Někdy se to může „PROSTĚ STÁT", nicméně reputace a důvěra online kasina závisí na rychlé, pravdivé a otevřené komunikaci ze strany kasina a zástupců kasina.
I když se jedná o zpracovatele plateb třetí strany, pak je 1000% odpovědností kasina jako jeho podniku, který si službu vybral a vyžaduje, aby služba fungovala. Každé moderní online kasino by mělo mít 2-3 záložní nebo přepadené poskytovatele v případě, že jeden selže. 3-4 dny ponechání hráčů ve tmě a žádné výběry prostě nejsou přijatelné podle žádného standardu a nepochybně povedou k masivnímu poklesu vkladů na příští 1-3 měsíce zcela jistě.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.