před 5 měsíci
... když vstupujeme do dne 13, kde je můj výběr?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
0
... když vstupujeme do dne 13, kde je můj výběr?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
doufejme, že zaměstnanci kasina mohou zasáhnout a pomoci to vyřešit co nejdříve, doba, po kterou jste čekali na své peníze, je daleko za vším, co jsem kdy osobně zažil.
hopefully casino guru staff can step in and help get this resolved as soon as possible, the time you have been waiting for your money is way beyond anything ive ever personally experienced.
...tak jsme byli na chatu, Anna a Michael nám řekli, aby počkali, až si promluví s lucasem, stejným Lucasem, který nereagoval na náš slib, který jsme si dali před méně než 24 hodinami.
Bylo mi řečeno, že teď nejsem ve speciální frontě, ale v normální frontě, ale oba neuvedli číslo, když se mě zeptali, co jsem ve frontě (což vím, že je možné, protože jsem minulý týden řekl, že mi bylo 17 ve frontě ve frontě na jednom místě a poté na dalším ve frontě)
Mohl bych zavolat papeži a požádat o zavolání zpět, abych zjistil, zda dostanu odpověď dříve od něj nebo od info@zeusglory.com emailová adresa. ..
Samozřejmě budu aktualizovat toto fórum o odpověď a až ji obdržím.. možná budu mít tentokrát štěstí, možná mi bude sděleno, až dostanu zaplaceno tyto peníze....možná.
...so just been on chat, have been told by Anna and Michael to wait to speak to lucas, the same Lucas who has failed to respond to our promise made to each other less then 24 hours ago.
Been told that I'm now not in a special queue but the normal one, but both failed to give the number when asked what i am in the queue (which i know is possible because, i told last week that i was 17 in the queue at one point and then next in the queue)
I Might put a phone call to the pope and ask for a call back to see if I get a reply sooner from him or from the info@zeusglory.com email address. ..
Of course I will update this forum of the reply and when I recieved it .. might be lucky this time, might be told when I'm getting paid this money.... maybe.
Ano, hodně štěstí, pokud budete mít velké, velké štěstí, mohou odpovědět na váš e-mail, pak na několik dní zmizí a pak se znovu objeví s odpovědním e-mailem, který neobsahuje žádné informace o tom, na co jste se ptali...samozřejmě tedy pokud budete mít štěstí.
Pokud jste řekli, že máte mluvit s lucasem, požádejte, aby to nedělal, protože odpovídá pouze tehdy, když ho to může obtěžovat. I když mu chatovací tým předá zprávu a řekne vám, že bude v kontaktu. On to neudělá.
Pak na vás chatovací tým bude chtít, abyste si znovu promluvili s lucasem, protože stále neodpověděl, a zjistí, že byste neměli být na chatu, protože vám Lucas pošle e-mail, což neudělá, pak chatovací tým zjistí, že je to vaše chyba, protože jejich kolega nedělá svou práci tím, že se vám ozve, ale nějak je to vaše chyba, ne chyba Zeuse. Je to všechno velmi únavné.
Yea good luck with that, if your very, very lucky they might respond to your email, then vanish for a few days and then reappear with a reply email that contains no informationon on what you were asking in the first place...of course that is if your lucky.
If you told to speak to lucas, ask not to, as he only replies when he can be bothered to. Even when the chat team passes a message to him and they tell you he will be in contact. He won't .
Then the chat team will have a go at you for asking to speak to lucas again because he hasn't replied still, and make out you shouldn't be on chat because Lucas will email you, which he won't do, then the chat team will make out it's your fault somehow because their colleague isn't doing his job by getting back to you, but somehow that's your fault not Zeus glory fault. It's all very tiring.
Je nějaká šance, že by se váš tým mohl obtěžovat, aby se mi také vrátil (krátce), jak jste to uvedli z této e-mailové adresy?
Any chance your team can bother to get back to me as well (shortly) as you put it from that email address?
Takže aktualizace dne 13,
Zeptal jsem se Anny dnes ráno na chatu, kde jsem ve frontě a ona řekla, že věřím, že jsem další (viz přiložená fotka), když jsem řekl, že další ve frontě musí znamenat dnes, řekla, že neví, kdy dostanu zaplaceno ...tak který to je?
Pořád mi říká, že požádá Lucase, aby mě kontaktoval, ale on stále ne.
Takže uplynulo 48 hodin a byla slíbena denní aktualizace v pátek, nestalo se tak včera a ještě se nestalo dnes.
Takže jak můžete vidět ze včerejšího e-mailu od nich.... vědí, jak mi zaplatit, vědí, kolik mi mají zaplatit, ale stále ještě ne, proč ne Zeus Glory?
Ahoj Matěji
Doufám, že se máš dobře,
Pro výběr prosím použijte prostředky, které chcete vybrat, nezáleží na tom, jakou možnost použijete, nejdůležitější je, že máte svůj požadavek. A protože máme informace o tom, na který bankovní účet byste chtěli převést, není to problém.
NOVÉ HRÁČI ZEUS GLORY
Takže jak mi bylo řečeno, že již nejsem ve „zvláštní frontě", jsem ve stejné frontě, ve které budete VY jako nový hráč, který se snaží vybrat peníze a čeká na ně. (posledních 13 dní odložíme na minutu stranou )
Takže to bylo 24 hodin, co jsem provedl výběr. Pokud bude zaplacen v příštích 24 hodinách, je to dobrá rychlost výběru pro každé kasino, ale pokud začneme příští týden....tak to je stejná doba jako VY bude čekat na VÁŠ výběr...... Myslete na to při výběru nového kasina, do kterého se zapojíte.
Vím, že výběr nebyl zpracován, protože se na mém účtu stále zobrazuje jako možnost zrušit výběr, což znamená, že ještě nebyl zpracován.
...pojď Zeus Glory co je nejnovější aktualizace?
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
Takže aktualizace dne 13,
Zeptal jsem se Anny dnes ráno na chatu, kde jsem ve frontě a ona řekla, že věřím, že jsem další (viz přiložená fotka), když jsem řekl, že další ve frontě musí znamenat dnes, řekla, že neví, kdy dostanu zaplaceno ...tak který to je?
Pořád mi říká, že požádá Lucase, aby mě kontaktoval, ale on stále ne.
Takže uplynulo 48 hodin a byla slíbena denní aktualizace v pátek, nestalo se tak včera a ještě se nestalo dnes.
Takže jak můžete vidět ze včerejšího e-mailu od nich.... vědí, jak mi zaplatit, vědí, kolik mi mají zaplatit, ale stále ještě ne, proč ne Zeus Glory?
Ahoj Matěji
Doufám, že se máš dobře,
Pro výběr prosím použijte prostředky, které chcete vybrat, nezáleží na tom, jakou možnost použijete, nejdůležitější je, že máte svůj požadavek. A protože máme informace o tom, na který bankovní účet byste chtěli převést, není to problém.
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
NOVÉ HRÁČI ZEUS GLORY
Takže jak mi bylo řečeno, že již nejsem ve „zvláštní frontě", jsem ve stejné frontě, ve které budete VY jako nový hráč, který se snaží vybrat peníze a čeká na ně. (posledních 13 dní odložíme na minutu stranou )
Takže to bylo 24 hodin, co jsem provedl výběr. Pokud bude zaplacen v příštích 24 hodinách, je to dobrá rychlost výběru pro každé kasino, ale pokud začneme příští týden....tak to je stejná doba jako VY bude čekat na VÁŠ výběr...... Myslete na to při výběru nového kasina, do kterého se zapojíte.
Vím, že výběr nebyl zpracován, protože se na mém účtu stále zobrazuje jako možnost zrušit výběr, což znamená, že ještě nebyl zpracován.
...pojď Zeus Glory co je nejnovější aktualizace?
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
pokud jste ve skutečnosti další ve frontě, jak říkali, pak byste si mysleli, že dnes dostanete výplatu, jako by to mělo být docela okamžité, pokud samozřejmě nelže a nejste další ve frontě, nebo oni jsou platí pouze jednomu zákazníkovi denně nebo tak něco, což by bylo šílené. také bohužel, i když mám pocit, že je teď víkend, (žádné pracovní dny) mají nyní další výmluvu, kterou by mohli použít k tomu, aby vám nezaplatili alespoň další 2 dny, ne-li více.
if you are actually up next in the queue as they said you are, then you would think you would get a payout today, like it should be fairly instant, unless of course its lies and you are not next in the queue, or they are are only paying out one customer per day or something, which would be crazy. also sadly though i feel now its the weekend, (none business days) they have now an extra excuse they could possibly use not to pay you for at least another 2 days if not more.
Tak právě tato odpověď e-mailem.....
Ahoj Matěji, doufám, že se máš dobře!
Nyní mám vaši žádost o výběr na Prioritu pro finanční oddělení, naprosto chápu vaši frustraci a obecně žádosti o výběr vyřizujeme mnohem rychleji, to mohu zaručit a také recenze odrážejí skutečnost.
Budu vás aktualizovat, jakmile budu mít další informace.
s pozdravem
Odeslal jsem e-mail a zeptal se, co zeus sláva a finanční tým nazývají poctivostí, pokud jde o čas, ale nikdo mi neodpověděl......
Well just this reply Via email.....
Hello Matthew, Hope you are well !
I have your withdrawal request on Priority for the Financial department now, I totally Understand your frustration and we generally complete withdrawal requests much faster I can guarantee that and also reviews reflect the fact.
I will update you as soon as I have more information.
Best regards
I did email back and ask what does zeus glory and the financial team call prority in regards of time, but not heard back......
pro malou operaci se zdá, že mají obrovské množství různých "oddělení", na která vás každý den předávají. Věřím, že vám zaplatí, jak jsem před několika dny uvedl ze své vlastní zkušenosti, ale stále si myslím, že celá věc ve vaší situaci je „taktika zdržování" kvůli velké sumě peněz v naději, že vás čekání nebaví a sázet to pryč. Je možné váš výběr ještě zrušit? pokud ano, pak by to znamenalo, že proces ještě ani nezačal, což je ještě více času potřebného k tomu, abyste obdrželi finanční prostředky.
for a small operation, they seem to have a vast amount of different "departments" they pass you around to each day. i believe they will pay you, as i stated some days ago from my own experience, however i still think the entire thing in your situation is "delay tactics" due to the large sum of money, in the hope you get sick of waiting and gamble it away. Is your withdrawal still able to be cancelled? if so, then that would mean the process hasnt even begun yet, which is even more time needed for you to receive the funds.
Ano, stále lze zrušit.
...takto denně provádíme desítky, ne-li stovky transakcí.
...výše bylo to, co řekl zaměstnanec ze slávy Zeus v pátek na této chatovací místnosti.
Takže pokud Zeus Glory zpracuje 10s, ne-li stovky transakcí denně, prorita musí znamenat, že mám být zaplacen dnes..... všichni uvidíme
Yep still able to be canceled.
...we do tens if no hundreds of daily transactions in a such manner.
...above was what the staff member from Zeus glory said on Friday on this chat room.
So if Zeus Glory processes 10s if not hundreds of daily transactions, prority must mean that im due to be paid today..... we will all see
A TADY JDEME S ODPADY.....
Dobrý den Matěji,
Podle finančního oddělení to tedy můžeme udělat několika způsoby.
Doposud jsme byli schopni převést na uživatelské karty bez problému ve Spojeném království, takže váš případ je pro nás výjimkou a musíme obejít některé praktiky, které obvykle neděláme, aby se váš výběr uskutečnil.
Nabídli jsme vám krypto možnost pro vypořádání a také jinou bankovní kartu, ale zdá se, že žádná z možností ve vašem případě nefunguje.
První možností by bylo, pokud si můžete pořídit jinou bankovní kartu, která přijímá mezinárodní platby a my budeme moci na tuto kartu převést velmi včas.
Pokud ne, druhou možností by bylo, abychom počkali. Jak mi řeklo finanční oddělení, může trvat až 10 pracovních dnů, než bude bankovní převod dokončen a částka výběru bude připsána na váš účet. Budeme se snažit, abychom to urychlili, ale toto jsou časové osy, které mi řekli finančníci.
Váš případ se zdá být velmi odlišný od toho, jak obvykle provádíme naše operace. Žádná z aktuálních možností pro vás v tuto chvíli nefunguje, ale chápeme, že mohou nastat okolnosti, a proto se budeme snažit, aby to pro vás fungovalo.
Dejte mi vědět, co si myslíte a zda budete moci získat bankovní kartu, která přijímá mezinárodní platby, nebo souhlasíme s tím, že počkáme maximálně 10 pracovních dnů, než se první výběr objeví ve vaší bance.
S pozdravem,
Lucas Meret
Tak jsem se zeptal Lucase......, zda finanční oddělení dnes zahajuje proces zahájením převodu dnes, nebo budou dalších 10 dní sedět a zmáčknout tlačítko??......
a znovu odpověděl na otázku a zdá se, že znovu udělal svůj mizející čin!!!!!
Také vím, co dělají, dříve jsem zde o tom, že noví hráči musí čekat na své výběry... takže mě označil jako zvláštní případ... takže to nevypadá, že noví hráči budou muset čekat na svůj přestup .... také by se zdálo, že smazali všechny mé předchozí chaty na mém profilu.... ale to je v pořádku, protože mám všechny screenshoty!!!!
AND HERE WE GO WITH THE RUBBISH.....
Hello Matthew,
So there are a couple of ways we can do this according to the financial department.
So far we were able to transfer to the user cards without a problem in the UK So your case is an exception for us and we have to go around some practices we do not usually do to make your withdrawal happen.
We offered you a crypto option for the settlement as well as the different bank card, but none of the options seem to work for your case.
First option would be if you can get a different bank card that accepts the international payments and we will be able to transfer to that card in a very timely manner.
If not, the second option would be for us to wait, As Financial department told me it may take up to 10 Working days for Bank transfer to finish and the withdrawal amount to hit your account. We will try our best to make it faster but these are the timelines financial told me.
Your case seems to be a very different from how we usually conduct our operations. None of the ongoing options work for you at this time, But we understand that there might be circumstances and therefore will try our best to make it work for you.
Let me know what you think and if you will be able to get the Bank card that accepts international payments or we agree to wait for a maximum of 10 Working days for the first withdrawal to hit your bank.
Best Regards,
Lucas Meret
So i asked Lucas...... are the financial department starting the process today by starting the transur today, or they going to be sitting around for next 10 days then going to push the button??......
and once again he dosent anser the question and he appears to done his vanishing act again!!!!!
Also I know what they are doing, earlier I on here about new players having to wait for their withdrawals... so he's put me down as a special case... so it's dont look like new players will have to wait for their transfer.... also it would appear they have deleted all my previous chats on my profile.... but that's fine because I have all the screenshots!!!!
SCAM SCAM SCAM
.... NEPOUŽÍVEJTE ZEUS GLORY, dokud zde nepotvrdím, že jsem dostal zaplaceno..... nebo alespoň dokud nebude Lucas obtěžován, aby mi poslal e-mail zpět....
SCAM SCAM SCAM
.... Do NOT use ZEUS GLORY until I confirm on here that I have got paid..... or at least until Lucas can be bothered to email Me back....
Velmi jednoduchou otázku jsem položil Lucasovi......
Provádí finanční oddělení platbu dnes a bude to trvat 10 dní, nebo čeká 10 dní na její zpracování?
Otázka, na kterou neodpoví....PROČ?
Very simple question I have asked Lucas......
Is the financial department making the tranfur today, and it will take 10 days or are they waiting 10 days to process it?
A question he won't answer....WHY?
Takže to ještě nezpracovali, i když řekli, že budou....
Dobře Matěji,
Takže tady je to, co pro vás mohu udělat. Zpracování právě probíhá, zápis nedělá procesu dobře. Budeme pokračovat v práci na odstoupení od smlouvy, které bude zpracováno MAXIMÁLNĚ do 10 pracovních dnů nebo dříve.
To jsou všechny INFORMACE, které vám nyní mohu poskytnout, nejen já, ale ani náš tým vám nebudeme moci poskytnout žádné další podrobnosti nebo aktualizace.
Ozvu se Vám v pondělí v pracovní době. Předtím si mějte krásný víkend.
S pozdravem,
Lucas Meret
Tak dostanu nebo nedostanu v pondělí odpověď od Lucase....... ať nemáme další nedodržený slib od Zeus Glory.....
.. takže 10 pracovních dní nebo dříve je nyní odhad.... pokud by to trvalo těch 10 pracovních dní, znamenalo by to, že bych na odstoupení čekal celkem 27 dní
Řekli mi, že se chystají provést SEPA platbu.. jak vidíte níže SEPA platby trvají 24 - 48 hodin, jak je uvedeno níže...... takže nemám ponětí o těch 10 pracovních dnech nesmyslů..... a SEPA Instant.... je jen 10 sekund!!.. ne 10 pracovních dnů
24-48 hodin
Délka SEPA převodu
SEPA převody obvykle trvají 24–48 hodin, což je mnohem rychlejší než tradiční platby SWIFT. Pokud však potřebujete ještě rychlejší možnost, mohou být cestou vpřed okamžité převody SEPA – dokážou převést prostředky za méně než 10 sekund a přímo na bankovní účet příjemce.
So they still have not processed it, even though they said they would....
Okay Matthew,
So here is what I can do for you . Processing is ongoing right now , writing does not do the process any good. We will continue working on the withdrawal on our end which will be processed in MAXIMUM 10 working days or sooner.
This is all the INformation I can give you right now, not only me but also our team will not be able to give you any extra details or updates.
I will get back to you on Monday during working hours. Before that, have a great weekend .
Best Regards,
Lucas Meret
So will I or won't I get a reply on Monday from Lucas....... let's not have another broken promise from Zeus Glory.....
.. so 10 working days or sooner is now the estimate.... if it take the 10 working days, that would mean I would of been waiting for a total of 27 days for a withdrawal
They told me that they were going to make a SEPA payment.. as you can see below SEPA payments take between 24 - 48 hours as below...... so no idea about the 10 working days rubbish..... and SEPA Instant.... is just 10 seconds!!.. not 10 working days
24-48 hours
SEPA Transfer Duration
SEPA transfers usually take 24-48 hours to complete, which is much faster than traditional SWIFT payments. If an even quicker option is needed though, SEPA Instant Credit Transfers may be the way forward – they can transfer funds in under 10 seconds and directly into the recipient's bank account.
Dobře, dostal jsem odpověď od Lucase, který se zjevně nepodíval na snímek obrazovky živého chatu, který jsem poslal. Jsem překvapen, že jsem dostal tak rychlý e-mail zpět, ale počkáme a uvidíme.
Ok so got a reply from Lucas who clearly didn't look at the live chat screenshot I sent. I am surprised I got such a quick email back but let's wait and see.
Lucas mi řekl, že to není ten člověk ze slávy Zeus, který sem dává komentáře z jejich kasina. Neřekl kdo, jen že to není on a nemá na tom žádný podíl.
Lucas told me he's not the person from Zeus glory that makes comments on here from their casino. He didn't say who, just that it's not him and has no involvement in it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.