Chystám se, aby mě yabby silveredge a Yukon alespoň rozbolela hlava, je mi z těch podvodů špatně. Rtp je naprostá blbost. Když bonus zemře, přestanete vyhrávat vůbec, neustálé odmítání jakékoli platby, vždy nějaká výmluva
I’m about to make yabby silveredge and Yukon at least a headache, sick of these scams. Rtp is absolutely crap. When bonus dies you stop playing winning at all, constant refusals of any payment, always some excuse
Vaše 100% thertz91, kdybyste viděli, co na nich mám, udělali byste to 🤮🤮, ale já sám jsem před měsíci vyšel, tohle bylo snadné, prostě je jim to úplně jedno a co je pro ně nejhorší? Nic nebere to, co jim figuríny pošlou! Bez guru by tato místa byla mnohem horší, takže je skvělé, že můžeme diskutovat o našich obavách, takže moje otázka zní, co je online kasino spravedlivé a vyplácené? Tohle je 1 000 000 $? Protože jsem strávil více než 200 000 hledáním a zatím ne! Je tu někdo , kdo by mi mohl pomoct a hodit ho pro toho starého chlapa ? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ hodně štěstí vám všem, ale musí existovat lepší, upřímnější způsob hraní
Your 100% thertz91 if you saw what I have on them you would 🤮🤮 but I self outed months ago this one was easy they just flat out don’t care and what’s the worst case for them? Nothing take what the dummies send them ! Without the guru these places would be way worse so it’s great we get to discuss our concerns so my question is what online casino is fair and pays out ? This is the $1,000,000 ? Because I’ve spent over 200k trying to find one and so far not one ! Is there anyone who can help me and throw one out there for this old guy ? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ best of luck to you all but there has to be a better more honest way to play
ano, řekli, že musím ověřit, že jsem poslal všechny své dokumenty, ale pak pošlou e-mail, který říká, že vkládám a vybírám pomocí kryptoměn, nemusím to ověřovat, že mi vzali bonus, ale je mi to jedno, že mi stále dluží i po odeslání e-mailu Stále posílám své dokumenty jakýmkoliv způsobem, ale posílají e-mail s tím, že vám je ukážu
yeah they said i need to verify i sent all my documents in but then they send an email that says i i deposit and withdraw using crypto i dont need to verify they took away my bonus but i dont care they still owe me after they send the email i still send in my documents any ways but they send the email saying well let me show you
co mám říct?
Pokud máte pocit, že kasino je stinné, podejte stížnost. Nemůžu nic dělat – jsem administrátor fóra, ne vyřizovat stížnosti ani zaměstnanec kasina – omlouvám se.
Bylo by dobré prezentovat svou herní historii, pokud se rozhodnete podat stížnost na RTP.
What am I supposed to say?
If you feel the casino is shady, submit a complaint. There is nothing I can do - I'm the forum admin, not a complaint handler or casino employee - I'm sorry.
Would be good to present your gaming history if you decide to submit a complaint about the RTP.
Teď jsem docela ztracený
Máš se nechat ověřit nebo ne? 😀 Chci říct, že je standardní nechat se nejprve ověřit, abyste si mohli vybrat výhru. Ale pokud mohu na základě tohoto e-mailu říci, fungují jinak.
Každopádně mluvíme o ověření KYC nebo jen o ověření platební možnosti? Můžeš mi říct?
I'm quite lost now
Are you supposed to get verified or not? 😀 I mean, it's standard to get verified first in order to withdraw the winnings. But as far as I can tell based on this email, they operate differently.
Anyway, are we talking about the KYC verification or just a payment option verification? Can you tell?
ok, to je to, co jsem udělal, šel jsem na trustpilot prošel recenzemi, našel jsem jednu, která měla odpověď, aby mi to poslali pitboss@yabbycasino.com tak jsem tam napsal e-mail, ve kterém jsem řekl, jaké jsou vaše podmínky jen pro vás na vaše nabídky dělat to, co chcete, zda se postavíte lidem nebo podvodníkům, zdá se, že hned poté mě schválili, takže jsem šel odstoupit všechno vypadalo v pořádku ale věděl jsem, že tam něco bude, tak jsem zkontroloval svou nevyžádanou poštu a viděl jsem e-mail, který říkal, že pokud budu dokončit odpověď na tento e-mail o zrušení, což je legrační, protože nepřijímá odpovědi, takže jsem musel jít na chat a dostat žádné awnsers, ale já myslím, že to nakonec právě poslali, nikdy jsem neměl tolik problémů, kromě kasina s názvem betbigdollar tam je špatné a hraji na mnoha platformách, měl bych udělat youtube, který ukazuje začátek do konce všech kasin
ok this is what i did i went on trustpilot went thru reviews i found one that had a response for them to message this pitboss@yabbycasino.com so i wrote an email to there saying whats up are your terms just for you at your bidding to do what you want are you stand up people or scammers it seems like right after that they approved me so i went to do my withdrawl everything seemed fine but i knew there would be something so i checked my junkmail and saw an email that said if im going to finalize the withdrawl reply to this email which is funny because it dosent accept replys so i had to go to chat and get no awnsers but i guess they finally just sent it i have never had so many problems except with a casino called betbigdollar there bad to and i play on alot of platforms i should ,make a youtube showing start to finish all casinos
žádné stále problémy, říkají, že to bylo zpracováno, ale neukázalo se to na blockchainu a dostal jsem tyto e-maily, opravdu bych je měl poslat na toto místo, není to jasné, vůbec to nepomáhá a musíte bojovat, abyste získali to, co je vaše, je to hrozné, lžou tam stinné vše rozporují
no still having issues they say its been processed but it hasnt shown up on blockchain and i got theseemails i should really send them in this place is not clear at all doesnt help and you have to fight to get what is your s its horrible they lie there shady they contridict everything
řekněme, že to konečně vidím na blockchainu, ale vím, jak to funguje, hraju online už roky, zkoušel jsem všechna možná místa vyhnuli se mi, že jsem trávil hodiny tím, že jsem se to snažil uvést na pravou míru, jako by nechtěli platit, nechali mě skákat přes obruče a bojovat, abych posílal spousty snímků obrazovky, předstírali, že nikoho neznají a nemohou nikoho kontaktovat, což je podle mě pravděpodobně pravda, pravděpodobně to dělají, aby podpořili přiveďte to tak, jak jsem to udělal já, ale doufám, že to ostatní uvidí a jsou připraveni na to, čím si projdou, mám pocit, jako by mě obtěžovali, abych použil tuto stránku, jsou mnohem lepší místa, kam jít, nezacházejte s platícími patrony tímto způsobem děkuji za vaši pomoc a tato služba 🙂 tolik
lemme say i finally see it on the blockchain but man i know how this works ive been playing online for years ive tried all kinds of places yabby is so not helpful unclear that it made me almost lose my cool completely which all of this could have been avoided me spending hours trying to get it straight its like they did not want to pay they had me jumping through hoops fighting sending screenshots galore pretending they dont know and cant contact anyone which i believe is probobly true they probobaly do that to support im sorry for bring this the way i did but i hope others see this and are prepared for what they will go through i feel like they hazed me to use there site theres much better places to go to you dont treat paying patrons this way thank youy for your help and this service 🙂 so much
No, celý příběh má koneckonců šťastný konec, ne? 🙂
Pro dobro ostatních hráčů děkuji, že jste se s námi o tuto zkušenost podělili! Upřímně řečeno, preferoval bych úplné vysvětlení poskytnuté kasinem, ale tak či onak jde o to, že jste vyhráli!
Pokud někdy narazíte na něco neobvyklého – nejlépe pozitivně naladěného – přijďte se s námi podělit! 😉
Well, the whole story has the happy end, after all, right? 🙂
For the other players' sake, I thank you for sharing this experience with us! Honestly, I would prefer a full-scalled explanition provided by the casino, but one way or other, the point is you got the winnings!
If you ever come across anyrthing unusual - preferably in a positive tune - come and share with us! 😉
jo, ta stránka není nejlepší, stále jsem si prošel peklem, pak jsem jim dal další pokus a bla, nic dobrého, hraju na spoustě stránek, myslím, že nejlepší z nich jsem nikdy ani jednou nemusel kontaktovat podporu je zapalování, s kterým jsem nikdy nemusel mluvit podpora někdy Myslím, že obrovské plus, ale muž bitbetwin mě právě vytrhl podívejte se na to
yeah that site is not the best i still went through hell then i gave them another try and blah no good i play alot of sites i think the best one ive had never even once had to contact support is ignition ive never ever had to talk to support ever i think that a huge plus but man bitbetwin just ripped me off check this out
Chápu váš hněv a je mi líto, že máte podobné negativní zkušenosti. V naší zemi máme přísloví, které říká: 'nevstoupíš dvakrát do stejné řeky', a myslím, že by se dalo vhodně aplikovat i v tomto případě.
Vidím, že na snímcích obrazovky jste narazil na problém s BitBetWin. Podařilo se vám to úspěšně vyřešit nebo máte stále problém? Pokud stále přetrvává, přemýšleli jste o podání stížnosti? Pokud ano, můžete tak učinit zde: https://casino.guru/complaints. Neváhejte nás aktualizovat, jak se rozhodnete.
Na druhou stranu, jsem rád, že máte dobrou historii se zapalováním. Existují nějaká další kasina, se kterými máte pozitivnější zkušenosti?
Pokud ano, můžete se s námi podělit. Dej nám vědět.
I understand your anger and I am sorry that you have had similar negative experiences. We have a saying in our country that says, 'you don't step in the same river twice', and I think it could be aptly applied in this case.
I see that in the screenshots you came across a problem with BitBetWin. Did you manage to solve it successfully or do you still have a problem ? If it still persists, have you thought about opening a complaint ? If so, you can do so here: https://casino.guru/complaints. Feel free to update us as you decide.
On the bright side, I'm glad you have a good history with ignition. Are there any other casinos you have more positive experiences with ?
If you do, then you can share with us. Let us know.
UPOZORNĚNÍ ⛔️
Yabby za posledních 24-48 hodin nezpracovala žádné výběry.
VAROVÁNÍ!!!!! NEPROVÁDĚJTE ŽÁDNÉ VKLADY DO TĚCHTO KASIN!!!! VÝBĚRY NEBYLY ZPRACOVÁNY POSLEDNÍCH 24-48 HODIN!!!
Myslím, že by to měla být MASIVNÍ VELKÁ ČERVENÁ VLAJKA a měla by být uvedena u všech témat fóra souvisejících s Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless a Firefox.
S poklesem BTC o 3 % se možná majitelé psů snaží maximalizovat zisky a minimalizovat ztráty? Nebo jsme už všichni viděli tyto červené vlajky, když se kasina chystají udělat velký EXIT a vzít všem peníze......
Pokud vidím, nemají žádné problémy se svými wallaty na blockchainu. Vlastní procesor třetí strany, kterým jsou oni, takže ve vší férovosti by neměl být důvod, proč nemohou provádět žádné výběry. Nyní běží přes 24 hodin a blíží se 48 hodin bez odchozích plateb.
Každé online kasino, které tolik utrácelo za marketing a budování značky, by jednoduše použilo svůj záložní systém procesoru plateb, místo aby 24–48 hodin spalovalo hráče lžemi a nesmyslnými výmluvami.
Nedává to smysl...
Důležité je, že se toto slovo musí šířit rychle, NEVKLADUJTE V ŽÁDNÉM Z TĚCHTO KASIN!!!!!! VYDRŽTE VŠECHNY VKLADY!!
WARNING ⛔️
Yabby has not processed any withdrawals in last 24-48 hours.
WARNING!!!!! DO NOT MAKE ANY DEPOSITS TO THESE CASINOS!!!!WITHDRAWALS HAVE NOT BEEN PROCESSED FOR LAST 24-48 HOURS!!!
I think this should be a MASSIVE BIG RED FLAG and should be noted on all forum topics related to Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless and Firefox.
WIth BTC taking a 3% drop, perhaps the doggy owners are trying to maximize profits and minimize losses? Or we have all seen these red flags before when casinos are getting ready to do the big EXIT and take everyone money......
As far as I can see they have no issues with their wallats on the blockchain., they own the third party processor which is them, so in all fairness their should be no reason they cant make any withdrawls. Its now bee over 24 hours and approaching 48 hours with no outgoing payments.
Any online casino that has spent so much on marketing and building up a brand would simply use their back up payment processor system, instead of burning players for 24-48 hours with lies and rubbish excuses.
Dosnt make any sense...
Importantly thie word needs to be spread fast, DO NOT DEPOSIT AT ANY OF THESE CASINOS!!!!!! HOLD ON ALL DEPOSITS!!
Mohu to ověřit - čekám na malý výběr 200,00 - nejprve by to bylo pár hodin, pak e-mail s oznámením do 8 hodin, pak znovu do několika hodin, nyní dnes do 24 hodin....jen že jejich procesor nefunguje. Řekl bych, že v minulosti byly Yabby a Extreme velmi dobré a rychlé.
Dnes na mé e-maily nereagovali.
I can verify this - I am waiting small withdraw 200.00 - first it would be a couple of hours, then an email saying within 8 hours, then again within a couple of hours, now today saying withing 24 hours....only saying their processor is not working. I will say in the past Yabby and Extreme were very good and fast.
They have not responded to my emails today.
Podle dalších informací o hráčích souvisejících s Casino Extreme všechny platební možnosti zmizely. Kasino potvrdilo, že mají potíže.
Toto je vlákno:
Z mého pohledu a zkušeností může být důvodem ve skutečnosti společnost poskytovatele plateb třetí strany, obvykle sdílené služby napříč skupinou zpracovávající všechny transakce.
Pokud je tomu tak, problém není na straně kasina. 🙁
Každopádně, jak teď vidím, hráč nedávno aktualizoval problém:
"Věci trvaly o něco více než 24 hodin, ale možnosti výběru v kasinu se nakonec vrátily a mohl jsem si vybrat celou dlužnou částku prostřednictvím litecoinu. Přijetí výběru trvalo několik hodin."
According to other player info related to Casino Extreme, all payment options have vanished. Casino approved they're having trouble.
This is the thread:
From my point of view and experiences the reason for this may actually be a third-party payment provider company, usually shared services across the group handling all transactions.
If this is the case, the issue is not on the casino side. 🙁
Anyway, as I see now, the player just recently updated the issue:
"Things took a bit over 24 hours, but the Casino withdrawal options finally returned and I was able to collect the full amount owed me, via Litecoin. The withdrawal took a couple hours to receive"
Ano, procesor. To jsem si myslel.
Ale přesto věřím, že je to jen dočasný problém, tato skupina kasin je dobře zavedená. Jak všichni víme, S**t se prostě občas stane.
Doufám, že teď je to otázka času!
Počkám na vaši aktualizaci.
Yes, the processor. That's what I thought.
But still, I believe it is just a temporary issue this group of casinos is well established. As we all know, S**t just happens sometimes.
I hope it is a matter of time now!
I'll wait for your update.
Někdy se to může „PROSTĚ STÁT", nicméně reputace a důvěra online kasina závisí na rychlé, pravdivé a otevřené komunikaci ze strany kasina a zástupců kasina.
I když se jedná o zpracovatele plateb třetí strany, pak je 1000% odpovědností kasina jako jeho podniku, který si službu vybral a vyžaduje, aby služba fungovala. Každé moderní online kasino by mělo mít 2-3 záložní nebo přepadené poskytovatele v případě, že jeden selže. 3-4 dny ponechání hráčů ve tmě a žádné výběry prostě nejsou přijatelné podle žádného standardu a nepochybně povedou k masivnímu poklesu vkladů na příští 1-3 měsíce zcela jistě.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.
Vidím, že ostatní hráči jsou placeni (Casino Extreme), v tuto chvíli žádná platba a žádná komunikace. Děkuji za pochopení...
I see other players are being paid (Casino Extreme), at this time no payment and no communication. Thank you for the insight...
aktuální komunikace...
Dobrý den, docela mě znepokojuje můj výběr
Vím, že se věci dějí, ale vidím, že je vyplácen otehr, který se po mé žádosti stáhl
ahoj Stephene
Ahoj
Prověřujeme to
Děkuji
Píši vám, abych vám poskytl aktuální informace o stavu vaší žádosti o výběr. Po důkladné kontrole mohu potvrdit, že váš výběr byl z naší strany zpracován. S politováním vám však musím oznámit, že v současné době máme potíže se získáním potvrzení transakce na blockchainové síti.
Blockchain síť v současné době čelí přetížení a zpoždění kvůli zvýšenému objemu transakcí, což ovlivňuje proces potvrzování. V důsledku toho váš výběr stále čeká na potvrzení a v tuto chvíli jej nelze zpracovat do vaší peněženky.
Ujišťujeme vás, že vaše prostředky jsou během tohoto procesu v bezpečí a zajištěny. Náš tým situaci bedlivě sleduje a aktivně pracuje na co nejrychlejším získání potřebných potvrzení.
Děkujeme za pochopení a o průběhu vašeho výběru vás budeme průběžně informovat.
up to date communication...
hi there, getting prety concerned about my withdraw
i know things happen but i see otehr being paid, that withdrew after my request
hi stephen
hello
We are checking it
thank you
I am writing to provide an update on the status of your withdrawal request. After a thorough review, I can confirm that your withdrawal has been processed from our end. However, I regret to inform you that we are currently experiencing difficulties in obtaining confirmation for the transaction on the blockchain network.
The blockchain network is currently facing congestion and delays due to an increased volume of transactions, which is affecting the confirmation process. As a result, your withdrawal is still pending confirmation and cannot be processed to your wallet at this moment.
Please rest assured that your funds are safe and secured during this process. Our team is closely monitoring the situation and actively working to obtain the necessary confirmations as quickly as possible.
Thank you for your understanding, and we will keep you updated on the progress of your withdrawal.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.