FórumKasinaWagerinox Casino - všeobecná diskuze

Wagerinox Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od mailpatrick3
|
18942 zobrazení 150 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
před 11 měsíci

Jak můžete dát tomuto kasinu 6,2. Toto kasino nevyplácí peníze. Po 5 týdnech stále nic, kontaktoval jsem je již 200krát e-mailem, pouze standardní e-maily zpět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, nejprve bych chtěla říct, že mě mrzí, že jsi se dostal do této situace. Myslím, že je to docela dlouho bez peněz několik týdnů, bez jakékoli rozumné odpovědi. Jste však jedním z mnoha, kteří mají stejný problém.

Doporučil bychpodat stížnost na tomto odkazu , ale zatím jsem viděl, že kasino se o řešení těchto situací příliš nesnaží. Přesto byste jej měli určitě podat, protože pokud kasino nic nevyřeší, dostane minimálně černé body a sníží se index bezpečnosti.

Pokud jde o kontaktování úřadu, podle našeho webu je licence neověřitelná, takže je dost možné, že se odpovědi nedočkáte.

Každopádně budete pokračovat a podáte nám stížnost? Nevím, jak to dopadne, ale za pokus nic nedáte a třeba se kasino probudí a začne tyto situace řešit.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejný příběh pro mě a zde vám údajně mohou pomoci...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, jak dlouho jste čekali na výběr? Náš tým se vám samozřejmě pokusí pomoci, ale jak vidíme, kasino na stížnosti nereaguje. Doufám, že se to změní.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Minulý měsíc jsem vyhrál 70 $ v kasinu wagerinox. Hraji pouze s kryptoměnami. Odeslal jsem své ověřovací dokumenty a nic jsem neslyšel, takže na Štědrý den jsem kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím chatu a paní řekla, že teď neprovádíme žádné transakce ani obchod, kromě toho kvůli vánočním svátkům, které měly tolik výherců, jako jsou oni zálohováno na zpracování plateb.. Tak jsem smutný, jak dostanu své peníze, řekla, že jim musím poslat screenshoty všech mých kryptopeněženek e-mailem. Hrál jsem nejméně v 50 až 100 kasinech a nikdy se mi nestalo, že by mě někdo požádal o snímek obrazovky mých kryptopeněženek. Zdá se vám to správné?

Automaticky přeloženo:
carrie17c
před 11 měsíci

Dobrý den, zřejmě je potřeba dokončit ověření účtu, abyste mohli vybírat, takže v tom nevidím problém. Každopádně, jak dlouho čekáte na dokončení ověření vašich peněz a účtu?

Pokud si však přečtete případy zde, uvidíte, že hráči na své peníze čekali poměrně dlouho. Nechci tě strašit, ale asi to tak bude i ve tvém případě.

Bez ohledu na to bych vám doporučilpodat stížnost zde a uvidíme, kam se náš tým dostane, a pokusíme se vám pomoci. Jsi v?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Proč by potřebovali vidět screenshot mé peněženky Nikdy se mi žádné kasino neptalo na screenshot mé peněženky. Mohou ověřit můj účet bez snímku obrazovky mé peněženky.

Automaticky přeloženo:
carrie17c
před 11 měsíci

Nevěřil bych jim...nikdy mě o to také nepožádali. Stejně vám nevyplácí peníze, takže bych neriskoval jejich odesláním

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od lielieboy Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
lielieboy
před 11 měsíci

Vzhledem k tomu, že vaše stížnost stále probíhá , doporučuji zachovat přátelský tón. Pokud jste přesvědčeni, že by se někdo více zajímal o váš případ, neváhejte využít této šance. Ale pokud dáváte přednost naší podpoře, přestaňte s urážkami.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Proč by potřebovali vidět screenshot mé peněženky Nikdy se mi žádné kasino neptalo na screenshot mé peněženky. Mohou ověřit můj účet bez snímku obrazovky mé peněženky.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Některá kasina dávají přednost ověření vaší metody vkladu, nebo možná, řekl bych, chtějí zjistit, zda peněženka, kterou jste k tomu použili, je vaše vlastní. Obvykle to pokrývá snímek obrazovky.

V dalších případech je to zcela běžné; Vezměte prosím na vědomí, že tento druh kontroly je například v Evropě velmi běžný.

Hlavní otázkou tedy je, můžete poskytnout snímek obrazovky? Vsadím se, že by vám to nemělo zabrat mnoho času.

Udělal bych to, abych dostal peníze ven.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od lielieboy Skryl Radka
Důvod: Obtěžující obsah
lielieboy
před 11 měsíci

Za vaše urážlivá a vymyšlená obvinění vám bráním v přístupu na fórum.

Tým pro stížnosti rozhodne, zda má za cíl podpořit někoho, jako jste vy, prostřednictvím otevřené stížnosti.

Raději věnujeme váš čas a zdroje hráčům, kteří skutečně potřebují pomoc, ne takovým, jako jste vy.

Měj se dobře.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Čekám 10 týmů, proč tomu proboha dáváte 6,2. doporučujete toto kasino, jsou to podvodníci. Necháte tam lidi hazardovat, odeberte prosím 6.2 na 1.0 Kontaktoval jsem právníka v Curacau, řekl mi, že je to čistý podvod.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jo, čemu opravdu nerozumím, je vědět, že všichni tito kasino guru je stále hodnotí tak vysoko???? Je tu další kasino s názvem Raging Bull sloty, které podvedlo stovky lidí, a přesto mají stále slušné skóre. Dělá to být velmi sis této stránky Casino guru. Také jsem nikdy neobdržel své peníze zpět ze stížnosti, kterou jsem zde podal. Takže pokud chcete vybrat své peníze, přejděte na stránku s názvem Ask gamblers, dostanou je zpět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Čekám 10 týmů, proč tomu proboha dáváte 6,2. doporučujete toto kasino, jsou to podvodníci. Necháte tam lidi hazardovat, odeberte prosím 6.2 na 1.0 Kontaktoval jsem právníka v Curacau, řekl mi, že je to čistý podvod.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,

Navrhuji, abyste si všímali záložky nazvané „ vysvětlení bezpečnostního indexu ".

Podprůměrné opravdu není doporučení, řekl bych.

Upřímně řečeno, nebereme v úvahu rychlost výběru, protože není srovnatelná:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Navíc umožňujeme kasinům 14 celých dní na to, aby se vypořádali s KYC, herní historií, dalšími kontrolami + samotným výběrem.

Neznám vašeho právníka; Na druhou stranu znám náš proces. Pokud hledáte bezplatnou pomoc, zvážil bych odeslání stížnosti s ohledem na toto:

"Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie ‚zamítnutá‘. Totéž se stane pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

Zdroj: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Je mi líto, že se cítíte být kasinem podveden, možná reklamace nakonec nebude nutná. 🤷‍♀️



Automaticky přeloženo:
carrie17c
před 11 měsíci

To je zajímavé; toto kasino je „podprůměrné" a vaše stížnost byla proti kasinu s nízkým bezpečnostním indexem.

Raging Bull Casino a Raging Bull Slots Casino se zdají být slušné. Doufám, že chápete, že prostě nemůžeme změnit jejich hodnocení, protože jste něco napsali na fórum. Nejprve prošetříme obvinění hráče prostřednictvím Centra řešení.

Všechny stížnosti nelze vyřešit, omlouvám se. Hodně štěstí s AG!


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podařilo se někomu vybrat peníze z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
lsergio114
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, zdá se, že kasino nereaguje ani na ostatní. 🙁

Je mi to opravdu líto, ale s největší pravděpodobností tato první hromada stížností, které jsme obdrželi, ukazuje, jak se kasino rozhodlo řešit problémy hráčů...

Doufám, že se brzy něco změní.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj výběr nyní čeká na více než měsíc... Včera jsem kontaktoval podporu, toto je odpověď, kterou jsem dostal:


Ahoj, !

Chápeme, že došlo ke zpožděním, a zavázali jsme se, že zpoždění ve zpracování okamžitě napravíme. Využitím data a chronologického systému pro výplaty vás ujišťujeme, že vaše platba bude z naší strany brzy zpracována


s pozdravem

Wagerinox


Stejná odpověď jako na ostatních 20krát, co jsem je kontaktoval. Nemám naději, že uvidím své peníze.

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 10 měsíci

Pamatuji si, když jsme to řešili a měli jste stále otevřenou stížnost. Mrzí mě, že kasino nakonec nereagovalo a to, co vám odepisují, je stále to samé. Když už to bylo napsáno vícekrát a čekáš měsíc na peníze, tak bych z celé situace taky neměl dobrý pocit.

Nicméně bych byl rád, kdybych se mýlil a ty peníze jsi dostal, ale nejsem si jistý, jestli se tak opravdu stane. Každopádně pokud to dopadne dobře nebo dostanete z kasina odpověď, která se neopakuje to samé, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Budeme vás informovat!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky