Ahoj znovu.
Můžete se laskavě zaměřit na tento bod, prosím?
"Pro nás je klíčové, že kdykoli hráč vloží peníze, měl by mít reálnou šanci na výhru."
Bohužel, když procházím váš případ, nemůžeme jednoduše tvrdit, že byste své výhry neobdrželi, pokud byste vyhráli. Jednoduše nevíme, zda kasino vyplatilo výhru nebo ne v případě, že jste vyhráli. To je důvod, proč vám to Nick ve vaší stížnosti řekl
Ke každému podobnému případu přistupujeme v souladu s našimi Fair Gambling Codex , zbytek není z hlediska férového přístupu tak důležitý – cituji nyní:
„Naše pozice
Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.
Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; proto to nepovažujeme za tak obtížné na technologické úrovni."
Toto bylo napsáno daleko před vaší stížností, takže bych řekl, že to jen dokazuje, že jsme konzistentní, pokud jde o spravedlnost.
Zvaž toto:
"Pokud byste kasino kontaktovali ihned poté, co je váš vklad stále na vašem účtu, mohli bychom vám pomoci získat váš zůstatek. Nemůžete ale jen tak přijít o peníze a požádat o vrácení peněz, udělal by to každý že bez ztráty peněz.
Ujistěte se, že co nejdříve kontaktujte kasino nebo nás a žádným způsobem se nedotýkejte zůstatku a samozřejmě si prosím přečtěte podmínky, jak souhlasíte, doufám, že ano. když se zaregistrujete."
Už chápete, proč byla stížnost zamítnuta?
Hello again.
Can you kindly focus on this point, please?
"It's crucial for us that whenever a player deposits money, they should have a real chance for winnings."
Unfortunately, when I'm going through your case, we can't simply claim that you wouldn't receive your winnings in case you managed to win. We simply don't know if the casino paid the winnings or not in case you won. That's why Nick told you in your complaint that
We approach each similar case in the terms of our Fair Gambling Codex, the rest is not as important in the eye of fairness approach - quoting now:
"Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
This has been written far before your complaint thus I would say it only proves we are consistent when it comes to fairness.
Consider this:
"if you would have contact the casino right away after your deposit still being there on your account, we would be able to assist you in retrieving your balance. But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money.
Please be sure to contact the casino or us as soon as possible and do not touch the balance in any way, and of course please read the terms and conditions as you agree to I hope you do. them when you register."
Do you now understand why the complaint has been rejected?
Automaticky přeloženo: