Dobrý den, omlouvám se za situaci, do které jste se dostali, ale také bych rád upozornil na index bezpečnosti, který je v tomto kasinu velmi nízký.
Pokud jde o váš výběr, uvedlo vám kasino důvod, proč tomu tak je a proč to trvá déle? Je váš účet již ověřen?
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru a KYC, takže pokud se v následujících dnech nic nezmění a stále nedostanete žádnou relevantní odpověď, pak si myslím, že by byl dobrý krok podat stížnost.
Rád bych však byl optimistou, že se tato situace vyřeší, ale nejsem si jistý, zda ano. Pokud máte nějaké novinky, dejte mi vědět.
Hello, I'm sorry for the situation you got into, but I would also like to point out the safety index which is very low at this casino.
Regarding your withdrawal, did the casino give you a reason why this is so and why it takes longer ? Is your account already verified ?
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process, so if nothing changes in the next few days and you still don't get any relevant response, then I think it would be a good step to file a complaint.
However, I would like to be optimistic that this situation will be resolved, but I am not sure if it will be. If you have any news, let me know.
Automaticky přeloženo: