FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 9 měsíci od xSerious169
|
21007 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...10 11 12
Anonymized668
před 4 měsíci

ve skutečnosti se zdá, že vyplácejí výhry, ale doba je tak dlouhá, jsou také velmi neslušní a zákaznický servis se tolik nestará, podle mého názoru, jakmile dostanete své peníze, v tomto kasinu bych nehrál opět za tu bolest hlavy nestojí

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 4 měsíci

otevřeli jste stížnost přímo na kasino guru?

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 4 měsíci

Můj účet je u nich uzavřen a od té doby je. Opravdu věřím, že znak Kostariky, který mají také, je falešný

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Po několika e-mailech bylo 1000 GBP vráceno na můj účet, takže jsem požádal o jejich opětovné vybrání v naději, že nebudu čekat dalších 11 dní na 500 GBP, abych to musel udělat znovu, abych dostal posledních zbývajících 500 GBP.

upřímný názor samotné hry a RTP jsou opravdu dobré, ale komunikační stránka věci a zdlouhavé čekání na výběr v dribech a drabs nestojí vůbec za to, ale pokud vám nevadí čekat měsíce na výběr slušné částky .

Otevřel jsem svůj účet 20. května, nyní je 3. července, a stále musím projít dalšími 2 výběry, abych získal zbytek svých peněz, o kterých nepochybuji, že každý zabere přibližně ve stejnou dobu, kdy mají poslední 11 dní za 500 GBP. (S četnými pokusy získat od nich odpověď)

Na stránky jsem hloupě vložil 1800 £, ale myslím, že to je to, co od vás očekávají, že uděláte s množstvím času, který zabere získání peněz. zbytek mých výher a drž se dál od webu.

Automaticky přeloženo:
Niki1986
před 4 měsíci

Děkujeme, že jste všem dali vědět o své současné situaci, opravdu to pomáhá ostatním. Řekl jsem to ve svých předchozích chatech, mám tendenci vidět tuto "taktiku zdržování" hodně u kasin, tolik zdržují výběry v naději, že lidé budou nemocní a unavení čekáním a prostě prohrají všechny své peníze. Opět, jak jsem uvedl dříve, věřím, že toto kasino je legitimní ve smyslu, že vyplácejí výhry..nakonec..ale osobně bych nechtěl pokračovat ve hře na webu, na který musíte týdny/měsíce čekat. dostat zaplaceno, nestojí to za stres a bolest hlavy.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 4 měsíci

Žádný problém, ano, věřím, že jsou legitimní, ale opravdu špatná komunikace, pokud se vám podaří získat odpověď, obvykle je to vždy stejné o tom, jak zálohovali požadavky a vaše 17. ve frontě a v podstatě jen čekat, ale možná to bude na jejich webu samotném Neměl bych říkat, že hráči obdrží svůj výběr 24-48 hodin, pak bych si neměl na co stěžovat.

byla to jedna velká bolest hlavy a je to škoda, protože hry jsou dobré, ale nebyl bych tak hloupý, abych vložil své peníze a čekal tak dlouho na jejich vrácení

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 4 měsíci

jak se ti aktuálně daří? pokud můžete, mějte všechny aktuální informace, děkujeme.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 4 měsíci

Britské banky nepřijímají platby přímo na debetní karty, poprvé jsem to zkusil, když jsem byl na zeusglory, banka to neumožňuje, takže MUSÍ jít o mezinárodní bankovní převod pomocí čísel iban/bic atd.

Automaticky přeloženo:
Niki1986
před 4 měsíci

100% s tebou souhlasím. již porušují svá vlastní pravidla, pokud jde o jejich dlouhé a dlouhé doby stažení.


Doufám, že to dáš do pořádku Niki!

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Večer


Můžete mi vysvětlit, proč Lucas najednou 29. dne odpověděl, ale nyní neodpověděl na jeden z mých e-mailů, který by byl důkazem?????

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 4 měsíci

Co se stalo? Jsi v pohodě

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je to podvodník. Část rouge kasin. Říkám ti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požádal jsem o uzavření mého účtu. Bylo mi řečeno, že je to v procesu, ale podařilo se mi vložit dalších 90 GBP

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 4 měsíci

bohužel loví problémové hráče, já to tak nenávidím, celý svůj život se snažím zavřít účty, ale většina z nich věci zdržuje a umožňuje vám vkládat peníze. je to nemocný průmysl

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 4 měsíci

Ahoj Wasime,


Rád bych upozornil, že na to máme velmi přísné interní zásady, 1 slovo od hráče o „závislosti na hazardních hrách" a účet bude trvale uzavřen. Také jsme poučili každého zástupce chatu, který s námi spolupracuje, a také lidi, kteří pracují na e-mailech.


Takže ano, souhlasím s tím, že závislost na hazardních hrách je vážný problém, ale my to bereme velmi vážně a zavřeme účet natrvalo bez možnosti jej znovu otevřít.

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 4 měsíci

Ahoj Kerrybelle,


Jak jsem zkontroloval, váš účet je trvale uzavřen na Zeusglory.


Jedna věc, kterou je třeba poznamenat, je, pokud chcete svůj účet okamžitě uzavřít a pokud dojde k závislosti na hazardních hrách, dejte to vědět našim zástupcům. Okamžitě o tom budou jednat. Jak je standardem. Pouhé říct, že chci svůj účet uzavřít, není způsob, jak jít, pokud jste skutečně závislý na hazardních hrách a měli byste o tom informovat zástupce.


S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 4 měsíci

Mohl byste mi prosím odpovědět na otázku, kterou jsem vám položil včera

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 4 měsíci

Ahoj Hepnedplz,


Napište nám prosím na adresu: info@zeusglory.com , Vypadá to, že uživatelské jméno Casino guru není stejné jako uživatelské jméno Zeusglory, a pokud nám pošlete e-mail, budeme vám schopni odpovědět s dalšími podrobnostmi a znalostmi o případu.



Vřelé přání

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Hepnedplz,


Napište nám prosím na adresu: info@zeusglory.com , Vypadá to, že uživatelské jméno Casino guru není stejné jako uživatelské jméno Zeusglory, a pokud nám pošlete e-mail, budeme vám schopni odpovědět s dalšími podrobnostmi a znalostmi o případu.



Vřelé přání

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bylo mi řečeno, že se ozvu Lucas dnes nebo zítra, takže doufejme zítra

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co se stalo? Jsi v pohodě

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Uživatel nebude moci odpovědět, protože požádal o uzavření svého účtu.

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky