Ahoj!
Nevím, jak to vyjádřit, ale čím déle to trvá, tím těžší je pro nezúčastněnou stranu dobře odhadnout.
Předpokládám, že jste nečekali takovou odpověď, ale spíše dobrou odpověď, ale bez znalosti podrobností a nebýt součástí kasina by to bylo jen hádání.
Ale buďte si jisti, že stížnost brzy splní svůj účel. Dejte týmu čas na další prošetření záležitosti a požádejte zástupce kasina, aby se podílel na stížnosti. To bude nepochybně přínosné.
Hi!
Not sure how to put this, but the longer it takes, the harder it is for a non-participating party to make a good guess.
I imagine you did not expect such a response but rather a good answer, yet without knowing details and not being part of the casino crew, that would be just guessing.
But rest assured, the complaint is about to serve its purpose. Give the team time to investigate the matter further and extend an invitation to the casino representative to participate in the complaint. That will undoubtedly be beneficial.
nevím, proč tato stránka nadále hodnotí Vulkan tak vysoko jako oni.
není to dobrá stránka na hraní. Z mnoha důvodů.
prosím nehrajte na tomto webu. Jen se podívejte na obrovské množství stížností, které má Vulkan přes casinoguru, téměř 1400. V porovnání s jinými stránkami je mi úplně jedno, co říká kdokoli zaměstnaný Casino Guru, tato stránka NENÍ přátelská k hráčům. Hrozné výběrové politiky; POMALÉ JAKO PEKLO, schváleny pouze malé částky. ZDE NEHRAJTE. Zdaleka existuje mnoho lepších možností licence CUR než tato.
hodnocení 9,8 NENÍ v žádném případě oprávněné
dont Know why this site continues to rate Vulkan as high as they do.
it is not a good site to play on. For numerous reasons.
please do not play on this site. Just look at the sheer amount of complaints Vulkan has thru casinoguru, almost 1400. Compare that to other sites, I don’t give a damn what anyone employed by Casino Guru says, this site is NOT player friendly. Terrible withdrawal policies;SLOW AS HELL, small amounts only approved. DO NOT PLAY HERE. There is many better CUR license choices than this BY FAR.
a rating of 9.8 is NOT justified in anyway
Vím, že vás žádná odpověď od nás nezajímá, ale takové téma je potřeba řešit:
Problém spočívá v tom, že do indexu bezpečnosti nezahrnujeme rychlost procesu výběru . Říká jen, že kasino je důvěryhodné, protože vyplácí výhry, i když hodnota neříká, jak rychle peníze dostanete.
Nemůžeme to změřit; to je jediný důvod. To by vyžadovalo speciální kód pro každou kombinaci země, platební možnosti, národnosti, opatření KYC a tak dále.
Abychom doplnili informace, které nejsou uvedeny v indexu bezpečnosti, poskytujeme zpětnou vazbu od uživatelů . Jak můžete vidět, hodnocení říká "špatné" 👈 většinou kvůli pomalému, komplikovanému KYC nebo výběrům.
Pokud si projdete sekci stížností , uvidíte, že mnoho dosud podaných stížností se týkalo obchodu. Na druhou stranu jen jeden případ z více než osmi set nebyl nikdy vyřešen.
Dokonale chápu, že hráči, kteří nejsou obeznámeni s našimi průvodci nebo procesy, neustále říkají, který bezpečnostní index není adekvátní nebo co bychom měli udělat lépe. Jde o nalezení rovnováhy mezi věcmi, které můžeme měřit, a aspekty nalezenými na webu. Je smutné, že někteří hráči prostě vidí jen jedno číslo.
Index bezpečnosti + uživatelské recenze + stížnosti + fórum = obrázek v plném měřítku
Doufám, že to pomůže ostatním pochopit složitost tohoto webu.
I know you are not interested in any response from us, but such a topic needs to be addressed:
The problem lies in the fact that we do not include withdrawal process speed in the Safety Index. It just says that the casino is trustworthy because it pays out the winnings, though the value does not say how quickly you will get the money.
We can't measure it; that's the only reason. That would require a special code for each combination of country, payment option, nationality, KYC measures, and so on.
Thus, to fill up information not included in the Safety Index, we provide user feedback. As you may see, the rating says "bad" 👈 mostly due to a slow, complicated KYC or withdrawals.
If you browse the complaint section, you will see that many complaints submitted so far were about the dealy. On the other hand, only one case out of more than eight hundred has never been solved.
I perfectly understand that players not familiar with our guides or processes keep saying which Safety Index is not adequate or what we should do better. It's about finding a balance between things we can measure and aspects found across the site. Sadly, some players simply see just one number.
Safety Index + user reviews + complaints + forum = full scaled picture
I hope it helps others understand the complexity of this site.
Dobrý den, v pondělí jsem vložil 20e v kasinu vulkan vegas. Dostal jsem 3000e a dal je k zaplacení. Včera mi poslali email na zaslání dokumentů, já je odeslal a dnes opět požádali o fotku karty, po 2 hodinách jsem chtěl vstoupit do kasina a zablokovali mi účet. Napsal jsem jim a oni řekli, že mě zablokovali, protože mám několik otevřených účtů a že pokud budu chtít, odblokují mě, ale že nedostanu peníze.
Hello, on Monday I deposited 20e at vulkan vegas casino. I received 3000e and gave it for payment. Yesterday they sent me an email to send the documents, I sent them and today they again asked for a picture of the card, after 2 hours I wanted to enter the casino and they blocked my account. I wrote to them and they said that they blocked me because I have several open accounts and that if I want they will unblock me but that I won't get the money.
Zdravo,u ponedeljak sam polozila 20e na vulkan vegas casino. Dobila sam 3000e i dala na isplatu. Juce su mi poslali mail da posaljem dokumente,ja poslala i danas opet su trazili sliku od kartice,nakon 2 sata htjela sam da uđem u casino i blokirali mi racun. Pisala sam jim i rekli da su me blokirali zato sto imak vise otvorenih racuna i ako hocu da ce me odblokirati ali da novac ne dobijem.
Mohu se zeptat, zda víte o otevření více účtů v tomto kasinu?
Ve většině online kasin to ve skutečnosti není povoleno a věříme, že každé kasino by to mělo zablokovat, kdykoli se hráč pokusí otevřít více účtů se stejnými přihlašovacími údaji.
Poskytněte nám prosím více informací a doufáme, že tento problém společně vyřešíme.
May I ask if you are aware of opening multiple accounts at this casino?
It is actually not allowed in most online casinos, and we believe that every casino should block it whenever a player tries to open more accounts with the same credentials.
Please provide us with more information, and hopefully we can resolve this issue together.
Dobrý den, kasino, které jste zveřejnili, je nyní uzavřeno a nefunguje. Byla to kopie původního kasina, která byla také napsána v recenzi. Viděl jsi to? Toto kasino ve vláknu, do kterého posíláte příspěvek, vypadá, že je v pořádku.
Ale proč se ptáš?
Hello, the casino you posted is now closed and not working. It was a copy of the original casino that was also written in the review. Did you see it? This casino in the thread you are posting to looks like it is fine.
But why do you ask ?
Platnost mé staré kreditní karty vypršela a na aplikaci vulkan vegas jsem vložil novou kartu a po všech procedurách, které mě donutili udělat, už dvakrát, jako jsou fotografie s doklady a novou kartou, stále nenačetli peníze, odmítají stáhnout.
My old credit card expired and on the vulkan vegas app I put the new card and after all the procedures they made me do, twice already, such as photos with documents and new card, they still haven't loaded the money, they refuse to withdraw.
La mia vecchia carta di credito è scaduta e sull'app vulkan vegas ho messo la nuova carta è dopo tutte le procedure che mi hanno fatto fare, per due volte già, del tipo foto con documenti e carta nuova, non mi hanno ancora caricato i soldi, mi rifiutano il prelievo.
Schválilo kasino všechny dokumenty, které jste poslali? Kdy přesně jste zahájili tento ověřovací proces, mohu-li se zeptat?
Náš reklamační tým se na tento problém rád podívá. Kdykoli uplyne 14denní časový rámec, budou moci zasáhnout a zjistit, co se dá dělat.
Proto nás prosím informujte o všech novinkách.
Did the casino approve all the documents you sent? When exactly did you start this verification process, if I may ask?
Our complaint team would gladly look into this issue. Whenever the 14-day time frame passes, they will be able to intervene and see what can be done.
So, please keep us informed about any news.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.