co bych rád věděl, je následující: pokud je toto kasino skutečně legitimní, jak dlouho by trvalo, než by Guru ověřil svou licenci?
Je to další kasino typu "house of spins" nebo "slootz", které se zpočátku jeví jako legitimní a poté se ukáže jako únikový podvod, abych tak řekl?
bylo by hezké vědět.
what i'd like to know is the following: if this casino indeed is legit, how long would it take for Guru to verify their license?
Is this another "house of spins" or "slootz" type casino that seem legit at first and after turns out to be a exit scam so to speak?
would be nice to know.
Škoda, že jsem vložil pouze 50 EUR, ale vyhrál jsem značnou částku. Ale pokud je toto kasino skutečně podvod, myslím, že získat zpět 50 EUR pomocí zpětného zúčtování by bylo hezké.
Too bad I only deposited €50 but won a substantial amount. But if this casino is indeed a scam, I guess getting the €50 back using a chargeback would be nice.
„Neověřitelné" pro mě znamená, že neexistuje žádná licence, v kasinu s licencí Curacao stačí kliknout na pečeť regulátora na stránce kasina a budete přesměrováni na stránku regulátora a zkontrolovat, zda je licence skutečná nebo ne. .
Nemít licenci pro mě není skutečný problém, předstírat, že ji mám, je rozhodně problém, hrál jsem v nelegálních/nelicencovaných kasinech a byla hratelná (vyplácejí, zpracovávají vklady atd.), ale nevěřil bych web, který předstírá licenci nebo tvrdí, že licenci má, i když tomu tak není
"Unverifiable" to me means there is no license at all, on a Curacao licensed casino all you have to do is click the regulator seal on the casino site and you will be taken to the regulator's site and check if the license is real or not.
Not having a license is not a real problem to me, faking having one is definitely a problem, I have played in illegal/unlicensed casinos and they have been playable (they pay out, process deposits, etc) but I wouldn't trust a site that fakes a license or claims they have a license when it's not the case
Už jste zkoušeli vybírat peníze? Je váš účet ověřen?
Have you tried cashing out already? Is your account verified?
Ano, můj účet je plně ověřen, potvrdil to zástupce podpory na živém chatu.
Požádal jsem o výplatu 2023-12-11, stále čeká...
Yes, my account is fully verified, the Support agent on the live chat confirmed this.
I requested a cash-out on 2023-12-11, it's still pending...
co bych rád věděl, je následující: pokud je toto kasino skutečně legitimní, jak dlouho by trvalo, než by Guru ověřil svou licenci?
Je to další kasino typu "house of spins" nebo "slootz", které se zpočátku jeví jako legitimní a poté se ukáže jako únikový podvod, abych tak řekl?
bylo by hezké vědět.
what i'd like to know is the following: if this casino indeed is legit, how long would it take for Guru to verify their license?
Is this another "house of spins" or "slootz" type casino that seem legit at first and after turns out to be a exit scam so to speak?
would be nice to know.
Ahoj, vidím, že jsi již dostal odpověď od SunsetGaze. Je to v podstatě neověřitelné, když se to náš tým snažil ověřit. Znamená to přesně to, co vám hráč napsal ve své odpovědi.
Proto je třeba si dávat pozor, kde hrajete, a vybírat především licencovaná kasina. Pokud se stane něco nepříjemného, můžete se pak obrátit na úřady. Tímto způsobem v případě problémů nás můžete například kontaktovat, ale pokud kasino odmítne spolupracovat, nemáte právo se na něj obrátit, protože nemá platnou licenci.
Hi, I see you already got a reply from SunsetGaze. It's basically unverifiable when our team tried to verify it. It means exactly what the player wrote in his reply to you.
Therefore, you need to be careful where you play and choose licensed casinos first of all. You can then contact the authorities if something unpleasant happens. This way if there are problems you can contact us, for example, but if the casino refuses to cooperate you have no authority to turn to as they do not have a valid license.
Škoda, že jsem vložil pouze 50 EUR, ale vyhrál jsem značnou částku. Ale pokud je toto kasino skutečně podvod, myslím, že získat zpět 50 EUR pomocí zpětného zúčtování by bylo hezké.
Too bad I only deposited €50 but won a substantial amount. But if this casino is indeed a scam, I guess getting the €50 back using a chargeback would be nice.
Dobrý den, vidím, že u nás máte stížnost a čekáme na odpověď kasina. Jsem zvědav, zda odpoví a zda budou schopni vyřešit vaši situaci.
Pokud ne, budete pokračovat v dalších krocích, které jste zmínil?
Hello, I see you have a complaint with us and we are waiting for a response from the casino. I wonder if they will reply and if they will be able to resolve your situation.
If not, will you proceed with the next steps you mentioned ?
Inkasovali jste už dříve? Pokud ano, jak dlouho trvalo dokončení transakcí při minulých výběrech? Hráli jste s bonusem nebo s vlastními prostředky? Vidím, že jste již podal stížnost, nezbývá nic jiného než čekat na reakci kasina. Opravdu není důvod držet výběry, pokud jste vsadili požadovanou částku vkladu, účet je ověřený a pokud je platební metoda stejná jako ta, kterou jste použili k vkladu, pak by neměly být žádné problémy, čekání je otravné ale už se nedá nic dělat
Have you cashed out before? If so, how long did they take complete the transactions on past withdrawals? Were you playing with a bonus or with own funds? I see you already filed a complaint, there is not much to do except waiting for the casino to react. There is really no reason to hold withdrawals if you wagered the required amount of times your deposit, the account is verified and if the payment method is the same as the one you used to deposit then there shouldn't be any problems, waiting is annoying but there is nothing left to do
Všechna tato kasina spolu souvisí.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
Všichni tam zákazníkům neplatí a uvádějí stejný důvod. U všech dostanete stejnou chatovací osobu Mila..
Všechno je to velký podvod
Al these casinos are related.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
All dont pay out there custumers and give the same reason. By all you get the same chatperson Mila..
Its all a big scam
Ne, tohle bylo poprvé, co jsem hrál na Wagerinox a podařilo se mi vyhrát nějaké peníze. Takže žádné minulé výběry. Také jsem hrál s raw cash, takže žádné bonusy.
No, this was my first time playing at Wagerinox and I managed to win some money. So no past withdrawals. I also was playing with raw cash, so no bonuses.
Je dobré znát všechny tyto podrobnosti, předpokládám, že stejné otázky vám již kladl reklamační specialista, takže po vaší straně je vše v pořádku, teď už zbývá jen čekat, zda kasino bude chtít na stížnost reagovat. Vím, že je to otravné čekat a pravděpodobně to prázdniny ještě zpomalí, ale snad se ti vyplatí
It's good to know all these details, I suppose you were already asked the same questions by the complaint specialist, so by your side everything is okay, now all you have to do is wait if the casino wants to react to the complaint. I know it's annoying to wait and probably the holidays will slow it down even more, but hopefully they pay you out
Skupina provozující toto není zveřejněna, další dvě, které jste zmínil, provozuje stejný konglomerát a obě kasina mají falešnou licenci 😬 tato zůstává neověřitelná
The group running this one is undisclosed, the other two you mentioned are run by the same conglomerate and both casinos hold a fake license 😬 this one remains unverifiable
Všechna tato kasina spolu souvisí.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
Všichni tam zákazníkům neplatí a uvádějí stejný důvod. U všech dostanete stejnou chatovací osobu Mila..
Všechno je to velký podvod
Al these casinos are related.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
All dont pay out there custumers and give the same reason. By all you get the same chatperson Mila..
Its all a big scam
Takovým kasinům je třeba se vyhnout, pokud způsobují problémy a ve větším počtu. Myslím, že nyní budete opatrnější v tom, jaké kasino jdete hrát. I když to není nejlepší zkušenost, všechno zlé je pro něco dobré.
Doufám, že v budoucnu nebudete mít podobné starosti. 😕
Such casinos should be avoided if they cause problems and in larger numbers. I think now you will be more cautious about what casino you go to play. Although this is not the best experience, everything bad is good for something.
I hope you won't have similar worries in the future. 😕
Již 5 týdnů čekám na můj výběr, posílám jim e-mail každý den a zpět dostávám pouze standardní e-maily. Můj celkový výběr je 2400 EUR. Jsem s tím hotový, co můžu dělat dál. Snažil jsem se kontaktovat Curacao Gaming Authority, ale bez úspěchu. Co dál?
Waiting already 5 weeks on my withdraw, I email them everyday and only getting standard emails back. My total withdraw amount is 2400 euro. Im so done with it, what can I do next. I tried to contact the Curacao Gaming Authority but without success. What is next?
Jak můžete dát tomuto kasinu 6,2. Toto kasino nevyplácí peníze. Po 5 týdnech stále nic, kontaktoval jsem je již 200krát e-mailem, pouze standardní e-maily zpět.
How can you give this casino a 6,2. This casino don't payout the money. After 5 weeks still nothing, I contacted them alreay 200 times in email, only getting standard emails back.
Stejný příběh pro mě a zde vám údajně mohou pomoci...
Same story for me, and here they can supposedly help you...
voor mij hetzelde verhaal,en hier kunnen ze je zogenaamd helpen....
Nizozemci: Právě jsem měl kontakt s právníkem v Curacau. Říká, že to nejde, jsou to čistí podvodníci, je to těžké, ale vaše peníze jsou pryč (moje taky). Pokud chcete tipy o skutečných kasinech, dejte mi prosím vědět.
Dutch people: Just had contact with a lawyer in Curacao. He says it's a no-brainer, these are pure scammers, it's hard, but your money is gone (mine too). If you want tips about real casinos, please let me know.
Nederlandse mensen: Heb net contact gehad met een advocaat op Curacao. Hij zegt dat het een onbegonnen zaak is, dit zijn pure oplichters het is hard maar je centen zijn weg (ook die van mij tho). Wanneer jullie tips over echte casino's willen doe me even een berichtje.
VÍTE CO MNĚ PŘIPADÁ HORŠÍ, ŽE TO DĚLAJÍ TAKÉ VELMI TĚŽKO, NEUVĚŘITELNÉ, ZA SVÉ PENÍZE DOKÁŽETE PÍSKAT
YOU KNOW WHAT I FIND WORSE IS THAT THEY ALSO DO IT VERY HARD, INCREDIBLE YOU CAN WHISTLE FOR YOUR MONEY
WEET JE WAT IK ERGER VINDT IS DAT ZE ER HIER OOK KEIHARD AAN MEE DOEN ONGELOVELIJK JE KAN FLUITEN NAAR JE CENTEN
Znám kamaráde! Stačí mi poslat zprávu na můj e-mail g - m - a - i - l a moje uživatelské jméno k tomu, možná můžeme spojit síly a získat své peníze zpět.
I know buddy! Just send me a message on my email g - m - a - i - l and my username for it, maybe we can join forces and get our money back.
Ik weet het maat! Doe me even een berichtje op mijn email g - m - a - i - l en mijn gebruikersnaam ervoor, kunnen we krachten misschien bundelen en ons geld terug krijgen.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.