před rokem
Chápu, chcete poskytnout snímek obrazovky se znakem, prosím?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
0
Chápu, chcete poskytnout snímek obrazovky se znakem, prosím?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
No to, co vulkan momentálně dělá se zákazníky, kteří tam jsou léta, není normální. Opravdu vždy dobré kasino
Well, what vulkan is doing at the moment with the customers who have been there for years is not normal. Really always a good casino
Naja was vulkan im Moment abzieht mit den kunden die jahre lang da sind ist nicht normal. Wahr eigenlich immer ein gutes Casino
Nechte mě hádat - rozhodnutí manažera? 🤔
Let me guess - the manager's decision? 🤔
Rád bych tě rozveselil, upřímně, cítím, že to není v mých silách. Mohu navrhnout vyzkoušet jiné kasino velké značky? Naštěstí to půjde, alespoň pro začátek.
I'd love to cheer you up, frankly, I feel it's not in my power. May I suggest trying another big brand casino? Luckily it will work, at least for a start.
Ahoj znovu 😁,
Mám otázku.
Vyhrál jsem spoustu peněz ve hře Clash of Seraphim ve Vulkan Vegas. Pamatuješ si možná, že mi pomohl Casino Guru. Takže od té doby s touto hrou nemohu hrát, protože se nemohu přihlásit.
Chybovou zprávu jsem dostal i ve Vulkan Vegas a Ice Casino 🤔
Je to normální a správné nebo kasina sledují moji aktivitu? Zažívá to ještě někdo?
Hello again 😁,
I have a question.
I won lot of money with Clash of Seraphim game in Vulkan Vegas. You remember maybe bacuse the Casino Guru helped for me. So since then I can’t play with this game because can’t enter.
I got error message in Vulkan Vegas and Ice Casino too 🤔
This is normal and correct or the casinos is watching my activity? Is anyone else experiencing this?
Ahoj,
to je normální.
Pokud v automatu vyhrajete příliš mnoho, dostanete za něj ban.
Nebo máte jednoduše problém s mezipamětí prohlížeče. Otestujte CTRL+F5.
S přátelským pozdravem
Hello,
that is normal.
If you win too much in a slot you will be banned for that one.
Or you simply have a browser cache problem. Test CTRL+F5.
Kind regards
Hallo,
das ist normal.
Wenn du in einen Slot zuviel gewinnst wirst du gesperrt für dieses.
Oder du hast einfach ein Browser Cache Problem STRG+F5 mal testen.
mfg
Dobré ráno vespolek,
Jsem zde nový.
Možná mi tady někdo odpoví na mé otázky.
Ve Vulkan Vegas jsem vyhrál 4500 €.
Dne 9. 7. 23, žádost o odstoupení od smlouvy dne 14. 7. 23 stále neprobíhá zpracování.
Předchozí výběry 200-600€ na mém účtu do 2 dnů.
Nyní při 4500 eurech (mimochodem je to poprvé, co jsem tolik vyhrál) výplata trvá velmi dlouho...
Kde je problém...
Předem děkuji za odpovědi..
LG
Good Morning all,
I'm new here.
Maybe someone here can answer my questions.
I won €4500 playing Vulkan Vegas.
On 7/9/23 withdrawal requested on 7/14/23 still no processing.
Previous withdrawals of 200-600€ in my account within 2 days.
Now at 4500 euros (by the way, this is the first time I've won that much) the payout takes a very long time...
Where is the problem...
Thank you in advance for your answers..
LG
Guten Morgen Zusammen,
Ich bin neue hier.
Vielleicht kann mir jemand hier meine Fragen beantworten.
Ich habe bei Vulkan Vegas 4500€ gewonnen.
Am 9.7.23 Auszahlung beantragt am 14.7.23 noch immer keine Bearbeitung.
Vorherige Auszahlungen von 200-600€ innerhalb von 2 Tagen auf meinem Konto .
Jetzt bei 4500 Euro ( ist übrigens das erst Mal das ich so hoch gewinne) dauert die Auszahlung sehr lange ...
Wo liegt das Problem...
Schon Mal danke für eure antworten..
Lg
Ahoj.
Důvodem může být letní nedostatek personálu nebo obyčejné zpoždění. Upřímně řečeno. Je nějaká šance, že by to kasino vysvětlilo?
Možná vaše předchozí výběry nedosáhly prahové hodnoty a je to jiné. No, jen hádám...
Mohl bys mě aktualizovat, kdykoli to půjde?
Hello.
This could be due to the summer staff shortage, or just an ordinary delay. Honestly. Any chance the casino would explain?
Maybe your previous withdrawals didn't hit a threshold, and it is different. Well, just guessing...
Could you update me whenever you can?
Dobrý den, včera mi přišel email, že moje výhra byla vyplacena. Jsem zvědavý, jestli to mám na účtu ty dny, co je víkend.
Hello, yesterday I got an email that my winnings were paid out. I'm curious if it's in my account the days since it's the weekend.
Hallo, gestern habe ich eine Email bekommen.Dasmein Gewinn ausgezahlt wurde.Bin gespannt ob es die Tage auf meinem Konto ist da Wochenende ist.
Pravděpodobně bude na vašem účtu v pondělí a některá kasina zřídka vyplácejí o víkendech
Probably be in your account Monday am some casinos rarely pay out at weekends
Před 12 dny jsem provedl vklad na svůj účet za 200 pesos a ty se nikdy neprojevily, zákaznický servis mi říká to samé znovu a znovu a nic nevede, nechávám screenshoty jako důkaz, je to absurdní, protože jsem komunikoval se svým banka a peníze, které už vybrali, a je to 200 pesos, ale doufám, že to pomůže ostatním a nevěří tomuto kasinu.
12 days ago I made a deposit to my account for 200 pesos and these were never reflected, the customer service only tells me the same thing over and over again and nothing results, I leave screenshots as proof, it is absurd because I communicated With my bank and the money they already collected it, and it's 200 pesos but I hope this helps other people and they don't trust this casino.
Hace 12 dias realicé un depósito a mi cuenta por 200 pesos y éstos nunca se vieron reflejados, los de atencion al cliente sólo me dicen lo mismo una y otra vez y no resulven nada, dejo capturas de pantalla como prueba, es absurdo porque me comuniqué con mi banco y el dinero ya lo cobraron ellos, y son 200 pesos pero ojalá ésto ayude a otras personas y no confíen en éste casino.
Nazdárek!
Mrzí mě, že máte potíže...
To je docela zajímavá situace, protože jestli tomu dobře rozumím, kasino ukazuje prstem na vaši banku, zatímco vaše banka potvrdila, že peníze byly odečteny, hm?
Předpokládám, že jste o transakci mluvil se svou bankou. Přesto mi dovolte dotaz, jakou možnost platby jste použili - byl to běžný bankovní převod (z banky do banky)?
Vím, že kladení otázek vám nepomůže – proto bych vám rád doporučil používat Casino Guru Resolution Center.
Nejprve si prosím projděte tento návod .
Pokud souhlasíte, odesláním bezplatné stížnosti vás nezatíží jen pár minut vašeho času, takže můžete začít takto:
https://casino.guru/complaints/create
Zdá se vám to jako dobrý nápad?
Hey there!
Sorry to see you are in trouble...
This is quite an interesting situation because if I understand correctly, the casino points a finger at your bank while your bank has confirmed the money was deducted, hm?
You have spoken with your bank regarding the transaction, I reckon. Still, allow me a question, which payment option did you use - was it an ordinary wire transfer (bank to bank)?
I know asking questions won't help you - thus, I would like to suggest using Casino Guru Resolution Center.
Kindly browse this guide first.
If you agree, submitting a free complaint won't cast you mere than a few minutes of your time so, this is the way to start one:
https://casino.guru/complaints/create
Does it seem like a good idea to you?
Mám stížnost na kasino Vulkan Vegas, vyhrál jsem 15 tisíc chilských pesos na automatech bez bonusu, ale bohužel mi zablokovali účet, protože podle pravidel kasina jsem čekal 1 měsíc na vklad na můj účet a stalo se, že jsem to odmítli, protože můj účet byl již ověřen, proto mi poslali zprávy, abych se vrátil zítra a nikdy mi po několika dnech neodpověděli, vyberte si jinou platební metodu, abyste mi vložili peníze a oni jen zablokovali mi účet, už mě to čekání nudí Jako kasino za nic neručí, nejsou ani schopni přimět klienta k řešení. Když hraju poprvé, neměl jsem problémy s ostatními, ale Vulkan Vegas mě zklamal, takže se můj účet vrátí do normálu, řekli mi, že by měli zrušit převod mých peněz, ale to by čekalo ještě 1 měsíc a to je moc
I have a complaint with the Vulkan Vegas casino, I won 15 thousand Chilean pesos in the machines without a bonus, but unfortunately they blocked my account because according to the rules of the casino, the issue was that I waited 1 month for them to deposit into my account and it happened that I They rejected it since my account was already verified, therefore they sent me messages to please come back tomorrow and they never gave me an answer after a few days, choose another payment method to deposit me and they just blocked my account, I'm already bored with this wait As a casino, they are not responsible for anything, they are not even capable of making the client have a solution. The first time I play, I have not had problems with others, but Vulkan Vegas has left me disappointed, so that my account returns to normal, they tell me that They should cancel the transfer of my money, but that would be waiting 1 more month and that's too much
tengo una queja con el casino vulkan vegas gane 15 mil pesos chilenos en las maquinas sin bono, pero lamentablemente me bloquearon la cuenta porque segun viole las reglas del casino, el asunto fue que espere 1 mes para que depositen a mi cuenta y sucedio que me rechazaron siendo que mi cuenta ya estaba verificada por lo tanto me enviaban mensajes que porfavor vuelva mañana y jamas me dieron respuesta despues de unos dias, elige otro medio de pago para que me depositaran y justo me bloquean mi cuenta, ya estoy aburrida de esta espera ellos como casino no sr hacen responsables en nada ni si quiera son capaces de hacer que el cliente tenga solucion primera vez que juego no e tenido problemas con otros pero vulkan vegas me ha deja decepcionada, para que mi cuenta vuelva a la normalida me dicen que deben anular la transferencia de mi dinero, pero eso ya seria esperar 1 mes mas y ya es demasiado
Dobře, nemám ponětí, co by se mohlo pokazit – ocenil bych další vysvětlení, ale prozatím se domnívám, že byste měli podat stížnost.
Použijte tento odkaz a pokuste se problém vysvětlit, prosím:
https://casino.guru/complaints/create
Ok, I have no idea what might go wrong - I would appreciate further explanation, but for now, I believe you should create a complaint.
Use this link and do your best to explain the issue, please:
https://casino.guru/complaints/create
Ahoj
Přihlásil jsem se, abych slyšel váš názor.
Hraji v různých kasinech již delší dobu bez problémů, které stojí za zmínku. Teď mám potíže s výplatou z Vulkan Vegas. Je to asi 1600 €. Vyplatili, ale peníze nedorazily. Jako důkaz mi dali kopii zaslaného „Výplatního šeku".
Už jsem od nich měl řadu plateb bez problémů, až na jednu výjimku. Před pár týdny nepřišly ani peníze. Chtěli kopii výpisů z účtu a pak už to šlo.
Ale teď po mě chcete, abych přinesl písemný důkaz (s razítkem a podpisem) z mé banky, že nemám účtenku. Ve své bance se mi ale moc nechce budit spící psy, nejsem si jistý, zda je "licence Curacao" košer.
Máte tip?
MfG a děkuji.
Hello
I signed up to hear your opinion.
I've been playing in various casinos for a long time without any problems worth mentioning. Now I'm having trouble with a payout from Vulkan Vegas. It's about €1600. They paid out, but the money didn't arrive. As proof, they gave me a copy of the "Payout Check" sent.
I've already had a number of payments from them without any problems, with one exception. A few weeks ago the money didn't arrive either. They wanted a copy of the account statements and then it worked.
But now you want me to bring written proof (with stamp and signature) from my bank that there was no receipt. At my bank, however, I don't really want to wake up sleeping dogs, I'm not sure whether the "Curacao license" is kosher.
Do you have a tip?
MfG and thank you.
Hallo
Ich habe mich angemeldet um mal eure Meinung zu hören.
Ich spiele schon lange ,in verschiedenen Casinos,ohne nennswerte Probleme.Jetzt habe ich Schwierigkeiten mit einer Auszahlung vom Vulkan Vegas.Es geht um ca 1600€.Die haben ausgezahlt,das Geld ist aber nicht angekommen.Als Beweis haben die Mir eine Kopie des "Auszahlungscheck" geschickt.
Ich habe bei Denen schon etliche Auszahlungen gehabt,ohne Probleme,bis auf eine Ausname.Vor ein paar Wochen ist das Geld auch nicht angekommen.Da wollten die ne Kopie der Kontoauszüge,und dann hat es funktioniert.
Jetzt wollen Sie aber das ich von meiner Bank einen schriftlichen Nachweis(mit Stempel und Unterschrift) bringe ,das es keinen Eingang gab.Bei meiner Bank möchte ich aber eigentlich keine schlafende Hunde wecken,ich bin mir nicht sicher ob das mit der "Curacao-Lizenz" koscher ist.
Habt Ihr da einen Tip?
MfG und Danke.
Věřím, že kasino je přesvědčeno, že peníze byly odeslány, když tvrdíte, že jste je nikdy nedostali. No, řekl bych, že byste měli být schopni podpořit svůj nárok stejně jako kasino.
Pokud mohu dodat, měli byste také hrát pouze v kasinech s licencí DE. Zdá se, že GGL je v tom dost přísný.
Co myslíš?
I believe the casino is convinced the money was sent already when you claim you have never received those. Well, I'd say you should be able to support your claim as well as the casino.
If I may add, you should also only play in DE-licensed casinos. GGL seems to be pretty strict about that.
What do you think?
Dobrý den, na svých 2600 € jsem čekal 8 dní, původně mi bylo řečeno, že to bude trvat maximálně 5 pracovních dní, vyplácel jsem v neděli, pak mi bylo řečeno, že peníze dostanou v pátek, nyní Pondělí se nic nedělo a z emailu mi žádné nepřišlo Odpovědět a v live chatu napíšete každý den to samé a finanční expert se o to postará
může mi někdo pomoci
Hello, I've been waiting for my €2600 for 8 days, initially I was told that it would take a maximum of 5 working days, I paid out on Sundays, then I was told they would get their money on Friday, now on Monday nothing has happened and I haven't received any from my email Answer and in the live chat you write the same thing every day and the financial expert will take care of it
can someone help me
Hallo ich warte seit 8 Tagen auf meine 2600€, anfangs wurde mir gesagt das es dauert maximal 5 Werktage ich habe sonntags ausgezahlt, dann wurde mir gesagt am Freitag bekommen sie ihr Geld , jetzt ist Montag immer noch nichts passiert auf meine email bekomme ich keine Antwort und im Live Chat schreiben sie jeden Tag das gleiche die Finanzexperte kümmer sich drum
kann mir jemand helfen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.