Začal jsem hrát 16.11.24, vložil jsem své vlastní peníze (169 EUR) a rychle jsem vyhrál významnou částku 10 000 EUR. Bohužel jsem o tuto částku přišel a zůstalo mi 1 400 EUR. Později jsem znovu vyhrál, čímž jsem zvýšil svůj celkový zůstatek na 3 800 EUR, které jsem byl rozhodnut vybrat.
Dne 17.11.24 v noci jsem okamžitě zahájil proces KYC. Odeslal jsem fotky občanského průkazu, selfie s občanským průkazem a doklad o adrese. Do 20.11.24 mi byly schváleny doklady kromě selfie s dokladem, tak jsem podal nový. Pak jste požádali o selfie s dokumentem a mou bankovní kartou. Poskytl jsem to, ale musel jsem to udělat znovu, protože jsem vyfotografoval špatnou stranu karty.
Nakonec jste dne 21. 11. 24 požádali, abych nahrál bankovní výpisy, karty a hrací tikety, abych potvrdil zdroj peněz/bohatství
čt.
Poslal jsem jim výpis z bankovního účtu za období od 24. 7. 2014 do 24. 7. 2011, kde byl uveden pouze můj přijatý plat, který obsahoval mé osobní údaje a jméno mého zaměstnavatele. Navíc jsem preventivně poslal svou poslední výplatní pásku.
Přišel nový víkend a já čekal. 26. 11. 24 kolem poledne jsem si všiml, že dokumenty byly přijaty. Když jsem však později večer, kolem 18:00, šel zkontrolovat, zda potřebuji vytvořit nový požadavek na výběr, viděl jsem, že můj účet byl zablokován.
Vím, že se mohu zdát netrpělivý, ale četl jsem, že podpora nemusí vždy reagovat okamžitě. Okamžitě jsem jim také napsal a dnes jsem obdržel automatickou odpověď potvrzující, že moje zpráva byla přijata – doufám, že brzy odpoví. Přesto pevně věřím, že jsem ty peníze ztratil.
I started playing on 16.11.24, deposited my own money (€169), and quickly won a significant amount of €10,000. Unfortunately, I lost that amount and was left with €1,400. Later, I won again, bringing my total balance to €3,800, which I was determined to withdraw.
On 17.11.24 during the night, I immediately began the KYC process. I submitted pictures of my ID card, a selfie with the ID card, and proof of address. By 20.11.24, my documents were approved except for the selfie with the document, so I submitted a new one. Then, you requested a selfie with both the document and my bank card. I provided that but had to redo it because I photographed the wrong side of the card.
Finally, on 21.11.24, you requested that I upload bank statements, cards, and play slips to confirm the source of funds/weal
th.
I sent them a bank statement covering the period from 07.05.24 to 07.11.24, showing only my received salary, which included my personal details and the name of my employer. Additionally, I sent my latest payslip as a precaution.
The new weekend arrived, and I waited. On 26.11.24, around midday, I noticed that the documents had been accepted. However, later in the evening, around 18:00, when I went to check if I needed to create a new withdrawal request, I saw that my account had been blocked.
I know I might seem impatient, but I’ve read that support may not always respond promptly. I also wrote to them immediately, and today I received an automated reply confirming that my message had been received—I hope they will respond soon. Still, I strongly believe that I’ve lost that money.