FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od xSerious169
|
21060 zobrazení 223 odpovědí |
|
1 2 3...12
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
Příspěvek od papanoel63 Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
před 6 měsíci

Již 3. den nemohu vybrat prostředky, prošel jsem ověřením, tvrdí, že jsem něčí multiúčet, tvrdí, že jsem byl zaregistrován přes IP, která je v jejich zemi zakázaná, jsem německý občan , doklady jsou také německého občana, kvůli IP nechtějí platit a tvrdí, že mám údajně multiúčet, ale zjevně to není důvod, aby mi výhru nevyplatili, z tohoto důvodu nechtějí mi vybrat peníze a obviňují mě, že mám multiúčet, žádám o pomoc, protože klamou mě a ostatní uživatele. Teď mi takhle zablokovali účet, když jsem o nich napsal recenzi, která je neuspokojuje, nedoporučuji zde hrát!

filefile

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
lolz2001z
před 6 měsíci

Ahoj lolz2001z,


Je mi líto, že to muselo dopadnout takto, poté, co jste souhlasili v chatu Zeusglory, že se mýlíte poté, co jsme poskytli důkazy o Multiaccountingu a přistoupili jsme k tomu, že jsme vám zde zveřejnili informace, které jsou velmi zavádějící a nesprávné.


Podrobnosti sdělím níže (chat je v ruštině, ale obsah budu sdílet zde):


Uživatel se původně zaregistroval z Ázerbájdžánu uživatelským jménem: azeri2112z A podařilo se mu vložit prostřednictvím kryptoměny. Uživateli jsme vysvětlili, že Ázerbájdžán patří mezi zakázané jurisdikce na Zeusglory a vrátili jsme vloženou částku.


Uživatel poté přistoupil k registraci jiného účtu a nahrál falešné ID (oddělení podvodů se na to podívalo)

Když jsme upozornili uživatele, že na našem webu používal více účtů (pomocí VPN) a pokusil se ověřit účet pomocí ID někoho jiného, což přiznal v chatu (viz obrázek níže)


file


A teď se snažíte oklamat ostatní hráče, to je nepřijatelné.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Již 3. den nemohu vybrat prostředky, prošel jsem ověřením, tvrdí, že jsem něčí multiúčet, tvrdí, že jsem byl zaregistrován přes IP, která je v jejich zemi zakázaná, jsem německý občan , doklady jsou také německého občana, kvůli IP nechtějí platit a tvrdí, že mám údajně multiúčet, ale zjevně to není důvod, aby mi výhru nevyplatili, z tohoto důvodu nechtějí mi vybrat peníze a obviňují mě, že mám multiúčet, žádám o pomoc, protože klamou mě a ostatní uživatele. Teď mi takhle zablokovali účet, když jsem o nich napsal recenzi, která je neuspokojuje, nedoporučuji zde hrát!

filefile

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, vidím, že kasino se vyjádřilo k Vašemu příspěvku a celému případu. Tak jak to je, otevřeli jste si další účet? Přeložil jsem snímek obrazovky, ale vidím pouze potvrzení, že jste se přiznali, ale nevím konkrétně co. Je to porušení pravidel kasina, takže v takových situacích bych se nedivil, kdyby vám byla výhra odebrána. Zvláště pokud jste dostali zálohu zpět při registraci s prvním účtem. Použili jste VPN, abyste se vyhnuli nepříjemnostem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro, poskytnu také snímky obrazovky, které potvrzují, že uživatel používá VPN:


filefile


Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 6 měsíci

Díky za upřesnění, myslím, že pokud má hráč nějaké objektivní stížnosti, není na tom nic špatného, ale v tomto případě je možnost to vysvětlit a pokud si myslí, že neudělal chybu nebo se nerozbil jakákoli pravidla, pak má šanci se bránit. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Slíbili, že mi pomůžou a vyberou prostředky, když přiznám, že jsem multiúčet, tak jsem s tím počítal a řekl, že jsem multiúčet, i když ani nechápu, o kom je řeč. A co moje IP, pracuji online, teď jsem v Ázerbájdžánu, takže mám jejich IP, ale nejsem občanem této země, i když jsem prošel ověřením, nahrál jsem své dokumenty jako německý občan, což není zakázáno jejich webové stránky, s přihlédnutím k tomu všemu nemají právo odebírat mi výhru a nevyplácet, myslím, že hráči, kteří uvidí moji recenzi, pochopí, že se naříkají nad každou maličkostí, jen aby se vyhnuli výplatě peněz, které poctivě vyhrál, neočekávám zde žádnou pomoc, ale chci, aby všichni hráči viděli, jak podvádějí a nacházejí nevhodné důvody jen obviňovat a neplatit) Děkuji všem za pozornost

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
lolz2001z
před 6 měsíci

Ahoj lolz2001z,


Toto je opět nesprávná interpretace konverzace mezi vámi a naším zástupcem chatu,


Naše zástupkyně chatu (Anna) Řekla jsem vám, že takový slib nedala, mohu sdílet historii chatu, která potvrzuje to, co jsem řekl výše. Přistoupila také k vysvětlení všech podrobností případu. A že Multiaccointing je na Zeusglory zakázán. I když vám byly vráceny peníze na váš první účet a my jsme vás na vše upozornili a vysvětlili všechny podrobnosti.


Doufám, že zde můžeme uzavřít tento rozhovor.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 6 měsíci

řekla, že se můžeme dohodnout) To znamená, že mi naznačila, že mám odsud smazat recenzi a ona mi pomůže vybrat prostředky, myslíte si, že je to normální?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zpočátku jsem byl s tímto kasinem velmi spokojen.

Poté jsem chtěl získat sebevyloučení ze svého účtu kvůli závislosti na hazardních hrách, což nebylo řádně provedeno.

Poté jsem požádal o vrácení svých vkladů a ztrát. Kasino pak odpovědělo, že rádi chvíli počkají a pak mi řeknou, jak můžeme spolupracovat.

Od té doby jsem bohužel ignorován a na své e-maily již nedostávám odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Slíbili, že mi pomůžou a vyberou prostředky, když přiznám, že jsem multiúčet, tak jsem s tím počítal a řekl, že jsem multiúčet, i když ani nechápu, o kom je řeč. A co moje IP, pracuji online, teď jsem v Ázerbájdžánu, takže mám jejich IP, ale nejsem občanem této země, i když jsem prošel ověřením, nahrál jsem své dokumenty jako německý občan, což není zakázáno jejich webové stránky, s přihlédnutím k tomu všemu nemají právo odebírat mi výhru a nevyplácet, myslím, že hráči, kteří uvidí moji recenzi, pochopí, že se naříkají nad každou maličkostí, jen aby se vyhnuli výplatě peněz, které poctivě vyhrál, neočekávám zde žádnou pomoc, ale chci, aby všichni hráči viděli, jak podvádějí a nacházejí nevhodné důvody jen obviňovat a neplatit) Děkuji všem za pozornost

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud máte pocit, že bylo něco neprávem použito proti vám, nebo jste se něčeho neprovinili, máte možnost to prokázat podáním reklamace, která je bezplatná. Náš tým by vše prozkoumal, takže to je vše, co řeknu.

Pokud máte zájem, stačí kliknout sem.

Pokud jste si však vědomi toho, že jste pravidla porušili, tak to na místě nebude.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zpočátku jsem byl s tímto kasinem velmi spokojen.

Poté jsem chtěl získat sebevyloučení ze svého účtu kvůli závislosti na hazardních hrách, což nebylo řádně provedeno.

Poté jsem požádal o vrácení svých vkladů a ztrát. Kasino pak odpovědělo, že rádi chvíli počkají a pak mi řeknou, jak můžeme spolupracovat.

Od té doby jsem bohužel ignorován a na své e-maily již nedostávám odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, takže ještě nemáš uzavřený účet a nejsi vyloučený? Sdělili jste kasinu, že máte takový problém, a zmínili jste mu tuto skutečnost?

Pokud problém přetrvává, můžete podat stížnost a náš tým se vám také pokusí pomoci.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
elnur20011
před 6 měsíci

Ahoj Elnur20011,


Dokumenty si vyžádá oddělení podvodů. Toto není normální postup na Zeusglory, ale ani to není normální případ, Měli jsme několik účtů zaregistrovaných z Kyrgyzstánu, kteří tvrdí, že jsou německého původu, Takže musíme zkontrolovat, Provádíme také kontrolu pomocí nástrojů Musíme zkontrolovat pro multiúčetnictví. Jakmile je vše vyjasněno, můžeme přistoupit k ověření a stažení.


Můžete se také podívat na recenzi výše, byl to stejný případ s uživatelem From kyrgyzstan a prohlašujícím, že je německý Cityzen. Abychom konverzaci dále nezahřívali, poskytněte prosím požadované dokumenty, projdeme kontrolami a pokračujte.



Děkuji za pochopení.

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Včera jsem provedl první vklad v tomto kasinu, kontaktoval jsem chat podpory, než se mnou vůbec mohli začít mluvit, celý web byl mimo provoz. Nevím, co se stalo, nevím, jestli jsem neudělal něco špatně. Z tohoto kasina jsem také nedostal žádné kontaktní informace. Může mi s tím někdo pomoci?


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Pumba2022
před 6 měsíci

Možná jste se informovali u svého poskytovatele internetu? Mohlo by to být na jejich straně, zajímalo by mě? Funguje mi to dobře.🤷‍♀️

Ověřím si s naším datovým týmem, zda vše v Nizozemsku funguje dobře. Prosíme, informujte nás o situaci.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ano, dokonce jsem to zkoušel i na různých zařízeních, ale nic nefunguje.

Automaticky přeloženo:
Pumba2022
před 6 měsíci

Děkuji za rychlou odpověď. Informace jsem již předal našemu datovému týmu a oni prověří, v čem by mohl být problém. Budeme vás co nejdříve informovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, dokonce jsem to zkoušel i na různých zařízeních, ale nic nefunguje.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Náš datový tým zkontroloval kasino a mohla tam být krátká závada. Už vám to funguje? Všechno je tady dobré.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj!


Ano, toto je vyřešeno, z mé strany je vše v pořádku!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky