Dejte nám prosím určitě vědět, až peníze dostanete.🙏
Please let us know for sure whenever you get the money.🙏
Po odstranění mé stížnosti a odeslání upřímné recenze týkající se čekací doby a odpovědí na všechny formy kontaktů jsem zpět, původně jsem vyhrál 4 000, čekal jsem 20 dní, než bude můj účet ověřen, abych mohl provést výběr, první byl proveden přibližně 4 dny, kdy mi bylo řečeno, že mohu vybrat pouze 500 najednou, protože jsem nový hráč, pak jsem čekal 11 dní na svůj druhý výběr a nyní jsem opět jedenáctý den na můj další výběr a nedostal jsem žádnou odpověď z žádného e-mailu nebo chat, takže ze 4000 za téměř 2 měsíce jsem mohl vybrat 1000.
Stále mohu zrušit svou žádost o výběr po 11 dnech, takže mi to říká, že se ani neblíží ke zpracování.
může mi někdo odpovědět s jinými podrobnostmi než live chat a info@ e-mail, protože se s nimi nikam nedostanu a je frustrující si myslet, že budu mít dalších pár měsíců, než si budu moci vybrat celou částku
After removing my complaint and posting an honest review regarding waiting time and reply’s to all forms of contacts I’m back again originally I won 4000 waited 20 days for my account to be verified to be able to make a withdrawal first one was done in around 4 days to which I was told I could only withdraw 500 at a time due to being a new player I then waited 11 days for my second withdrawal and now again I’m on my eleventh day for my next withdrawal getting no reply from either email or chat so out of 4000 in nearly 2 months I’ve been able to withdraw 1000.
I can still cancel my withdrawal request after 11 days so that tells me it’s not even getting close to being processed.
can someone reply to me with details other than live chat and info@ email because I’m getting no where with them and it’s frustrating to think I’m going to have another couple of months before I can withdraw my full amount
Upřímně řečeno, podle mého názoru není co dodat. Důvod, proč jste chtěl stížnost uzavřít, je mimo mě. Jen abyste věděli, recenzi můžete odeslat tak jako tak; počkali bychom na vyřešení reklamace, na základě kterého bychom zkontrolovali vaši uživatelskou recenzi.
Mějte prosím na paměti, že vždy můžete požádat o znovuotevření stížnosti, pokud nemáte kam se obrátit.
🙏
There is, in all honesty, nothing more to say, in my opinion. The reason you wanted the complaint closed is beyond me. Just for you to know, you could submit the review anyway; we would wait for the complaint resolution, based on which we would check your user review.
Please remember that you can always request that the complaint be reopened if you have nowhere else to turn.
🙏
Chtěl jsem stížnost uzavřít, protože moje původní stížnost byla, že jsem čekal 20 dní na ověření mého účtu, abych mohl provést výběr, a nikam jsem se s živým chatem/e-maily nedostal. Chtěl jsem být schopen napsat upřímnou recenzi, aby lidé věděli, že pokud vyhrajete, proces výběru je dlouhý a já opět čekám 11 dní, než bude moje žádost zpracována.
I wanted the complaint closed because my initial complaint was that I waited 20 days for my account to be verified to be able to make my withdrawal and I wasn’t getting anywhere with the live chat/emails. I wanted to be able to write a honest review so people knew that if you do win the withdrawal process is a long one and I am again waiting 11 days to still get my request processed.
Jen aktualizace poté, co si to nasadili, pak přijali můj požadavek na výběr 1500, vyplatili mi 465 GBP a zbývajících 1000 GBP nebylo vráceno zpět do mého zůstatku, jak by tomu bylo obvykle. Poslal jsem e-mail a napsal do chatu, takže čekám na odpověď, abych zjistil, kde je 1000 liber
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Připadá mi to velmi divné, takže přijali váš výběr 1 500 GBP, ale zaplatili vám pouze část (465 GBP)?
Možná to platí ve dvou samostatných platbách, i když jsem nikdy neznal kasino, které by to dělalo.
I find that very strange, so they accepted your withdrawal of £1500, but only paid you a portion of it (£465)?
Maybe they are paying it in two seperate payments, although ive never known a casino to do that.
Ani jsem to nikdy nevěděl, několikrát se to objevilo zrušeno po odeslání 500 £, můžu si vybrat a zbytek se obvykle vrátí na můj zůstatek a já si to všechno znovu vyžádám, abych je neutratil počkej věky, aby se mi to vrátilo, nevadilo by mi samotná stránka a hry jsou dobré, RTP je dobré také jen opravdu špatná komunikace a čekat 11 dní v kuse ani na část mé výhry není ideální. Několikrát jsem poslal e-mail a také jsem poslal zprávu na živém chatu, doufám, že se brzy ozvem, aby se na to někdo podíval
I’ve never known it either the last few times it comes up cancelled after sending the £500 I am allowed to withdraw and the rest usually goes back on my balance and I just request it all again so that I’m not spending it to wait ages to get it back, I wouldn’t mind the site itself and games are good the RTP is good also just really poor communication and waiting 11 days at a time for even a portion of my winnings isn’t ideal. I have emailed a few times and also messaged on live chat hoping to hear back soon for someone to look into it
Jen aktualizace poté, co si to nasadili, pak přijali můj požadavek na výběr 1500, vyplatili mi 465 GBP a zbývajících 1000 GBP nebylo vráceno zpět do mého zůstatku, jak by tomu bylo obvykle. Poslal jsem e-mail a napsal do chatu, takže čekám na odpověď, abych zjistil, kde je 1000 liber
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
No, není to nejlepší nápad to udělat, protože uživatelská recenze může počkat. Určitě je důležitější vyřešit reklamaci než napsat uživatelskou recenzi, i když vím, že to bylo pro dobrou věc.
Vidím však, že se tento případ posunul kupředu a opět jste dostali nějaké peníze, což je rozhodně pozitivní zpráva.
Až budete mít aktualizaci, co se stalo s 1000, určitě mi dejte vědět, protože mě to docela zajímá.
Well, it's not the best idea to do this, because user review can wait. It is certainly more important to resolve a complaint than to write a user review, even though I know it was for a good cause.
However, I see that this case has moved forward and you have received some money again, which is definitely positive news.
When you have an update on what happened with the 1000, be sure to let me know, because I'm quite interested.
Klobásy12 dostali jste nakonec výběr?
Sausages12 did you get your withdrawal in the end?
Dobrý večer
Můžete prosím vysvětlit, proč Lucas neodpověděl?
Good evening
Can you explain why Lucas has not replied please
úplně přestal reagovat, mohu jen předpokládat, že dostal zaplaceno a nyní se od celé této situace distancoval. ale uvidíme
he has completely stopped responding, i can only assume he has been paid and now has distanced himself from this entire situation. but we shall see
Vážně jsem si uvědomil, že většina britských hráčů má velké problémy, pokud jde o získání peněz v tomto kasinu.
i have seriously realised most UK players have major issues with regards to getting their money at this casino.
Všiml jsem si, že také uzavřel svou stížnost
I noticed he has closed his complaint as well
ano, 100% zaplaceno, myslím, že čekal celkem 14 dní a spousta hrubých komentářů od zákaznického servisu a období, kdy od nich vůbec neodpověděli, takže to vypadá přesně jako situace, ve které se momentálně nacházíte
yeah so 100% been paid, he was waiting like 14 days in total i think, and a lot of rude comments from customer servive, and periods of no replies from them at all, so seems exactly like the situation you are currently in
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.