FórumKasinaYabby Casino - všeobecná diskuze

Yabby Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od vince1
|
24987 zobrazení 128 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
před rokem

Ohledně jaké záležitosti? Pokud chcete sdílet, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže nějaké slovo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chystám se, aby mě yabby silveredge a Yukon alespoň rozbolela hlava, je mi z těch podvodů špatně. Rtp je naprostá blbost. Když bonus zemře, přestanete vyhrávat vůbec, neustálé odmítání jakékoli platby, vždy nějaká výmluva

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vaše 100% thertz91, kdybyste viděli, co na nich mám, udělali byste to 🤮🤮, ale já sám jsem před měsíci vyšel, tohle bylo snadné, prostě je jim to úplně jedno a co je pro ně nejhorší? Nic nebere to, co jim figuríny pošlou! Bez guru by tato místa byla mnohem horší, takže je skvělé, že můžeme diskutovat o našich obavách, takže moje otázka zní, co je online kasino spravedlivé a vyplácené? Tohle je 1 000 000 $? Protože jsem strávil více než 200 000 hledáním a zatím ne! Je tu někdo , kdo by mi mohl pomoct a hodit ho pro toho starého chlapa ? 🤣✌️👍🤷🏼‍♂️ hodně štěstí vám všem, ale musí existovat lepší, upřímnější způsob hraní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podporuji to, co říkají oba tito lidé, několikrát se pošpinili a teď od všech budu vyžadovat herní historii

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ohledně jaké záležitosti? Pokud chcete sdílet, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nějaká odpověď nebo? Protože si na to teď stěžuje docela dost lidí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ano, řekli, že musím ověřit, že jsem poslal všechny své dokumenty, ale pak pošlou e-mail, který říká, že vkládám a vybírám pomocí kryptoměn, nemusím to ověřovat, že mi vzali bonus, ale je mi to jedno, že mi stále dluží i po odeslání e-mailu Stále posílám své dokumenty jakýmkoliv způsobem, ale posílají e-mail s tím, že vám je ukážu file

Automaticky přeloženo:
chadwkerr
před rokem

co mám říct?

Pokud máte pocit, že kasino je stinné, podejte stížnost. Nemůžu nic dělat – jsem administrátor fóra, ne vyřizovat stížnosti ani zaměstnanec kasina – omlouvám se.

Bylo by dobré prezentovat svou herní historii, pokud se rozhodnete podat stížnost na RTP.




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
fantomas
před rokem

Teď jsem docela ztracený

Máš se nechat ověřit nebo ne? 😀 Chci říct, že je standardní nechat se nejprve ověřit, abyste si mohli vybrat výhru. Ale pokud mohu na základě tohoto e-mailu říci, fungují jinak.

Každopádně mluvíme o ověření KYC nebo jen o ověření platební možnosti? Můžeš mi říct?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ok, to je to, co jsem udělal, šel jsem na trustpilot prošel recenzemi, našel jsem jednu, která měla odpověď, aby mi to poslali pitboss@yabbycasino.com tak jsem tam napsal e-mail, ve kterém jsem řekl, jaké jsou vaše podmínky jen pro vás na vaše nabídky dělat to, co chcete, zda se postavíte lidem nebo podvodníkům, zdá se, že hned poté mě schválili, takže jsem šel odstoupit všechno vypadalo v pořádku ale věděl jsem, že tam něco bude, tak jsem zkontroloval svou nevyžádanou poštu a viděl jsem e-mail, který říkal, že pokud budu dokončit odpověď na tento e-mail o zrušení, což je legrační, protože nepřijímá odpovědi, takže jsem musel jít na chat a dostat žádné awnsers, ale já myslím, že to nakonec právě poslali, nikdy jsem neměl tolik problémů, kromě kasina s názvem betbigdollar tam je špatné a hraji na mnoha platformách, měl bych udělat youtube, který ukazuje začátek do konce všech kasin

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

žádné stále problémy, říkají, že to bylo zpracováno, ale neukázalo se to na blockchainu a dostal jsem tyto e-maily, opravdu bych je měl poslat na toto místo, není to jasné, vůbec to nepomáhá a musíte bojovat, abyste získali to, co je vaše, je to hrozné, lžou tam stinné vše rozporují

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

řekněme, že to konečně vidím na blockchainu, ale vím, jak to funguje, hraju online už roky, zkoušel jsem všechna možná místa vyhnuli se mi, že jsem trávil hodiny tím, že jsem se to snažil uvést na pravou míru, jako by nechtěli platit, nechali mě skákat přes obruče a bojovat, abych posílal spousty snímků obrazovky, předstírali, že nikoho neznají a nemohou nikoho kontaktovat, což je podle mě pravděpodobně pravda, pravděpodobně to dělají, aby podpořili přiveďte to tak, jak jsem to udělal já, ale doufám, že to ostatní uvidí a jsou připraveni na to, čím si projdou, mám pocit, jako by mě obtěžovali, abych použil tuto stránku, jsou mnohem lepší místa, kam jít, nezacházejte s platícími patrony tímto způsobem děkuji za vaši pomoc a tato služba 🙂 tolik

Automaticky přeloženo:
fantomas
před rokem

No, celý příběh má koneckonců šťastný konec, ne? 🙂

Pro dobro ostatních hráčů děkuji, že jste se s námi o tuto zkušenost podělili! Upřímně řečeno, preferoval bych úplné vysvětlení poskytnuté kasinem, ale tak či onak jde o to, že jste vyhráli!

Pokud někdy narazíte na něco neobvyklého – nejlépe pozitivně naladěného – přijďte se s námi podělit! 😉


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

jo, ta stránka není nejlepší, stále jsem si prošel peklem, pak jsem jim dal další pokus a bla, nic dobrého, hraju na spoustě stránek, myslím, že nejlepší z nich jsem nikdy ani jednou nemusel kontaktovat podporu je zapalování, s kterým jsem nikdy nemusel mluvit podpora někdy Myslím, že obrovské plus, ale muž bitbetwin mě právě vytrhl podívejte se na to filefile

Automaticky přeloženo:
fantomas
před rokem

Chápu váš hněv a je mi líto, že máte podobné negativní zkušenosti. V naší zemi máme přísloví, které říká: 'nevstoupíš dvakrát do stejné řeky', a myslím, že by se dalo vhodně aplikovat i v tomto případě.

Vidím, že na snímcích obrazovky jste narazil na problém s BitBetWin. Podařilo se vám to úspěšně vyřešit nebo máte stále problém? Pokud stále přetrvává, přemýšleli jste o podání stížnosti? Pokud ano, můžete tak učinit zde: https://casino.guru/complaints. Neváhejte nás aktualizovat, jak se rozhodnete.

Na druhou stranu, jsem rád, že máte dobrou historii se zapalováním. Existují nějaká další kasina, se kterými máte pozitivnější zkušenosti?

Pokud ano, můžete se s námi podělit. Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

UPOZORNĚNÍ ⛔️

Yabby za posledních 24-48 hodin nezpracovala žádné výběry.

VAROVÁNÍ!!!!! NEPROVÁDĚJTE ŽÁDNÉ VKLADY DO TĚCHTO KASIN!!!! VÝBĚRY NEBYLY ZPRACOVÁNY POSLEDNÍCH 24-48 HODIN!!!


Myslím, že by to měla být MASIVNÍ VELKÁ ČERVENÁ VLAJKA a měla by být uvedena u všech témat fóra souvisejících s Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless a Firefox.


S poklesem BTC o 3 % se možná majitelé psů snaží maximalizovat zisky a minimalizovat ztráty? Nebo jsme už všichni viděli tyto červené vlajky, když se kasina chystají udělat velký EXIT a vzít všem peníze......


Pokud vidím, nemají žádné problémy se svými wallaty na blockchainu. Vlastní procesor třetí strany, kterým jsou oni, takže ve vší férovosti by neměl být důvod, proč nemohou provádět žádné výběry. Nyní běží přes 24 hodin a blíží se 48 hodin bez odchozích plateb.


Každé online kasino, které tolik utrácelo za marketing a budování značky, by jednoduše použilo svůj záložní systém procesoru plateb, místo aby 24–48 hodin spalovalo hráče lžemi a nesmyslnými výmluvami.


Nedává to smysl...


Důležité je, že se toto slovo musí šířit rychle, NEVKLADUJTE V ŽÁDNÉM Z TĚCHTO KASIN!!!!!! VYDRŽTE VŠECHNY VKLADY!!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu to ověřit - čekám na malý výběr 200,00 - nejprve by to bylo pár hodin, pak e-mail s oznámením do 8 hodin, pak znovu do několika hodin, nyní dnes do 24 hodin....jen že jejich procesor nefunguje. Řekl bych, že v minulosti byly Yabby a Extreme velmi dobré a rychlé.


Dnes na mé e-maily nereagovali.

Automaticky přeloženo:
vince1
před rokem

Podle dalších informací o hráčích souvisejících s Casino Extreme všechny platební možnosti zmizely. Kasino potvrdilo, že mají potíže.

Toto je vlákno:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/casino-extreme-suddenly-has-no-withdrawal-options-after-winning#post-64965

Z mého pohledu a zkušeností může být důvodem ve skutečnosti společnost poskytovatele plateb třetí strany, obvykle sdílené služby napříč skupinou zpracovávající všechny transakce.

Pokud je tomu tak, problém není na straně kasina. 🙁

Každopádně, jak teď vidím, hráč nedávno aktualizoval problém:

"Věci trvaly o něco více než 24 hodin, ale možnosti výběru v kasinu se nakonec vrátily a mohl jsem si vybrat celou dlužnou částku prostřednictvím litecoinu. Přijetí výběru trvalo několik hodin."

Automaticky přeloženo:
cim152
před rokem

Ano, procesor. To jsem si myslel.

Ale přesto věřím, že je to jen dočasný problém, tato skupina kasin je dobře zavedená. Jak všichni víme, S**t se prostě občas stane.

Doufám, že teď je to otázka času!

Počkám na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Někdy se to může „PROSTĚ STÁT", nicméně reputace a důvěra online kasina závisí na rychlé, pravdivé a otevřené komunikaci ze strany kasina a zástupců kasina.

I když se jedná o zpracovatele plateb třetí strany, pak je 1000% odpovědností kasina jako jeho podniku, který si službu vybral a vyžaduje, aby služba fungovala. Každé moderní online kasino by mělo mít 2-3 záložní nebo přepadené poskytovatele v případě, že jeden selže. 3-4 dny ponechání hráčů ve tmě a žádné výběry prostě nejsou přijatelné podle žádného standardu a nepochybně povedou k masivnímu poklesu vkladů na příští 1-3 měsíce zcela jistě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že ostatní hráči jsou placeni (Casino Extreme), v tuto chvíli žádná platba a žádná komunikace. Děkuji za pochopení...

Automaticky přeloženo:
před rokem

aktuální komunikace...

Dobrý den, docela mě znepokojuje můj výběr

Vím, že se věci dějí, ale vidím, že je vyplácen otehr, který se po mé žádosti stáhl

ahoj Stephene

Ahoj


Prověřujeme to

Děkuji


Píši vám, abych vám poskytl aktuální informace o stavu vaší žádosti o výběr. Po důkladné kontrole mohu potvrdit, že váš výběr byl z naší strany zpracován. S politováním vám však musím oznámit, že v současné době máme potíže se získáním potvrzení transakce na blockchainové síti.

Blockchain síť v současné době čelí přetížení a zpoždění kvůli zvýšenému objemu transakcí, což ovlivňuje proces potvrzování. V důsledku toho váš výběr stále čeká na potvrzení a v tuto chvíli jej nelze zpracovat do vaší peněženky.

Ujišťujeme vás, že vaše prostředky jsou během tohoto procesu v bezpečí a zajištěny. Náš tým situaci bedlivě sleduje a aktivně pracuje na co nejrychlejším získání potřebných potvrzení.

Děkujeme za pochopení a o průběhu vašeho výběru vás budeme průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky