FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 3 roky od Jonas23111
|
97938 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...19 20 21...23
Přidat příspěvek
SCATT3R
před rokem

Chápu, chcete poskytnout snímek obrazovky se znakem, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

No to, co vulkan momentálně dělá se zákazníky, kteří tam jsou léta, není normální. Opravdu vždy dobré kasino

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Nechte mě hádat - rozhodnutí manažera? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kdybych to věděl

Automaticky přeloženo:
bigbear3
před rokem

Rád bych tě rozveselil, upřímně, cítím, že to není v mých silách. Mohu navrhnout vyzkoušet jiné kasino velké značky? Naštěstí to půjde, alespoň pro začátek.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu 😁,

Mám otázku.

Vyhrál jsem spoustu peněz ve hře Clash of Seraphim ve Vulkan Vegas. Pamatuješ si možná, že mi pomohl Casino Guru. Takže od té doby s touto hrou nemohu hrát, protože se nemohu přihlásit.

Chybovou zprávu jsem dostal i ve Vulkan Vegas a Ice Casino 🤔

Je to normální a správné nebo kasina sledují moji aktivitu? Zažívá to ještě někdo?

filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Szbkriszta
před rokem

Ahoj,


to je normální.


Pokud v automatu vyhrajete příliš mnoho, dostanete za něj ban.


Nebo máte jednoduše problém s mezipamětí prohlížeče. Otestujte CTRL+F5.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno vespolek,

Jsem zde nový.

Možná mi tady někdo odpoví na mé otázky.


Ve Vulkan Vegas jsem vyhrál 4500 €.

Dne 9. 7. 23, žádost o odstoupení od smlouvy dne 14. 7. 23 stále neprobíhá zpracování.


Předchozí výběry 200-600€ na mém účtu do 2 dnů.


Nyní při 4500 eurech (mimochodem je to poprvé, co jsem tolik vyhrál) výplata trvá velmi dlouho...


Kde je problém...


Předem děkuji za odpovědi..


LG

Automaticky přeloženo:
jmachado367
před rokem

Ahoj.

Důvodem může být letní nedostatek personálu nebo obyčejné zpoždění. Upřímně řečeno. Je nějaká šance, že by to kasino vysvětlilo?

Možná vaše předchozí výběry nedosáhly prahové hodnoty a je to jiné. No, jen hádám...

Mohl bys mě aktualizovat, kdykoli to půjde?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, včera mi přišel email, že moje výhra byla vyplacena. Jsem zvědavý, jestli to mám na účtu ty dny, co je víkend.




Automaticky přeloženo:
jmachado367
před rokem

Pravděpodobně bude na vašem účtu v pondělí a některá kasina zřídka vyplácejí o víkendech

Automaticky přeloženo:
jmachado367
před rokem

Ahoj, už jsi to dostal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po téměř 6 letech jsem na Vulcanu pouze hráč 3 třídy,

Najděte mi web hned.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Před 12 dny jsem provedl vklad na svůj účet za 200 pesos a ty se nikdy neprojevily, zákaznický servis mi říká to samé znovu a znovu a nic nevede, nechávám screenshoty jako důkaz, je to absurdní, protože jsem komunikoval se svým banka a peníze, které už vybrali, a je to 200 pesos, ale doufám, že to pomůže ostatním a nevěří tomuto kasinu. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
perlalunapj
před rokem

Nazdárek!

Mrzí mě, že máte potíže...

To je docela zajímavá situace, protože jestli tomu dobře rozumím, kasino ukazuje prstem na vaši banku, zatímco vaše banka potvrdila, že peníze byly odečteny, hm?

Předpokládám, že jste o transakci mluvil se svou bankou. Přesto mi dovolte dotaz, jakou možnost platby jste použili - byl to běžný bankovní převod (z banky do banky)?

Vím, že kladení otázek vám nepomůže – proto bych vám rád doporučil používat Casino Guru Resolution Center.

Nejprve si prosím projděte tento návod .

Pokud souhlasíte, odesláním bezplatné stížnosti vás nezatíží jen pár minut vašeho času, takže můžete začít takto:

https://casino.guru/complaints/create

Zdá se vám to jako dobrý nápad?





Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stížnost na kasino Vulkan Vegas, vyhrál jsem 15 tisíc chilských pesos na automatech bez bonusu, ale bohužel mi zablokovali účet, protože podle pravidel kasina jsem čekal 1 měsíc na vklad na můj účet a stalo se, že jsem to odmítli, protože můj účet byl již ověřen, proto mi poslali zprávy, abych se vrátil zítra a nikdy mi po několika dnech neodpověděli, vyberte si jinou platební metodu, abyste mi vložili peníze a oni jen zablokovali mi účet, už mě to čekání nudí Jako kasino za nic neručí, nejsou ani schopni přimět klienta k řešení. Když hraju poprvé, neměl jsem problémy s ostatními, ale Vulkan Vegas mě zklamal, takže se můj účet vrátí do normálu, řekli mi, že by měli zrušit převod mých peněz, ale to by čekalo ještě 1 měsíc a to je moc

Automaticky přeloženo:
fcullen966
před rokem

Dobře, nemám ponětí, co by se mohlo pokazit – ocenil bych další vysvětlení, ale prozatím se domnívám, že byste měli podat stížnost.

Použijte tento odkaz a pokuste se problém vysvětlit, prosím:

https://casino.guru/complaints/create



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Přihlásil jsem se, abych slyšel váš názor.

Hraji v různých kasinech již delší dobu bez problémů, které stojí za zmínku. Teď mám potíže s výplatou z Vulkan Vegas. Je to asi 1600 €. Vyplatili, ale peníze nedorazily. Jako důkaz mi dali kopii zaslaného „Výplatního šeku".

Už jsem od nich měl řadu plateb bez problémů, až na jednu výjimku. Před pár týdny nepřišly ani peníze. Chtěli kopii výpisů z účtu a pak už to šlo.

Ale teď po mě chcete, abych přinesl písemný důkaz (s razítkem a podpisem) z mé banky, že nemám účtenku. Ve své bance se mi ale moc nechce budit spící psy, nejsem si jistý, zda je "licence Curacao" košer.

Máte tip?

MfG a děkuji.

Automaticky přeloženo:
Chemiker
před rokem

Věřím, že kasino je přesvědčeno, že peníze byly odeslány, když tvrdíte, že jste je nikdy nedostali. No, řekl bych, že byste měli být schopni podpořit svůj nárok stejně jako kasino.

Pokud mohu dodat, měli byste také hrát pouze v kasinech s licencí DE. Zdá se, že GGL je v tom dost přísný.

Co myslíš?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, na svých 2600 € jsem čekal 8 dní, původně mi bylo řečeno, že to bude trvat maximálně 5 pracovních dní, vyplácel jsem v neděli, pak mi bylo řečeno, že peníze dostanou v pátek, nyní Pondělí se nic nedělo a z emailu mi žádné nepřišlo Odpovědět a v live chatu napíšete každý den to samé a finanční expert se o to postará

může mi někdo pomoci

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky