DomůFórumKasinaZip Casino - všeobecná diskuze

Zip Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od yasin61
|
12 560 zobrazení 75 odpovědí |
|
1 2 34
Gretche70
před rokem

Kolegu Tomáše jsem o této situaci již informoval, přesto zůstává divné, že na stránky nemáme přístup s nastavenou VPN na Německo, navíc v registračním formuláři chybí Německo jako země pobytu. Zkoušeli jsme to včera bez úspěchu.

Mohl byste požádat o jeho podporu? Rád bych jednou slyšel odpověď kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nyní jsem se zeptal kasina, co bylo správné. Odpověď pošlu zde:



Děkujeme, že jste nás kontaktovali a podělili se s námi o své myšlenky. Chápeme, že může existovat určitá nejistota ohledně našich služeb ve vaší lokalitě.

Naše kasino bere dodržování předpisů velmi vážně a chceme vás ujistit, že fungujeme v rámci příslušných průmyslových předpisů.


Přezkoumali jsme předpisy, které se vztahují na naše služby, a podnikli jsme příslušné kroky, abychom se jim přizpůsobili. Mohlo dojít k vývoji předpisů nebo výjimek, které nám umožňují rozšířit naše služby do určitých oblastí.


Pokud máte nějaké konkrétní dotazy nebo pochybnosti o naší přítomnosti ve vašem regionu, doporučujeme vám kontaktovat naše oddělení odpovědné za řešení těchto problémů. Můžete vás kontaktovat na následující e-mailové adrese: Complaints@smtpauthrelay.com. Jsou k dispozici, aby zodpověděli vaše otázky a poskytli vám lepší přehled o konkrétních aspektech a našem závazku k dodržování předpisů.


Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a chválíme vaši péči při řešení těchto záležitostí. Ujišťujeme vás, že jsme odhodláni být otevření a dodržovat všechny příslušné zákony při poskytování služeb našim zákazníkům v různých částech světa.

Pokud vím, podmínky jsou správné. Doporučuji, abyste si znovu přečetli podmínky našeho kasina.

Chcete-li získat oficiální odpověď, rádi bychom vám také doporučili kontaktovat náš tým pro dodržování předpisů na následující adrese:

Complaints@smtpauthrelay.com

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nevím, jaká e-mailová adresa by to měla být, což mi kasino řeklo v odpovědi. Možná to znáte lépe?

Zde mohu opravdu jen potvrdit, že jsem se mohl v tomto kasinu jako Němec zde v Německu normálně zaregistrovat. Ani s ověřením jsem neměl problémy; dokumenty ukázaly, že jsem z Německa. Už jsem měl 2 výběry, 1krát 600 eur a 1krát 700 eur, které byly na mém účtu do 2 dnů později. Stále ale nechápu, proč vidíte podmínky jinak. A proč výše říkají Yasinovi, že jako Němec nesmíš hrát. To se mi nepotvrdilo a v podmínkách, které vidím, není nic o němčině. Teď je mi to opravdu záhadou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní jsem se zeptal kasina, co bylo správné. Odpověď pošlu zde:



Děkujeme, že jste nás kontaktovali a podělili se s námi o své myšlenky. Chápeme, že může existovat určitá nejistota ohledně našich služeb ve vaší lokalitě.

Naše kasino bere dodržování předpisů velmi vážně a chceme vás ujistit, že fungujeme v rámci příslušných průmyslových předpisů.


Přezkoumali jsme předpisy, které se vztahují na naše služby, a podnikli jsme příslušné kroky, abychom se jim přizpůsobili. Mohlo dojít k vývoji předpisů nebo výjimek, které nám umožňují rozšířit naše služby do určitých oblastí.


Pokud máte nějaké konkrétní dotazy nebo pochybnosti o naší přítomnosti ve vašem regionu, doporučujeme vám kontaktovat naše oddělení odpovědné za řešení těchto problémů. Můžete vás kontaktovat na následující e-mailové adrese: Complaints@smtpauthrelay.com. Jsou k dispozici, aby zodpověděli vaše otázky a poskytli vám lepší přehled o konkrétních aspektech a našem závazku k dodržování předpisů.


Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a chválíme vaši péči při řešení těchto záležitostí. Ujišťujeme vás, že jsme odhodláni být otevření a dodržovat všechny příslušné zákony při poskytování služeb našim zákazníkům v různých částech světa.

Pokud vím, podmínky jsou správné. Doporučuji, abyste si znovu přečetli podmínky našeho kasina.

Chcete-li získat oficiální odpověď, rádi bychom vám také doporučili kontaktovat náš tým pro dodržování předpisů na následující adrese:

Complaints@smtpauthrelay.com

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Tento e-mail neříká doslova nic kromě poskytnutí vágního doporučení, abyste se spojili s nějakým oddělením stížností. Takhle cítím reakci. 🤔

Okamžitě to předám datovému týmu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, jaká e-mailová adresa by to měla být, což mi kasino řeklo v odpovědi. Možná to znáte lépe?

Zde mohu opravdu jen potvrdit, že jsem se mohl v tomto kasinu jako Němec zde v Německu normálně zaregistrovat. Ani s ověřením jsem neměl problémy; dokumenty ukázaly, že jsem z Německa. Už jsem měl 2 výběry, 1krát 600 eur a 1krát 700 eur, které byly na mém účtu do 2 dnů později. Stále ale nechápu, proč vidíte podmínky jinak. A proč výše říkají Yasinovi, že jako Němec nesmíš hrát. To se mi nepotvrdilo a v podmínkách, které vidím, není nic o němčině. Teď je mi to opravdu záhadou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel ani já neznám uvedenou adresu 🙁.

Zopakovali byste otázku prostřednictvím navrhovaného e-mailu? Cítím se z celého toho nepořádku trochu zoufalý, každý postřeh by velmi ocenil, zvláště od doporučeného oddělení. 🤔


Druhou možností by bylo podat stížnost, protože mnoho aspektů se zdá být nejasných nebo zavádějících, a proto by bylo na místě důkladné úplné prošetření.

Co myslíš?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, zeptám se znovu. Jen si nechci stěžovat, protože s tímto kasinem nemám žádné problémy. Myslím, že kasino je opravdu skvělé a nedokážu vysvětlit, proč tam někteří hráči z Německa nesmějí hrát. Ale napíšu další email nebo se zeptám v chatu.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Jistě pochopil. Takže by bylo skvělé, kdybyste napsali e-mail a až uslyšíte něco nového, dáte nám vědět? Myslím, že to bude dobrá informace na fóru a někteří hráči by na to mohli narazit a získat informace.

Zatím budeme čekat na odpověď. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

filefilefile

Historii chatu posílám jako screenshot sem, nevím jak jinak to poslat. Můj účet byl nyní zablokován

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Je mi líto, že to slyším. Diskutoval jsem o této situaci se svým kolegou z datového týmu již nějakou dobu a oba jsme cítili, že byste měli stížnost odeslat, abyste nám pomohli prošetřit. Odtud pochází můj návrh.

Vzhledem k tomu, že situace eskalovala bez varování, nyní je rozhodně čas ji odeslat!

Učiňte tak prosím prostřednictvím tohoto odkazu .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nyní jsem podal stížnost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Gretche70,

Řekl bych, že jsi měl štěstí a dostal jsi zaplaceno, což nebyl můj případ.

Jak již bylo zmíněno, mé dokumenty byly v pořádku a byly bez problémů akceptovány ostatními kasiny a pouze nebyly schváleny v Zip Casinu, a proto výběr nebyl možný.

Můj účet již byl uzavřen a Zip Casino absolutně nemohu doporučit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní jsem podal stížnost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že je to správný krok. Je nešťastné, že k této situaci došlo, protože jste řekl, že jste s kasinem doposud neměli žádné problémy.

Každopádně se podívejme, kam se náš tým pro stížnosti dostane s vaší stížností . Pokud uslyšíte něco nového, dejte nám prosím vědět znovu, protože mě tento případ docela zajímá.

budu čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Gretche70,

Řekl bych, že jsi měl štěstí a dostal jsi zaplaceno, což nebyl můj případ.

Jak již bylo zmíněno, mé dokumenty byly v pořádku a byly bez problémů akceptovány ostatními kasiny a pouze nebyly schváleny v Zip Casinu, a proto výběr nebyl možný.

Můj účet již byl uzavřen a Zip Casino absolutně nemohu doporučit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, to mě moc mrzí. Zjistili jste, jaký byl problém s dokumenty a proč je kasino nepřijalo? Jak dlouho trval proces ověření účtu? Škoda, že jste se nepokusil podat stížnost u nás, možná jsme vám mohli pomoci s vaším případem.

Naprosto však rozumím, pokud jste uzavřeli svůj účet v tomto kasinu, pokud jste měli takovou zkušenost. Pokud se v budoucnu s něčím podobným setkáte, což se doufám nestane, neváhejte a dejte nám vědět, jak dlouho vaše situace trvá. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
ragner69
před rokem

Ahoj Ragnere 69

Ano, asi jsem měl štěstí. Jen nechápu, proč ti neschválili dokumenty. Bylo to pro mě velmi snadné a nic moc. ID, doklad o adrese a doklad o zaplacení. Každopádně můj účet byl stejně uzavřen

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Od kasina jsem už nic neslyšel a stížnost byla marná

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Bohužel reklamace mi nepomohla

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Dobrý den, četl jsem to.

Požádal jsem svého kolegu, aby to osobně zkontroloval, protože se domníváme, že věci by měly být jasně uvedeny. Pravděpodobně jde o nedostatek interní komunikace. Doufal jsem, že prošetříme nebo objasníme omezení pro německé hráče, ale bohužel to není možné. Omlouvám se, že jsem vám to způsobil; Myslel jsem to dobře.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, další dotaz, jako Němec nyní vidím pouze kasina, která jsou schválena pro Německo, proč?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, teď je to, co to je. Proč ale nemůžete pozvat kasino k rozhovoru, který by si tuto situaci vyjasnil? Pokud se jako německý hráč dočtu v podmínkách, že němečtí hráči NEJSOU vyloučeni???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


Včera ráno jsem se také zaregistroval na stránce a vyhrál peníze. Odeslal jsem všechny dokumenty k ověření v 9:30 od té doby nic.

Kdy zde můžete očekávat odpověď? A jaké jsou ty dva různé weby? www.zipcasino5431412.com a www.zipcasino.com

O Bonuhereo jsem se dozvěděl prostřednictvím webových stránek. Které přesměrovávají přímo na první web.

Je web podvod? Co se dá teď dělat, v mém případě je to pro mě hodně peněz.


s pozdravem

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky