Rozhodně chápu, že většina hráčů má malé pochopení pro události mimo dosah kasina a já bych s největší pravděpodobností jednal stejně. Domnívám se však, že je rozumné vyloučit dočasné technické problémy z naší recenze kasina, i když mají vliv na proces výběru. Zdá se mi, že poskytovatel plateb kasina má nějaké potíže, a proto vám kasino nemůže poslat peníze prostřednictvím SEPA.
Na druhou stranu musím říct, že zhruba týden je dost času na navržení alternativní možnosti a vyřešení platby, takže souhlasím, že je to určitě trochu špatná uživatelská zkušenost.
Navrhl někdo v kasinu jiné platební možnosti, jak to vyřešit, prosím? To bych očekával.
I definitely understand that most players have little understanding for events outside the casino's reach, and I would most likely act the same. However, I believe it feels reasonable to exclude temporary technical issues from our casino review, even if they are impacting the withdrawal process. To me, it seems the casino's payment provider is in some trouble, and thus the casino is unable to send you the money through SEPA.
On the other hand, I must say a week or so is enough time to suggest an alternative option and resolve the payment, so I agree this is certainly a bit of a bad user experience.
Has anyone in the casino ever suggested other payment options to resolve this, please? I would expect that.
Automaticky přeloženo: