FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 8 měsíci od xSerious169
|
15970 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...5 6 7...12
Přidat příspěvek
Sausages12
před 3 měsíci

... když vstupujeme do dne 13, kde je můj výběr?

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

doufejme, že zaměstnanci kasina mohou zasáhnout a pomoci to vyřešit co nejdříve, doba, po kterou jste čekali na své peníze, je daleko za vším, co jsem kdy osobně zažil.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

...tak jsme byli na chatu, Anna a Michael nám řekli, aby počkali, až si promluví s lucasem, stejným Lucasem, který nereagoval na náš slib, který jsme si dali před méně než 24 hodinami.

Bylo mi řečeno, že teď nejsem ve speciální frontě, ale v normální frontě, ale oba neuvedli číslo, když se mě zeptali, co jsem ve frontě (což vím, že je možné, protože jsem minulý týden řekl, že mi bylo 17 ve frontě ve frontě na jednom místě a poté na dalším ve frontě)

Mohl bych zavolat papeži a požádat o zavolání zpět, abych zjistil, zda dostanu odpověď dříve od něj nebo od info@zeusglory.com emailová adresa. ..

Samozřejmě budu aktualizovat toto fórum o odpověď a až ji obdržím.. možná budu mít tentokrát štěstí, možná mi bude sděleno, až dostanu zaplaceno tyto peníze....možná.

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 3 měsíci

Ano, hodně štěstí, pokud budete mít velké, velké štěstí, mohou odpovědět na váš e-mail, pak na několik dní zmizí a pak se znovu objeví s odpovědním e-mailem, který neobsahuje žádné informace o tom, na co jste se ptali...samozřejmě tedy pokud budete mít štěstí.

Pokud jste řekli, že máte mluvit s lucasem, požádejte, aby to nedělal, protože odpovídá pouze tehdy, když ho to může obtěžovat. I když mu chatovací tým předá zprávu a řekne vám, že bude v kontaktu. On to neudělá.


Pak na vás chatovací tým bude chtít, abyste si znovu promluvili s lucasem, protože stále neodpověděl, a zjistí, že byste neměli být na chatu, protože vám Lucas pošle e-mail, což neudělá, pak chatovací tým zjistí, že je to vaše chyba, protože jejich kolega nedělá svou práci tím, že se vám ozve, ale nějak je to vaše chyba, ne chyba Zeuse. Je to všechno velmi únavné.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 3 měsíci

Je nějaká šance, že by se váš tým mohl obtěžovat, aby se mi také vrátil (krátce), jak jste to uvedli z této e-mailové adresy?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže aktualizace dne 13,


Zeptal jsem se Anny dnes ráno na chatu, kde jsem ve frontě a ona řekla, že věřím, že jsem další (viz přiložená fotka), když jsem řekl, že další ve frontě musí znamenat dnes, řekla, že neví, kdy dostanu zaplaceno ...tak který to je?

Pořád mi říká, že požádá Lucase, aby mě kontaktoval, ale on stále ne.

Takže uplynulo 48 hodin a byla slíbena denní aktualizace v pátek, nestalo se tak včera a ještě se nestalo dnes.


Takže jak můžete vidět ze včerejšího e-mailu od nich.... vědí, jak mi zaplatit, vědí, kolik mi mají zaplatit, ale stále ještě ne, proč ne Zeus Glory?


Ahoj Matěji

Doufám, že se máš dobře,

Pro výběr prosím použijte prostředky, které chcete vybrat, nezáleží na tom, jakou možnost použijete, nejdůležitější je, že máte svůj požadavek. A protože máme informace o tom, na který bankovní účet byste chtěli převést, není to problém.



NOVÉ HRÁČI ZEUS GLORY

Takže jak mi bylo řečeno, že již nejsem ve „zvláštní frontě", jsem ve stejné frontě, ve které budete VY jako nový hráč, který se snaží vybrat peníze a čeká na ně. (posledních 13 dní odložíme na minutu stranou )

Takže to bylo 24 hodin, co jsem provedl výběr. Pokud bude zaplacen v příštích 24 hodinách, je to dobrá rychlost výběru pro každé kasino, ale pokud začneme příští týden....tak to je stejná doba jako VY bude čekat na VÁŠ výběr...... Myslete na to při výběru nového kasina, do kterého se zapojíte.

Vím, že výběr nebyl zpracován, protože se na mém účtu stále zobrazuje jako možnost zrušit výběr, což znamená, že ještě nebyl zpracován.


...pojď Zeus Glory co je nejnovější aktualizace?

filefile


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže aktualizace dne 13,


Zeptal jsem se Anny dnes ráno na chatu, kde jsem ve frontě a ona řekla, že věřím, že jsem další (viz přiložená fotka), když jsem řekl, že další ve frontě musí znamenat dnes, řekla, že neví, kdy dostanu zaplaceno ...tak který to je?

Pořád mi říká, že požádá Lucase, aby mě kontaktoval, ale on stále ne.

Takže uplynulo 48 hodin a byla slíbena denní aktualizace v pátek, nestalo se tak včera a ještě se nestalo dnes.


Takže jak můžete vidět ze včerejšího e-mailu od nich.... vědí, jak mi zaplatit, vědí, kolik mi mají zaplatit, ale stále ještě ne, proč ne Zeus Glory?


Ahoj Matěji

Doufám, že se máš dobře,

Pro výběr prosím použijte prostředky, které chcete vybrat, nezáleží na tom, jakou možnost použijete, nejdůležitější je, že máte svůj požadavek. A protože máme informace o tom, na který bankovní účet byste chtěli převést, není to problém.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

NOVÉ HRÁČI ZEUS GLORY

Takže jak mi bylo řečeno, že již nejsem ve „zvláštní frontě", jsem ve stejné frontě, ve které budete VY jako nový hráč, který se snaží vybrat peníze a čeká na ně. (posledních 13 dní odložíme na minutu stranou )

Takže to bylo 24 hodin, co jsem provedl výběr. Pokud bude zaplacen v příštích 24 hodinách, je to dobrá rychlost výběru pro každé kasino, ale pokud začneme příští týden....tak to je stejná doba jako VY bude čekat na VÁŠ výběr...... Myslete na to při výběru nového kasina, do kterého se zapojíte.

Vím, že výběr nebyl zpracován, protože se na mém účtu stále zobrazuje jako možnost zrušit výběr, což znamená, že ještě nebyl zpracován.


...pojď Zeus Glory co je nejnovější aktualizace?



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

pokud jste ve skutečnosti další ve frontě, jak říkali, pak byste si mysleli, že dnes dostanete výplatu, jako by to mělo být docela okamžité, pokud samozřejmě nelže a nejste další ve frontě, nebo oni jsou platí pouze jednomu zákazníkovi denně nebo tak něco, což by bylo šílené. také bohužel, i když mám pocit, že je teď víkend, (žádné pracovní dny) mají nyní další výmluvu, kterou by mohli použít k tomu, aby vám nezaplatili alespoň další 2 dny, ne-li více.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 3 měsíci

Tak právě tato odpověď e-mailem.....


Ahoj Matěji, doufám, že se máš dobře!

Nyní mám vaši žádost o výběr na Prioritu pro finanční oddělení, naprosto chápu vaši frustraci a obecně žádosti o výběr vyřizujeme mnohem rychleji, to mohu zaručit a také recenze odrážejí skutečnost.

Budu vás aktualizovat, jakmile budu mít další informace.

s pozdravem


Odeslal jsem e-mail a zeptal se, co zeus sláva a finanční tým nazývají poctivostí, pokud jde o čas, ale nikdo mi neodpověděl......


Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 3 měsíci

pro malou operaci se zdá, že mají obrovské množství různých "oddělení", na která vás každý den předávají. Věřím, že vám zaplatí, jak jsem před několika dny uvedl ze své vlastní zkušenosti, ale stále si myslím, že celá věc ve vaší situaci je „taktika zdržování" kvůli velké sumě peněz v naději, že vás čekání nebaví a sázet to pryč. Je možné váš výběr ještě zrušit? pokud ano, pak by to znamenalo, že proces ještě ani nezačal, což je ještě více času potřebného k tomu, abyste obdrželi finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 3 měsíci

Ano, stále lze zrušit.

...takto denně provádíme desítky, ne-li stovky transakcí.

...výše bylo to, co řekl zaměstnanec ze slávy Zeus v pátek na této chatovací místnosti.

Takže pokud Zeus Glory zpracuje 10s, ne-li stovky transakcí denně, prorita musí znamenat, že mám být zaplacen dnes..... všichni uvidíme


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A TADY JDEME S ODPADY.....


Dobrý den Matěji,


Podle finančního oddělení to tedy můžeme udělat několika způsoby.

Doposud jsme byli schopni převést na uživatelské karty bez problému ve Spojeném království, takže váš případ je pro nás výjimkou a musíme obejít některé praktiky, které obvykle neděláme, aby se váš výběr uskutečnil.

Nabídli jsme vám krypto možnost pro vypořádání a také jinou bankovní kartu, ale zdá se, že žádná z možností ve vašem případě nefunguje.

První možností by bylo, pokud si můžete pořídit jinou bankovní kartu, která přijímá mezinárodní platby a my budeme moci na tuto kartu převést velmi včas.

Pokud ne, druhou možností by bylo, abychom počkali. Jak mi řeklo finanční oddělení, může trvat až 10 pracovních dnů, než bude bankovní převod dokončen a částka výběru bude připsána na váš účet. Budeme se snažit, abychom to urychlili, ale toto jsou časové osy, které mi řekli finančníci.

Váš případ se zdá být velmi odlišný od toho, jak obvykle provádíme naše operace. Žádná z aktuálních možností pro vás v tuto chvíli nefunguje, ale chápeme, že mohou nastat okolnosti, a proto se budeme snažit, aby to pro vás fungovalo.

Dejte mi vědět, co si myslíte a zda budete moci získat bankovní kartu, která přijímá mezinárodní platby, nebo souhlasíme s tím, že počkáme maximálně 10 pracovních dnů, než se první výběr objeví ve vaší bance.

S pozdravem,

Lucas Meret


Tak jsem se zeptal Lucase......, zda finanční oddělení dnes zahajuje proces zahájením převodu dnes, nebo budou dalších 10 dní sedět a zmáčknout tlačítko??......

a znovu odpověděl na otázku a zdá se, že znovu udělal svůj mizející čin!!!!!

Také vím, co dělají, dříve jsem zde o tom, že noví hráči musí čekat na své výběry... takže mě označil jako zvláštní případ... takže to nevypadá, že noví hráči budou muset čekat na svůj přestup .... také by se zdálo, že smazali všechny mé předchozí chaty na mém profilu.... ale to je v pořádku, protože mám všechny screenshoty!!!!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

.... viz přiložená fotka... je kasino vymazávání předchozích chat logů normální věcí, kterou musí dělat důvěryhodné kasino????? file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

SCAM SCAM SCAM


.... NEPOUŽÍVEJTE ZEUS GLORY, dokud zde nepotvrdím, že jsem dostal zaplaceno..... nebo alespoň dokud nebude Lucas obtěžován, aby mi poslal e-mail zpět....

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Velmi jednoduchou otázku jsem položil Lucasovi......


Provádí finanční oddělení platbu dnes a bude to trvat 10 dní, nebo čeká 10 dní na její zpracování?

Otázka, na kterou neodpoví....PROČ?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže to ještě nezpracovali, i když řekli, že budou....


Dobře Matěji,

Takže tady je to, co pro vás mohu udělat. Zpracování právě probíhá, zápis nedělá procesu dobře. Budeme pokračovat v práci na odstoupení od smlouvy, které bude zpracováno MAXIMÁLNĚ do 10 pracovních dnů nebo dříve.

To jsou všechny INFORMACE, které vám nyní mohu poskytnout, nejen já, ale ani náš tým vám nebudeme moci poskytnout žádné další podrobnosti nebo aktualizace.

Ozvu se Vám v pondělí v pracovní době. Předtím si mějte krásný víkend.

S pozdravem,

Lucas Meret


Tak dostanu nebo nedostanu v pondělí odpověď od Lucase....... ať nemáme další nedodržený slib od Zeus Glory.....

.. takže 10 pracovních dní nebo dříve je nyní odhad.... pokud by to trvalo těch 10 pracovních dní, znamenalo by to, že bych na odstoupení čekal celkem 27 dní

Řekli mi, že se chystají provést SEPA platbu.. jak vidíte níže SEPA platby trvají 24 - 48 hodin, jak je uvedeno níže...... takže nemám ponětí o těch 10 pracovních dnech nesmyslů..... a SEPA Instant.... je jen 10 sekund!!.. ne 10 pracovních dnů


24-48 hodin

Délka SEPA převodu

SEPA převody obvykle trvají 24–48 hodin, což je mnohem rychlejší než tradiční platby SWIFT. Pokud však potřebujete ještě rychlejší možnost, mohou být cestou vpřed okamžité převody SEPA – dokážou převést prostředky za méně než 10 sekund a přímo na bankovní účet příjemce.



Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, dostal jsem odpověď od Lucase, který se zjevně nepodíval na snímek obrazovky živého chatu, který jsem poslal. Jsem překvapen, že jsem dostal tak rychlý e-mail zpět, ale počkáme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 3 měsíci

Lucas mi řekl, že to není ten člověk ze slávy Zeus, který sem dává komentáře z jejich kasina. Neřekl kdo, jen že to není on a nemá na tom žádný podíl.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky