FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 9 měsíci od xSerious169
|
21087 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...4 5 6...12
před 5 měsíci

Toto je největší kontakt, který jsem měl se Zeus Glory za jeden den...

Od Diovy slávy....

Podívejte se na zprávy, které jste odeslali, zkuste prosím poslat zprávu jako jednu místo 10, prosím, Matthew.

Každou platbu jsme odeslali přímo na kartu. Včetně poslední transakce ve Spojeném království. Bankovní převody trvají déle než transakce přímo na kartu. (A ano, znovu zopakuji, že jsme poslední transakci odeslali do Spojeného království pomocí bankovní karty, nikoli SEPA).

Zkoušeli jsme odeslat 2 vaše karty, ale to nefungovalo, Proto nyní použijeme metodu SEPA pro zasílání přímo do vaší banky, mohu vás denně aktualizovat, pokud je něco k aktualizaci, ale prosím, dohodněte se na zastavení spam v chatu a e-mailech.


Ode mě

Ahoj

Řekl jsem vám, že zkoušet druhou bankovní kartu je ztráta času, protože to ve Spojeném království nebude fungovat! Říkal jsem ti to asi před 8 dny, ale přesto jsi to chtěl zkusit.

SEPA platbu lze provést a zaplatit okamžitě! Udělejme to a můžu tě nechat na pokoji.

Dohodneme se, že mě budete každý den informovat, dokud nedostanu své peníze, jen krátký e-mail o tom, co dělá finanční oddělení. Pokud souhlasíte, nebudu muset kontaktovat ostatní zaměstnance e-mailem a chatem... Myslím, že po tom nechutném způsobu, jakým se mnou zacházeli, je to velmi malý dotaz.

souhlasíme?


Od Diovy slávy

Dobře, to je fér, na tom Matěji se můžeme shodnout 🙂


Ode mě

Krásné, děkuji. Oceňuji, že


Spam a chatové zprávy, o kterých teď chodí, je, že se je snažím kontaktovat, ale neustále mě ignorují, takže jsem se snažil, dokud se mi někdo neozval.

Chápou tedy, že je potřeba platba SEPA (což lze provést okamžitě) ...ale stále čekám.

Uvidíme, zda dodrží svůj slib o denních aktualizacích a... znovu, jak dlouho bude trvat, než obdržím odstoupení od smlouvy.....


Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 5 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 5 měsíci

Ano, ale to je od stisknutí tlačítka, aby mi to poslal, myslím, že to ještě neudělali.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj.

Mluvili o problému s bankou, že nebudou akceptovat výběr probíhající na kreditní nebo debetní kartu, čemu nerozumějí (už jsem jim to říkal mnohokrát) Ve Spojeném království to není možné Chcete-li získat nějaké peníze přímo na bankovní kartu, musí jít přes banku. - proto musí jít o mezinárodní bankovní převod. S bankou není žádný problém a pokud převedou výběr na můj bankovní účet s údaji, které jsem jim poskytl, peníze půjdou okamžitě.


Mají vše, co potřebují, aby mi zaplatili, potvrdili, že vědí, jak mi musí zaplatit, ale stále to nedokázali.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj.

Moje chyba. Nevěděl jsem, že to souvisí s kartou. Asi před týdnem jsem četl, že Austrálie také zavedla omezení karetních transakcí po vzoru Spojeného království, ale nějak jsem zapomněl.

Oceňuji, že jste mi to přinesl. Je nešťastné, že personál v kasinu je stejně zmatený. Mezi nimi by měli být profesionálové.

Upřímně doufám, že reklamační řízení bude dobře fungovat. Ujistěte se, že týmu pro stížnosti poskytnete veškeré užitečné informace, zejména nejnovější aktualizace.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

😀 no, takže už mnoho let, než se zaregistruji do jakékoli online sázkové kanceláře/kasina, vždy jdu na google a zadávám recenze (název kasina) a náhodou se objevila stránka casinoguru a poté, co jsem provedl svůj vlastní průzkum , zjistil jsem, že kasino guru je velmi silný spolehlivý zdroj a důvěryhodný, pokud jde o poskytování správných informací a recenzí o kasinech! miluji to, je to skvělé

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že vám to nevadí, ale vaši úžasnou zpětnou vazbu jsem musel poslat do našeho interního chatu. Za tímto webem stojí stovky oddaných lidí. Každopádně toto je skutečně způsob, jakým chceme být nalezeni, a proto neplatíme za žádné reklamy. 😀

Ať tak či onak, ostatní by měli zaujmout podobně rozumný a zodpovědný přístup. Smyslem je podle mého názoru hledat informace kdekoli a být připraven do procesu investovat nějaký čas. Není to tak, že by Casino Guru mělo být výhradním zdrojem informací; srovnání je důležité.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

vůbec mi to nevadí, to je skvělé slyšet! ano, to je velká pravda, snažte se udělat co nejvíce průzkumu, vezměte si informace z co největšího počtu důvěryhodných zdrojů, pak se můžete informovaněji rozhodovat, pokud jde o výběr místa, kde budete hrát. ale chci jen říct, že si myslím, že vy a celý váš tým zde odvádíte skvělou práci a velmi si vážím práce, kterou jste na těchto stránkách vložili.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

To je to, co jsem včera dostal od Diovy slávy.

Každou platbu jsme odeslali přímo na kartu. Včetně poslední transakce ve Spojeném království. Bankovní převody trvají déle než transakce přímo na kartu. (A ano, znovu zopakuji, poslední transakci jsme odeslali do Spojeného království pomocí bankovní karty, nikoli SEPA).


Zkoušeli jsme odeslat 2 vaše karty, ale nefungovalo to, Proto nyní použijeme metodu SEPA k odeslání přímo do vaší banky, mohu vás denně aktualizovat, pokud je něco k aktualizaci, ale prosím, dohodněte se na zastavení spam v chatu a e-mailech.


Takže jak vidíte, vědí, jak provést platbu, vědí, že musí provést platbu..... ale stále to neudělali.

....chtěli mi dnes poslat e-mail s další aktualizací, (pokud to samozřejmě udělají), jediný přijatelný e-mail od nich je, že mi zaplatili..... pojďme se podívat, jaká je dnešní aktualizace. Vím, že se mi ještě nepokusili zaplatit, protože můj zůstatek se stále zobrazuje na mém účtu, dokud neodejdou, vím, že stále neuvedli proces, jak mi zaplatit. Říkají, že bankovní převody trvají déle, ale proces ještě nezačali. Viz foto níže file

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 4 měsíci

nějaké aktualizace od nich ještě dnes?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ještě ne, ale chápu, že jsou v Kostarice nebo Americe, takže chápu, že je tam ještě brzy, ale budu očekávat, že mi pošlou e-mail kolem 17:00 britského času. ... uvidíme

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,


Diskuzi na tomto fóru jsme bedlivě sledovali a opět jsme ochotni poskytnout svůj pohled na věc a možná jej objasnit všem stranám i čtenářům.


Především bych chtěl zdůraznit, že převody na UK karty nejsou omezeny, Dodnes jsme schopni bez problému provést mezinárodní převody kartou na UK Cards, Takové zásady mají konkrétní banky. A tímto způsobem děláme denně desítky, ne-li stovky transakcí.


Pokud jde o probíhající diskusi s případem Sausages12, potvrďte také, že naše finanční oddělení se již dvakrát pokusilo provést transakce na 2 vaše kreditní karty, ale byly zamítnuty.


Pokud jde o čekací doby, naše finanční oddělení zpracovává všechny čekající transakce v pořadí ve frontě, jak vidím, svou žádost jste již několikrát zrušili, což logicky posune vaši žádost dále ve frontě a nyní nemáte prostředky ve frontě na výběr máte prostředky na svém zůstatku.


Doporučuji znovu požádat o výběr prostředků, které si přejete vybrat znovu, a my je zpracujeme co nejrychleji.


Děkuji za pochopení


S pozdravem,


Tým Zeusglory

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Ahoj Zeus Team,

Ve Spojeném království není možné zpracovávat přímo na bankovní karty. Musí se jednat o mezinárodní bankovní převod.


Zkusili jste platit kartou na dvě bankovní karty, i když jsem Lucasovi řekl, že to není možné, přesto mě o to požádal. - to byla vaše společnost plýtvání časem

Zrušil jsem transakci, protože mi bylo řečeno, abych zkusil druhou novou kartu, která nefungovala, jak jste řekli, že potřebujete provést mezinárodní bankovní převod. Tak jsem to znovu zrušil, abyste si mohli vzít zůstatek a provést SEPA platbu.


...Zeusi sláva, vysvětli mi, jak mám žádat o výběr, když jediná možnost výběru peněz je na bankovní kartě....bankovní karta, která neumí vybrat?? Viz přiložené foto..



file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

..... řekni mi, kde je požadavek na SEPA převod na obrazovce výběru??????..

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže to trvalo 12 dní kvůli neustále nesprávným informacím, které mi vaše společnost poskytuje. Těším se na svou velmi rychlou platbu SEPA.

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 4 měsíci

....Zeus Glory, kde je možnost platby SEPA? Zrušené transakce byly kvůli tomu, že mi VAŠI zaměstnanci řekli, abych zkusil druhou platbu, takže podle Lucase nejsem v normální frontě, protože finanční oddělení za mě musí provést zvláštní platbu. ... další otázka/výrok od zeus slávy?

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 4 měsíci

Získejte správná fakta a pak se vraťte na toto fórum s aktualizací. (Mimochodem, mám každý e-mail od Lucase a vašeho týmu a snímek obrazovky z každého rozhovoru, který jsem měl s Michaelem a Annou. (Jaké boty za 3 000/4 000 liber má dnes Michael na sobě?)

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Ahoj, můžete mi pomoci s tím, že mi bylo řečeno, že moje refundace se počítá 30. května a nyní je 28. června a nikdo to nezpracoval ani mi neposlal e-mail

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 4 měsíci

Ahoj ,


Byl bych schopen vám pomoci efektivněji, pokud byste nás laskavě kontaktovali na e-mail: info@zeusglory.com . Zajistíme, že se vám brzy ozveme.


S pozdravem,


Tým Zesusglory.

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Právě jsem to poslal spolu s důkazem, ale protože nikdo neodpovídá na e-maily, pochybuji, že něco uslyším

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Před 9 hodinami mi bylo e-mailem řečeno, abych dal své peníze při výběru na bankovní kartu, nezáleží na tom, jakou bankovní kartu, protože peníze půjdou na údaje o bankovním účtu, které jsem jim již dal


.... viz email níže


Ahoj Matěji

Doufám, že se máš dobře,

Pro výběr prosím použijte prostředky, které chcete vybrat, nezáleží na tom, jakou možnost použijete, nejdůležitější je, že máte svůj požadavek A protože máme informace o tom, na který bankovní účet chcete převést, není problém,



...jen abych se vrátil ke včerejší konverzaci, kterou jsem měl e-mailem....


viz email níže


Od Diovy slávy....


Podívejte se na zprávy, které jste odeslali, zkuste prosím poslat zprávu jako jednu místo 10, prosím, Matthew.


Každou platbu jsme odeslali přímo na kartu. Včetně poslední transakce ve Spojeném království. Bankovní převody trvají déle než transakce přímo na kartu. (A ano, znovu zopakuji, že jsme poslední transakci odeslali do Spojeného království pomocí bankovní karty, nikoli SEPA).


Zkoušeli jsme odeslat 2 vaše karty, ale to nefungovalo, Proto nyní použijeme metodu SEPA pro zasílání přímo do vaší banky, mohu vás denně aktualizovat, pokud je něco k aktualizaci, ale prosím, dohodněte se na zastavení spam v chatu a e-mailech.


Ode mě


Ahoj

Řekl jsem vám, že zkoušet druhou bankovní kartu je ztráta času, protože to ve Spojeném království nebude fungovat! Říkal jsem ti to asi před 8 dny, ale přesto jsi to chtěl zkusit.


SEPA platbu lze provést a zaplatit okamžitě! Udělejme to a můžu tě nechat na pokoji.


Dohodneme se, že mě budete každý den informovat, dokud nedostanu své peníze, jen krátký e-mail o tom, co dělá finanční oddělení. Pokud souhlasíte, nebudu muset kontaktovat ostatní zaměstnance e-mailem a chatem... Myslím, že po tom nechutném způsobu, jakým se mnou zacházeli, je to velmi malý dotaz.


souhlasíme?


Od Diovy slávy


Dobře, to je fér, na tom Matěji se můžeme shodnout 🙂


Ode mě


Krásné, děkuji. Oceňuji, že



Takže pokud jde o poskytování denních aktualizací, zdá se, že dosavadní slib byl porušen necelých 24 hodin poté, co mi jej dal Zeus Glory.... Prosím, nenuťte mě začít chatovat a používat všechny ostatní komunikační prostředky v rámci vaší společnosti, aby si se mnou někdo znovu promluvil... teď nechceme, abych to udělal znovu, že?....



Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Zeus Glory, mohu ti nabídnout nějakou obchodní radu?

Pokud jste stejné množství času, úsilí a energie věnovali řešení stížností, než obhajování vaší společnosti zde (nedodávám moc dobře), pak zde nebudete muset být a obhajovat stížnosti, protože by již byly vyřešeny. Opravdu ironické.

To, co chtějí noví hráči kasina vidět, když si vybírají nové kasino ke hře, je sledovat, jak si někdo zde stěžuje na kasino, a pak sledovat, jak a jak rychle kasino problém vyřeší, protože pokud mají sami stejný problém, mohou vidět, jak vy to zvládnete, v tomto případě si myslím, že více nových hráčů ztratíte, než je přijmete.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky