FórumKasinaZeusGlory Casino - všeobecná diskuze

ZeusGlory Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 8 měsíci od xSerious169
|
15941 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Zřejmě je to vyřešeno, jinak by dnes bylo opět 15 zpráv.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci

Dejte nám prosím určitě vědět, až peníze dostanete.🙏

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj rozhodně není seřazený, jak jsem slyšel od Lucase a odpověděl a hádejte, co od té doby nic.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Po odstranění mé stížnosti a odeslání upřímné recenze týkající se čekací doby a odpovědí na všechny formy kontaktů jsem zpět, původně jsem vyhrál 4 000, čekal jsem 20 dní, než bude můj účet ověřen, abych mohl provést výběr, první byl proveden přibližně 4 dny, kdy mi bylo řečeno, že mohu vybrat pouze 500 najednou, protože jsem nový hráč, pak jsem čekal 11 dní na svůj druhý výběr a nyní jsem opět jedenáctý den na můj další výběr a nedostal jsem žádnou odpověď z žádného e-mailu nebo chat, takže ze 4000 za téměř 2 měsíce jsem mohl vybrat 1000.

Stále mohu zrušit svou žádost o výběr po 11 dnech, takže mi to říká, že se ani neblíží ke zpracování.

může mi někdo odpovědět s jinými podrobnostmi než live chat a info@ e-mail, protože se s nimi nikam nedostanu a je frustrující si myslet, že budu mít dalších pár měsíců, než si budu moci vybrat celou částku

Automaticky přeloženo:
Niki1986
před 3 měsíci

Upřímně řečeno, podle mého názoru není co dodat. Důvod, proč jste chtěl stížnost uzavřít, je mimo mě. Jen abyste věděli, recenzi můžete odeslat tak jako tak; počkali bychom na vyřešení reklamace, na základě kterého bychom zkontrolovali vaši uživatelskou recenzi.

Mějte prosím na paměti, že vždy můžete požádat o znovuotevření stížnosti, pokud nemáte kam se obrátit.

🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Chtěl jsem stížnost uzavřít, protože moje původní stížnost byla, že jsem čekal 20 dní na ověření mého účtu, abych mohl provést výběr, a nikam jsem se s živým chatem/e-maily nedostal. Chtěl jsem být schopen napsat upřímnou recenzi, aby lidé věděli, že pokud vyhrajete, proces výběru je dlouhý a já opět čekám 11 dní, než bude moje žádost zpracována.

Automaticky přeloženo:
Niki1986
před 3 měsíci

Jen aktualizace poté, co si to nasadili, pak přijali můj požadavek na výběr 1500, vyplatili mi 465 GBP a zbývajících 1000 GBP nebylo vráceno zpět do mého zůstatku, jak by tomu bylo obvykle. Poslal jsem e-mail a napsal do chatu, takže čekám na odpověď, abych zjistil, kde je 1000 liber

Automaticky přeloženo:
Niki1986
před 3 měsíci

Připadá mi to velmi divné, takže přijali váš výběr 1 500 GBP, ale zaplatili vám pouze část (465 GBP)?


Možná to platí ve dvou samostatných platbách, i když jsem nikdy neznal kasino, které by to dělalo.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 3 měsíci

Ani jsem to nikdy nevěděl, několikrát se to objevilo zrušeno po odeslání 500 £, můžu si vybrat a zbytek se obvykle vrátí na můj zůstatek a já si to všechno znovu vyžádám, abych je neutratil počkej věky, aby se mi to vrátilo, nevadilo by mi samotná stránka a hry jsou dobré, RTP je dobré také jen opravdu špatná komunikace a čekat 11 dní v kuse ani na část mé výhry není ideální. Několikrát jsem poslal e-mail a také jsem poslal zprávu na živém chatu, doufám, že se brzy ozvem, aby se na to někdo podíval

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jen aktualizace poté, co si to nasadili, pak přijali můj požadavek na výběr 1500, vyplatili mi 465 GBP a zbývajících 1000 GBP nebylo vráceno zpět do mého zůstatku, jak by tomu bylo obvykle. Poslal jsem e-mail a napsal do chatu, takže čekám na odpověď, abych zjistil, kde je 1000 liber

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, není to nejlepší nápad to udělat, protože uživatelská recenze může počkat. Určitě je důležitější vyřešit reklamaci než napsat uživatelskou recenzi, i když vím, že to bylo pro dobrou věc.

Vidím však, že se tento případ posunul kupředu a opět jste dostali nějaké peníze, což je rozhodně pozitivní zpráva.

Až budete mít aktualizaci, co se stalo s 1000, určitě mi dejte vědět, protože mě to docela zajímá.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Prosím o aktualizaci, co se stalo? Jsem na tom s nimi podobně

Automaticky přeloženo:
Sausages12
před 2 měsíci

Klobásy12 dostali jste nakonec výběr?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Lucas tedy odpověděl v sobotu, ale od 4 dnů nic. To samozřejmě nezahrnuje měsíce, kdy jsem čekal na vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
ZeusGlory Casino
před 2 měsíci

Dobrý večer


Můžete prosím vysvětlit, proč Lucas neodpověděl?

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

úplně přestal reagovat, mohu jen předpokládat, že dostal zaplaceno a nyní se od celé této situace distancoval. ale uvidíme

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

Vážně jsem si uvědomil, že většina britských hráčů má velké problémy, pokud jde o získání peněz v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 2 měsíci

Všiml jsem si, že také uzavřel svou stížnost

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

ano, 100% zaplaceno, myslím, že čekal celkem 14 dní a spousta hrubých komentářů od zákaznického servisu a období, kdy od nich vůbec neodpověděli, takže to vypadá přesně jako situace, ve které se momentálně nacházíte

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před 2 měsíci

Jsem v této situaci od konce dubna a vůbec této společnosti nevěřím

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky