Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaZip Casino - všeobecná diskuze

Zip Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od yasin61
|
16 086 zobrazení 79 odpovědí |
|
1...3 4
Jurij1979

Obdivuji, že máte tak rádi 3 dny na platbu kryptoměnami. 🙂 Můžu vědět, co byste považoval za zpoždění, například kolik dní? Ptám se jen proto, že normálně bychom vysvětlili, že někdy trvá o něco déle než „okamžitě", dostat zaplaceno v kryptoměnách. Líbí se mi vaše trpělivost!

Děkuji za aktualizaci. ✨🙌

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,

Obecně mám otázku. Jak je možné, že se v Zip Casinu nemůžete ověřit a přesto do něj investovat peníze? Je také zvláštní, že po 4 týdnech opakovaných žádostí nemohu vyplatit vyhrané peníze? Takže zpráva jen říká „zkontrolujeme vaše dokumenty a najdeme řešení"

A abych byl upřímný, myslím, že je to podvod.

Teď jsem kvůli tomu tak naštvaná. V arkádě, kde můžete přijít osobně a něco vyhrát, nebyl nikdy problém vzít si peníze s sebou rovnou nebo nejpozději po dni.

Přemýšlím, co s tím mám dělat, protože to se zákazníky neděláš!!

Lg

Automaticky přeloženo:
schultejanine7

Ahoj.

Ve skutečnosti je to docela obvyklý přístup. Kasino nechce „ztrácet čas" ověřováním, dokud neodešlete svou první žádost o výběr. Slušná kasina vás ověří okamžitě, když se zeptáte.

Zajímalo mě, že jste si dokázali vytvořit účet. Zkontrolovali jsme pouze před několika týdny a Německo nebylo v registračním formuláři k dispozici.

Mohu prosím vědět, jak starý je váš účet?

Musím říct, že 4 týdny jsou docela extrém. Uvažovali byste o podání stížnosti? Opravdu si myslím, že by se vám mohla hodit pomoc.

Pokud souhlasíte, použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
Gretche70

Prostě se mýlíš, konečně se podívej.

Navíc téměř všechny všeobecné obchodní podmínky jsou platné pouze v původním jazyce, takže německá verze neplatí, když na tom záleží, jako nyní ve vašem případě 😉


Vaše chování vůbec nefunguje, nesnášejte svou frustraci na lidech, kteří vám chtěli jen pomoci a rozhodně s vámi neznamenají nic špatného.

✌🏼

Automaticky přeloženo:
FlashFX

No, řeknu to takhle, bohužel se nemůžete vyjádřit.

Automaticky přeloženo:

Hra zdarma

Automaticky přeloženo:

Prostě se mýlíš, konečně se podívej.

Navíc téměř všechny všeobecné obchodní podmínky jsou platné pouze v původním jazyce, takže německá verze neplatí, když na tom záleží, jako nyní ve vašem případě 😉


Vaše chování vůbec nefunguje, nesnášejte svou frustraci na lidech, kteří vám chtěli jen pomoci a rozhodně s vámi neznamenají nic špatného.

✌🏼

Automaticky přeloženo:

Ahoj, zajímalo by mě, čeho se snažíš docílit odepisováním na 2 měsíce starý příspěvek a taky si myslím, že je tam trochu chyba při čtení s porozuměním. Screenshoty byly v obou jazycích a Německo tam nebylo.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Měli byste také kliknout na anglické podmínky a ne jen překládat němčinu do angličtiny 🤣

Automaticky přeloženo:
FlashFX

To je správně. Podmínky se však mezitím mohly změnit. Každopádně je vždy nejlepší se na ně podívat v angličtině a případně si udělat screenshoty, aby se hráč do takové situace nedostal.

Kromě toho, máte nějaké zkušenosti s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
yasin61

Ahoj, abyste pochopili, že kasino guru nám hráčům nepomáhá. Protože doufám, že nám pomůže, abych byl upřímný

Automaticky přeloženo:
Sahrabella

CasinoGuru mi zatím rozhodně pomohlo, není pravda, že nás hráče nepodporují 😉

Automaticky přeloženo:

Ahoj, abyste pochopili, že kasino guru nám hráčům nepomáhá. Protože doufám, že nám pomůže, abych byl upřímný

Automaticky přeloženo:

Ahoj, bylo by dobré si nejprve o situaci říct trochu víc, než jen taková obecná tvrzení. S čím jsme vám nepomohli nebo co se stalo, prosím?

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Již jsem se zaregistroval u Guru se svým problémem s winz.io a stále čekám na odpověď Guru. Moje otázka byla, zda mě Guru skutečně podporuje. Mám velké naděje, že bych mohl získat nějaké peníze zpět z kasina winz.io a Wild Tokyo. Kasina sídlí v Curacau. Našel jsem všechny adresy zde v oblasti Guru, které se zdají být zodpovědné za Curacao a pomáhají hráčům získat peníze zpět. Bohužel jsem do dnešního dne nedostal odpověď. No, dostal jsem se do dost katastrofální situace. Investováno 16 000 eur. Otázka tedy zní... skutečně pomáhá Guru? Všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
Sahrabella

Dobrý den. Zdá se, že nejste příliš obeznámeni s funkcí stížností; dovolte mi, abych vám s tím pomohl:

Proces vypadá takto:

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.

To nejdůležitější:

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Časovač najdete ve vláknu stížnosti; můžete se k němu dostat z údajů svého profilu nebo přímo zde 👈

V tuto chvíli zbývá řešitelovi více než 4 dny, aby se vám ozval. Buďte prosím trpěliví.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno

Teď už vím, že to nepomáhá

Stěžování si Guruovi...Existuje

Necítil žádnou pomoc

Ale i tak díky za všechno

Automaticky přeloženo:
Sahrabella

Uvítáme, pokud budete mít nějaké nové informace nebo se dostanete dále, pokud jste to zkusili na stránkách doporučených Radkou, určitě mi dejte vědět.

Budu ti držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Guru kasina na vašem webu uvádí, že toto konkrétní kasino nepřijímá hráče z Irska, jsem z Irska a úspěšně jsem si otevřel účet a hrál v tomto kasinu,

Pokuste se tedy získat co nejpřesnější fakta.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Anonymized811

Ahoj, taky jsem koukal na Podmínky a mělo by to být možné. Zjevně tam nebyl, když byla provedena aktualizace a kasino to změnilo. Dal jsem to našemu datovému týmu ke kontrole, takže pokud to udělá, změní to.

A vůbec, hraješ tady? Jaké máte zkušenosti s kasinem? 🙂

Automaticky přeloženo:

Vloženo pouze jednou a už nikdy nehráno, nelíbí se mi, mají malý výběr denně,

Automaticky přeloženo:
Anonymized811

Jak dlouho jste tedy museli čekat, než se vám výběr vrátí?

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky