FórumKasinaYabby Casino - všeobecná diskuze

Yabby Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od vince1
|
20771 zobrazení 122 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Někdy se to může „PROSTĚ STÁT", nicméně reputace a důvěra online kasina závisí na rychlé, pravdivé a otevřené komunikaci ze strany kasina a zástupců kasina.

I když se jedná o zpracovatele plateb třetí strany, pak je 1000% odpovědností kasina jako jeho podniku, který si službu vybral a vyžaduje, aby služba fungovala. Každé moderní online kasino by mělo mít 2-3 záložní nebo přepadené poskytovatele v případě, že jeden selže. 3-4 dny ponechání hráčů ve tmě a žádné výběry prostě nejsou přijatelné podle žádného standardu a nepochybně povedou k masivnímu poklesu vkladů na příští 1-3 měsíce zcela jistě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že ostatní hráči jsou placeni (Casino Extreme), v tuto chvíli žádná platba a žádná komunikace. Děkuji za pochopení...

Automaticky přeloženo:
před rokem

aktuální komunikace...

Dobrý den, docela mě znepokojuje můj výběr

Vím, že se věci dějí, ale vidím, že je vyplácen otehr, který se po mé žádosti stáhl

ahoj Stephene

Ahoj


Prověřujeme to

Děkuji


Píši vám, abych vám poskytl aktuální informace o stavu vaší žádosti o výběr. Po důkladné kontrole mohu potvrdit, že váš výběr byl z naší strany zpracován. S politováním vám však musím oznámit, že v současné době máme potíže se získáním potvrzení transakce na blockchainové síti.

Blockchain síť v současné době čelí přetížení a zpoždění kvůli zvýšenému objemu transakcí, což ovlivňuje proces potvrzování. V důsledku toho váš výběr stále čeká na potvrzení a v tuto chvíli jej nelze zpracovat do vaší peněženky.

Ujišťujeme vás, že vaše prostředky jsou během tohoto procesu v bezpečí a zajištěny. Náš tým situaci bedlivě sleduje a aktivně pracuje na co nejrychlejším získání potřebných potvrzení.

Děkujeme za pochopení a o průběhu vašeho výběru vás budeme průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

3:26 východní

Do mé peněženky se to ještě nedostalo, ale vypadá to, že bude

Milý Chrisi

Vaše výplata LTC-LTC ve výši 200,05 USD pro účet ID XXX byla úspěšně zpracována.

Výplata zpracovaná api

Děkujeme za vaši pokračující činnost




Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj byl také zpracován a čekám od pátečního večera, teď prý mají zase problémy se zpracováním.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace - takže výběr na webu Yabby byl přesunut z nevyřízeného na dokončený, poté byl odeslán e-mail s oznámením, že byl odeslán ve 3:26 východního času, ale dosud se nedostal na můj účet. Jsem v kryptoměnách nový, takže si nejsem jistý, zda jsou 3 hodiny příliš dlouhé nebo ne. Právě jsem požádal o hash transakce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měli byste si to ověřit u šéfa Pitta. Můj byl také schválen a nyní říká, že mají znovu problémy a zítra to budou řešit.

Automaticky přeloženo:
Ehop1009
před rokem

Pitt šéf? jak to udělám...jen fušuji do slotů (což opravdu není chytré), ale ANO RÁD BYCH

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pitt šéf? jak to udělám...jen fušuji do slotů (což opravdu není chytré), ale ANO RÁD BYCH

Automaticky přeloženo:
před rokem

P itboss@yabbycasino.com

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem poslal e-mail na podporu a platby, ale zkusím také šéfa Pitta.


Na:

support@yabbycasino.com

,Platby Yabby


Út 25. července v 19:33


Dobře, podívej, vím, že se věci objevují, a byl jsem chápavý a trpělivý, ale je to velmi znepokojivé. Opravdu věřím v Yabby a Extreme, mám referenční 3 aktivní hráče i bez programu doporučení. Vím, že moje hra byla minimální, protože jsem musel vyřídit jiné záležitosti a upřímně, nedostávám zaplaceno od jiného webu, jen to čeká na vyřízení. Jeden z důvodů, proč budu v budoucnu velmi loajální...nicméně -


Pokud je tento e-mail pravdivý, pak moje platba probíhala přes blockchain více než 4 hodiny... Je těžké tomu uvěřit a nebyl mi poskytnut hash transakce? Žádná odpověď na mé poslední dva e-maily.


Můžete mi prosím pomoci pochopit, v čem je problém? Otočím se a provedu zálohu, pokud vím, že mohu dostat zaplaceno?


hash?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hodně štěstí při získání odpovědi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdy se to může „PROSTĚ STÁT", nicméně reputace a důvěra online kasina závisí na rychlé, pravdivé a otevřené komunikaci ze strany kasina a zástupců kasina.

I když se jedná o zpracovatele plateb třetí strany, pak je 1000% odpovědností kasina jako jeho podniku, který si službu vybral a vyžaduje, aby služba fungovala. Každé moderní online kasino by mělo mít 2-3 záložní nebo přepadené poskytovatele v případě, že jeden selže. 3-4 dny ponechání hráčů ve tmě a žádné výběry prostě nejsou přijatelné podle žádného standardu a nepochybně povedou k masivnímu poklesu vkladů na příští 1-3 měsíce zcela jistě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jistě, máte pravdu, podle mého názoru to nikdy není tak jednoduché a znaky ukazující, že kvalita vašeho obchodního partnera se pomalu rozpadá, nejsou nikdy dokonale čitelné. Na základě současného světového geopolitického chaosu i ti nejstabilnější poskytovatelé plateb zažívají komplikace. Kasina jsou mimo toto pole...

Ale hráčům to samozřejmě vůbec nevadí. Souhlas.

(Dokud to neuslyšíte ze samotného kasina 😀)

Tak či onak, vědět, jak věci fungují ve skutečnosti, nikdy neuškodí.

Hráči by měli být informováni, a proto jsem je informoval. Poskytoval jsem informace, nenacházel jsem výmluvy.

Každopádně můj příspěvek nebyl pro vás, odpověděl jsem cim152 ohledně dosaženého pokroku ohledně chybějících možností platby a opožděného výběru. 🙂



Automaticky přeloženo:
Ehop1009
před rokem

Aktualizace – plně zaplaceno dnes ráno v 6:36....

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od aqchacho byl odstraněn
cim152
před rokem

Včera ráno jsem taky dostal svůj.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Šel jsem si vybrat 50 $ ze svého hráčského účtu přes bitcoiny v kasinu YABBY (nemyslel jsem si, že při používání bitcoinů došlo k ověření, jakmile jsem požádal, aby vystavili červenou stránku k ověření identity. Ověřili můj e-mail a telefonní číslo, pak jsem měl nahrát přední a zadní stranu ID a ID pro selfie. Bylo to před více než 8 dny a stále se o tomto procesu nemluvilo. Vložil jsem peníze prostřednictvím bitcoinu, který je pozastaven, takže nemohu hrát ani ten, který byl pozastaven několik dní. Řekli, že jakmile požádám o výplatu, můj vklad bude připsán dobře, nemohu žádat o výplatu, protože nikdo neověřil mou totožnost. Nahrál jsem své dokumenty ještě několikrát a myslel jsem si, že je možná jen nedostali, stále nic. Myslel jsem, že Yabby byl rychlý a bezproblémový vklad a výběr bitcoinů, ale způsobily mi potíže a spoustu stresu. Jsem opravdu naštvaný, nemohu ani přehrát své vkladové peníze, musím jen čekat a čekat a čekat. To je přehnané, nikdy jsem to neměl kdy jsem měl tolik problémů a opravdu rád hraji v Yabby. Musím říct, že Wild casino a Cafe Casino byly s mými vklady a výběry velmi rychlé. Nikdy jsem nezažil tolik problémů, že mě a mé dokumenty okamžitě ověřili spolu s mým telefonem a e-mailem. Je to takhle pokaždé, když hrajete a zde vkládáte a vybíráte?. Jen zvědavý. Někdo to musí umět opravit, proč se mi nikdo neozval, proč už je to přes 8 dní. ID uživatele ReneeSlays

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
reneestrange2
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že to slyším!

Upřímně řečeno, není moc co vysvětlovat bez zapojení kasina. Jste si jisti, že žádný z e-mailů neskončil v koši nebo složce se spamem? Žádám, abych tě nezlobil, ale protože se mi to stává hodně...

Jde o to, že umožňujeme kasinům celých 14 dní na ověření identity hráče a odeslání výplaty, a tuto část bohužel nakonec nemůžeme přeskočit.

Mohu vás požádat, abyste si připomněli podporu nebo chat a dali mi vědět o všech aktualizacích, které obdržíte?

Automaticky přeloženo:
reneestrange2
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek sem pod dotyčné kasino. Ověření identity je obvykle při prvním výběru, pokud váš účet nebyl dříve ověřen. Protože se jedná o velmi důležitý proces, musíte s kasinem spolupracovat a dáváme jim na to 14 dní. Ptali jste se podpory, v čem je problém a proč to trvá tak dlouho, nebo jestli jsou nějaké problémy s procesem ověření?

Nejsem si však jistý, jak to funguje v kasinu samotném, proto bych doporučil uživatelské recenze nebo stížnosti , které odrážejí zkušenosti hráčů. Stížnosti, na které jsem se podíval, byly také podobného charakteru a hráči měli srovnatelný problém jako vy, kasino se snažilo nepříjemnosti vyřešit.

Pokud tedy bude Vaše situace přetrvávat po dobu, kterou jsem uvedl výše, pak bych doporučil podat stížnost.

Zatím se snažte být chvíli trpěliví a pokud je to možné, informujte nás o své situaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Yabby se ke mně vrátil dnes ráno ve stejnou dobu jako ty. Schválili mě a já jsem dostal výplatu v procesu. Řekli, že od tohoto okamžiku to budou rychlé výběry bez problémů. Děkuji a vážím si toho, že odpovídáte na můj příspěvek.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky