před 5 měsíci
Vskutku
Ale naštěstí jsem je všechny natočil... výše je jen několik
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
0
Vskutku
Ale naštěstí jsem je všechny natočil... výše je jen několik
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
No, jak vidíte, vybrali si špatnou osobu, se kterou hrát hry...... pokud mi v pondělí chybí tyto peníze, je to jen začátek.
Well as you can see they picked the wrong person to play games with...... if this money is nit in my on Monday, all this is just the start.
měli byste také kontaktovat a podat oficiální stížnost kostarické herní komisi, může to také pomoci, ale nejste si jisti, jak dlouho nebo jak dlouho by to trvalo
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
..a mám další dva týdny volno v práci a spoustu času
..and I've got the next two weeks off work and alot of time on my hands
Zeus Glory... nejlepší obchodní tah, který můžete udělat po všech těch diskuzích, které tu dnes večer probíhaly, je poslat e-mail lucasovi a finančnímu oddělení a zajistit, aby mi byl převod zaplacen v pondělí a já jej obdržel v pondělí (což samozřejmě zde budu aktualizovat, že jste mi zaplatili, až to konečně uděláte (což jsem vám řekl, že to lze provést, a také jiný váš hráč z Velké Británie řekl, že jste to udělali za něj pomocí údajů o mezinárodním bankovním převodu. ....
Takže už žádné ty nesmysly o tom, že musím nejprve zavolat papeži, čekat na důkaz o existenci mimozemšťanů a čekat, až nás v roce 2061 znovu navštíví halleyova kometa, než někdo v malé kanceláři stráví 5 minut psaním mých bankovních údajů do počítače zaplaťte mi..... Těším se, až vaše finanční oddělení použije stav prority platby, o kterém mi bylo řečeno, že mi musím zaplatit v pondělí...... aktualizace ode mě následovat, pokud mi Zeus Glory zaplatí dne pondělí nebo ne......
Zeus Glory... the best business move you can make after all the discussions on here tonight is put a email through to lucas and the financial department and make sure that transfer is paid to me on monday, and I receive it on Monday (which of course i will update on here that you have paid me, when you finally do. (which I've told you can be done and also another player of yours from the UK has said you did it for him using the international bank transfer details....
So no more of that rubbish about having to call the pope first, wait for proof of aliens to exist and wait for halleys comet to visit us again in 2061 before someone in a little office can spend 5 minutes typing my bank details into a computer to pay me..... I look forward to your financial department using the prority payment status that I'm told I've got to pay me on monday...... update from me to follow if Zeus Glory pays me on monday or not......
měli byste také kontaktovat a podat oficiální stížnost kostarické herní komisi, může to také pomoci, ale nejste si jisti, jak dlouho nebo jak dlouho by to trvalo
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
Neztrácejte čas. Zkusil jsem to a myslím, že je to jen společnost, o které jsem nikdy neslyšela. Nemůžu si pomoct, ale myslím si, že je to jen společnost, která vytváří falešný odkaz
Don't waste your time. I tried that and I think it's just the company as never heard back. Can't help but think it's just the company making a false link
Ahoj všichni,
Nejprve bych tedy požádal Wasima, aby nikoho neuváděl v omyl, protože pro Wasimův výběr poskytl pouze údaje o kreditní kartě a výběr byl proveden přímo na vaši kreditní kartu. Nikdy jste neposkytli žádné bankovní údaje. Potvrďte prosím, že tomu tak bylo.
Pokud jde o vše ostatní, jak jsme vám řekli Sausages12, náš tým udělá vše pro to, aby byl váš výběr dokončen co nejdříve.
S pozdravem
Tým Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
.....Zeus Sláva, minulou noc jsi nedokázal vyřešit vše ostatní, co tu bylo zmíněno..... prosím, klidně si projdi všechny chaty a řeš vše, co bylo řečeno kousek po kousku..... teď se podívejme, jestli Lucas mi zítra pošle e-mail, že jsem dostal zaplaceno ??????
.....Zeus Glory, you have failed to address everything else mentioned on here last night..... please feel free to go over all the chats and address everything said bit by bit..... now let's see if Lucas does email me back tomorrow to say ive been paid ??????
... Zeus Sláva, všichni stále čekáme, kdy a jestli mi zaplatíš..... (bez dalších 'problémů') myslíš, že mi Lucas zítra pošle e-mail, že mi už zaplatil? ... nebo se díváme na další nesplněný slib od Zeus Glory.......
... Zeus Glory, we are all still waiting to see when and if you will pay me..... (without any more 'problems') do you think Lucas will email me back tomorrow to say he has paid me yet.... or are we looking at another broken promise by Zeus Glory.......
.....zůstaňme všichni naladěni na další aktualizaci zítra a s jakoukoli další výmluvou, proč jsem ještě nedostal zaplaceno.... možná špatné roční období, Zeus Glory ztratil přihlašovací údaje k platbě já, 'debbie' z kanceláří křeččím moc dobře, takže to také zdrží moji platbu.... jaká bude zítra výmluva?.......... nebo nás všechny překvapíte a zaplatíte mi? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
vůbec mi to nevadí, to je skvělé slyšet! ano, to je velká pravda, snažte se udělat co nejvíce průzkumu, vezměte si informace z co největšího počtu důvěryhodných zdrojů, pak se můžete informovaněji rozhodovat, pokud jde o výběr místa, kde budete hrát. ale chci jen říct, že si myslím, že vy a celý váš tým zde odvádíte skvělou práci a velmi si vážím práce, kterou jste na těchto stránkách vložili.
i dont mind at all, this is wonderful to hear! yes this is very true, try to do as much research as possible, take information from as many trusted sources as possible, then you can make more informed choices when it comes to chosing a place to gamble at. but i just want to say, i think you and your entire team are doing a great job here and i have a lot of respect for the work you put in to this site.
Ahoj všichni,
Nejprve bych tedy požádal Wasima, aby nikoho neuváděl v omyl, protože pro Wasimův výběr poskytl pouze údaje o kreditní kartě a výběr byl proveden přímo na vaši kreditní kartu. Nikdy jste neposkytli žádné bankovní údaje. Potvrďte prosím, že tomu tak bylo.
Pokud jde o vše ostatní, jak jsme vám řekli Sausages12, náš tým udělá vše pro to, aby byl váš výběr dokončen co nejdříve.
S pozdravem
Tým Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
Děkujeme, ZeusGlory Casino, že jste aktivní a odpovídáte a vysvětlujete situaci.
Celou situaci budeme bedlivě sledovat a snad se ji podaří brzy vyřešit.
Thank you, ZeusGlory Casino, for being active and answering and explaining the situation.
We will watch this whole situation closely, and hopefully it can be solved soon.
.....zůstaňme všichni naladěni na další aktualizaci zítra a s jakoukoli další výmluvou, proč jsem ještě nedostal zaplaceno.... možná špatné roční období, Zeus Glory ztratil přihlašovací údaje k platbě já, 'debbie' z kanceláří křeččím moc dobře, takže to také zdrží moji platbu.... jaká bude zítra výmluva?.......... nebo nás všechny překvapíte a zaplatíte mi? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
Informujte nás prosím o všech novinkách týkajících se vašeho výběru. Doufám, že se to vše co nejdříve vyřeší.🤞
Please keep us informed about any news regarding your withdrawal. I hope it will all be resolved as soon as possible.🤞
ahoj Romi,
Stejně tak i já, čím dříve dostanu svůj výběr, tím dříve nebudu muset dělat své denní aktualizace ohledně toho, že mi Zeus Glory dává mé peníze.
Neexistuje absolutně žádný důvod, proč můj výběr nemůže být zpracován zítra ráno a na mém bankovním účtu odpoledne. Každé jiné zámořské kasino zpracuje SEPA platbu a ta jde vždy do banky do 1 hodiny nebo 2. Vím to jako fakt, protože jsem je sám používal... ale počkejme si na mou aktualizaci zítra....... doufám, že bez dalších výmluv.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Každý, kdo provedl úspěšný výběr, se mohu zeptat, jak dlouho trvalo od nevyřízeného k vyúčtování. Také moje id atd. byly ověřeny docela rychle, ale moje ověření platby už trvá 3 týdny, takže se obávám, že můj výběr bude zamítnut.
Anyone who has made a succesful withdrawal can I ask how long it took from pending to clear . Also my id etc were verified pretty quickly but my payment verification has been sitting for 3 weeks now so am concerned my withdrawal will be rejected.
ve skutečných podmínkách je uvedeno "Všechny žádosti o výplatu jsou zpracovány v pořadí ve frontě během 24-48 hodin"
in there actual t&c's it states "All payout requests are processed in the order of the queue within 24-48 hours"
Souhlasím, že je dobré znát pravidla, ale také doporučuji přečíst si toto vlákno. Ukazuje to trochu jiný obrázek. Možná, že zástupce kasina bude váš problém řešit i zde na fóru.
Tři týdny jsou příliš mnoho, pokud se mě ptáte, a zdá se, že nejste jediný, kdo má problémy. 🙁
Máte tušení, co je špatného na ověření platby?
I agree it's good to be familiar with the rules, but I also recommend reading this thread. It shows a bit of a different picture. Perhaps the casino representative will address your issue here on the forum too.
Three weeks is far too much, if you ask me, and you seem not to be the only one having issues. 🙁
Have you any idea what is wrong with the payment verification?
ahoj Romi,
Stejně tak i já, čím dříve dostanu svůj výběr, tím dříve nebudu muset dělat své denní aktualizace ohledně toho, že mi Zeus Glory dává mé peníze.
Neexistuje absolutně žádný důvod, proč můj výběr nemůže být zpracován zítra ráno a na mém bankovním účtu odpoledne. Každé jiné zámořské kasino zpracuje SEPA platbu a ta jde vždy do banky do 1 hodiny nebo 2. Vím to jako fakt, protože jsem je sám používal... ale počkejme si na mou aktualizaci zítra....... doufám, že bez dalších výmluv.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Vyjádříte oprávněný názor, a i když doufám, že to brzy skončí, rád bych vás viděl i po obdržení odstoupení od smlouvy.
🤞
You make a valid point, and while I hope this ends soon, I would still love to see you around even after the withdrawal is received.
🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.