FórumKasinaZip Casino - všeobecná diskuze

Zip Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od yasin61
|
11661 zobrazení 73 odpovědí |
|
12 3 4
před rokem

Dobrý den, další dotaz, jako Němec nyní vidím pouze kasina, která jsou schválena pro Německo, proč?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, je to tak, od nynějška neuvidíte jiná kasina, i když budou přijati němečtí hráči. Pouze ty s licencí DE.

Může za to neustálé zpřísňování místních zákonů a omezení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, teď je to, co to je. Proč ale nemůžete pozvat kasino k rozhovoru, který by si tuto situaci vyjasnil? Pokud se jako německý hráč dočtu v podmínkách, že němečtí hráči NEJSOU vyloučeni???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohu pozvat kasino, aby se připojilo k fóru – nemám žádnou páku ani přímý kontakt. A vzhledem ke změně viditelnosti kasina žádné hráče z vaší země takové kasino neuvidí.

Automaticky přeloženo:
rico_yo
před rokem

Podle našeho posledního pokusu by se z Německa nemohl přihlásit nikdo. Registrační formulář takové nastavení zakazuje.

Rozumím tomu správně, dokázal jsi to? Asi pomocí zrcadlové stránky. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jak jsem řekl, předem jsem nevěděl, že existují dvě stránky, protože jsem byl z jiné stránky přesměrován přímo na tuto.


Ale teď mám nárok na svou výhru... alespoň mi byly strženy peníze a v podmínkách nic není.


Všechny e-mailové adresy na webu nefungují, což považuji za velmi zvláštní.



Automaticky přeloženo:
rico_yo
před rokem

No, pokud máte problém získat zůstatek z kasina kvůli omezením zemí, důrazně doporučuji podat stížnost. 🤔 Je to zdarma, použijte prosím tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Přinejmenším to stojí za to vyzkoušet, jak můžete vidět v historii, kdy jsme čelili stejné situaci s jiným hráčem z Německa, ale zdá se, že žádné finanční prostředky nakonec nebyly ztraceny.

Jakmile vám kasino omezí výběr vašich výher, protože vaše země byla omezena, je to extrémně nespravedlivé!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Radko děkuji za zpětnou vazbu, o výplatu jsem požádal v pátek v 10:30, o víkendu se prý nic dělat nebude a počkejte 72 hodin. To znamená, že počkám do středy/čtvrtka jinak bych podal reklamaci zde a prověřil další možnosti.


Nikdy jsem se nesetkal s tím, že byste od podpory dostávali tak málo zpětné vazby. Co je však třeba zmínit, je to, že živý chat je přátelský, ale pouze poskytuje stejné automatické odpovědi znovu a znovu.

Automaticky přeloženo:
rico_yo
před rokem

Je smutné, když podpora není dostatečně podpůrná. Každopádně jsem si původně myslel, že problém souvisí s omezením země, a teď se zdá, že jsem se mýlil.

No, počkáme do čtvrtka Máš pravdu. Snad reklamace nebude nutná!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moje stížnost byla zamítnuta. Pro mě neopodstatněné. Nejsem jediný Němec, který se zde mohl zaregistrovat. Jen jsem chtěl, aby guru v kasinu zjistil, proč němečtí hráči nemají ve smluvních podmínkách němčinu. Bez ohledu na to se důvěra v Casino Guru hodně snížila, což je opravdu smutné

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Vysvětlil jsem, že došlo k nedorozumění; Konzultoval jsem váš případ s několika kolegy, ale uniklo jim pár detailů. Stížnost měla být zamítnuta , protože kasino nikdy nezrušilo žádnou z vašich výher kvůli omezením v dané zemi . To je v pořádku, všechny podobné případy se zamítají.

Byli jsme však schopni prošetřit registrační proces a podmínky a výsledkem bylo, že jsme se tam nemohli zaregistrovat jako německý hráč . To není možné.

Upřímně nechápu, co tě rozesmutnilo. Díky vám je recenze aktuální a ukazuje, že hráči z vaší země nesmí hrát. To je správné, protože jsme použili tyto informace z aktuálního registračního formuláře. Pokud se nemůžete zaregistrovat, nemůžete také hrát.

Nebyli jste zbaveni žádné výhry. Co je tedy z vašeho pohledu špatně, prosím?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Na stránky se stále dostanete jako Němec, jednoduše přes Google... ale je mi jasné, že nechtějí nic dělat proti kasinu, které je spřízněné s velkými značkami jako Dama nebo Rabidi. Stejně jako němečtí hráči na Casinoguru již nemohou vidět kasina bez německé herní licence, tak za nimi plynou affiliate peníze, které jsou vyrobeny od německých hráčů, kteří hrají v nelicencovaných kasinech pro Německo. Je to všechno tak pokrytecké. A toto je pravda.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Výňatek ze stížnosti: Vzhledem k tomu, že na vašem zablokovaném účtu již není žádný kredit, všechny výhry byly vyplaceny a Německo se stalo zablokovanou zemí, jak již bylo zmíněno, tento případ již nebudeme zpracovávat. Přeji si, abych ti mohl pomoct. Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci vyřešit tento problém, ale pokud budete mít v budoucnu nějaké problémy s jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat. Z výše uvedených důvodů nyní tuto stížnost odmítám. Děkuji za pochopení.

A jen pro vaši informaci, do kasina máte přístup jako Němec. Jednoduše směšné, ale jak již bylo zmíněno kasino, které je spřízněné s velkými společnostmi, jako kasino guru si nechcete udělat nepřítele. A protože kasino v současné době umožňuje přístup německým hráčům, uzavření souvisejících stížností je nesprávné. V kasinech, která si stěžují věčnost, jsou hráči jednoduše rychle odmítnuti. A jejich protiargumenty jsou nyní k ničemu, nedokážou se z toho vymluvit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Mohl jsem se tam zaregistrovat a hrát jako německý hráč. V obchodních podmínkách není nic, co by němčinu vylučovalo. A nejsem jediný Němec, který tam mohl hrát. Ano, naštěstí jsem byl vyplacen. Ale každý druhý Němec nic neplatí, protože jako Němec stále můžete jít na tento web a zaregistrovat se. Jen jsem chtěl, aby se tato záležitost vyřešila. A měli byste snadnější čas získat odpověď z tohoto kasina. Poslal jsem vám snímek obrazovky, na kterém čtu smluvní podmínky, což bylo v mé stížnosti jednoduše ignorováno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na stránky se stále dostanete jako Němec, jednoduše přes Google... ale je mi jasné, že nechtějí nic dělat proti kasinu, které je spřízněné s velkými značkami jako Dama nebo Rabidi. Stejně jako němečtí hráči na Casinoguru již nemohou vidět kasina bez německé herní licence, tak za nimi plynou affiliate peníze, které jsou vyrobeny od německých hráčů, kteří hrají v nelicencovaných kasinech pro Německo. Je to všechno tak pokrytecké. A toto je pravda.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dovolte mi otázku: Jak bychom mohli získat peníze z takových kasin , pokud je neukážeme hráčům ? Myslím , že nerozumíte tomu , že všechna nelicencovaná kasina -- tedy ta bez německých licencí -- jsou před vámi skryta , protože nám to řekl GGL .

Původně jsme chtěli ukázat všechna kasina, abychom dali hráčům šanci činit informovaná rozhodnutí. Bohužel kvůli vaší restriktivní německé autoritě musíme většinu kasin skrýt.

To je v pořádku, můžete to najít přes Google, alespoň byste věděli, že byste tam neměli hrát, že? 🙂

Všichni němečtí hráči si jsou pravděpodobně vědomi skutečnosti, že GGL zakazuje hrát v zahraničních kasinech bez německé licence.

Mohu jen říci: Kdo je teď pokrytecký?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl jsem se tam zaregistrovat a hrát jako německý hráč. V obchodních podmínkách není nic, co by němčinu vylučovalo. A nejsem jediný Němec, který tam mohl hrát. Ano, naštěstí jsem byl vyplacen. Ale každý druhý Němec nic neplatí, protože jako Němec stále můžete jít na tento web a zaregistrovat se. Jen jsem chtěl, aby se tato záležitost vyřešila. A měli byste snadnější čas získat odpověď z tohoto kasina. Poslal jsem vám snímek obrazovky, na kterém čtu smluvní podmínky, což bylo v mé stížnosti jednoduše ignorováno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jde o to, že žádný německý hráč se nemůže zaregistrovat; není to uvedeno v podmínkách, ale registrační formulář neobsahuje Německo jako možnost. Tohle jsme zjistili.

Nehrozí tedy žádné nebezpečí, pokud se nemoudrý hráč nerozhodne sebrat jinou zemi, aby se vyhnul bloku. Což by byla hrubá chyba.

Snímek obrazovky nebyl ignorován a jak jsem řekl, registrační formulář považujeme za omezení, nejen za pravidla. V anglické verzi Smluvních podmínek jsem mezi zakázanými zeměmi viděl například Německo. Podívejte, chápu, že kasino vám mělo vysvětlit tento nepořádek; neudělali to a jasně to vysílá zprávu, ale z našeho pohledu neexistuje žádné riziko, pokud se nezmění registrační formulář a nebude povolena volba Německa.

Snad to teď pochopíte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Výňatek ze stížnosti: Vzhledem k tomu, že na vašem zablokovaném účtu již není žádný kredit, všechny výhry byly vyplaceny a Německo se stalo zablokovanou zemí, jak již bylo zmíněno, tento případ již nebudeme zpracovávat. Přeji si, abych ti mohl pomoct. Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci vyřešit tento problém, ale pokud budete mít v budoucnu nějaké problémy s jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat. Z výše uvedených důvodů nyní tuto stížnost odmítám. Děkuji za pochopení.

A jen pro vaši informaci, do kasina máte přístup jako Němec. Jednoduše směšné, ale jak již bylo zmíněno kasino, které je spřízněné s velkými společnostmi, jako kasino guru si nechcete udělat nepřítele. A protože kasino v současné době umožňuje přístup německým hráčům, uzavření souvisejících stížností je nesprávné. V kasinech, která si stěžují věčnost, jsou hráči jednoduše rychle odmítnuti. A jejich protiargumenty jsou nyní k ničemu, nedokážou se z toho vymluvit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu vědět, jaký je skutečný důvod vaší kritiky?

Zníš jako někdo, komu je vlastně jedno, jak k takovým situacím přistupujeme, i když vím, že jsi tady na fóru už nějakou dobu.


Při vyřizování stížností nebereme v úvahu místní zákony, protože nenabízíme soudní jednání. Místo toho se snažíme podporovat hráče z hlediska férovosti.


Pokud tedy hrajete, i když jste ze země s omezeným přístupem, a dostanete vyplaceny všechny získané výhry v souladu s pravidly, není na tom nic neférového. Je to opravdu tak jednoduché.

Pokud vám však kasino umožňuje se zaregistrovat, vložit a hrát, a když odešlete výběr, bude zamítnut, protože jste ze země s omezeným přístupem, je to nespravedlivé a my zasáhneme.

Cítíte ten rozdíl? Doufám, že ano, protože nic víc v tom není.

Říkáte, že němečtí hráči tam mohou hrát; Mám informace, že noví hráči z Německa neprojdou registrací.

Možná máme oba pravdu, ale pokud znáte někoho, kdo prošel registrací, ale kvůli omezení země mu byla odebrána výhra, pošlete ho sem, prosím.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko

To také znamená, že již nemůžete podat stížnost na kasino Curacao. Momentálně mám problémy s Casino Myempire, nevyplácejí peníze. Nikde jsem ale nenašel adresu, kde bych si mohl stěžovat. Možná pro mě máte tip?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj!

Omlouváme se za zpoždění - strávili jsme 4 dny cestováním a účastí na teambuildingu a fórum je daleko za naším aktuálním rozvrhem 🙁

Věřím, že stále můžete podat stížnost. Stačí použít možnost „Neznám kasino" a poté vložit odkaz kasina do těla své stížnosti. To by ještě mělo fungovat.

Pokud jde o MyEmpire Caisno, klidně popište problém přímo zde:

https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion

Udělám vše pro to, abych tě brzy dohnal!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zip casino je dobré. podpořte 👍.chat👍. ověření a výběr bez problémů.dobré kasino⭐⭐⭐⭐⭐

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zip casino je dobré. podpořte 👍.chat👍. ověření a výběr bez problémů.dobré kasino⭐⭐⭐⭐⭐

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, jsem rád, že jsi neměl žádné problémy. Pokud se mohu zeptat, jak dlouho trvalo provedení výběru, když říkáte, že nebyl žádný problém?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

3 dny v krypto peněžence

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky