FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od chja83
|
27925 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
SpinBetter Casino
před 3 měsíci

Neodpovídáte na zaslané e-maily a náš tým živé podpory je neinformovaný a nezkušený. Chtěl bych vaši pomoc s odesláním platby přes paybol nebo jetonovou peněženku

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vážený LeaderRJacK ,

Chcete-li změnit způsob platby, musíte osobně kontaktovat bezpečnostní službu, protože se jedná o vaše finance, a jsme si jisti, že nechcete, aby se tyto informace dostaly do nesprávných rukou. Odešlete žádost o změnu způsobu platby na security@spinbetter.com a naši specialisté vám poskytnou všechny potřebné pokyny.

S pozdravem,

Tým podpory Spinbetter

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Neodpovídáte na zaslané e-maily a náš tým živé podpory je neinformovaný a nezkušený. Chtěl bych vaši pomoc s odesláním platby přes paybol nebo jetonovou peněženku

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím, že vaše problémy stále přetrvávají a doufám, že je s kasinem vyřešíte. Určitě mi dejte vědět, až se dozvíte nějaké novinky. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

problém s platbou trvá 4 dny.

Toto je velmi špatné.



Automaticky přeloženo:
LeadeRJacK
před 3 měsíci

Ano vidím. Každopádně zkoušel jsi napsat o změně platebních metod do kasina na e-mail, který zde zveřejnili? Mohli jste změnit platební metody nebo ne? Jste s nimi v kontaktu?

Automaticky přeloženo:
randomplayy
před 2 měsíci

Ahoj, vidím, že kasino odpovědělo zde na fóru před měsícem. Možná by bylo dobré je označit tlačítkem "odpovědět" a pokusit se to vyřešit.

Každopádně, co se stalo, když je váš účet náhle zablokován a kasino není pro danou zemi dostupné? Co jsem viděl, tak se mohou registrovat hráči z Chorvatska. Nepsal jsi do kasina nebo jsi nic nenašel?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, obracím se na tento web s žádostí o pomoc s kasinem spinbetter. Vyhrál jsem přes 500 € a vložil jsem celkem 200 €. Kasino mi nechce včas zaplatit, protože výběr je přijat a schválen z jejich strany. Od schválení odstoupení od smlouvy uplynulo 5 dní. Snažil jsem se kontaktovat podporu a jejich oddělení plateb, ale vždy odpověděli vygenerovanou zprávou bez řešení, že jejich platební systém je nefunkční nebo problém je na poskytovateli platby, ale jak může být problém na straně bitcoinů, nerozumím jsou to jen lháři nic jiného. Zkoušel jsem všechno a jsem tak frustrovaný. Jejich podpora mi řekla, že pracují o víkendech a pracují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a dokonce potvrdili, že jejich výběry jsou zpracovávány o víkendech a odesílány o víkendech. Casinoguru, prosím, potřebuji vaši pomoc.


ID mého účtu - 632027947


Předem děkuji

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
KennyCZ
před 2 měsíci

Je nám líto, že musíte projít touto situací, a je dobře, že jste zde s naším týmem podali stížnost . I když nebudou moci zasáhnout dříve, než uplyne 14denní časový rámec.

Pokud existují nějaké aktualizace týkající se vašeho výběru, dejte nám prosím ihned vědět. Doufejme, že zásah našeho týmu nebude nutný a peníze brzy obdržíte.

Je to mimochodem váš první pokus o výběr v tomto kasinu?

Budeme zde čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, kromě jejich včerejší pošty není mnoho aktualizací. file Je to vždy totéž, co chápu, problémy se mohou stát, ale čekat 7 dní na stažení nejrychlejší metodou je opravdu znepokojivé.


A ano, je to můj první výběr, ale ne první vklad 😄


Děkuju.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
KennyCZ
před 2 měsíci

děkuji za odpověď.

Jen doufám, že to opravdu brzy vyřeší a výplatu dostanete.

Budeme čekat na případnou aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, právě jsem obdržel peníze.

Automaticky přeloženo:
KennyCZ
před měsícem

To je skvělá zpráva; Gratuluji.

Takže, co myslíte. Budeš tam teď hrát dál?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, hrála jsem v kasinu Spinbetter a vyhrála částku přes 50 tisíc. Řeším to teprve druhý den, ale dostávám že Support i z oddělení Security pouze naučené mechanické odpovědi. Scan ID jsem jim poslala už 3x a stále nejsem ověřená. Co je ale horší: včera nebylo možné peníze vyzvednout z důvodu chybějící verifikace a dnes, když jsem se to poskusila přihlásit, tak můj zůstatek je snížený téměř na nulu. Support odpověděla, že na jejich straně problém není a na výpisu her nemám žádný záznam (logicky) protože jsem mezi těmito vstupy nebyla ani přihlášená. Napsala jsem stížnost na dvě adresy, z jedné hned odepsali, ať se obrátím na Support, že oni toto neřeší. Kam přesně mám tedy napsat, aby zjistili, co se s mou výhrou stalo? Děkuji, Hana

před měsícem

A ještě prosím: je skutečně limit pro výběr 1000 na jednu žádost a celkově pouze 1500 za den?

hana2101
před měsícem

Můžu se zeptat, jestli jste třeba hráli s nějakým bonusem? To by mohlo být vysvětlení pro snížení vašich výher, víte.

Podpora by měla hráčům takové věci vždy vysvětlit, samozřejmě.

Obvykle existuje maximální limit výběru, pokud jde o bonusy, a měl by být vždy uveden v podmínkách. Zkontrolovali jste to před hraním s tímto bonusem?🤔

Zkuste to vyhledat, nebo i jako podporu a dejte nám prosím vědět.

Také ano, mají maximální limit výběru 1 500 EUR za den a 45 000 EUR za měsíc.

Zde počkáme na vaši odpověď a pokusíme se vše společně vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

To je ale dost málo. Jiná kasina mívají klidně 20 tisíc denně po 2000

hana2101
před měsícem

Určitě chápu váš názor, a proto je opravdu důležité si podmínky předem přečíst, abyste věděli, co můžete očekávat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Roni děkuji. Bonusy jsem aktivní neměla. Support odpovídá mechanicky a většinou na něco jiného, než jsem se ptala

Upraveno autorem před měsícem
před měsícem

Při dalším pokusu o zaslání dokladů ID/cestovní pas mi přišla ze Security zpráva, ať jim přestanu psát, jinak zablokují moji emailovou adresu. Takhle tu verifikaci nikdy nedokončím.

hana2101
před měsícem

Ale požádali o ty dokumenty?🤔

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky