Jistě, máte pravdu, podle mého názoru to nikdy není tak jednoduché a znaky ukazující, že kvalita vašeho obchodního partnera se pomalu rozpadá, nejsou nikdy dokonale čitelné. Na základě současného světového geopolitického chaosu i ti nejstabilnější poskytovatelé plateb zažívají komplikace. Kasina jsou mimo toto pole...
Ale hráčům to samozřejmě vůbec nevadí. Souhlas.
(Dokud to neuslyšíte ze samotného kasina 😀)
Tak či onak, vědět, jak věci fungují ve skutečnosti, nikdy neuškodí.
Hráči by měli být informováni, a proto jsem je informoval. Poskytoval jsem informace, nenacházel jsem výmluvy.
Každopádně můj příspěvek nebyl pro vás, odpověděl jsem cim152 ohledně dosaženého pokroku ohledně chybějících možností platby a opožděného výběru. 🙂
Sure, you are correct, in my opinion, things are never so easy, and the signs showing the quality of your business partner is slowly falling apart are never perfectly readable. Based on the current world geopolitical mess, even the steadiest payment providers are experiencing complications. Casinos are out of that field...
But of course, for players, it does not matter at all. Agreed.
(Untill you hear that from the casino itself 😀)
One way or another, knowing how things work in reality never hurts.
Players should be informed, and that's why I informed them. I was providing information, not finding excuses.
Anyway, my post was not for you, I replied to cim152 regarding the progress made regarding the missing payment options and delayed withdrawal. 🙂
Automaticky přeloženo: