Dobrý den, tým Сasino guru, potýkám se s problémem týkajícím se výběru mého zůstatku na Casino-Z již téměř 4 dny a bohužel musím otevřít tuto stížnost, protože jsem nedostal žádný přehled ani žádnou pomoc a skutečně se to stává neprofesionální a frustrující při řešení.
Jsem VIP hráč v tomto kasinu. Moje celkové vklady činí asi 100 000 $.
Při velkých výběrech se občas vyskytly problémy s výběry, byly odmítnuty transakce nebo zmizely způsoby výběru.
Nyní zpět k situaci, která se stala před týdnem.
Znovu jsem provedl vklad v tomto kasinu a hrál různé hry, měl jsem štěstí, že jsem získal x1000 výher ze vsazené částky 65 dolarů. Po této výhře jsem hrál trochu víc a poté jsem začal zadávat žádosti o výběry, obvykle jsou zpracovány rychle, ale tentokrát byly neustále odmítány a objevila se zpráva, že jsem musel vybrat stejnou metodou jako Udělal jsem vklady. Udělal jsem vklady do ltc a podle toho jsem vybral do peněženky ltc. Tím pádem mi nic nepřinesli a já šel spát, jelikož už byla pozdní noc.
Druhý den, když jsem se přihlásil na svůj účet, viděl jsem, že hraní na automatech se mi stalo nedostupným a zmizely všechny způsoby výběru prostředků z mého účtu.
Kontaktoval jsem svou VIP manažerku, řekla, že se kontroluje vaše herní relace a poskytovateli byla odeslána žádost. A od 27. ledna do dnešního dne nejsou žádné zprávy, pouze říkají, že kontrola ještě není dokončena.
Mám podezření, že neexistuje žádné ověření a poskytovateli internetu nebyl odeslán žádný požadavek. To je prostě důvod, proč nevyplatit hráčovy výhry.
Laskavě vás žádám, abyste pomohli porozumět této situaci a že vám toto kasino poskytuje důkazy, že poskytovateli skutečně požádali a také od něj nedostali žádnou odpověď, jak tvrdí.
Už nemám sílu s nimi bojovat.
Hello Сasino guru team, I am facing a problem regarding the withdrawal of my balance on Casino-Z for almost 4 days now and sadly I have to open this complaint because I didn't receive any insight or any help at all and it's getting really unprofessional and frustrating to deal with.
I am a VIP player in this casino. My all-time deposits total about $100,000.
With large withdrawals, sometimes there were problems with withdrawals, transactions were rejected, or withdrawal methods disappeared.
Now back to the situation that happened a week ago.
Once again I made a deposit in this casino, and played different games, I was lucky to get x1000 winnings from the bet amount of 65 dollars. After this win, I played a little more, and after that I started to put requests for withdrawals, usually they are processed quickly, but this time they were constantly rejected, and there was a message that I had to withdraw using the same method that I made deposits. I made deposits in ltc and withdrawn accordingly to ltc wallet. As a result, they didn’t bring me anything and I went to bed, as it was late at night.
The next day, when I logged into my account, I saw that playing in slots became unavailable to me, and all methods of withdrawing funds from my account disappeared.
I contacted my VIP manager, she said that your game session is being checked and a request was sent to the provider. And from January 27 to this day there is no news, they only say that the check has not yet been completed.
I suspect that there is no validation and no request has been sent to the ISP. This is simply a reason not to pay out the player's winnings.
I kindly ask you to help understand this situation, and that this casino provides you with evidence that they really made a request to the provider, and also did not receive any response from him, as they claim.
I no longer have the strength to fight them.
Automaticky přeloženo: