Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 24)

 od Jonas23111
|
132 247 zobrazení 478 odpovědí |
|
1...23 24
Jaro

Začal jsem hrát 16.11.24, vložil jsem své vlastní peníze (169 EUR) a rychle jsem vyhrál významnou částku 10 000 EUR. Bohužel jsem o tuto částku přišel a zůstalo mi 1 400 EUR. Později jsem znovu vyhrál, čímž jsem zvýšil svůj celkový zůstatek na 3 800 EUR, které jsem byl rozhodnut vybrat.


Dne 17.11.24 v noci jsem okamžitě zahájil proces KYC. Odeslal jsem fotky občanského průkazu, selfie s občanským průkazem a doklad o adrese. Do 20.11.24 mi byly schváleny doklady kromě selfie s dokladem, tak jsem podal nový. Pak jste požádali o selfie s dokumentem a mou bankovní kartou. Poskytl jsem to, ale musel jsem to udělat znovu, protože jsem vyfotografoval špatnou stranu karty.


Nakonec jste dne 21. 11. 24 požádali, abych nahrál bankovní výpisy, karty a hrací tikety, abych potvrdil zdroj peněz/bohatství

čt.

Poslal jsem jim výpis z bankovního účtu za období od 24. 7. 2014 do 24. 7. 2011, kde byl uveden pouze můj přijatý plat, který obsahoval mé osobní údaje a jméno mého zaměstnavatele. Navíc jsem preventivně poslal svou poslední výplatní pásku.


Přišel nový víkend a já čekal. 26. 11. 24 kolem poledne jsem si všiml, že dokumenty byly přijaty. Když jsem však později večer, kolem 18:00, šel zkontrolovat, zda potřebuji vytvořit nový požadavek na výběr, viděl jsem, že můj účet byl zablokován.


Vím, že se mohu zdát netrpělivý, ale četl jsem, že podpora nemusí vždy reagovat okamžitě. Okamžitě jsem jim také napsal a dnes jsem obdržel automatickou odpověď potvrzující, že moje zpráva byla přijata – doufám, že brzy odpoví. Přesto pevně věřím, že jsem ty peníze ztratil.


Automaticky přeloženo:
Unhappy

Děkuji za přesný popis, jak to bylo. Z toho, co jsi řekl, se mi nezdá, že by s tebou bylo něco v nepořádku. Pokud říkáš, že jsi prošel ověřením, tak nevím, kde by mohl být problém, když ti nic konkrétního nenapsali. Proto bych zkusil znovu dostat odpověď a pokud ti nic nenapíšou nebo neřeknou, tak bych doporučoval podat stížnost protože být v situaci a nic nevědět rozhodně není něco v čem se chci najít .

Myslíš, že to ještě chvíli vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj!

Dnes jsem od nich obdržel odpověď, že k opětovnému otevření účtu se musím přihlásit a pořídit si novou selfie se svým dokumentem. Žádné další vysvětlení ohledně zablokování účtu nebylo. Šel jsem na webovou stránku Vulkan Vegas, přihlásil se a selfie okamžitě odeslal. Pořídil jsem také snímky obrazovky procesu, abych měl později v případě potřeby důkaz.

Zítra uvidíme, zda je pro ně fotografie přijatelná a jaké další dokumenty mohou vyžadovat.

Doufám, že převedou peníze, ale zároveň, kdo ví – možná přijdou s novým problémem

m


Automaticky přeloženo:
Unhappy

Alespoň něco se posunulo dopředu. Někdy může kasino zablokovat účet, aby prošlo ověřením, a dokud se tak nestane, zůstane to tak. Nejlépe ale vždy uděláte, když hráče upozorníte, že se něco takového děje.

Tak dej vědět, jestli to prošlo nebo ne.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Pokud chcete ušetřit své TVRDÉ PENÍZE, PAK SE DRŽTE OD VULKAN VEGAS CASINO

A TAKÉ SE MNOHEM DRŽTE OD JAKÉHOKOLI (RABIDI NV) VLASTNÍKA KASINA, KTERÉ PŘIPOČIJÍ POUZE SCAMMM VKLAD, ALE KDYŽ ZAČÍNÁ Z JEJICH STRANY ČAS NA VÝBĚR VÝMLUVY

Automaticky přeloženo:

Vulkan,Rabona, Casinoly, SOL, NOMINI, JET,AMUNRA, WAZAMBA A NĚKTERÉ DALŠÍ, KTERÉ VŠECHNO KASINO JEDLO PENÍZE, ALE KDYŽ VÁS VYHRALI, NEDALI VÁM VAŠI VÝHERNÍ ČÁSTKU, HRÁLA JSEM VE VŠEM TOMTO KASINU A V DWIDWDRARY DEJTE MI SINGLE ČAS.....

Automaticky přeloženo:
veermj1212

Pokud máte problémy s tím, že vám kasina nevyplácí peníze, a tedy právě toto, můžete nám o tom říct více.

Uvidím, jestli ti tým bude schopen nějak pomoci. Máte stále nějaké peníze, které se snažíte vybrat a nedaří se vám?

Automaticky přeloženo:
Jaro

V minulosti jsem si již stěžoval na celé toto kasino.. prozatím jsem nehrál celé toto kasino jako dobrý sázkař, pouze jsem hráčům doporučil, aby nehráli v tomto KASINU, což jsem měl na mysli dříve...

Automaticky přeloženo:
veermj1212

Chápu to jasně, jen jsem se chtěl zeptat, protože jsem si nebyl jistý.

Vidím, že tato skupina je pro vás pravděpodobně „no go" zóna, takže pokud si zde ještě někdy zahrajete, klidně mi dejte vědět, jaké máte zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj!

Poslal jsem jim selfie s občanským průkazem jak přes web Vulkan Vegas, tak i emailem. Teď počkám do úterý, do té doby by to měli zkontrolovat. Pokud ne, napíšu vám.



Automaticky přeloženo:
Unhappy

Ahoj, rozkošná sova!

Doufám, že úterý bude vaším šťastným dnem! Pokud ne, jsme tu, abychom vám pomohli. Nebuďte smutní, užijte si víkend.

🙏

Automaticky přeloženo:
iaroslavkazakov příspěvek smazal/a

Myslím, že to není normální. Investoval jsem jmění do Vulkan Vegas a nemohl jsem je ani vybrat, protože to prostě sežralo 😞 😓

Automaticky přeloženo:
edii

Ahoj, mrzí mě tvoje situace, ale můžu se tě na něco zeptat? Znamená to, co říkáte, že jste přišli o peníze nebo že nemůžete vybrat? Mohl byste trochu více vysvětlit, co se děje v kasinu?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Máte snad kontaktní osobu ve Vulkan Vegas?

Jde o moji platbu, aby to mohli zpracovat.

Automaticky přeloženo:
Sev01

Dobrý den, myslím, že víte, že můžeme kontaktovat zástupce tohoto kasina, když jste u nás měli stížnost na toto kasino, která byla vyřešena.

Nemůžeme však pouze zveřejňovat kontakty na kasina, abyste mi prosím mohli říci více o problému s výběrem? Jak dlouho čekáte a kasino vám řeklo, proč tomu tak je?

Zkuste to více rozvést a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:

o zrušení účtu kvůli problému s hazardem, později vznikly další a kde bylo jasné, že mám problém s hazardem byl odstraněn, vložil jsem na nově otevřený účet, což vedlo k prohloubení mé nemoci, kasino nevzniklo, že přes ně prohrané peníze na údržbu rodiny, které bylo zahájeno 1., takže blokace byla vždy bez použití nového účtu, co kdyby fungoval nový účet?

Automaticky přeloženo:
dorigrzes

Chápu to tedy správně, že jste požádali o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami a později jste si mohli vytvořit nový pomocí stejných přihlašovacích údajů?

Pokud ano, tak by se to opravdu nemělo stávat a možná by se na to mohl podívat náš tým pro stížnosti.

Dejte nám prosím vědět, zda máte zájem podat stížnost zde, abychom se mohli pokusit celou tuto situaci vyřešit.

Automaticky přeloženo:

přesně tak to bylo, léčím se s hazardem 10 let, díky tomu se mi 8x podařilo založit účet na vulkan vegas a dalších kasinech, prohrál jsem peníze doživotně, pouze o vrácení peněz posledních vystavených odmítli a lhali, že žádný účet nebyl kvůli výskytu hazardu, a je známo, co jim bylo zasláno z hazardu v době, kdy se ptali, odpověděli jim v době hazardu odešle do 60 dnů. Prosím o pomoc, nevím co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
dorigrzes

No, v první řadě si myslím, že bychom se měli zaměřit na to, abychom vám zabránili v přístupu na stránky. Můžete požádat důvěryhodného přítele nebo příbuzného, ​​aby vám pomohl změnit heslo? Také bych změnil související e-mailové heslo.

Pak bych podal stížnost - použijte prosím tento odkaz . Bohužel proces stížnosti je poměrně pomalý, takže se snažte zaměřit na to, abyste se jakýmkoli způsobem, který máte k dispozici, nedostali zpět na web. 🙏

Automaticky přeloženo:
1...23 24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky