FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od chja83
|
28407 zobrazení 176 odpovědí |
|
1 2...9
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SpinBetter Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dobrý den, mám s tím problém

Kasino odblokuje můj účet!

Donedávna jsem mohl normálně hrát a teď je vše zamčené, bez ohledu na výplatu, hru atd.

Dokumenty, jako jsou ID karty, jsem odeslal na bezpečnost před 2-3 týdny a ani po několika dotazech jsem dosud na žádný e-mail nedostal žádnou odpověď ani reakci!


S přátelským pozdravem

křesťan

Automaticky přeloženo:
chja83
před 3 roky

Ahoj Christiane,

Zkontroloval jsem uživatelské recenze a musím říct, že i ostatní hráči si stěžovali na špatnou zákaznickou podporu a další problémy. Na druhou stranu kasino zde na našem fóru odpovědělo cca. před 4 měsíci. Navrhoval bych zde napsat naši vlastní uživatelskou recenzi a uvidíme, zda zástupce kasina. odpoví. Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, tým Сasino guru, potýkám se s problémem týkajícím se výběru mého zůstatku na Casino-Z již téměř 4 dny a bohužel musím otevřít tuto stížnost, protože jsem nedostal žádný přehled ani žádnou pomoc a skutečně se to stává neprofesionální a frustrující při řešení.

Jsem VIP hráč v tomto kasinu. Moje celkové vklady činí asi 100 000 $.

Při velkých výběrech se občas vyskytly problémy s výběry, byly odmítnuty transakce nebo zmizely způsoby výběru.

Nyní zpět k situaci, která se stala před týdnem.

Znovu jsem provedl vklad v tomto kasinu a hrál různé hry, měl jsem štěstí, že jsem získal x1000 výher ze vsazené částky 65 dolarů. Po této výhře jsem hrál trochu víc a poté jsem začal zadávat žádosti o výběry, obvykle jsou zpracovány rychle, ale tentokrát byly neustále odmítány a objevila se zpráva, že jsem musel vybrat stejnou metodou jako Udělal jsem vklady. Udělal jsem vklady do ltc a podle toho jsem vybral do peněženky ltc. Tím pádem mi nic nepřinesli a já šel spát, jelikož už byla pozdní noc.

Druhý den, když jsem se přihlásil na svůj účet, viděl jsem, že hraní na automatech se mi stalo nedostupným a zmizely všechny způsoby výběru prostředků z mého účtu.

Kontaktoval jsem svou VIP manažerku, řekla, že se kontroluje vaše herní relace a poskytovateli byla odeslána žádost. A od 27. ledna do dnešního dne nejsou žádné zprávy, pouze říkají, že kontrola ještě není dokončena.

Mám podezření, že neexistuje žádné ověření a poskytovateli internetu nebyl odeslán žádný požadavek. To je prostě důvod, proč nevyplatit hráčovy výhry.

Laskavě vás žádám, abyste pomohli porozumět této situaci a že vám toto kasino poskytuje důkazy, že poskytovateli skutečně požádali a také od něj nedostali žádnou odpověď, jak tvrdí.

Už nemám sílu s nimi bojovat.

Automaticky přeloženo:
kotica
před 2 roky

ahoj kotica,

Stížnost odešlete zde: https://casino.guru/complaints/create

Náš tým se pokusí prošetřit a pomoci vám. Zkontroloval jsem nedávný případ z prosince 2021 , kdy hráč čelil podobnému problému s metodou výběru, kasino však náhle přestalo reagovat.

Doufáme, že budeme moci pomoci.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Viola
před 2 roky

Ahoj, kontaktovali jste jejich zákaznickou podporu ohledně chybějící zálohy?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file


Otevřel jsem stížnost v Casino Guru, ale před 2 týdny jsem od nich nedostal žádnou odpověď a odpověď. Ale když jsem o nich napsal recenzi, přímo odpověděli do 30 minut a řekli, že lžu. Co se snažím lhát?


Připojil jsem se k jejich kasinu minulý rok, od začátku prohrávám peníze, nedávno vyhrávám, pak zmrazili a uzamkli můj účet pro omluvu "KYC". Během procesu ověřování účtu spolupracuji a poskytuji jim všechny příslušné dokumenty, ale po každých 72 hodinách si požadují znovu stejný dokument, myslím, že záměrně zdržují můj proces ověřování (jen si myslím).


Vzhledem k tomu, že jsem opravdu skutečný hráč s jediným účtem v jejich kasinu, můj účet byl úspěšně ověřen jejich bezpečnostním týmem. Než pozastavili a uzavřeli můj účet, schválili všechny mé výběry.


Závěrem lze říci, že Casino-Z skutečně stabilní kasino schvaluje všechny výběry před uzavřením mého účtu. Casino-Z je opravdu malé kasino, které umožňuje hráčům prohrát peníze, pokud máte velkou výhru, zavřou a pozastaví váš účet. Doufejme, že Casino Guru bere recenzi na Casino-Z vážně.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
kean
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za zveřejnění celého příběhu. Vaši stížnost si může kdokoli prohlédnout zde:

https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bydlím v Kanadě a nemám přístup na webovou stránku kasina, ačkoli uvádí, že umožňuje kanadským hráčům. Při každém pokusu o načtení se zobrazí chybový kód

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bydlím v Kanadě, ale nemám přístup na web. Vždy se objeví jako chyba, když se pokusím načíst kasino.

Automaticky přeloženo:
Beverly
před 2 roky

Stejná věc, nemám přístup z Kanady.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bydlím v Kanadě, ale nemám přístup na web. Vždy se objeví jako chyba, když se pokusím načíst kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Nastavil jsem svou VPN na Kanadu a otevřel jsem stránky kasina normálně: file

Jaký druh chyby se vám prosím zobrazuje?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stejná věc, nemám přístup z Kanady.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

prosím zkontrolujte můj předchozí příspěvek. Je nějaká šance, že je tato stránka blokována vaším poskytovatelem internetu?

Občas se to stává.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Nastavil jsem svou VPN na Kanadu a otevřel jsem stránky kasina normálně: file

Jaký druh chyby se vám prosím zobrazuje?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Píše to, že chybová stránka nebyla nalezena


Automaticky přeloženo:
Beverly
před 2 roky

Mám přístup k webu, když je VPN normálně nastavena na Kanadu, můžete se zkusit připojit přes jiné zařízení? Případně změňte prohlížeč nebo vyzkoušejte VPN a zeptejte se na svůj problém v živém chatu.

Jen pro jistotu, jakou webovou adresu prosím používáte? Klikli jste na hlavní panel kasina „navštívit kasino"?

Zkusili jste použít nějaké bonusové odkazy prostřednictvím možnosti „získat bonus"?

Je mi líto, ale zdá se, že je to problém na vaší straně, mohu-li to říct.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je toto kasino stále platné?

Automaticky přeloženo:
jdvaron7
před 2 roky

Ahoj,

zkontrolujte recenzi zde .

Všechny hlavní aspekty jsou docela dobré, s výjimkou nástrojů pro zodpovědné hraní.

Máte nějaké obavy ohledně tohoto kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

La pagina nunca abre, kostky pagina no encontrada

Automaticky přeloženo:
jdvaron7
před 2 roky

Takže jste napsali: "Stránka se nikdy neotevře, říká, že stránka nebyla nalezena"

No, vidím, že toto kasino nepřijímá hráče z Chile:

file

Pokud se tedy pokusíte o přístup na stránku z omezené země, stránka se nemusí načíst správně.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, nemohu vybrat finanční prostředky, požádali o fotku pasu pro ověření, pak fotku bankovní karty, pak screenshoty vkladu, pak výpis z účtu, pak fotku pasu v mých rukou, pak fotku pasu v mých rukou na pozadí korespondence s bezpečnostní službou, poslal jsem 3 fotky, píšou, že to není vidět, jedním slovem nechtějí vybírat peníze

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky