Dobrý den, toto je můj první příspěvek. Již několik měsíců jsem uživatelem Yabby Casino. Včera večer jsem použil jejich bonus za točení zdarma, dostal jsem až 50 $ a šel vyplatit. Nejprve jim ale musíte poslat ověřovací dokumenty, pokud vybíráte peníze poprvé.
Poslal jsem jim dokumenty, o které požádali, poté mi přijde e-mail o několik hodin později, že se omlouváme, ale nemohou najít aktivní účet spojený s mou e-mailovou adresou, veškerá komunikace s kasinem musí probíhat výhradně prostřednictvím registrované e-mailové adresy . To nedává smysl, zaregistroval jsem se pouze s jedním e-mailem a posílají mi e-maily téměř každý den. Poslal jsem jim tedy další obrázky mého profilu Yabby, na kterých je uvedena moje e-mailová adresa, a poslal jsem snímek obrazovky jejich e-mailu se svou e-mailovou adresou. Čekám, až se mi ozvou, jestli se mi někdy ozvou. Vím, že toto kasino má vysoké hodnocení, ale teď se cítím znechucený.
Hello, this is my first post. I’ve been a user of Yabby Casino for a couple months now. I used their free spins bonus last night and got up to $50 and went to cash out. But first, you have to send verification documents to them if you’re cashing out for the first time.
I sent them the documents they asked for, then I get an email hours later saying they’re sorry but they cannot find an active account linked to my email address, all communication with the casino must be done exclusively via a registered e-mail address. This doesn’t make sense, I’ve signed up with only one email and they send me emails almost every day. So I sent them additional pictures of my Yabby profile that shows my email address, and I sent a screenshot of their email to me with my email address. I’m waiting to hear back from them, if I ever do hear back from them. I know this casino has a high rating but I’m feeling discouraged now.
Automaticky přeloženo: