před 10 měsíci
Děkuji a budu držet palce, ať je něco relevantního a dobrý výsledek.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
0
Děkuji a budu držet palce, ať je něco relevantního a dobrý výsledek.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
Tak jsem zvědavý... obdržel NĚKDO výplatu z tohoto kasina? Ještě jsem neviděl reklamaci. Požádal jsem o výběr před 5 týdny po 5 vkladech kryptoměny...pokoušel jsem se vybrat jen o něco více, než jsou mé celkové kombinované vklady. Můj účet byl ověřen a já jsem hrál bez bonusů. Takže podle jejich výpisu lcb to měli zpracovat do 24 hodin. Ale nic. Vše, co jsem od nich obdržel, je jedna odpověď na podporu, která je stejná jako od jejich podpory:
Vážíme si vaší trpělivosti, když řešíme nahromaděné platby. Ujišťujeme vás, že problém aktivně řešíme a vaši platbu zpracujeme co nejdříve.
s pozdravem
Wagerinox
Jen by mě zajímalo , za jak dlouho zmizí ve vzduchu a vezmou všechny peníze? Je směšné, že všechny tyto webové stránky s recenzemi kasin je stále nechávají aktivní bez varování pro nové zákazníky . Nadále je krmí novými oběťmi.
So, I'm curious...has ANYONE received a payout from this casino? I have yet to see a claim. I requested my withdrawal 5 weeks ago after 5 crypto deposits...I attempted to withdrawal just a little more than my total combined deposits. My account was verified and I played with NO bonuses. So, according to their lcb listing they should have processed it in 24 hours. But nothing. All I've received is one support reply from them that is the same I get from their support as well:
We appreciate your patience as we work through a backlog of payments. Rest assured, we're actively resolving the issue and will have your payment processed as soon as possible.
Best regards
Wagerinox
I just wonder how long before they vanish into thin air taking everyone's money? It's ridiculous that all of these casino review websites still leave them active with no warnings to new customers. They continue to feed them new victims.
Vsadím se, že jste nevěděli, že abychom mohli dále snížit jeho „podprůměrný" bezpečnostní index, musíme kasinu prokázat vinu. Bylo by tedy skvělé podat bezplatnou stížnost.
Jednoduše řečeno - přečtěte si tento návod, abyste mohli začít 👈
Jak se vám líbí tento nápad?
I bet you didn't know that in order to lower its "below average" safety index further, we need to prove the casino guilty. Thus, it would be great to submit a free-of-charge complaint.
Simply put - read this guide to start up 👈
How do you like this idea?
upřímně jsem si myslel, že ano, ale myslím, že to bylo na lcb a askgamblers...odesláno.
Dík.
honestly I thought I had, but I guess that was on lcb and askgamblers...submitted.
Thanks.
Nemáte zač, jsem moc zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne, protože soudě podle ostatních hráčů, jejichž stížnosti jsem viděl, se kasino zatím nesnažilo nic řešit. Pokud je tomu tak i ve vaší situaci, kasino opět získá černé body.
Každopádně hodně štěstí.
You're welcome, I'm very curious how it will all turn out in the end because judging from the other players whose complaints I've seen, the casino hasn't tried to resolve anything so far. If this is the case in your situation, the casino will get black points again.
Anyway, good luck.
Také jsem byl podveden. Zdá se, že Wagerinox, turbospins, token Devils a house of spins jsou stejné podvodné weby. Všichni mají stejný problém a stížnosti.
Zajímavé je pouze to, že na webových stránkách jsou uvedeny různé licence.
Ale co je zajímavé na wagerinox.com, je to, že certifikát je podepsán „RAOUL A. BEHR Managing Director"
Pokud si toto jméno vygooglujete, najdete linkedin profil a spoustu dalších informací. To by mohl být způsob, jak ověřit, zda je tento web falešný a licence je skutečná.
Pokud by někdo mohl tyto informace použít ke kontaktování nebo možná zaměstnanci Casinoguru také zná kontaktní adresy pro ověření těchto informací.
Také by bylo zajímavé, zda affiliate weby již byly touto službou placeny nebo pokud byly také podvedeny. Partner na wagerinox by měl být noxpartners.io, jak je uvedeno na webových stránkách.
pozdravy
I also have been scammed. It seems that Wagerinox, turbospins, token Devils and house of spins are the same scam sites. They all have the same problem and complaints.
Only interesting is that there are different licences listed on the websites.
But whats interesting at wagerinox.com is that the Certificate is signed by "RAOUL A. BEHR Managing Director"
If you google this name you find a linkedin profile and a lot of more information. That could be a way to verify if this website is faked and the licence is real.
If someon could use the information to contact or maybe Casinoguru staff also knows contact adresses to verify this information.
Also it would be interesting if affiliate sites have been already payed by this service or if they also got scammed. Partner at wagerinox should be noxpartners.io as listed on the website.
Regards
Jak jste skončili s podvodem?
Nemohl jsem najít žádné podrobnosti, tak v čem je problém? Záleží vám na podání stížnosti, abychom se na věc mohli hlouběji podívat?
Podvedení lidé obvykle hledají pomoc, a proto se vsadím, že by se vám také mohla hodit nějaká podpora.
Pokud vám to nevadí, tento článek popisuje úvodní kroky 👈
Stojí za váš čas?
How did you end up being scammed?
I could not find any details, so what is the problem? Do you care about submitting a complaint so we can take a deeper look into the matter?
Scammed people usually seek help, hence, I bet you could use some support too.
If you don't mind, this article describes the initial steps 👈
Worth your time?
nepomůže ani podání stížností na toto kasino. Nereagují na ŽÁDNÉ dotazy, protože nejsou legitimní. Toto kasino je podvod, za to ručím. Měl jsem dotazy z LCB.org, askGamblers a nyní zde. Neodpověděli ani na jednu z nich.
Měl jsem tento typ problému z několika dalších kasin a VŽDY jsem našel několik případů lidí, kteří dostali zaplaceno kasinem. Ale tady ne. Nikdo nepožadoval platbu.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Rozhodně mohu uvěřit, že toto kasino je podvod, příliš mnoho lidí tvrdí, že jejich výběry jsou zpožděné a nikdo nepředložil důkaz o dokončeném výběru (žádné vyřešené stížnosti nebo tak něco), navíc skóre kasina nepomáhá.
Podání stížnosti pomáhá, i když na ni kasino nereaguje, stížnost bude uzavřena jako nevyřešená a ovlivní skóre kasina, ještě více ho sníží a varuje ostatní lidi (zabránění uživatelům v registraci = kasino přijde o peníze)
I can definitely believe this casino is a scam, too many people claiming their withdrawals are delayed and no one has shown proof of a completed withdrawal (no solved complaints, or anything), plus the casino score doesn't help.
Filing a complaint does help, even if the casino doesn't react to it, the complaint will be closed as unsolved and it will affect the casino's score, lowering it even more and warning other people (preventing users from registering = casino losing money)
nepomůže ani podání stížností na toto kasino. Nereagují na ŽÁDNÉ dotazy, protože nejsou legitimní. Toto kasino je podvod, za to ručím. Měl jsem dotazy z LCB.org, askGamblers a nyní zde. Neodpověděli ani na jednu z nich.
Měl jsem tento typ problému z několika dalších kasin a VŽDY jsem našel několik případů lidí, kteří dostali zaplaceno kasinem. Ale tady ne. Nikdo nepožadoval platbu.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
I v takové situaci má reklamace svou hodnotu. Díky tomu je nejen penalizováno kasino, ale ostatní hráči mohou také rozpoznat stížnost, než udělají chybu.
Z mého pohledu to stojí za to. 🙏
Even in such a situation, the complaint has its value. Through that, not only does the casino get penalized, but other players may also recognize the complaint before making a mistake.
From my point, it's worth it. 🙏
Myslím, že ti z nás, kteří jim dali šanci pomocí informací, které nám byly poskytnuty z webových stránek, jako je tato, jsou skutečnými poraženými. Zřejmě musíme provést náležitou péči a otestovat tyto „podniky", abychom ověřili všechna tvrzení, která zde inzerují. Smutné je, že i když do jednoho z těchto míst investujeme spoustu peněz a zjistíme, že každá věc, kterou tlačí, je lež, pro kasino to nemá žádné důsledky. Zůstávají dostupné prakticky na každé webové stránce s recenzemi kasina, dokud se nezavřou a nezmizí s penězi všech, nebo dokud nebudou nakonec kritizovány tolika recenzenty, že jsou „označeni" jako nebezpečné...ale stále zůstanou online, aby pokračovali ve svých zločinech. Je to všechno opravdu smutné. Kdyby to New York dal dohromady a uzákonil, nezůstali bychom trčet v těchto stinných podnicích. Regulace by neměla být špatné slovo. A všichni bychom se měli shodnout na tom, že PODVOD je.
I guess those of us who took a chance on them using the info provided to us from websites like this one are the real losers. Apparently we have to do the due diligence of testing these "businesses" out to verify all the claims they are advertising here. The sad thing, even when we do invest a ton of money at one of these places and discover every thing they are pushing is a lie, there are no ramifications for the casino. They remain available on practically every casino review website until they shut down and disappear with everyone's money or until they are eventually criticized in so many reviewers they are "flagged" as unsafe...but still left online to continue their crimes. It's all really sad. If New York would just get it together and make it legal, we wouldn't be stuck playing at these shady establishments. Regulation should not be a bad word. And we should all agree that FRAUD is.
Věděli jste, že ani licenční úřady nemohou jednoduše zavřít kasina? Místo toho bude odebrána pouze licence.
Nemohu ignorovat pocit, že byste pravděpodobně chtěli, abychom překonali kompetenci mezinárodního soudu. Toto není možné. Online kasino je společnost, kterou lze „ukončit" pouze standardním právním postupem.
Tak dlouho po předpisech 🙁
Smutné ale pravdivé.
Takže to nejlepší, co můžeme udělat, je udržovat všechny informace dostupné pro hráče, což jim umožňuje rozhodovat se na pevných základech. Ostatní stránky se bohužel snaží pouze o zisk a jejich doporučení jsou založena výhradně na částce dohodnuté s kasiny. Je těžké rozeznat poctivost od pouhého podnikání.
🙏
Did you know that even licensing authorities can't simply shut down casinos? Instead, only the license gets revoked.
I can't ignore the feeling that you would probably like us to beat the competence of an international court. This is not possible. An online casino is a company that may only be "shut down" by a standard legal procedure.
So long for the regulations 🙁
Sad, but true.
So the best we can do is keep all information available to players, allowing them to make decisions based on solid ground. Sadly, other pages only seek profit, and their recommendations are solely based on the amount agreed with the casinos. It is hard to tell honesty from just a business.
🙏
Ahoj. Je nám líto, že znovu prožíváte podobnou zkušenost. Odesláním stížnosti jste udělali správnou věc 👌 a náš tým se pokusí tento problém vyřešit tím, že posouvá své limity, tím jsem si jistý.
Bohužel Wagerinox Casino je opět jedním z méně důvěryhodných, řekl bych. I když si pročtete uživatelské recenze 👈, zjistíte, že existují lidé s "příběhy" jako je ten váš. Když už mluvíme o uživatelských recenzích, pokud byste chtěli pomoci ostatním tím, že popíšete své vlastní zkušenosti v těchto kasinech, můžete odeslat svou vlastní recenzi kliknutím/klepnutím natento odkaz . Nechám to samozřejmě na vašem rozhodnutí.
Bohužel se zatím nedá nic moc dělat. Držme si palce a uvidíme, co se náš reklamační tým z kasina dozví. Dostal jsi od nich náhodou nějakou aktualizaci?
Hello. Sorry to hear you are going thru a similar experience once again. You have done the right thing by submitting a complaint 👌 and our team will try to resolve this issue by pushing up to their limits, I am sure of it.
Unfortunately Wagerinox Casino is yet again one of the less trustworthy ones, I would say. Even when you have a read thru the user reviews 👈, you will find out that there are people with "stories" like yours. Talking about the user reviews, if you would like to help other by describing your own experiences in those casinos, you can submit your own review just by clicking/tapping on this link. I'll leave it up to your decision, of course.
Unfortunately, for now, there is nothing much to do. Let's just keep our fingers crossed and see what our complaint team will find out from the casino. Have you got any update from them, by any chance?
Děkuji, napsal jsem recenzi několikrát, ale nebyla schválena. Asi jsem byl naštvaný, když jsem je psal a říkal věci, které nejsou povoleny. Po třetím nebo čtvrtém jsem to nakonec vzdal.
Jsem rád, že LCB konečně přidalo své varování redflag na tento účet kasina. Stále jsem šokován, že jsou otevření a stále mi dávají stejnou zprávu, když chatuji s podporou... jako bych opravdu věřil, že mají nějaký záměr zpracovat nevyřízené položky a nakonec mi zaplatit.
Thanks, I've left a review multiple times but it's not getting approved. I guess I've been to upset when writing them and said things that aren't allowed. I finally gave up after the third or fourth time.
I'm happy to see LCB finally added their redflag warning on this casinos account. I'm still shocked they are open and still giving me the same message when I chat with support...like I really believe they have any intent of processing the backlog and finally paying me.
Vidím, že v polovině ledna byla vaše uživatelská recenze schválena na základě stížnosti, která skončila nevyřešena. Pokud podáte stížnost, je potřeba ji nejprve vyřešit a poté ji na základě výsledku schválíme nebo zamítneme.
Jelikož se však nic nevyřešilo, jsem docela naštvaný. Jak Romi zmínila ve svém předchozím příspěvku, bezpečnostní index kasina je zde také poměrně nízký a toto kasino není důvěryhodné, abych vám řekl pravdu.
Byl bych rád, kdyby vám dali vaše peníze, ale po tak dlouhé době si nejsem jistý, jak to dopadne a cokoliv pozitivního by mě jen překvapilo.
Omlouvám se.
I see that in mid-January your user review was approved, based on a complaint that ended up unresolved. If you file a complaint, it needs to be resolved first and then we approve or reject it based on the outcome.
However, since nothing has been resolved, I am quite upset. As Romi mentioned in her previous post, the safety index of the casino here is also quite low and this casino is not trustworthy to tell you the truth.
I would be happy if the they would give you your money, but after such a long time I am not sure how it will turn out and anything that would be positive would just surprise me.
I'm sorry.
Vzhledem k tomu, že ani jeden hráč neviděl ze svých výher ani cent a stížnosti jsou zbytečné, vyvstává otázka, jak lze proti kasinu zakročit. Bohužel jsem tomu propadl, protože jsem byl tak hloupý, že jsem si přečetl recenze. Díky bohu jsem vložil jen 50 eur, což je samozřejmě hodně peněz. Moje výplata 300 eur čeká na 4 týdny. Každý den, opravdu každý den, píšu do tohoto kasina o stavu své výplaty. A každý den dostávám stejnou odpověď: promiňte, předávají to finančnímu oddělení. Je to k smíchu, ale každý ví, že toto kasino se nevyplácí. Ale určitě musí existovat orgán, na který se můžete obrátit a zajistit, aby byl web uzavřen?
Since not a single player has seen a cent of their winnings and the complaints are of no use, the question arises as to how one can take action against the casino. Unfortunately, I fell for it because I was stupid enough to read the reviews. Thank God I only deposited 50 euros, which is of course a lot of money. My payout of 300 euros has been pending for 4 weeks. Every day, really every day, I write to this casino about the status of my payout. And every day I get the same answer: they're sorry, they're passing it on to the finance department. It's laughable, but everyone knows that this casino doesn't pay out. But surely there has to be an authority where you can turn to ensure that the website is closed?
Da hier noch kein einziger Spieler einen Cent von seinem Gewinn gesehen hat und die Beschwerden auch nichts bringen, stellt sich doch die Frage wie man noch gegen das Casino vorgehen kann. Ich bin auch leider darauf rein gefallen, weil ich so dumm war mir mal die Bewertungen durch zu lesen. Gott sei dank hab ich nur 50 Euro eingezahlt, was natürlich auch schon viel geld ist. Meine Auszahlung von 300 Euro steht seit 4 wochen auf pending. Jeden tag, ja wirklich täglich schreibe ich dieses casino an wie der status meiner auszahlung ist. Und wirklich täglich bekomme ich die gleiche antwort, es tut ihnen leid sie geben es der finanzabteilung weiter. Es ist schon lachhaft, aber jeder weiß doch nun das dieses casino nicht auszahlt. Nur muss es doch auch eine behörde geben wo man sich hinwenden kann um dafür zu sorgen das die website geschlossen wird?
Je mi líto, že procházíte takovou situací. Bohužel, jak můžete vidět v recenzi tohoto konkrétního kasina, tady toho moc neumíme:
Pokud vás mohu požádat o laskavost, zkuste ke své recenzi tohoto kasina napsat více o své zkušenosti, lépe ji popsat, takže by to mohlo být pro ostatní opravdu užitečné, aby porozuměli problému.🙏
Jen doufám, že si příště budete moci vybrat nějaké lepší a bezpečnější kasino, abyste podobným problémům předešli.🤞
I am sorry to see you going thru this kind of situation. Unfortunately, as you can see in the review of this particular casino, we are not able to do much here:
If I may ask you a favor, try to write to your review of this casino more about your experience, describe it better, so it could be really helpful for others to understand the issue there.🙏
I just hope, next time, you will be able to choose some better and safer casino, to prevent similar issues.🤞
Není oprávnění se obrátit???? Nemůže se stát, že toto kasino nadále funguje.
Is there no authority to contact???? It can't be that this casino continues to operate.
Gibt es keine Behörde an die man sich wenden kann???? Es kann doch nicht sein das dieses Casino noch weiter betrieben wird.
Chápu vaši frustraci, ale bohužel s tím v tuto chvíli nemůžeme nic dělat.
I can understand your frustration here, but unfortunately we can not do anything about it, at this point.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.