FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od xSerious169
|
795 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZeusGlory Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Dobrý den, včera jsem se zaregistroval v tomto kasinu a jednou jsem ho otestoval.


Vklady byly zpracovány rychle a myslím, že má dobrý výběr her.


Mám však problém s hrou Play N' Go Rise of Merlin.

Získal jsem otočení zdarma na sázku 2,50 EUR a vyhrál jsem celkem 225 EUR.

Kredit mi však nikdy nebyl napsán do peněženky.

Kontaktoval jsem podporu, která napsala poskytovateli hry.


Po několika hodinách mi bylo řečeno, že jsem údajně použil funkci hazardu hned po otočeních zdarma a prohrál jsem. To by byl asi důvod, proč mi peníze nebyly připsány na účet.


Nicméně jsem to neudělal. Po výhře jsem pokračoval ve hře jako obvykle bez aktivace funkce.


Podpora si nyní od poskytovatele vyžádala video. Opravdu doufám, že se tato záležitost vyřeší, protože tato obvinění nejsou absolutně pravdivá.


Je tu snad ještě něco, co bych mohl udělat, abych to dokázal?

Může mi zde někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, Pascale

Problém je vyřešen, okamžitě jsme kontaktovali poskytovatele, abychom problém vyřešili, poskytovatel potvrdil, že se jedná o problém na jejich straně. Okamžitě jsme vrátili vyhranou částku a informovali o tom hráče. Děkuji za trpělivost pascale a jsem ráda, že se případ rozhodl a že jste s výsledkem spokojená 🙂

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 3 měsíci

Dobrý den, je to tak. Děkuji za rychlou pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Skvělé kasino pro rychlý výběr, díky

7k v kapse


Automaticky přeloženo:
reybon
před 3 měsíci

Dobrý den, Reybone, jsme rádi, že jste spokojeni s výběrem kasina! 🙂 Budeme se snažit, abychom se i nadále zlepšovali pro naše hráče.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file Zaregistroval jsem se a vložil přes LTC a po 30 minutách čekání se konečně ukázalo, že je potvrzeno v mé peněžence, ale nebylo připsáno na můj účet. Několikrát jsem psal na podporu a čekal na odpověď alespoň dvacet minut a nic. Začínám být podrážděný, takže potřebuji, aby to někdo opravil, nebo zanechám špatné recenze na všech vhodných stránkách.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
kbdallas22
před 3 měsíci

Ahoj kbdallas22,


Problém je nyní vyřešen a bonus je aplikován. Problém byl v tom, že uživatel aktivoval bonus pro měnu USDTT a provedl vklad v jiné měně, což způsobilo zmatek. Aktivovali jsme bonus pro kbdallas22 a začali hrát bez problémů. Děkujeme, že jste si vybrali Zeusglory

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Buďte opatrní, kasino licence je falešná a pravděpodobně většina her taky. a jsou to lháři!!

Automaticky přeloženo:
papanoel63
před 2 týdny

Mluvíš snad z vlastní zkušenosti? Tento druh informací nemůžeme potvrdit a není příliš moudré psát tento druh obvinění bez jakéhokoli důkazu. Pokud to můžete nějak dokázat a potřebujete, abychom vám pomohli, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
před 2 týdny

filefilefile

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
papanoel63
před 2 týdny

Ahoj papanoel63,

Je mi líto, že máte o našem kasinu takový pocit. Pravdou však je, že jste provedli vklady, které jste vyhráli kolem 2 500 €, a poté jste prohráli prostředky ve výherních automatech a nikdy jste se nepokusili své výhry vybrat. Poté, co jste ztratili částku, požádali jste nás o vrácení částky a obvinili nás, že používáme falešné hry a další. Snažili jsme se vše vysvětlit prostřednictvím e-mailu a chatu. Ale místo urovnání nás obviňuješ z neexistujících obvinění znovu a znovu.


Znovu jsme nikdy neslíbili, že vám vrátíme částku, kterou jste prohráli ve slotech.


Upřímně doufám, že dokážeme zastavit falešná obvinění a jít dál.


S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
před 2 týdny

filefile

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
před 2 týdny

Vidím, že jsi se docela rozpálil. Vidím, že jsi komunikoval s kasinem. No, jak řekla Romi, pokud máte takové podezření, máte možnost u nás podat stížnost a potvrdit to, protože bez toho jsou to jen řeči.

Zde přidávám odkaz, kam můžete napsat a podložit svůj názor důkazy.

Pokud jde o kasino, které vám slíbilo vrácení peněz, máte nějakou uloženou konverzaci, když říkáte, že tomu tak je?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Snažím se podat stížnost, ale nemůžu se nechat vyhodit. kasino mi bezpochyby ukradlo výhry 2 000 €! ano, slíbili vrácení peněz, mám důkaz.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

nahrávání stížností nefunguje

Automaticky přeloženo:
papanoel63
před 2 týdny

Milý Halile,

Chtěl bych zmínit, že stále máte zakázáno se na toto fórum vracet nebo podávat dodatečné stížnosti předem. Mnoho vašich předchozích účtů bylo zablokováno. Takže ti to zase zakazuji.

Na základě informací, které jsem získal od zástupce kasina, bylo vaším hlavním záměrem vrácení peněz. Tedy alespoň pro mě je vaše chování hrubě nespravedlivé a právě ve vašem případě se tomu snažíme vyhnout.


Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu