FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 8 měsíci od xSerious169
|
15910 zobrazení 223 odpovědí |
|
12 3 4...12
Přidat příspěvek
Pumba2022
před 4 měsíci

Hej, to je skvělé. Děkuji za informace. Máte nějaké zkušenosti, o které byste se s námi rádi podělili z tohoto kasina?😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj . může někdo používat tuto stránku s pozitivním výsledkem prosím o pomoc . Před více než 2 hodinami jsem provedl vklad prostřednictvím Visa, který se stále nezobrazuje. Poté, co byl můj první vklad okamžitý, mě to znepokojuje. Kontaktoval jsem podporu a nemám pocit, že by mi příliš pomohl... musel ještě někdo čekat a jak dlouho?

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 3 měsíci

Ahoj KerryBelle,


Kontaktujte nás prosím prostřednictvím živého chatu a my se postaráme o co nejrychlejší vyřešení problému.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Kredit byl přidán, takže nyní žádné problémy

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 3 měsíci

Skvělé, vidím, že kasino vám pomohlo vyřešit tento problém.

Víte, kde byl problém?

Také pokud zde získáte nějaké zkušenosti a zahrajete si, můžete mi dát vědět, jak to dopadlo a jestli se vám podařilo vyhrát. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Nejsem si jistý, co se stalo tbh. Vyhrál jsem malou částku, ale hrál jsem to, protože ještě nejsem plně ověřen a omezuji své výdaje, ale budu aktualizovat zkušenosti, ale skutečnost, že se zdá být ochotni vyřešit a komunikovat, je 1 pozitivní. Ještě jsem neviděl příliš mnoho negativního

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 3 měsíci

Ano, myslím, že je to důležité pro mnoho hráčů a bylo by to důležité i pro mě.

Takže počkám na další aktualizaci a zkušenosti. Pevně věřím, že budou dobré. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Absolutně nespolehlivé kasino.

Už 2 měsíce čekám na odpověď od pracovníka podpory 'Lucas'. Pravděpodobně jsem poslal 5 e-mailů a položil otázky, ale žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci

Dobrý den, jakou konkrétní odpověď potřebujete a co jste řešili s Lucasem, pokud mohu vědět? Dva měsíce jsou příliš dlouhá doba na čekání a odradilo by mě to, zvláště pokud jste se je pokoušeli několikrát bez úspěchu kontaktovat. Je tedy něco, s čím byste potřebovali pomoci nebo možná ještě potřebujete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Šlo o vrácení peněz. Bylo mi řečeno, že se mi o tom ozvou.


Ale jsem prostě ignorován.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci

Stále jste se tedy nic nenaučili, nikdo se k vám nedostal. Na základě čeho mělo být vrácení peněz? Přemýšleli jste o podání stížnosti, kde bychom situaci prověřili a pokusili se vám pomoci? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V tomto kasinu již nehraji, protože jsem je požádal o uzavření mého účtu, protože v té době jsem měl pocit, že hraju příliš mnoho. Naštěstí jejich tým zákaznické podpory můj účet okamžitě uzavřel, udělali to velmi profesionálně. Také když jsem uzavíral sázky na toto kasino, musím přiznat, že mi to přišlo skvělé, hry byly zábavné, ruleta byla moje oblíbená a platby za výběry byly super rychlé! Bylo to před několika měsíci, ale měl jsem pocit, že si ode mě zaslouží kladnou recenzi, a tak ostatní vidí, že jde o bezpečné a bezpečné kasino, ve kterém lze hrát.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, čekám na stažení

ve výši 4 020 GBP. Bylo mi řečeno, že bankovní karta, kterou jsem dodal, nefunguje. Vysvětlil jsem, že ve Spojeném království nemůžete platit peníze na kreditní nebo debetní kartu. Platba musí být mezinárodní bankovní převod. Lucas mi řekl, abych zkusil druhou kartu, řekl jsem mu, že to nepůjde a ztrácíme čas, ale zkusil jsem to a nefungovalo to. Pak lucas zmizel a řekl, že bych měl v určitém okamžiku dostat své peníze. Neslyšeno. Anna na chatu mi říká, abych si promluvil s lucasem, poslal jsem mu e-mail a on mě ignoroval. Tak posílám wattsapp zprávu na telefonní číslo

Uvedeno na webových stránkách pro přidružené společnosti a ukázalo této osobě vše, co se děje. Říkali, že to vedení vyřeší. Teď mě ten člověk ignoruje. Asi před týdnem mi bylo řečeno, že jsem ve frontě 17 let a před 5 dny jsem byl další. Samozřejmě nic neslyšel.


Michael byl velmi hrubý, viz přiložený snímek obrazovky.


Níže je snímek obrazovky, na kterém mi Lucas říká, že dostanu své peníze..... tak pojďme všichni společně odpočítat, jak dlouho mi bude trvat, než je odteď obdržím (středa 26. června) file


Teď nejsem někdo, kdo nechá něco takhle klouzat. Počkám na odpověď zde nebo prostřednictvím e-mailu od zeus slávy a aktualizuji fórum o upřímnou recenzi s tím, co se stane dál a jak dlouho trvá, než obdržím své odvolání...

file



Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 3 měsíci

... za jak dlouho jste dostali svůj výběr?

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 3 měsíci

Ahoj Zeus Glory, chtěl bys okomentovat moji recenzi, kterou jsem sem vložil

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

omlouvám se, že slyším toho kamaráda, jen abych uklidnil vaši mysl, ze své zkušenosti, když jsem s nimi hrál, jsou 100% bezpečné a důvěryhodné, zákaznická podpora je někdy trochu pomalá v odpovědích, ale musíme to očekávat, protože nemají sídlo ve Spojeném království. líbí se mi, měl jsem úplně stejný problém, výběr nelze poslat zpět na debetní kartu a musí to být přímo bankovním převodem, ale tam jsem měl stejné problémy jako vy, společnost, u které jsem bankoval čas (chase UK) neumožnil zasílání mezinárodních plateb na mou debetní kartu, což mě bolelo, ale naštěstí jsem měl jiný bankovní účet u hsbc, který přijímal mezinárodní platby, a měl jsem dva samostatné výběry, jeden z nich byl proveden do 48 hodin (ale to byl víkend), takže jsem čekal, že to bude takhle pomalé, ten druhý byl odeslán kolem 6 hodin. vaši výhru vám 100% vyplatí, jen se ujistěte, že jste plně ověřeni, zkuste také využít banku, která přijímá mezinárodní platby ze zahraničí. bohužel opět vždy čelím nějakým problémům jako ty, většinou proto, že vždy riskujeme, když jsme britští a hrajeme v kasinech v jiných částech světa, ale ta jsou naprosto legitimní, jen občas pomalá a vypořádáme se s mnoha zákazníky, a protože se zdají být docela malým kasinem, nemyslím si, že mají lidskou sílu, aby se vypořádali se všemi těmito zákazníky najednou nebo v rychlém časovém rámci. zde je seznam bank, které přijímají mezinárodní platby, takže s penězi by neměl být problém, když se k vám dostanou. Barclays✅Barclays--✅HSBC---✅Lloyds---✅---Celostátní---✅Natwest

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 3 měsíci

Ahoj wasime,

Jste velmi laskav, že jste se mi ozvali, můj účet byl plně ověřen během prvních 48 hodin, to byla jediná věc, kterou rychle udělali. Poslal jsem jim e-mailem přes své mezinárodní bankovní údaje pro HSBC, jak jste finančnímu oddělení zaplatili?, jediné, co jsem od Lucase slyšel, bylo brzy, brzy, brzy. Vypořádali jste se s Lucasem? file

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

žádný problém, na lucase si vlastně nevzpomínám, většinou jsem měl co do činění s tím michaelem, občas byl trochu divný, i když zase něco z toho mohla být jazyková bariéra, ale určitě s tebou mohou mluvit neslušným způsobem někdy. když jsem se někdy ptal na časy výběru plateb, většinou jsem dostal zprávu, že „vyplácíme naše zákazníky jednoho po druhém, takže je to pořadník a vy jste (5.) ve frontě, takže je to jako systém queing, ale jako uvedl jsem výše, platby pro mě byly poměrně rychlé, jakmile jsem vyřešil problém s bankovnictvím pouze e-mail, ale měli byste jim také poslat všechny tyto bankovní informace prostřednictvím jejich živé chatové podpory na webu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před 7 dny jsem jim dal mezinárodní bankovní údaje a stále čekám. Před 7 dny jsem také poslal své bankovní údaje do chatu a před 7 dny také na jejich dvě e-mailové adresy.

Jak se vám podařilo vybrat peníze, nechali jste zůstatek v Peněžence a oni vám ho odtud převedli ručně mezinárodním bankovním převodem?


Pojďme od této chvíle odpočítávat dny do mého stažení.....

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

opravdu? to je teda pěkně dlouho! nemusíte mi to říkat, ale jen mě zajímá, zda se snažíte vybrat velkou částku peněz? pokud ano... nejsem tak překvapený, jako většina těchto kasin, vždy nenávidí vyplácení malých částek, ne, mají tendenci se trochu táhnout, ale v určitém okamžiku peníze dostanete, to je jisté, oni jsou plně licencováni a mají zatím dobrou pověst, o které jsem si jistý, že chtějí mít dobré záznamy. ano, v zásadě by to mělo fungovat, mohou to udělat ručně pomocí bankovních údajů, které jste poskytli, a pouze je ručně stáhnout ze svého konce ze zůstatku na účtu. ano, uvidíme, bude zajímavé vidět, kolik dní to bude trvat, mějte to na paměti, až se jim zde chystáte dát upřímnou recenzi!

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky