FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 9 měsíci od xSerious169
|
21148 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...3 4 5...12
před 5 měsíci

podal jsi oficiální stížnost btw na casinoguru? nejsem si jistý, jestli máte nebo ne, ale pokud ne, pak byste měli, nebo s tím prozatím počkejte, ale pokud ano, ujistěte se, že jste to udělali ve správné sekci, v sekci stížností.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, právě jsem Anně poslal e-mail na chatech se všemi snímky obrazovky, také Lucasovi na jeho e-mail a další dva e-mailové adresy, takže nemohou říct, že si nejsou vědomi problému a mé recenze a stížnosti zde. A budu to aktualizovat s tím, co se stane dál a jak dlouho to bude trvat.

původně to bylo 2 120 GBP, ale transakci jsem zrušil, abych zkusil jinou kartu (jak bylo řečeno, abych udělal) a trochu jsem si zahrál a vyhrál dalších 1 900 GBP. Můj výběr je tedy 4 020 GBP. Pokud by mi zaplatili, když jsem je požádal, museli by zaplatit pouze 2 120 £. Ale teď je to 4 020 liber. Ale dokud ty peníze nedorazí na můj účet, je to nula, protože jsou to jen čísla na obrazovce

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 5 měsíci

Ano, také jsem podal oficiální stížnost v sekci stížností

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V tomto kasinu již nehraji, protože jsem je požádal o uzavření mého účtu, protože v té době jsem měl pocit, že hraju příliš mnoho. Naštěstí jejich tým zákaznické podpory můj účet okamžitě uzavřel, udělali to velmi profesionálně. Také když jsem uzavíral sázky na toto kasino, musím přiznat, že mi to přišlo skvělé, hry byly zábavné, ruleta byla moje oblíbená a platby za výběry byly super rychlé! Bylo to před několika měsíci, ale měl jsem pocit, že si ode mě zaslouží kladnou recenzi, a tak ostatní vidí, že jde o bezpečné a bezpečné kasino, ve kterém lze hrát.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Chtěl jsem vám dát vědět, jak je úžasné, že jste poskytl tak důkladné shrnutí. Jsem také vděčný za uživatelské recenze. Určitě jste váženým členem této komunity a velmi si vážíme toho, jak pomáháte ostatním!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, čekám na stažení

ve výši 4 020 GBP. Bylo mi řečeno, že bankovní karta, kterou jsem dodal, nefunguje. Vysvětlil jsem, že ve Spojeném království nemůžete platit peníze na kreditní nebo debetní kartu. Platba musí být mezinárodní bankovní převod. Lucas mi řekl, abych zkusil druhou kartu, řekl jsem mu, že to nepůjde a ztrácíme čas, ale zkusil jsem to a nefungovalo to. Pak lucas zmizel a řekl, že bych měl v určitém okamžiku dostat své peníze. Neslyšeno. Anna na chatu mi říká, abych si promluvil s lucasem, poslal jsem mu e-mail a on mě ignoroval. Tak posílám wattsapp zprávu na telefonní číslo

Uvedeno na webových stránkách pro přidružené společnosti a ukázalo této osobě vše, co se děje. Říkali, že to vedení vyřeší. Teď mě ten člověk ignoruje. Asi před týdnem mi bylo řečeno, že jsem ve frontě 17 let a před 5 dny jsem byl další. Samozřejmě nic neslyšel.


Michael byl velmi hrubý, viz přiložený snímek obrazovky.


Níže je snímek obrazovky, na kterém mi Lucas říká, že dostanu své peníze..... tak pojďme všichni společně odpočítat, jak dlouho mi bude trvat, než je odteď obdržím (středa 26. června) file


Teď nejsem někdo, kdo nechá něco takhle klouzat. Počkám na odpověď zde nebo prostřednictvím e-mailu od zeus slávy a aktualizuji fórum o upřímnou recenzi s tím, co se stane dál a jak dlouho trvá, než obdržím své odvolání...

file



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Čekat déle než 11 dní musí být velmi náročné a personál kasina by to rozhodně měl řešit.

I když si myslím, že byste očekávali okamžitou odpověď z naší strany, podání stížnosti bylo moudrým rozhodnutím. Dejte tomu ještě pár dní; musíme dodržovat své postupy. I když si uvědomuji, že čas se blíží, stále doufám, že peníze obdržíte dříve, než stížnost eskaluje.

Každopádně, prověřovali jste tuto záležitost u své banky?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj

Ve Spojeném království je jediný způsob, jak můžete poslat peníze ze zahraničí, prostřednictvím mezinárodního bankovního převodu, řekl jsem to Zeus Glory a mnohokrát jsem jim dal své bankovní údaje na všechny čtyři jejich e-mailové adresy a na chat, takže jste si plně vědomi a mít moje bankovní údaje

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

jste velmi vítáni, je mi potěšením psát takové recenze a poskytnout vám i ostatním co nejvíce informací o mých vlastních zkušenostech v těchto kasinech. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Ve Spojeném království je jediný způsob, jak můžete poslat peníze ze zahraničí, prostřednictvím mezinárodního bankovního převodu, řekl jsem to Zeus Glory a mnohokrát jsem jim dal své bankovní údaje na všechny čtyři jejich e-mailové adresy a na chat, takže jste si plně vědomi a mít moje bankovní údaje

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chápu. Děkuji.

Možná jsem se nevyjádřil srozumitelně, ale chtěl jsem vědět, zda jste věc řešili přímo se svou bankou. Zeptejte se, zda někdo z vaší banky může potvrdit, že je na jeho straně vše v pořádku.

Ne, že bych vás chtěl obtěžovat zbytečnými otázkami, ale viděl jsem, že kasino uvedlo, že je problém s vaší bankou. Myslel jsem, že by to stálo za kontrolu. To je vše.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

jste velmi vítáni, je mi potěšením psát takové recenze a poskytnout vám i ostatním co nejvíce informací o mých vlastních zkušenostech v těchto kasinech. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Prostě úžasné, jsme rádi, že jste nás našli.

Když o tom teď přemýšlím... Jak jste se vlastně o Casino Guru dozvěděl? Je to můj osobní zájem a vy samozřejmě nemusíte odpovídat 😀

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj.

Mluvili o problému s bankou, že nebudou akceptovat výběr probíhající na kreditní nebo debetní kartu, čemu nerozumějí (už jsem jim to říkal mnohokrát) Ve Spojeném království to není možné Chcete-li získat nějaké peníze přímo na bankovní kartu, musí jít přes banku. - proto musí jít o mezinárodní bankovní převod. S bankou není žádný problém a pokud převedou výběr na můj bankovní účet s údaji, které jsem jim poskytl, peníze půjdou okamžitě.


Mají vše, co potřebují, aby mi zaplatili, potvrdili, že vědí, jak mi musí zaplatit, ale stále to nedokázali.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

😀 no, takže už mnoho let, než se zaregistruji do jakékoli online sázkové kanceláře/kasina, vždy jdu na google a zadávám recenze (název kasina) a náhodou se objevila stránka casinoguru a poté, co jsem provedl svůj vlastní průzkum , zjistil jsem, že kasino guru je velmi silný spolehlivý zdroj a důvěryhodný, pokud jde o poskytování správných informací a recenzí o kasinech! miluji to, je to skvělé

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak jsem řekl, budu poskytovat aktualizace. Chatovému týmu trvalo 23 hodin, než mi odpověděl, a v příloze je to, co řekla Anna. Řekla, že bude informovat oddělení a nejnovější informace...podíváme se, jaké jsou tyto nejnovější informace...... Aktualizuji znovu, až se ke mně vrátí.... stále neobdržela žádnou odpověď ze 4 e-mailové adresy amd samozřejmě nic od manažera Lucase, který to má řídit file

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 5 měsíci

Jak jsem řekl, budu vás všechny průběžně informovat

....toto je odpověď, kterou jsem (konečně) obdržel poté, co jsem byl 3 dny ignorován.


Dobrý den Matěji,


Jak jsem již řekl dříve, jsme schopni poslat peníze na váš bankovní účet, ale trvá to. Můžete dělat cokoli, co považujete za nutné, ale chce to čas. Budu vás aktualizovat, jakmile bude aktualizace.


S pozdravem,


Lucas Meret


Takže jak můžete aktualizovat bez aktualizace. Podařilo se mu zaplatit druhé osobě zde z Velké Británie mezinárodním bankovním převodem a bylo to zaplaceno do 48 hodin a poté do 6 hodin..... takže Zeus Casino, proč stále čekám po 11 dnech????? HSBC tak i stejný bankovní účet.


Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 5 měsíci

velmi zvláštní, z osobního názoru si myslím, že si jen dávají na čas kvůli vysokému množství peněz, o kterých mluvíme, když jsem dostal zaplaceno, bylo to jen za maximálně 200 GBP. Ale bankovní převod/převod by měl být v dnešní době proveden docela rychle, žijeme v moderní době a věci jako bankovní převody se opravdu dělají okamžitě

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, myslím, že si tam dávám čas a doufám, že si ještě zahraju a prohraju peníze v jedné z jejich her. Pokud jsou, pak ztrácejí čas všech a bezdůvodně mě otravují, ale ne, nesahám na ty peníze, neriskuji, že o ně přijdu, takže by mohli nastoupit a zaplatit mi... jak říkám Budu poskytovat aktualizace, dokud nedostanu svůj výběr.

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 5 měsíci

Řekl bych, že je to běžná taktika, kterou používá mnoho sázkových kanceláří, tbh, doufají, že čím déle budou věci zdržovat, tím je pravděpodobnější, že se budete nudit a nebaví vás čekat, a pak to všechno zase sázet zpět. Zůstaňte silní a čekejte to, alespoň teď víte, jaké bolesti hlavy vás mohou v budoucnu potkat, pokud znovu vyhrajete velkou částku

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nahoře je rozhovor, který jsem měl v pondělí s jedním z manažerů v Zeus Glory, ale opět jen slova, protože ten člověk nepomohl a zmizel

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nahoře jsou zprávy jedna, pokud mi manažeři ze zeus slávy poslali v neděli a pondělí..... od té doby jsem se neozval!!! Legrační, že

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky