Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

 od Jonas23111
|
132 041 zobrazení 478 odpovědí |
|
1 2...24
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vulkan Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Normální, že ověření trvá tak dlouho?

Při výběru byste měli použít stejnou metodu jako při vkladu.

Jak by to mělo fungovat s paysafecard? JMD zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
Jonas23111

Jak dlouho čekáte na ověření?

Ano, je to standardní proces, kdy je nutné výhry zasílat stejnou metodou jako metoda, která byla použita k provedení vkladu (je to vlastně velmi základní pravidlo proti praní peněz, které kasina musí dodržovat).

Pokud to není možné (například paysafecard nebo určité karty Mastercard, které nepodporují výběr), pak pouze v těchto případech musí zákazník ověřit jinou platební metodu (například pošlete bankovní výpis s číslem vašeho bankovního účtu) a poté výhry jsou zasílány přímo do vaší banky.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Stále čekám na ověření.

Už jsem poslal výpis z účtu, ale nic víc se neděje.

MfG Jonas Friday

Automaticky přeloženo:
Jonas23111

Ale kdy jsi to poslal? Jak dlouho čekáte na ověření?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Údaje jsem odeslal před 4 dny, ale stále se nic neděje.

Stále tedy čekám na potvrzení, že ověření je dokončeno.

MfG Jonas Friday

Automaticky přeloženo:
Jonas23111

Reaguje zákaznická podpora na vaše zprávy? Zkusili jste je kontaktovat na živém chatu a zeptat se na situaci?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Mám přesně stejný problém, živý chat nefunguje a žádná odpověď e-mailem

Automaticky přeloženo:
Jonas23111

Dobrý den, jaká je současná situace, prosím? Pokud stále nemáte odpověď z kasina, pošlete mi prosím svou e-mailovou adresu, kterou jste použili k registraci ve Vulkan Vegas, na adresu daniel@casino.guru a poté se pokusím kontaktovat přímo kasino.

Automaticky přeloženo:
lennys

Ahoj lennys, jaká je současná situace, prosím? Pokud stále nemáte odpověď z kasina, pošlete mi prosím svou e-mailovou adresu, kterou jste použili k registraci ve Vulkan Vegas, na adresu daniel@casino.guru a poté se pokusím kontaktovat přímo kasino.

Automaticky přeloženo:
lennys

Milý Lennys

Mohl byste prosím popsat, co přesně nefunguje v živém chatu? (Tlačítko nelze stisknout, chyby atd.?) Děkuji předem!


Také prosím laskavě zkontrolujte svůj e-mail. Odpověď byla poskytnuta.

Automaticky přeloženo:

chat nelze otevřít a jak jsem řekl, poslal jsem všechny dokumenty, ale 10 dní se nic nestalo

Automaticky přeloženo:
lennys

Drahá Lennys


Zdaleka vidím, že požadovaný dokument byl poskytnut 27. července. Byl schválen, můžete pokračovat ve výběru.


Znovu živý chat - po technické stránce jsme nezaznamenali žádné stížnosti. Dokázali byste poskytnout zařízení, operační systém a prohlížeč, ze kterého se pokoušíte chat otevřít? To je velmi ceněné. Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Ne, to není pravda. Požádal jsem o výplatu a byla zamítnuta. Můj e-mail je minxxxx@gmail.com, prosím pomozte mi, čekal jsem dlouho a poslal jsem správné dokumenty, takže bych také rád obdržel svou výplatu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
lennys

Drahá Lennys

Poslední přihlášení je 27.07.2021 19:30:56 (UTC)

Přihlaste se prosím ke svému účtu a podejte žádost o výběr.

Bude také velmi užitečné, pokud nám poskytnete podrobnosti týkající se problému s živým chatem.

Děkuji předem!

Automaticky přeloženo:

Prošel jsem si tím samým. Ověření je velmi staré. Poslal jsem vám e -mail, ale žádná odpověď. Chci kvůli tomu vybrat své peníze.


Vypadá to, že jste museli změnit své webové stránky v kasinu vulcano, nebylo nejlepší doporučení pro platbu kartou Mastercard.

Automaticky přeloženo:
Vulkan Vegas Casino

Prošel jsem si tím samým. Ověření je velmi staré. Poslal jsem vám e -mail, ale žádná odpověď. Chci kvůli tomu vybrat své peníze.

Automaticky přeloženo:

Nemohu vybrat své peníze, je to podvod, přišel jsem o tisíc pesos navrch, vydělal jsem více než 15 tisíc a chci provést výběr a oni mi řeknou, že platba bude provedena okamžitě, a pak mi řeknou že to bude trvat 7 pracovních dnů, to je lež, kterou jsem hrál v dobré víře a tito lidé podvádějí lidi, je to na hovno, budu stížnost

Automaticky přeloženo:
Maxiariel

Ve skutečnosti mohou výběr schválit okamžitě, ale přijetí peněz na váš účet může trvat až 7 dní. Stále čeká na výběr?

Automaticky přeloženo:

Chci říct. toto je velmi dobrý slot. Pokusil jsem se vsadit s bonusem bezplatných otočení a to mi zvýšilo výhry na 300 $ a vybral jsem svůj účet. vážně opravdu platí. žádné požadavky nejsou tak složité. a služby operátora jsou velmi dobré a užitečné. díky vulkan vegas .. pro ty z vás, kteří chtějí zjistit, jaké automaty jsou spravedlivé a spolehlivé. vřele doporučuji vyzkoušet vulkánské vegas. hodně štěstí a krásný slunečný den

Automaticky přeloženo:
1 2...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky