FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 3 roky od Jonas23111
|
97855 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...17 18 19...23
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den,

Zeptal jsem se na živém chatu, zda lze můj účet smazat.

Ještě jsem neměl výplatu, takže jsem si to měl ověřit.

Prostě už si nechci hrát a nemám s tím nic společného.

Ale nevidím tam posílat všechny dokumenty jen proto, aby mě smazali.

Osobně mi nedává smysl, proč to nejde.

Žádné nevyřízené výběry a žádný zůstatek.

Nechci si tam zakládat ani druhý účet.

LG.

Automaticky přeloženo:
SinSin
před rokem

Ještě jednou zdravím a děkuji za doplňující informace.

Je však důležité vědět, zda jste problém s hazardem zmínili nebo nezmínili. Pokud jste to udělali, měl by být váš účet co nejdříve uzavřen, i když pouze dočasně, a poté lze provést ověření.

Je rozdíl zřejmý?

Kromě toho to kasino dělá jako preventivní opatření. Každý hráč si to může později rozmyslet, takže kasino chce být připraveno, řekl bych.

Chápu, že to vidíte jako komplikaci. Teď mě napadá, zkontroloval jsi pravidla? Co to říká o uzavření a účtování?

Automaticky přeloženo:
před rokem

RUCE PRYČ !!!!

Investoval jsem sem spoustu peněz, nefunguje kontrola účtu, aby bylo možné provádět platby (pokud byste měli vyhrát), krátce po nahrání kreditní karty vždy něco chybí jako ověření, ve Švýcarsku se vybralo přes 1000 eur . .. okamžité převody nejsou zaúčtovány navzdory příjmu, zde se pracuje na vašich penězích ... již jsem podal stížnost na podvod a toto kasino bylo zmíněno jménem ... hledejte prosím jiné stránky ..!!!!

Automaticky přeloženo:
bella16361
před rokem

Zde jsem měl většinou stejnou zkušenost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


možná má někdo jiný problém, že už nemůžete používat bonusové kódy na vulkanvegas.com.


Podpora, od které ve skutečnosti není pomocí.


S přátelským pozdravem

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Ahoj.

Máte na mysli, že nemůžete technicky vložit/použít kódy, nebo vás samotné kasino zbavilo bonusů?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Bohužel mi to nikdo z vulkan nechce říct


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

To je divné. Co vám tedy řekli, když jste se jich na to zeptali? Vzhledem k tomu, že neřekli, že máte zakázáno používat jejich bonusy, pak bych to považoval za technický problém a požádal je o pomoc.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Stále dostávám následující odpověď


Dostupnost bonusu(ů) na Webu pro konkrétního hráče je založena výhradně na jeho dostupnosti v profilu hráče. Pokud některý z bonusů není určen pro hráče, pak se tento bonus nezobrazí mezi bonusy dostupnými v profilu. Děkujeme, že jste nás kontaktovali.


Technické problémy lze vyloučit, protože jsem to testoval s kolegou a fungovalo to.


Podpora mi nechce nebo nemůže dát přesnou odpověď.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Omlouvám se - přehlédl jsem vaši odpověď. na co se ptáš? 🙂

Řekl bych, že byste měli brát bonusy dostupné ve vašem profilu pouze z nějakého technického důvodu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem zvědavý, co to bude.

Právě jsem dostal zpět kredit z bonusu a najednou byl po otočení kredit pryč.

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Pořád mi uniká pointa.

Mohl byste vysvětlit a položit přímou otázku? Mělo by to pomoci 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobrý den, mám problém, zablokovali mi účet na základě toho, že jsem byl připojen v Německu, ale nemám spojení s Německem, žiji v Rakousku, kontaktoval jsem provozovatele kasina vulkan a bylo mi řečeno, že ano, dokazuji to Žiji v Německu.. i když jsem několikrát opakoval, že nežiji v Německu a že mohu prokázat, že žiji v Rakousku...

Automaticky přeloženo:
dianaboligrad875
před rokem

Ahoj.

No, myslím, že nejjednodušší způsob je předložit důkazy kasinu. Zkoušel jsi to?

Jaké důkazy jste zkoušel a jakou jste prosím dostal odpověď?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


sopka je v současné době velmi zvláštní. Zablokovali jste mě za každý bonusový kód.

A nakonec jsou kvůli nefunkčnosti domovské stránky zpronevěřeny i bonusové peníze. (Zatím jsou však všechny splaceny)


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Jsem rád, že web je opět funkční.

A co bonusové kódy? Jsou vám nyní k dispozici?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel ne

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Chystáte se zkusit štěstí s bonusy jinde?

Cítím, že ti opravdu chybí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, můj účet byl zablokován, protože jsem údajně hrál z Ruska. Hrajete už 3 roky a vyhráli jste větší sumu a teď tohle...může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Prosím pomozte Vulkan vegas nevyplácet výhry Účet byl pozastaven..

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky