DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 24)

před 3 roky od Jonas23111
|
111 226 zobrazení 470 odpovědí |
|
1...23 24
Jaro
před měsícem

Začal jsem hrát 16.11.24, vložil jsem své vlastní peníze (169 EUR) a rychle jsem vyhrál významnou částku 10 000 EUR. Bohužel jsem o tuto částku přišel a zůstalo mi 1 400 EUR. Později jsem znovu vyhrál, čímž jsem zvýšil svůj celkový zůstatek na 3 800 EUR, které jsem byl rozhodnut vybrat.


Dne 17.11.24 v noci jsem okamžitě zahájil proces KYC. Odeslal jsem fotky občanského průkazu, selfie s občanským průkazem a doklad o adrese. Do 20.11.24 mi byly schváleny doklady kromě selfie s dokladem, tak jsem podal nový. Pak jste požádali o selfie s dokumentem a mou bankovní kartou. Poskytl jsem to, ale musel jsem to udělat znovu, protože jsem vyfotografoval špatnou stranu karty.


Nakonec jste dne 21. 11. 24 požádali, abych nahrál bankovní výpisy, karty a hrací tikety, abych potvrdil zdroj peněz/bohatství

čt.

Poslal jsem jim výpis z bankovního účtu za období od 24. 7. 2014 do 24. 7. 2011, kde byl uveden pouze můj přijatý plat, který obsahoval mé osobní údaje a jméno mého zaměstnavatele. Navíc jsem preventivně poslal svou poslední výplatní pásku.


Přišel nový víkend a já čekal. 26. 11. 24 kolem poledne jsem si všiml, že dokumenty byly přijaty. Když jsem však později večer, kolem 18:00, šel zkontrolovat, zda potřebuji vytvořit nový požadavek na výběr, viděl jsem, že můj účet byl zablokován.


Vím, že se mohu zdát netrpělivý, ale četl jsem, že podpora nemusí vždy reagovat okamžitě. Okamžitě jsem jim také napsal a dnes jsem obdržel automatickou odpověď potvrzující, že moje zpráva byla přijata – doufám, že brzy odpoví. Přesto pevně věřím, že jsem ty peníze ztratil.


Automaticky přeloženo:
Unhappy
před měsícem

Děkuji za přesný popis, jak to bylo. Z toho, co jsi řekl, se mi nezdá, že by s tebou bylo něco v nepořádku. Pokud říkáš, že jsi prošel ověřením, tak nevím, kde by mohl být problém, když ti nic konkrétního nenapsali. Proto bych zkusil znovu dostat odpověď a pokud ti nic nenapíšou nebo neřeknou, tak bych doporučoval podat stížnost protože být v situaci a nic nevědět rozhodně není něco v čem se chci najít .

Myslíš, že to ještě chvíli vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj!

Dnes jsem od nich obdržel odpověď, že k opětovnému otevření účtu se musím přihlásit a pořídit si novou selfie se svým dokumentem. Žádné další vysvětlení ohledně zablokování účtu nebylo. Šel jsem na webovou stránku Vulkan Vegas, přihlásil se a selfie okamžitě odeslal. Pořídil jsem také snímky obrazovky procesu, abych měl později v případě potřeby důkaz.

Zítra uvidíme, zda je pro ně fotografie přijatelná a jaké další dokumenty mohou vyžadovat.

Doufám, že převedou peníze, ale zároveň, kdo ví – možná přijdou s novým problémem

m


Automaticky přeloženo:
Unhappy
před měsícem

Alespoň něco se posunulo dopředu. Někdy může kasino zablokovat účet, aby prošlo ověřením, a dokud se tak nestane, zůstane to tak. Nejlépe ale vždy uděláte, když hráče upozorníte, že se něco takového děje.

Tak dej vědět, jestli to prošlo nebo ne.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud chcete ušetřit své TVRDÉ PENÍZE, PAK SE DRŽTE OD VULKAN VEGAS CASINO

A TAKÉ SE MNOHEM DRŽTE OD JAKÉHOKOLI (RABIDI NV) VLASTNÍKA KASINA, KTERÉ PŘIPOČIJÍ POUZE SCAMMM VKLAD, ALE KDYŽ ZAČÍNÁ Z JEJICH STRANY ČAS NA VÝBĚR VÝMLUVY

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vulkan,Rabona, Casinoly, SOL, NOMINI, JET,AMUNRA, WAZAMBA A NĚKTERÉ DALŠÍ, KTERÉ VŠECHNO KASINO JEDLO PENÍZE, ALE KDYŽ VÁS VYHRALI, NEDALI VÁM VAŠI VÝHERNÍ ČÁSTKU, HRÁLA JSEM VE VŠEM TOMTO KASINU A V DWIDWDRARY DEJTE MI SINGLE ČAS.....

Automaticky přeloženo:
veermj1212
před měsícem

Pokud máte problémy s tím, že vám kasina nevyplácí peníze, a tedy právě toto, můžete nám o tom říct více.

Uvidím, jestli ti tým bude schopen nějak pomoci. Máte stále nějaké peníze, které se snažíte vybrat a nedaří se vám?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

V minulosti jsem si již stěžoval na celé toto kasino.. prozatím jsem nehrál celé toto kasino jako dobrý sázkař, pouze jsem hráčům doporučil, aby nehráli v tomto KASINU, což jsem měl na mysli dříve...

Automaticky přeloženo:
veermj1212
před 4 týdny

Chápu to jasně, jen jsem se chtěl zeptat, protože jsem si nebyl jistý.

Vidím, že tato skupina je pro vás pravděpodobně „no go" zóna, takže pokud si zde ještě někdy zahrajete, klidně mi dejte vědět, jaké máte zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Ahoj!

Poslal jsem jim selfie s občanským průkazem jak přes web Vulkan Vegas, tak i emailem. Teď počkám do úterý, do té doby by to měli zkontrolovat. Pokud ne, napíšu vám.



Automaticky přeloženo:
Unhappy
před 4 týdny

Ahoj, rozkošná sova!

Doufám, že úterý bude vaším šťastným dnem! Pokud ne, jsme tu, abychom vám pomohli. Nebuďte smutní, užijte si víkend.

🙏

Automaticky přeloženo:
1...23 24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky