Jak můžete dát tomuto kasinu 6,2. Toto kasino nevyplácí peníze. Po 5 týdnech stále nic, kontaktoval jsem je již 200krát e-mailem, pouze standardní e-maily zpět.
How can you give this casino a 6,2. This casino don't payout the money. After 5 weeks still nothing, I contacted them alreay 200 times in email, only getting standard emails back.
Ahoj, nejprve bych chtěla říct, že mě mrzí, že jsi se dostal do této situace. Myslím, že je to docela dlouho bez peněz několik týdnů, bez jakékoli rozumné odpovědi. Jste však jedním z mnoha, kteří mají stejný problém.
Doporučil bychpodat stížnost na tomto odkazu , ale zatím jsem viděl, že kasino se o řešení těchto situací příliš nesnaží. Přesto byste jej měli určitě podat, protože pokud kasino nic nevyřeší, dostane minimálně černé body a sníží se index bezpečnosti.
Pokud jde o kontaktování úřadu, podle našeho webu je licence neověřitelná, takže je dost možné, že se odpovědi nedočkáte.
Každopádně budete pokračovat a podáte nám stížnost? Nevím, jak to dopadne, ale za pokus nic nedáte a třeba se kasino probudí a začne tyto situace řešit.
Hi, first of all I would like to say that I'm sorry that you got into this situation. I think it's been quite a long time without money for several weeks, without any reasonable answer. However, you are one of the many who have the same problem.
I would recommend filing a complaint on this link, but so far I've seen that the casino doesn't make much of an effort to resolve these situations. Nevertheless, you should definitely file it because if the casino does not resolve anything, it will at least get black points and the safety index will be lowered.
As for contacting the authority, according to our website the license is unverifiable, so it is quite possible that you will not get any answer.
Anyway, will you go ahead and file a complaint with us ? I don't know how it will turn out, but you don't pay anything for trying and maybe the casino will wake up and start to solve these situations.