Dobrý den, další dotaz, jako Němec nyní vidím pouze kasina, která jsou schválena pro Německo, proč?
Hello, another question, as a German I can now only see the casinos that are approved for Germany, why?
Hallo mal eine andere Frage, mittlerweile kann ich als deutscher nur noch die Casinos sehen die für Deutschland zugelassen sind, warum?
Ano, je to tak, od nynějška neuvidíte jiná kasina, i když budou přijati němečtí hráči. Pouze ty s licencí DE.
Může za to neustálé zpřísňování místních zákonů a omezení.
Yes, this is correct, from now on, you won't see other casinos, even if German players are accepted. Only the DE-licensed ones.
This is due to the constant tightening of local laws and restrictions.
Ano, teď je to, co to je. Proč ale nemůžete pozvat kasino k rozhovoru, který by si tuto situaci vyjasnil? Pokud se jako německý hráč dočtu v podmínkách, že němečtí hráči NEJSOU vyloučeni???
Yes, now it is what it is. But why can't you invite the casino to a conversation to clarify this situation? If I, as a German player, read in the terms and conditions that German players are NOT excluded???
Ja nun ist es wie es ist. Nur warum kann man hier nicht das casino zu einem gespräch einladen um diese situation zu klären? Wenn ich doch als deutscher Spieler in den AGB lese das deutsche Spieler NICHT ausgeschlossen sind???
Nemohu pozvat kasino, aby se připojilo k fóru – nemám žádnou páku ani přímý kontakt. A vzhledem ke změně viditelnosti kasina žádné hráče z vaší země takové kasino neuvidí.
I can't invite the casino to join the forum - I have no leverage or direct contact. And due to the change in casino visibility, no player from your country will see such a casino.
Podle našeho posledního pokusu by se z Německa nemohl přihlásit nikdo. Registrační formulář takové nastavení zakazuje.
Rozumím tomu správně, dokázal jsi to? Asi pomocí zrcadlové stránky. 🤔
According to our latest attempt, no one would be able to register from Germany. The registration form forbids such a setting.
Do I understand correctly, you were able to do so? Probably by using the mirror page, I guess. 🤔
Jak jsem řekl, předem jsem nevěděl, že existují dvě stránky, protože jsem byl z jiné stránky přesměrován přímo na tuto.
Ale teď mám nárok na svou výhru... alespoň mi byly strženy peníze a v podmínkách nic není.
Všechny e-mailové adresy na webu nefungují, což považuji za velmi zvláštní.
As I said, I didn't know beforehand that there were two pages because I was redirected directly to this one from another page.
But I'm now entitled to my winnings... at least my money was taken and there's nothing in the terms and conditions.
All email addresses on the website are not working, which I find very strange.
Wie gesagt wusste ich nichts vorher davon das es zwei Seiten gibt da ich von einer anderen Seite direkt auf diese weitergeleitet wurde.
Aber ich hab doch nun recht auf mein Gewinn… es wurde ja zumindest mein Geld genommen und in den AGBs steht auch gar nichts.
Alle Mailadressen auf der Webseite sind nicht funktionsfähig was ich sehr merkwürdig finde.
No, pokud máte problém získat zůstatek z kasina kvůli omezením zemí, důrazně doporučuji podat stížnost. 🤔 Je to zdarma, použijte prosím tento odkaz:
https://casino.guru/complaints/create
Přinejmenším to stojí za to vyzkoušet, jak můžete vidět v historii, kdy jsme čelili stejné situaci s jiným hráčem z Německa, ale zdá se, že žádné finanční prostředky nakonec nebyly ztraceny.
Jakmile vám kasino omezí výběr vašich výher, protože vaše země byla omezena, je to extrémně nespravedlivé!
Well, if you struggle to get the balance out from the casino due to country restrictions, I strongly recommend submitting a complaint. 🤔 It is free, use this link, please:
https://casino.guru/complaints/create
It is at least worth trying as you can see in the history we've been facing the same situation with another player from Germany, yet it seems no funds were voided after all.
Once the casino restricts you from withdrawing your winnings because your country got restricted, it is extremely unfair!
Radko děkuji za zpětnou vazbu, o výplatu jsem požádal v pátek v 10:30, o víkendu se prý nic dělat nebude a počkejte 72 hodin. To znamená, že počkám do středy/čtvrtka jinak bych podal reklamaci zde a prověřil další možnosti.
Nikdy jsem se nesetkal s tím, že byste od podpory dostávali tak málo zpětné vazby. Co je však třeba zmínit, je to, že živý chat je přátelský, ale pouze poskytuje stejné automatické odpovědi znovu a znovu.
Radka thank you for your feedback, I requested the payout on Friday at 10:30 a.m. I'm told nothing will be done on the weekend and that you should wait 72 hours. That means I'll wait until Wednesday/Thursday otherwise I would file a complaint here and check other options.
I've never had the case that you get so little feedback from support. What has to be mentioned, however, is that the live chat is friendly, but it just gives out the same automatic answers over and over again.
Radka danke für dein Feedback, ich hatte die Auszahlung am Freitag 10.30 Uhr beantragt. Mir wird gesagt am Wochenende wird nichts gemacht und man solle 72 Stunden warten. Heißt ich warte jetzt noch bis Mittwoch/Donnerstag andernfalls würde ich hier eine Beschwerde einreichen und weitere Möglichkeiten überprüfen.
Hatte bisher Nie den Fall das man so wenig Feedback vom Support erhält. Was man allerdings erwähnen muss ist das der Live Chat freundlich ist, allerdings aber auch nur immer und immer wieder die selben automatischen Antworten raushaut.
Je smutné, když podpora není dostatečně podpůrná. Každopádně jsem si původně myslel, že problém souvisí s omezením země, a teď se zdá, že jsem se mýlil.
No, počkáme do čtvrtka Máš pravdu. Snad reklamace nebude nutná!
It's sad when the support is not supportive enough. Anyway, I originally thought the issue was related to the country restriction, and now, it seems I was wrong.
Well, let's wait till Thursday You're right. Hopefully, the complaint won't be necessary!
Moje stížnost byla zamítnuta. Pro mě neopodstatněné. Nejsem jediný Němec, který se zde mohl zaregistrovat. Jen jsem chtěl, aby guru v kasinu zjistil, proč němečtí hráči nemají ve smluvních podmínkách němčinu. Bez ohledu na to se důvěra v Casino Guru hodně snížila, což je opravdu smutné
My complaint was rejected. Unfounded for me. I'm not the only German who was able to register here. I just wanted the guru to find out at the casino why German players don't have German in the terms and conditions. Regardless, the trust in Casino Guru has decreased a lot, which is really sad
Meine Beschwerde wurde abgelehnt. Für mich unbegründet. Ich bin nicht die einzige deutsche die sich hier registrieren konnte. Ich wollte einfach nur das guru sich bei dem casino informiert warum bei den deutschen spieler kein german in den agb ließt. Egal aber das vertrauen zu casino guru hat sich damit sehr verringert, echt traurig
Vysvětlil jsem, že došlo k nedorozumění; Konzultoval jsem váš případ s několika kolegy, ale uniklo jim pár detailů. Stížnost měla být zamítnuta , protože kasino nikdy nezrušilo žádnou z vašich výher kvůli omezením v dané zemi . To je v pořádku, všechny podobné případy se zamítají.
Byli jsme však schopni prošetřit registrační proces a podmínky a výsledkem bylo, že jsme se tam nemohli zaregistrovat jako německý hráč . To není možné.
Upřímně nechápu, co tě rozesmutnilo. Díky vám je recenze aktuální a ukazuje, že hráči z vaší země nesmí hrát. To je správné, protože jsme použili tyto informace z aktuálního registračního formuláře. Pokud se nemůžete zaregistrovat, nemůžete také hrát.
Nebyli jste zbaveni žádné výhry. Co je tedy z vašeho pohledu špatně, prosím?
I explained there was a misunderstanding; I was consulting your case with a few colleagues, yet they missed a few details. The complaint was meant to be rejected because the casino has not ever voided any of your winnings due to the country's restrictions. That's ok, all similar cases are rejected.
We were, however, able to investigate the registration process and terms, and the result was that we were not able to register there as a German player. It is not possible.
I honestly do not understand what made you sad. Thanks to you, the review is up-to-date showing that players from your country are not allowed to play. This is correct because we used this info from the current registration form. If you can't register, you also can't play.
You were not stripped of any winnings. So, what is wrong from your point of view, please?
Na stránky se stále dostanete jako Němec, jednoduše přes Google... ale je mi jasné, že nechtějí nic dělat proti kasinu, které je spřízněné s velkými značkami jako Dama nebo Rabidi. Stejně jako němečtí hráči na Casinoguru již nemohou vidět kasina bez německé herní licence, tak za nimi plynou affiliate peníze, které jsou vyrobeny od německých hráčů, kteří hrají v nelicencovaných kasinech pro Německo. Je to všechno tak pokrytecké. A toto je pravda.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Výňatek ze stížnosti: Vzhledem k tomu, že na vašem zablokovaném účtu již není žádný kredit, všechny výhry byly vyplaceny a Německo se stalo zablokovanou zemí, jak již bylo zmíněno, tento případ již nebudeme zpracovávat. Přeji si, abych ti mohl pomoct. Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci vyřešit tento problém, ale pokud budete mít v budoucnu nějaké problémy s jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat. Z výše uvedených důvodů nyní tuto stížnost odmítám. Děkuji za pochopení.
A jen pro vaši informaci, do kasina máte přístup jako Němec. Jednoduše směšné, ale jak již bylo zmíněno kasino, které je spřízněné s velkými společnostmi, jako kasino guru si nechcete udělat nepřítele. A protože kasino v současné době umožňuje přístup německým hráčům, uzavření souvisejících stížností je nesprávné. V kasinech, která si stěžují věčnost, jsou hráči jednoduše rychle odmítnuti. A jejich protiargumenty jsou nyní k ničemu, nedokážou se z toho vymluvit.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Mohl jsem se tam zaregistrovat a hrát jako německý hráč. V obchodních podmínkách není nic, co by němčinu vylučovalo. A nejsem jediný Němec, který tam mohl hrát. Ano, naštěstí jsem byl vyplacen. Ale každý druhý Němec nic neplatí, protože jako Němec stále můžete jít na tento web a zaregistrovat se. Jen jsem chtěl, aby se tato záležitost vyřešila. A měli byste snadnější čas získat odpověď z tohoto kasina. Poslal jsem vám snímek obrazovky, na kterém čtu smluvní podmínky, což bylo v mé stížnosti jednoduše ignorováno.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Na stránky se stále dostanete jako Němec, jednoduše přes Google... ale je mi jasné, že nechtějí nic dělat proti kasinu, které je spřízněné s velkými značkami jako Dama nebo Rabidi. Stejně jako němečtí hráči na Casinoguru již nemohou vidět kasina bez německé herní licence, tak za nimi plynou affiliate peníze, které jsou vyrobeny od německých hráčů, kteří hrají v nelicencovaných kasinech pro Německo. Je to všechno tak pokrytecké. A toto je pravda.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Dovolte mi otázku: Jak bychom mohli získat peníze z takových kasin , pokud je neukážeme hráčům ? Myslím , že nerozumíte tomu , že všechna nelicencovaná kasina -- tedy ta bez německých licencí -- jsou před vámi skryta , protože nám to řekl GGL .
Původně jsme chtěli ukázat všechna kasina, abychom dali hráčům šanci činit informovaná rozhodnutí. Bohužel kvůli vaší restriktivní německé autoritě musíme většinu kasin skrýt.
To je v pořádku, můžete to najít přes Google, alespoň byste věděli, že byste tam neměli hrát, že? 🙂
Všichni němečtí hráči si jsou pravděpodobně vědomi skutečnosti, že GGL zakazuje hrát v zahraničních kasinech bez německé licence.
Mohu jen říci: Kdo je teď pokrytecký?
Allow me a question: How could we gain money from such casinos if we do not show them to players? I think you do not understand that all unlicensed casinos - meaning those without German licenses - are hidden from you because we were told to do so by GGL.
Originally, we aimed to show all casinos in order to give players a chance to make well-informed decisions. Sadly, due to your restrictive German authority, we have to hide most of the casinos.
It is ok you can find it via Google, at least you would know you should not play there, wouldn't you? 🙂
All German players are most likely aware of the fact, that GGL prohibits playing in foreign casinos without a German license.
I can merely say, Who's being hypocritical now?
Mohl jsem se tam zaregistrovat a hrát jako německý hráč. V obchodních podmínkách není nic, co by němčinu vylučovalo. A nejsem jediný Němec, který tam mohl hrát. Ano, naštěstí jsem byl vyplacen. Ale každý druhý Němec nic neplatí, protože jako Němec stále můžete jít na tento web a zaregistrovat se. Jen jsem chtěl, aby se tato záležitost vyřešila. A měli byste snadnější čas získat odpověď z tohoto kasina. Poslal jsem vám snímek obrazovky, na kterém čtu smluvní podmínky, což bylo v mé stížnosti jednoduše ignorováno.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Jde o to, že žádný německý hráč se nemůže zaregistrovat; není to uvedeno v podmínkách, ale registrační formulář neobsahuje Německo jako možnost. Tohle jsme zjistili.
Nehrozí tedy žádné nebezpečí, pokud se nemoudrý hráč nerozhodne sebrat jinou zemi, aby se vyhnul bloku. Což by byla hrubá chyba.
Snímek obrazovky nebyl ignorován a jak jsem řekl, registrační formulář považujeme za omezení, nejen za pravidla. V anglické verzi Smluvních podmínek jsem mezi zakázanými zeměmi viděl například Německo. Podívejte, chápu, že kasino vám mělo vysvětlit tento nepořádek; neudělali to a jasně to vysílá zprávu, ale z našeho pohledu neexistuje žádné riziko, pokud se nezmění registrační formulář a nebude povolena volba Německa.
Snad to teď pochopíte.
The point is that no German player is able to register; it is not stated in the terms, but the registration form does not contain Germany as an option. This is what we found out.
So there is no danger unless the unwise player decides to pick up another country to avoid the block. Which would be a grave mistake.
The screenshot was not ignored, and as I said, we deem the registration form to be the restriction, not just the rules. In the English version of Terms and Conditions, I saw Germany among the restricted countries, for instance. Look, I understand the casino should have explained this mess to you; they didn't, and it clearly sends a message, but there is no risk from our point of view unless the registration form is changed and Germany becomes allowed to be chosen.
Hopefully, you will understand now.
Výňatek ze stížnosti: Vzhledem k tomu, že na vašem zablokovaném účtu již není žádný kredit, všechny výhry byly vyplaceny a Německo se stalo zablokovanou zemí, jak již bylo zmíněno, tento případ již nebudeme zpracovávat. Přeji si, abych ti mohl pomoct. Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci vyřešit tento problém, ale pokud budete mít v budoucnu nějaké problémy s jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat. Z výše uvedených důvodů nyní tuto stížnost odmítám. Děkuji za pochopení.
A jen pro vaši informaci, do kasina máte přístup jako Němec. Jednoduše směšné, ale jak již bylo zmíněno kasino, které je spřízněné s velkými společnostmi, jako kasino guru si nechcete udělat nepřítele. A protože kasino v současné době umožňuje přístup německým hráčům, uzavření souvisejících stížností je nesprávné. V kasinech, která si stěžují věčnost, jsou hráči jednoduše rychle odmítnuti. A jejich protiargumenty jsou nyní k ničemu, nedokážou se z toho vymluvit.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Mohu vědět, jaký je skutečný důvod vaší kritiky?
Zníš jako někdo, komu je vlastně jedno, jak k takovým situacím přistupujeme, i když vím, že jsi tady na fóru už nějakou dobu.
Při vyřizování stížností nebereme v úvahu místní zákony, protože nenabízíme soudní jednání. Místo toho se snažíme podporovat hráče z hlediska férovosti.
Pokud tedy hrajete, i když jste ze země s omezeným přístupem, a dostanete vyplaceny všechny získané výhry v souladu s pravidly, není na tom nic neférového. Je to opravdu tak jednoduché.
Pokud vám však kasino umožňuje se zaregistrovat, vložit a hrát, a když odešlete výběr, bude zamítnut, protože jste ze země s omezeným přístupem, je to nespravedlivé a my zasáhneme.
Cítíte ten rozdíl? Doufám, že ano, protože nic víc v tom není.
Říkáte, že němečtí hráči tam mohou hrát; Mám informace, že noví hráči z Německa neprojdou registrací.
Možná máme oba pravdu, ale pokud znáte někoho, kdo prošel registrací, ale kvůli omezení země mu byla odebrána výhra, pošlete ho sem, prosím.
May I know what the real reason behind your criticism is?
You sound like someone who does not actually care how we approach such situations, despite I know you've been here on the forum for quite some time.
We do not take local law into consideration while handling complaints because we do not offer court hearings. Instead, we try to support players in terms of fairness.
So, if you play even if you are from a restricted country and you get paid all the winnings you gained in accordance with the rules, there is nothing unfair about that. It's truly just that simple.
If the casino, however, allows you to register, deposit, and play, and when you submit the withdrawal it is rejected because you are from a restricted country, this is unfair and we will step in.
Can you feel the difference? I hope you do, because there is nothing more to it.
You say German players are allowed to play there; I have information that new players from Germany won't pass the registration.
We may both be correct, but if you know anyone who passed the registration, but was stripped of the winnings due to the country restriction, send them all here, please.
Dobrý den Radko
To také znamená, že již nemůžete podat stížnost na kasino Curacao. Momentálně mám problémy s Casino Myempire, nevyplácejí peníze. Nikde jsem ale nenašel adresu, kde bych si mohl stěžovat. Možná pro mě máte tip?
Hello Radka
This also means that you can no longer lodge a complaint about a Curacao casino. I'm currently having problems with the Casino Myempire, they don't pay out. But I can't find an address anywhere where I can complain. Maybe you have a tip for me?
Hallo Radka
Das heißt dann ja auch das man bei euch auch keine Beschwerde mehr über ein Curacao Casino einreichen kann. Ich habe nämlich zur zeit Probleme mit dem Casino Myempire, sie zahlen nicht aus. Nur finde ich nirgendwo eine Adresse an die ich mich beschweren kann. Vielleicht hätten Sie ein Tipp für mich?
Ahoj!
Omlouváme se za zpoždění - strávili jsme 4 dny cestováním a účastí na teambuildingu a fórum je daleko za naším aktuálním rozvrhem 🙁
Věřím, že stále můžete podat stížnost. Stačí použít možnost „Neznám kasino" a poté vložit odkaz kasina do těla své stížnosti. To by ještě mělo fungovat.
Pokud jde o MyEmpire Caisno, klidně popište problém přímo zde:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
Udělám vše pro to, abych tě brzy dohnal!
Hello!
Sorry for the delay - spent 4 days traveling and attending teambuilding, and the forum is far beyond our current schedule 🙁
I believe you still can lodge the complaint. Just use the option "I do not know the casino" then insert the casino's link into the body of your complaint. That should still work.
Regarding MyEmpire Caisno, feel free to describe the issue right here:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
I'll do my best to catch up with you soon!
No, jsem rád, že jsi neměl žádné problémy. Pokud se mohu zeptat, jak dlouho trvalo provedení výběru, když říkáte, že nebyl žádný problém?
Well, I'm glad you didn't have any problems. If I may ask, how long did it take to make the withdrawal, since you say there was no problem ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.