Příteli mi peníze nevrátí. Řeknou, že jste si zakoupili knihy, a když požádáte o účtenky, zmizí. Proto jsem jim znovu poslal e-mail s vědomím, že mi neodpoví, a pak mohu požádat o zpětné zúčtování

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
před 5 měsíci
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
před 5 měsíci

Dobrý den, mohu vám představit dříve zveřejněnou "nabídku" od vašeho nového přítele? Chci jen, abyste měli komplexní informace:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Děkuji za zvážení. O takových nabídkách si myslím své.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
před 5 měsíci
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
před 5 měsíci

Nazdárek!

Chvíli mi to trvalo, ale věřím, že jsem to našel:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (odkaz je bezpečný)

Je to ten, koho hledáte, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Od toho se distancuji, nemám s tím nic společného.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Odkazy na straně 112 tohoto chatu...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Oceňuji váš velmi užitečný tip! Doporučil jsem přidat "přejít na stránku č." možnost nebo něco podobného tomuto vláknu, aby bylo procházení mnohem jednodušší. Bylo hrozné vypisovat zpět. 😀

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Omlouvám se za dlouhý příspěvek! Toto vlákno už nějakou dobu napjatě sleduji. Ulevilo se mi, když jsem viděl, že nejsem jediný, kdo se potýká s tímto problémem. Dalo mi to naději, že dostanu nějaké peníze zpět...Hodně jsem hazardoval. Uvědomil jsem si však, že ačkoli naše tvrzení o porušování mcc, podvodech a nadcházejících blocích hazardu jsou všechna správná a oprávněná...těmto společnostem je to jedno...protože se bohužel od úřadů vrátí jen málo. Banky to nezajímá, finanční regulátory to nezajímá, ve velkém schématu věcí si prostě nemyslím, že je to pro ně dost velký problém, o který by se měli starat, zvlášť když jsme jim zdánlivě ochotně poslali naše peníze! Nesnažím se být negativní a možná se vám bude líbit, že sem tam dostanu pár kilo zpět, jediné, co říkám, je, že pokud jste právě dorazili na toto vlákno, nečekejte, že vám tito podvodníci dají vaše peníze zpět!


Budu si dál posílat e-maily každý den a být z toho absolutní prdel? Ano. Doufám, že jednoho dne se tito šmejdi doplazí, odkud přišli? Ano. Očekávám vrácení peněz? Ne.


V této souvislosti kdokoli, kdo měl nějaké jednání s 'Maxem' v Canapay...požádal o vstup do bulharského registru poskytovatelů virtuálních aktiv, takže pokud byste chtěli poslat e-mail Hanfovi ( potrosaci@hanfa.hr ) a řekněte jim o službě, kterou pro kasina poskytují, a o jejich nedostatečném vyřizování stížností, které lze zaznamenat proti jejich žádosti.


Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 5 měsíci

Člen Katze1337 napsal toto před nebo tak měsícem:

„Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.


Náklady:

Jednorázový poplatek za poradenství

Procentní příspěvek v závislosti na částce ve sporu, až 35 %


Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.

richter-eddy[at]web.de


Jsou vyžadovány následující dokumenty:

Vklady a výběry v kasinu

Výpisy z bankovního účtu / karty

Plná moc

Prohlášení o přidělení procentuální účasti"


Varovali jsme ho proto před používáním tohoto fóra pro komerční účely. To je vše, co jsem chtěl, abyste věděli.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Od toho se distancuji, nemám s tím nic společného.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zdravím vás, členko. To bylo další porušení pravidel.

Nicméně jsem vás pozoroval a doufám, že to bylo jen další nedorozumění. Naposled však poslouchejte toto: klienti lovu nejsou na tomto fóru vítáni. Doporučuji postupovat s maximální opatrností. Nechceme nikoho vystavit nebezpečí, takže pokud to uděláte, můžeme váš účet zablokovat.

Prosím, pomozte mi udržet vás zde; Nerad bych tě viděl zakazovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den Radko,


Pokud se nepletu, mohl byste ukončit spolupráci s poskytovateli, kteří transakce falšují. To znamená, že kasina již nemají platformu a již nemohou inzerovat své nelegální nabídky, nebo se mýlím? Všechna zde uvedená kasina z Curacaa, Antillephone a co upravují své platby kartou. Z mého pohledu tyto podvodníky podporujete 😉


Teoreticky byste mohli podporovat nebo odkázat hráče, kteří ztratili více než 10k poskytovatelům!

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...151 152 153...362
Jít na stránkuz 362 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky