FórumKasinaYabby Casino - všeobecná diskuze

Yabby Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od vince1
|
24899 zobrazení 128 odpovědí |
|
1...5 6 7
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

kasino umožňuje VPN, můžete si zkontrolovat podmínky.

Jsem již schválen ve skupině kasin.

tato stránka je v Mexiku blokována, proto si myslíte, že neumožňuje hráče z Mexika.

dík

Automaticky přeloženo:
nusmahti
před rokem

Ahoj! Zkontroloval jsem podmínky a máte pravdu; Mexiko není uvedeno jako omezené, ale je technicky omezené, což je totéž.

Informujeme, že VPN není povolena, a vy jste řekli: "Yabby casino zablokovalo můj účet poté, co mi umožnilo používat VPN, protože moje země tam blokuje web."

Pokud však uvedete tento kontext, zní to, jako by váš účet byl zablokován kvůli zakázanému použití VPN.

Můžete to prosím potvrdit? Stížnost to říká docela jasně, řekl bych.

Každopádně: https://es.casino.guru/yabby-casino-resena

file

Toto je skutečně problém:

"VPN si vybrala mou zemi, Lucembursko, a při otevření účtu nemůžete změnit žádnou zemi."

Je mi líto, ale toto je porušení pravidel. Jak byste mohli projít ověřením účtu? Přemýšleli jste o tom ve chvíli, kdy jste potvrdili Lucembursko jako zemi svého pobytu?

To je samozřejmě problém, takže zeptat se operátora podpory nebo chatu by bylo mnohem lepší než potvrzovat falešnou zemi.




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

můžete zkontrolovat podmínky na yabbycasino.com, nikde není uvedeno, že je používání VPN zakázáno.

Lucembursko je vybráno náhodně, může to být jakákoli jiná země, řekli, aby použili VPN, že mohu použít tamní webovou stránku, vědí, že nemohu otevřít účet ze své země, protože je blokován.

pozdravy

Amir



Automaticky přeloženo:
nusmahti
před rokem

Chápu váš názor, ale prostě se nemůžete zaregistrovat v kasinu s nějakou náhodně povolenou zemí a myslet si, že projdete ověřením. Použití VPN je zakázáno pro obcházení omezení.

Rozumíte problému, prosím?

Jen si nemůžu vzpomenout, jestli jsi se předtím ptal operátora podpory nebo chatu, že?

Jsem si zcela jistý, že toto není řešení, které byste dostali.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

to je můj bod, řekli mi, abych si otevřel účet přes VPN.

pokud to udělal sám, máš 100% pravdu.


Automaticky přeloženo:
nusmahti
před rokem

Ano, chápu – což mě přivádí k mé původní otázce – můžete to prosím dokázat? Popsali jste snímek obrazovky?

Toto je nejdůležitější část, ale v mých očích jste stále udělali chybu, když jste k dokončení registrace použili falešnou zemi. Doufám, že jste udělali printscreen, nezapomeňte ho poslat Veronice co nejdříve. 🙏

Až příště narazíte v registračním formuláři na jinou zemi, nepokračujte dále, požádejte o podporu a vyjasněte si situaci těsně předtím, než začnete hrát se skutečnými penězi.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Existuje způsob, jak zjistit, jaký je bonusový zůstatek ve skutečnosti? Dostal jsem odmítnutý výběr pro "bonusovou částku nelze vybrat", ale můj účet ukazuje 52,35 $ Skutečný zůstatek bonusový zůstatek $ 0 a zůstatek při přehrání $ 0. Live chat mi nepomohl a zavřel ho na mě vlastně 2x. Jedinou odpovědí, kterou dávají, je bonusový zůstatek 174 $, který vidí pouze oni.

Automaticky přeloženo:
beee882
před rokem

Ahoj, nejsem si jistý, jak ti s tím pomoci, protože popisuješ, že to ukazuje, že nemáš žádný bonusový zůstatek. Chtěl jsem se zeptat, zda jste kontaktovali podporu nebo live chat, což, jak vidím, jste již udělali, ale neuspěli jste.

Ptali jste se jich, proč pouze oni vidí zůstatek bonusu? Připadá mi to jako nesmysl, když teď nevíte, kam se posunout. Zkusíte je znovu kontaktovat nebo jim poslat e-mail, abyste zjistili, zda vám mohou pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nepodařilo se mi provést průzkum tohoto kasina, protože jsem zjistil, že má být sesterskou stránkou Casino Extreme a Limitless (což jsou mimochodem vynikající online kasina). Nedávno jsem dokončil hru z bezplatných zatočení a po stažení začalo veškeré drama, které vedlo k mému rozhodnutí o tomto kasinu.

Začněme ověřovacím procesem, který okamžitě vyvolal mé obavy. Poslali mi e-mail, ve kterém uvedli, že protože jsem nedávno použil kreditní kartu pro vklad, musí být moje kreditní karta ověřena a také moje totožnost. Byl jsem samozřejmě skeptický, ale vyžadovali přední a zadní obrázky, stejně jako mě držel obrázek karty se všemi zakrytými číslicemi kromě posledních čtyř. Tak jsem to udělal a k pokrytí svých čísel jsem použil skutečný materiál, ne editor (protože zkušení editoři dokážou zvrátit výpadky). Požadovali také normu mého průkazu totožnosti a mého držení.


Takže dostávám e-mail – který zveřejním níže – s tím, že obdrželi mé dokumenty a vše bylo vyřízeno a já jsem byl připraven užívat si nejrychlejší výběry všech dob..navždy🙄. Tady to všechno jde do 💩.

Zadal jsem žádost o výběr a připojil svou adresu litecoinů, vše šlo hladce a pak Boom! Dostávám e-mail, že musím znovu ověřit svou kreditní kartu🤔. Jsem jako počkat, udělal jsem přesně to, na co se ptali, proč má být moje karta znovu ověřena. Zkrátka očekávali, že použiji editor k pokrytí čísel, nikoli skutečných materiálů, aby mohli moji kartu zneužít.


Teď najednou už nemám nárok na výběr, dokud neověřím svou kreditní kartu. Takže jsem párkrát hrál jejich hru, abych viděl, co se stane. Nahrávám vše úplně stejně a znovu mi přijde e-mail, který mi dává zelenou, takže znovu odvolávám a samozřejmě se stalo totéž, co předtím. Udělal jsem to třikrát.


Dejte na mou radu VYHNĚTE SE TOMTO KASINU ZA KAŽDOU CENU!! Nevím, jak je jejich hodnocení tak vysoké, hádám armádu kladně odpovědných robotů. Neobdržel jsem výplatu a nyní je na mém účtu červené pole při výběru, že potřebuji ověření. Toto kasino je vtip.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před rokem

Dobrý den a je mi líto, že jste se dostal do takové svízelné situace.

Co se týče ověření vaší karty, nevidím moc důvodů ověřovat stejnou kartu 3x a dvakrát úspěšně tam, kde vám kasino řekne, že si můžete vybrat své peníze a pak se znovu objeví stejný problém. Je něco, co můžete v tuto chvíli udělat pro dokončení ověření po 3 úspěšných pokusech? Nebo musíte jen počkat?

Každopádně vidím, že jsi podal stížnost , což je podle mě správné, a uvidíme, kam nás tým dostane. Byl bych rád, kdybyste nás informovali o dalším vývoji, protože mě docela zajímá, jak to dopadne. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro


Ano, budu vás informovat, jakmile přijdou další informace. Moje poslední komunikace s nimi byla včera odpoledne. Poslali dva e-maily obsahující stejné ověření kreditní karty nesmyslné jako předtím. Dokumenty jsem odeslal naposledy, než jsem dostal tyto dva e-maily.

Odmítám zasílat dokumenty znovu. V tuto chvíli jsem požadované dokumenty odeslal více než 4krát. Byli také odesláni přesně tak, jak požadovali. Tak ještě jednou jen čekám.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před rokem

V pořádku Děkuji. Jak jsem řekl, nevidím smysl toho, aby kasino žádalo stále to samé, když jim to bylo posláno několikrát. Také jste se zeptali kasina, proč vám stále posílají e-maily o stejné věci a že jste již poslali doklady na kartu?

Reklamace je však stále otevřená a uvidíme, kam nás tým dostane. Počkám na aktualizaci, až získáte nové informace.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslal jsem své ID, takže mohu být ověřen, že to bylo několik dní, můžete mi pomoci, co mám dělat, abych mohl odstoupit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Domnívám se, že jsem své prohlášení o kasinu Yabby odvolal. Jsou ve skutečnosti legitimní a výplaty během několika minut. pokud vyhrajete cenu. Nejsem si jistý, co se stalo s mým procesem KYC s nimi, ale bylo to vyřešeno a ve skutečnosti je nyní na vrcholu mého seznamu pro online kasina.


Pokud by byl moderátor tak laskav a smazal moje předchozí prohlášení o kasinu Yabby, bylo by to velmi oceněno. Moje předchozí komentáře byly nezralé, pokud jde o načasování KYC, a neměly by žádným způsobem odrážet provoz tohoto kasina.


Automaticky přeloženo:
angelvelazquez4848
před 10 měsíci

Můj návrh je znovu zkontrolovat, zda jste odeslali všechny ověřovací dokumenty, které potřebují k předání vašeho KYC. Jsou legitimní a první výplata trvá trochu času, ale ne moc ve srovnání s jinými kasiny.


Pokud jste pro vklad použili kartu, budou tyto informace potřebovat také.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslal jsem své ID, takže mohu být ověřen, že to bylo několik dní, můžete mi pomoci, co mám dělat, abych mohl odstoupit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu KYC, takže si nemyslím, že by bylo špatné pár dní počkat. Kasina jsou na ověřování opatrná, takže to někdy může trvat o něco déle. Ale zkusili jste se zeptat, jestli je problém, když to trvá pár dní? Je s ostatními dokumenty vše v pořádku a byly přijaty?

Než budete moci odstoupit, budete se muset nejprve ověřit, takže budete pravděpodobně muset být trochu trpěliví.

Samozřejmě, pokud je kasino neúspěšné a máte problémy, pak máte otevřenou stížnost a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Domnívám se, že jsem své prohlášení o kasinu Yabby odvolal. Jsou ve skutečnosti legitimní a výplaty během několika minut. pokud vyhrajete cenu. Nejsem si jistý, co se stalo s mým procesem KYC s nimi, ale bylo to vyřešeno a ve skutečnosti je nyní na vrcholu mého seznamu pro online kasina.


Pokud by byl moderátor tak laskav a smazal moje předchozí prohlášení o kasinu Yabby, bylo by to velmi oceněno. Moje předchozí komentáře byly nezralé, pokud jde o načasování KYC, a neměly by žádným způsobem odrážet provoz tohoto kasina.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, chápu, že možná byla tvoje reakce v minulosti unáhlená, ale myslím, že stejně by se ve tvé situaci cítil každý hráč, takže si nemyslím, že jsi napsal něco špatně. Byla to vaše zkušenost, kterou jste měli, a někdy lidé reagují v daném okamžiku trochu podrážděněji, což je v určitých okamžicích přirozené. Samozřejmě jste vše dodrželi v mezích normy a nepoužili jste špatné jazyky ani nenadávali na kasino.

Naopak si myslím, že by bylo dobré nechat zde celý proces tak, jak se vám odvíjel, a hráči, kteří si to přečtou, získají představu, že jste to nakonec všechno vyřešili a kasino je jedním z nejlepší pro tebe. Pro integritu tohoto vlákna a také pro pochopení bude jistě vhodné všechny vaše příspěvky zůstat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Sup Jaro

Vlastně s tím souhlasím a napadlo mě to už dříve. Mou jedinou starostí bylo, kdyby se čtenář zastavil u negativního přesvědčení, že se nasytil, a rozhodl se pouze na základě uvedeného negativního prohlášení.


S tím, co bylo řečeno, také věřím, že jednotlivec ochotně investovaný do důkladného výzkumu nebude tak unáhlený ve svém rozhodování z několika - jak by někteří řekli - velkých prohlášení.

Automaticky přeloženo:
PiSpinWin
před 10 měsíci

Jsem rád, že o tom uvažujeme stejně, protože si myslím, že je to logické.

Pokud by se hráč zastavil pouze v určitém bodě a neviděl, jak to skončilo, pak nedělá dostatečně kvalitní výzkum, řekl bych a nebyl by pro mě relevantní. Protože v běžném životě se také mnohokrát stává, že něco nemusí být napoprvé pozitivní, ale časem se může názor a postoj změnit.

Takže si myslím, že je vše v pořádku a přeji vše dobré do budoucna. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobře řečeno

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky