FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

před 3 roky od Jonas23111
|
99238 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...22 23
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Vložil jsem 20 eur na svůj vulkan-vegas účet, hrál jsem, vyhrál jsem, podal jsem žádost o výběr a oni to odmítli s tím, že na začátku požádali o doklad totožnosti, požádali mě o selfie s občanským průkazem a selfie s kreditní karta. pak mě požádali o pracovní smlouvu... víc než kasino mi to připadá jako Digos na policejní stanici, zdá se mi, že chtějí najít trik, jak to odmítnout. Zkontrolujte... Již jsem kontaktoval státní monopolní agenturu s žádostí o podporu... můj skutečný zůstatek mi musí být zaslán bankovním převodem, jako to dělají ostatní platformy, bet365 a PokerStars trvá maximálně půl hodiny, než zkontrolují pouze identitu karta Nežádají o selfie ani nic jiného...

Uvidíme jak to dopadne..

Automaticky přeloženo:
benmoumenbadr88
před 5 měsíci

Celý proces, který jste zde popsali, je obvyklým KYC v mnoha online kasinech. Vždy doporučujeme hráčům, aby plně spolupracovali s kasinem, protože jen tak si úspěšně vyberou peníze.

Dejte nám prosím vědět výsledek, určitě počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, může mi někdo říct, jak dlouho může trvat výběr 50 eur? Nyní je to 14 dní procesu, ŠÍLENÉ!!!

Automaticky přeloženo:
Cyntia190390
před 4 měsíci

Ahoj!

Nevím, jak to vyjádřit, ale čím déle to trvá, tím těžší je pro nezúčastněnou stranu dobře odhadnout.

Předpokládám, že jste nečekali takovou odpověď, ale spíše dobrou odpověď, ale bez znalosti podrobností a nebýt součástí kasina by to bylo jen hádání.

Ale buďte si jisti, že stížnost brzy splní svůj účel. Dejte týmu čas na další prošetření záležitosti a požádejte zástupce kasina, aby se podílel na stížnosti. To bude nepochybně přínosné.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

nevím, proč tato stránka nadále hodnotí Vulkan tak vysoko jako oni.


není to dobrá stránka na hraní. Z mnoha důvodů.


prosím nehrajte na tomto webu. Jen se podívejte na obrovské množství stížností, které má Vulkan přes casinoguru, téměř 1400. V porovnání s jinými stránkami je mi úplně jedno, co říká kdokoli zaměstnaný Casino Guru, tato stránka NENÍ přátelská k hráčům. Hrozné výběrové politiky; POMALÉ JAKO PEKLO, schváleny pouze malé částky. ZDE NEHRAJTE. Zdaleka existuje mnoho lepších možností licence CUR než tato.


hodnocení 9,8 NENÍ v žádném případě oprávněné

Automaticky přeloženo:
Ggpokerben
před 3 měsíci

Vím, že vás žádná odpověď od nás nezajímá, ale takové téma je potřeba řešit:

Problém spočívá v tom, že do indexu bezpečnosti nezahrnujeme rychlost procesu výběru . Říká jen, že kasino je důvěryhodné, protože vyplácí výhry, i když hodnota neříká, jak rychle peníze dostanete.

Nemůžeme to změřit; to je jediný důvod. To by vyžadovalo speciální kód pro každou kombinaci země, platební možnosti, národnosti, opatření KYC a tak dále.

Abychom doplnili informace, které nejsou uvedeny v indexu bezpečnosti, poskytujeme zpětnou vazbu od uživatelů . Jak můžete vidět, hodnocení říká "špatné" 👈 většinou kvůli pomalému, komplikovanému KYC nebo výběrům.

Pokud si projdete sekci stížností , uvidíte, že mnoho dosud podaných stížností se týkalo obchodu. Na druhou stranu jen jeden případ z více než osmi set nebyl nikdy vyřešen.

Dokonale chápu, že hráči, kteří nejsou obeznámeni s našimi průvodci nebo procesy, neustále říkají, který bezpečnostní index není adekvátní nebo co bychom měli udělat lépe. Jde o nalezení rovnováhy mezi věcmi, které můžeme měřit, a aspekty nalezenými na webu. Je smutné, že někteří hráči prostě vidí jen jedno číslo.

Index bezpečnosti + uživatelské recenze + stížnosti + fórum = obrázek v plném měřítku

Doufám, že to pomůže ostatním pochopit složitost tohoto webu.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

není toto kasino na černé listině???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, v pondělí jsem vložil 20e v kasinu vulkan vegas. Dostal jsem 3000e a dal je k zaplacení. Včera mi poslali email na zaslání dokumentů, já je odeslal a dnes opět požádali o fotku karty, po 2 hodinách jsem chtěl vstoupit do kasina a zablokovali mi účet. Napsal jsem jim a oni řekli, že mě zablokovali, protože mám několik otevřených účtů a že pokud budu chtít, odblokují mě, ale že nedostanu peníze.

Automaticky přeloženo:
sabinakadic123
před 3 měsíci

Mohu se zeptat, zda víte o otevření více účtů v tomto kasinu?

Ve většině online kasin to ve skutečnosti není povoleno a věříme, že každé kasino by to mělo zablokovat, kdykoli se hráč pokusí otevřít více účtů se stejnými přihlašovacími údaji.

Poskytněte nám prosím více informací a doufáme, že tento problém společně vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

není toto kasino na černé listině???

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, kasino, které jste zveřejnili, je nyní uzavřeno a nefunguje. Byla to kopie původního kasina, která byla také napsána v recenzi. Viděl jsi to? Toto kasino ve vláknu, do kterého posíláte příspěvek, vypadá, že je v pořádku.

Ale proč se ptáš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Platnost mé staré kreditní karty vypršela a na aplikaci vulkan vegas jsem vložil novou kartu a po všech procedurách, které mě donutili udělat, už dvakrát, jako jsou fotografie s doklady a novou kartou, stále nenačetli peníze, odmítají stáhnout.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
capriglionemarzia9
před 3 měsíci

Schválilo kasino všechny dokumenty, které jste poslali? Kdy přesně jste zahájili tento ověřovací proces, mohu-li se zeptat?

Náš reklamační tým se na tento problém rád podívá. Kdykoli uplyne 14denní časový rámec, budou moci zasáhnout a zjistit, co se dá dělat.

Proto nás prosím informujte o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Čekal jsem na výběr ve výši přibližně 200 EUR, po 48 hodinách v jejich T&C. Snažím se kontaktovat zákaznickou podporu, ale dostávám stejnou chabou odpověď na některé "technické problémy". Nikdo nemůže nic odpovědět, chybí telefonická podpora. KYC je také opravdu pomalý. Toto kasino bych vůbec nedoporučoval.

Automaticky přeloženo:
paalbjay
před 2 týdny

Tomuto kasinu nevěřím. Vždy to mělo problémy. Tady v Brazílii je to velmi špatně hodnoceno.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Čekal jsem na výběr ve výši přibližně 200 EUR, po 48 hodinách v jejich T&C. Snažím se kontaktovat zákaznickou podporu, ale dostávám stejnou chabou odpověď na některé "technické problémy". Nikdo nemůže nic odpovědět, chybí telefonická podpora. KYC je také opravdu pomalý. Toto kasino bych vůbec nedoporučoval.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je tedy váš účet plně ověřen a jakou platební metodu jste použili, mohu-li se zeptat?

Opravdu by mě zajímalo, v čem by mohl být technický problém. Někdy je to způsobeno velkým počtem výběrů, takže možná je to i tento případ.

Pokud máte nějaké aktualizace, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Problém vyřešen díky

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno, provedl jsem výběr, ale ještě nebyl připsán, je vše v pořádku?

Automaticky přeloženo:
capriglionemarzia9
před týdnem

Dobrý den!

Zdá se, že stažení není zcela vyřešeno. Ne každý výběr je okamžitý. Doporučuji tomu dát pár pracovních dní a poté se poradit s podporou kasina. Jakou platební metodu jste přesto zvolili?

Automaticky přeloženo:
1...22 23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky