Čekal jsem několik dní, až mi zaplatíte, můj výběr prošel tím?
jaká nadsázka jim trvá dlouho a odpověď je vždy stejná
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Dobrý den, můj účet byl zablokován, protože jsem údajně hrál z Ruska. Hrajete už 3 roky a vyhráli jste větší sumu a teď tohle...může někdo pomoci?
Hello, my account was blocked because I supposedly played from Russia. Playing for 3 years now have won a bigger sum and now this...can anyone help?
Hallo mir wurde mein Konto gesperrt da ich angeblich aus Russland gespielt habe. Spiele seit drei Jahren habe nun eine größere Summe gewonnen und nun das...kann jemand helfen?
Jste stále v kontaktu s kasinem? Pokud tomu dobře rozumím, udělali jste chybu, když jste na stránky jednou vstoupili ze země s omezeným přístupem, že? Řekl bych, že kasino by to mělo vzít v úvahu kromě jiných pravidel.
Bylo moudré podat stížnost . Doufám, že to pomůže vyřešit problém.
Are you still in touch with the casino? If I understand correctly, you made a mistake by accessing the site from a restricted country once, didn't you? Well, the casino should consider that among other rules, I'd say.
It was wise to submit the complaint. I hope it will help to solve the issue.
Čekal jsem několik dní, až mi zaplatíte, můj výběr prošel tím?
jaká nadsázka jim trvá dlouho a odpověď je vždy stejná
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Ne, nemám přístup ke svému účtu, je zablokovaný a nikdy jsem k němu neměl přístup z jiné země a jsem v Německu
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
ano můj účet byl úspěšně ověřen dne 09.04.2023
yes my account was successfully verified on 09.04.2023
sim a minha conta foi verificada com sucesso a 09.04.2023
Ne, nemám přístup ke svému účtu, je zablokovaný a nikdy jsem k němu neměl přístup z jiné země a jsem v Německu
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
Chápu! Pak bychom museli zvážit důkazy kasina, řekl bych. Nebojte, přesně k tomu je reklamace určena. Jen to chvíli trvá, tak buďte trpěliví, prosím.
I see! Then we would need to consider the casino's proofs, I'd say. Don't worry, this is exactly what the complaint is designed to. It just takes some time, so be patient, please.
Díky za odpověď
ano mají 5 dní, ale nedodržují, prý je problém neřeknou mi který, prý platba je již schválena a je u poskytovatele, probíhá od 10.04. .2023, to se stává a že jsou na lince podpory každý den říkají něco jiného.
jen říkají, že pokud nechcete čekat na zrušení a požádat o novou objednávku na jinou metodu, ale to znamená nové ověření KYC (na jehož dokončení jsem čekal 8 dní)
Thanks for the answer
yes they have 5 days, but they are not complying, they say there is a problem they don't tell me which one, they say that the payment has already been approved and it is at the provider, it has been in progress since 10.04.2023, it happens and that they are on the line of support every day say something different.
they just say that if you don't want to wait to cancel and ask for a new order for a different method, but that implies a new KYC verification (which I've been waiting 8 days to complete)
Obrigada pela resposta
sim eles tem 5 dias, mas não estão a cumprir, dizem que há um problema não me dizem qual, dizem que o pagamento já foi aprovado e esta no provedor, esta em andamento desde o dia 10.04.2023, acontece e que eles na linha de apoio todos os dias dizem uma coisa diferente.
só dizem que se não quiser esperar para cancelar e pedir novo pedido para outro método diferente, mas isso implica nova verificação KYC ( que estive a espera 8 dias para estar concluída)
Konečně! 🙂 Oceňuji, že jste si našli čas a dali nám všem vědět.
Řekl bych, že zpoždění bylo způsobeno poskytovatelem platebních sítí třetí strany - nikoli samotným kasinem. Docela to odpovídá popisu. Toto je dobře zavedené kasino, byl jsem si jistý, že dostanete peníze.
Jsem rád, že se to vyřešilo, samozřejmě! Každopádně, připomněl byste mi, prosím, který způsob platby byl ve vašem případě zpožděn?
Přeji vám hladký průběh v budoucnu.
Finally! 🙂 I pareciate you took the time to let us all know.
I would say the delay was causeed by the 3rd party paymnet provider - not the casino itself. It suits the description prety well. This a well-established casinos, I was sure you get the money.
I'm happy it was solved, of course! Anyway, would you remind me which payment method was delayed in your case, please?
Wish you smoother process in the future.
Moje nejpoužívanější kasino za posledních 18 měsíců kvůli jejich vysoké frekvenci dostupných bonusů 100% + vklad.
Pokud vyhrajete před zadáním bonusových peněz, máte možnost vybrat.
Několikrát vybráno až do výše 1 000 EUR, bez problémů s příjmem prostředků. Někdy výběry čekaly tak dlouho, že jsem nemohl odolat a nezrušil jsem to a místo toho jsem o to přišel, ale to je na mně. V poslední době byly moje výběry schváleny a zpracovány do hodiny. Ověřil jsem to jednou, na začátku, a znovu jsem nebyl dotázán.
Jejich herní výběr je nejvyšší.
Umožňují nákupy funkcí s vysokými sázkami.
Jejich stránky mají čas od času nějaké technické problémy.
Stále častěji volí nižší verze RTP. Některé jsem viděl na 88 %, což je šokující.
Jejich věrnostní program není nejlepší. Jsem ve 'Wynn' a výměna věrnostních bodů dává kapesné drobné, i když je vsazeno několik tisíc eur ve skutečných penězích.
Několik vkladů se hraje úplně stejně. Pokud byste měli graf s každým otočením, byly by téměř totožné.
Sloty mají tendenci se odpojit a přerušit vaši relaci, a to se jen zhoršilo. Ve skutečnosti je to tak nepříjemné, že už to samo o sobě způsobuje, že si dvakrát rozmyslím vklad.
Mají odkazy na kasina se stinnými praktikami.
Ale platí se a sloty jsou někdy dobré. Nejsem nešťastný s Vulkan Vegas.
Pozdravy,
Marius Hanssen
Norsko
My most used casino over the last 18 months due to their high frequency of available 100% + deposit bonuses.
If you win before entering the bonus money, you are free to withdraw.
Withdrawn several times, up to EUR 1,000, with no problems receiving the funds. Sometimes the withdrawals were pending for so long that I couldn't resist cancelling it and then lost it instead but that's on me. Lately, my withdrawals have been approved and processed within the hour. I've verified once, in the start, and haven't been asked again.
Their game selection is supreme.
They allow high stakes feature buys.
Their site has some technical issues from time to time.
They more and more opt in for the lower RTP-versions. I've seen some at 88%, which is shocking.
Their loyalty program isn't the best. I'm at 'Wynn' and the loyalty points exchange just gives pocket change even with several thousand euros in real money wagered.
Several deposits play out exactly the same. If you had a graph with every spin, they would be near identical.
Slots tend to disconnect and interrupt your session, and this has only become worse. In fact, it is so annoying, that alone causes me to think twice about depositing.
They have links to casinos with shady practices.
But they pay, and the slots are sometimes good. I'm not unhappy with Vulkan Vegas.
Regards,
Marius Hanssen
Norway
Hezky uděláno! 🙂
Mohl byste prosím vysvětlit odkazy na kasina se stinnými praktikami? Nejsem si jistý, zda mám správný význam.
Máte na mysli mnoho kasin, která předstírají, že jsou příbuzná s Vulkan Vegas náhodou? Teď jen hádat:
Nicely done! 🙂
Could you explain the links to casinos with shady practices, please? I'm not sure got the correct meaning.
Do you refer to many casinos pretending to be related to Vulkan Vegas by chance? Just guessing now:
Ahoj,
Kluci, teoreticky byste neměli mít problémy s kasinem.
Měl jsem nějaké výběry, můj první trval asi 30 dní, než byl dokončen, další asi hodinu nebo tak.
Nyní mám slušný výběr, je to ale pod 500e, mělo by to trvat méně než 2 dny, i když od potvrzení mého výběru ke zpracování uplynulo 48 hodin.
Jediný problém, který jsem zatím viděl, je, že musíte velmi dlouho čekat, než problémy vyřeší.
edit: peníze byly právě vybrány.
Hello,
Guys, theoretically you shouldn't have problems with the casino.
I had some withdrawals, my first one took about 30 days to be completed, the other ones took about a hour or so.
Now i have decent withdrawal, it's under 500e though, it should last less than 2 days, even though 48 hours have passed since they confirmed my withdrawal for processing.
The only problem that i've seen so far is that you have to wait a very long time for them to solve the problems.
edit: the money have just been withdrawn.
Ahoj Radko 🙂
Měl jsem na mysli především osobní zkušenost s Ice Casinem, které se mnou špatně zacházelo, když jsem před rokem nebo tak nějak vyhrál významnou částku, kterou jsem prostě nedokázal přimět, aby vůbec uvažovala o vyplacení.
Pak je tu Verde Casino, jehož hodnocení 'Bad Reputation' zde na Guru mluví za vše.
Tak či onak, podíváme-li se na držitele licencí, platební oddělení atd., jsou do toho zapojeni stejní lidé.
Hi Radka 🙂
I was mainly referring to a personal experience with Ice Casino, who mistreated me badly when I a year or so ago won a significant sum which I just couldn't get them to even consider paying out.
Then there's Verde Casino, whose 'Bad Reputation' rating here on Guru says it all.
One way or the other, looking at license holders, payment division etc., some of the same people are involved.
Teď to dává smysl 🙂 stejná skupina pro Ice a Vulkan Mám to!
Když přijde řeč na Verde, proč si myslíte, že to také souvisí? 🤔 Dokázat takový vztah je obvykle velmi obtížné nebo složité, a proto bychom mohli použít jakoukoli nápovědu, kterou můžeme získat.
Makes sense now 🙂 the same group for Ice and Vulkan I got it!
When it comes to Verde, what makes you think it's also related? 🤔 Proving such a relation is usually very difficult or tricky, hence we could use any hint we can get.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.