FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od chja83
|
28404 zobrazení 176 odpovědí |
|
1 2 3...9
valdisbatkovic
před 2 roky

Ahoj,

laskavě se snažte poskytnout každou fotografii přesně tak, jak vás kasino instruovalo, prosím.

Tipoval bych, že můžete zkusit udělat ostřejší snímek nebo si dát více záležet na dobrém světle – jen se ujistěte, že informace jsou viditelné.

První fází je úspěšné absolvování KYC, to je opravdu nutné. Pokud se vám to znovu nepodaří, požádejte o pomoc podporu.

Dejte mi prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám nějaké problémy s výběrem v kasinu spinbetter. Nebyl to jediný případ, kdy byly téměř všechny mé výběry zamítnuty. A celou částku jsem prohrál kvůli svým problémům s hazardem. Jen neustále odmítají mé požadavky, a to je tak frustrující...Online konzultanti právě řekli, zkuste vybrat peníze později (zkoušel jsem to již 4-5 hodin) nebo vložte minimální částku pomocí platební metody, kterou chci použít pro výběry a vsaďte to 1,1x. Udělal jsem to, ale stále jsem byl odmítnut. To je pro mě velké množství peněz a vím, že neexistuje způsob, jak je získat zpět. Už jsem jim napsal e-mail a řekli, že moje požadavky byly zamítnuty kvůli chybě zpracování platby a můj poslední výběr byl úspěšně vyplacen. Zkoušel jsem to s různými částkami, myslím, že jsem peníze dostal dvakrát, ale většina peněz se ztratila kvůli zamítnutým žádostem.

Automaticky přeloženo:
szerverhiba999
před rokem

To je opravdu nepříjemná zkušenost! Všimli jste si při kontaktování operátora svých problémů s hazardními hrami? Nemohu odpovědět za kasino, jen si myslím, že jakmile se dozvěděli o technických problémech, měli byste vynaložit veškeré úsilí na ochranu vaší rovnováhy – na obou stranách. 🤔

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemyslím si, že jsem jim nic řekl o svých problémech s hazardem, ale je špatné, že nemají nějaké limity, které by chránily hráče před přehráním získaných výher. A není jim vysvětleno, proč mají technické problémy nebo kdy je opraví. Pokaždé, když řekli, zkuste provést vklad stejnou metodou, kterou chci použít pro výběry, ale poté, co jsem to udělal, byly moje požadavky stále zamítnuty.

Automaticky přeloženo:
szerverhiba999
před rokem

Mimochodem, zkontroloval jsem recenzi na kvalitu odpovědných nástrojů nabízených kasinem.

Říká "velmi špatné"

file

Řekl bych, že byste měli sledovat právě tuto část celkového hodnocení, abyste zajistili bezpečnost.

Pokud jde o vklad, myslím, že byste měli počkat nebo místo toho zkusit najít jinou možnost platby.

Problémy s poskytovateli plateb nejsou tak vzácné, což by v tomto případě mohlo být důvodem. Možná tedy kasino od svého poskytovatele plateb ještě nedostalo odhadovaný čas. Poprosil bych o dostupné možnosti platby. Kasino by vám mělo sdělit, které možnosti nyní fungují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

kasino je největší podvod vůbec

Automaticky přeloženo:
Miimii30
před rokem

Krátce jsem si přečetl vaši stížnost a myslím, že byste měli vědět, že nejsme zaměstnanci kasina. 🙂

Tak prosím přestaň obviňovat Tomáše.

Zdá se, že problém spočívá v metodě výběru, která nyní není k dispozici, že?

No, to se stává. Kasino by ale mělo navrhnout fungující alternativu. Bylo vám navrženo nějaké řešení?

Víte, být aktivní bez poskytnutí spolupráce není obvykle nejjednodušší způsob, jak vyřešit jednoduchý problém.

Měď je nejlepší způsob. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

omlouvám se, pokud jsem si myslel, že je zaměstnancem kasina, upřímně jsem nevěděl, že chvíli jen běžím za svými penězi, kde jsem provedl svůj vlastní vklad a bohužel nemohu použít ostatní výběry tento bitcoin, který nemám mám a mám to zkoušel Jeton, ale stále se mi to vrací, že výplata je vyplácena pouze platební metodou, kterou jsem použil pro vklad, což mi není dostupné, protože jsem vložil Ober Bank Transfer

Automaticky přeloženo:
Miimii30
před rokem

To je v pořádku, s kasiny se pleteme velmi často, bohužel hráči obvykle očekávají vyšší úroveň odezvy kvůli chybě 🙂.

Váš problém plně chápu. Přesto samozřejmě existuje důvod, proč vám kasino navrhlo jiné platební možnosti. Ten, který preferujete, není momentálně dostupný, nemůžete to změnit. 🙁 Zatím bych pokračoval v získávání peněz, debaty o příčině vás nikam nedostanou.

Cítím, že nejjednodušší způsob je přijmout alternativy, které jednou navrhne kasino.

Pokud se můžete zeptat - jaká překážka vám brání vytvořit si například kryptopeněženku?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Speciálně jsem se zaregistroval u Jetonu, abych si mohl nechat vyplatit peníze, ale pak jsem byl odmítnut s tím, že peníze lze vyplatit pouze metodou, kterou jsem zaplatil, ale najednou mi nejsou dostupné, i když jsem zkontroloval, zda byl to také bankovní převod jako výplata a to tam také bylo a jeden ze zákaznických služeb mi to potvrdil v chatu a teď to nemůžu zaplatit, jsem opravdu naštvaný, protože to je přes 360 €

Automaticky přeloženo:
Miimii30
před rokem

Myslím, že pomalu ztrácím přehled. Kasino navrhlo jako alternativu Jeton, takže jste platební metodu zaregistrovali vložením minimální částky, nebude vám k dispozici.

Pochopil jsem to správně, prosím?



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne, pozor, než jsem tam vložil peníze, zeptal jsem se zákaznického servisu, zda výplata probíhá bankovním převodem, protože platím pouze okamžitým převodem a řekl ano, zaplatil jsem dvakrát a kde jsem chtěl vyplatit, najednou jsem dostal zpráva Výběr výplaty žádný bankovní převod, ale jen tahle peněženka nasraná a kreditní karta a jeton, ale je mi to jedno, měl bych vám vzít jinou platební metodu, která byla vždy odpovědí od lživého zákaznického servisu, výjimečně jsem dostal účet jeton v doufám, že dostanu svých 360 €, ale jsou to špinaví lháři, kteří přišli jako odmítnutí výplaty. Měl bych prosím použít možnost výplaty, kterou jsem použil k provedení svého vkladu, mohl bych se zbláznit, což znamená, že nemohu dostat své peníze, protože zaplaceno přes online bankovnictví mají a asistenti mi to nepřevedou ani se mnou nehledají řešení, ignorují vás a myslí si, že mohou zpronevěřit peníze

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nečetli jste můj problém, že jsem si otevřel účet Jeton a ověřil ho, abych si nechal vyplatit peníze a platba byla zamítnuta, protože jsem měl použít stejný typ platby, jaký jsem platil a to bankovním převodem , ze kterých si už nemusím vybírat, tak si asociál myslí, že mi mohou dál zpronevěřovat peníze. Toto špinavé kasino mělo být uzavřeno. Teď jsi pochopil, proč jsem naštvaný, tak piju

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, pozor, než jsem tam vložil peníze, zeptal jsem se zákaznického servisu, zda výplata probíhá bankovním převodem, protože platím pouze okamžitým převodem a řekl ano, zaplatil jsem dvakrát a kde jsem chtěl vyplatit, najednou jsem dostal zpráva Výběr výplaty žádný bankovní převod, ale jen tahle peněženka nasraná a kreditní karta a jeton, ale je mi to jedno, měl bych vám vzít jinou platební metodu, která byla vždy odpovědí od lživého zákaznického servisu, výjimečně jsem dostal účet jeton v doufám, že dostanu svých 360 €, ale jsou to špinaví lháři, kteří přišli jako odmítnutí výplaty. Měl bych prosím použít možnost výplaty, kterou jsem použil k provedení svého vkladu, mohl bych se zbláznit, což znamená, že nemohu dostat své peníze, protože zaplaceno přes online bankovnictví mají a asistenti mi to nepřevedou ani se mnou nehledají řešení, ignorují vás a myslí si, že mohou zpronevěřit peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, protože náš text je pro mě automaticky přeložen do angličtiny, uvedené informace nejsou vždy tak zřejmé. Proto žádám, abych se ujistil, že celý problém od začátku správně sleduji.

Dovolte mi, abych se vás znovu zeptal: Existuje nějaká funkční platební možnost, kterou vám kasino navrhlo?

Nepovažuji skutečnost, že vám bylo původně řečeno, že bankovní převod byl možný, protože to nyní není správná možnost.

Je lepší řídit se mým pohledem, prosím?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Nečetli jste můj problém, že jsem si otevřel účet Jeton a ověřil ho, abych si nechal vyplatit peníze a platba byla zamítnuta, protože jsem měl použít stejný typ platby, jaký jsem platil a to bankovním převodem , ze kterých si už nemusím vybírat, tak si asociál myslí, že mi mohou dál zpronevěřovat peníze. Toto špinavé kasino mělo být uzavřeno. Teď jsi pochopil, proč jsem naštvaný, tak piju

Automaticky přeloženo:
před rokem

Četl jsem to, neboj.

Ale zatím se soustředím na fungující řešení. Bohužel to nejprve vyžaduje nějaké odpovědi.

Věřte mi, když říkám, že s vámi naprosto soucítím – taky bych byl naštvaný.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, omlouvám se, že odpovídám tak podrážděně, ale to je 350 €, to je hodně peněz a nemám žádné bitcoiny ani nic jiného, jen jsem ještě víc naštvaný, že jsem se předem zeptal na zákaznický servis, že pokud zaplatím do bankovním převodem jsem, mohu to také vyplatit bankovním převodem, protože mi to bylo potvrzeno, jinak bych tam dvakrát v životě nezaplatil a teď vůbec nemůžu dostat své peníze, stále odpovídají, mám si vybrat jiná platba, ale nejde mi to, ale zkusil jsem to, když to přišlo Odmítnutí, že to mohu vyplatit pouze stejným způsobem platby, jaký jsem zvolil v vkladu, pouze tam není žádný bankovní převod, který bych zaplatil, než jsem vložil, bylo to divné tam jako výplata tak jsem se ještě ptal na zákaznický servis buď neodpověděl vůbec nebo s jednou a stejnou odpovědí jako v jiných zprávách nebo až po týdnu je vůbec nezajímá že dostanu peníze prý bych měl použít peníze k sázce

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zákaznický servis nemá zájem mi pomoci déle než měsíc téměř 2 měsíce běžím za svými penězi Zaregistroval jsem se na účet Jeton, i když ani nevím, zda vůbec dostanu své peníze, které chci prosím, aby byly peníze převedeny na mě, pokud můžete vložit bankovním převodem, můžete je také vyplatit, což je zjevně extra vyrobeno eurm kasinem takovým způsobem, že ostatní nemohou dostat své peníze Zkoušel jsem peněženku Giro Netuším co to znamená, také jsem to zkusil Vyplácet mi to a čipem, ale stejné odmítnutí můžete udělat s oběma mohu to vyplatit pouze s tím, kdo je ochoten zaplatit, protože jsem zaplatil opravdu legrační, to je pomlázka upřímně ty berte lidi tak úplně, že děláte casino plus a vaši zaměstnanci na tom vydělávají měli byste zavřít své kasino to je zpronevěra peněz ale tobě je to jedno ale finanční úřad objasní že když něco nahlásím spotřebitelskému centru nejsem jediný jeden s hodinkami, které to dělají


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, omlouvám se, že odpovídám tak podrážděně, ale to je 350 €, to je hodně peněz a nemám žádné bitcoiny ani nic jiného, jen jsem ještě víc naštvaný, že jsem se předem zeptal na zákaznický servis, že pokud zaplatím do bankovním převodem jsem, mohu to také vyplatit bankovním převodem, protože mi to bylo potvrzeno, jinak bych tam dvakrát v životě nezaplatil a teď vůbec nemůžu dostat své peníze, stále odpovídají, mám si vybrat jiná platba, ale nejde mi to, ale zkusil jsem to, když to přišlo Odmítnutí, že to mohu vyplatit pouze stejným způsobem platby, jaký jsem zvolil v vkladu, pouze tam není žádný bankovní převod, který bych zaplatil, než jsem vložil, bylo to divné tam jako výplata tak jsem se ještě ptal na zákaznický servis buď neodpověděl vůbec nebo s jednou a stejnou odpovědí jako v jiných zprávách nebo až po týdnu je vůbec nezajímá že dostanu peníze prý bych měl použít peníze k sázce

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že vás kasino špatně informovalo a chápu, že to byl důvod vašeho vkladu.

Nemůžeme to změnit. Z mé zkušenosti mají hráči v podobné situaci tendenci vytvářet kryptopeněženky a kasina tuto možnost také obvykle preferují, takže pro mě je docela neobvyklé, že tato varianta nefunguje.

Snažte se nevyhrávat své peníze.

Je nechutné, že nikdo v kasinu nejeví zájem o váš problém, zatímco vám říkají, abyste hráli s penězi. Co by řekli, kdybyste vyhráli ve velkém?

Nechte tým řešit stížnosti, modlím se, aby kasino brzy dostalo rozum!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zákaznický servis nemá zájem mi pomoci déle než měsíc téměř 2 měsíce běžím za svými penězi Zaregistroval jsem se na účet Jeton, i když ani nevím, zda vůbec dostanu své peníze, které chci prosím, aby byly peníze převedeny na mě, pokud můžete vložit bankovním převodem, můžete je také vyplatit, což je zjevně extra vyrobeno eurm kasinem takovým způsobem, že ostatní nemohou dostat své peníze Zkoušel jsem peněženku Giro Netuším co to znamená, také jsem to zkusil Vyplácet mi to a čipem, ale stejné odmítnutí můžete udělat s oběma mohu to vyplatit pouze s tím, kdo je ochoten zaplatit, protože jsem zaplatil opravdu legrační, to je pomlázka upřímně ty berte lidi tak úplně, že děláte casino plus a vaši zaměstnanci na tom vydělávají měli byste zavřít své kasino to je zpronevěra peněz ale tobě je to jedno ale finanční úřad objasní že když něco nahlásím spotřebitelskému centru nejsem jediný jeden s hodinkami, které to dělají


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím to jako hororový projev ignorance vůči hráči!

Pokud víte o dalších hráčích v podobné situaci, pošlete je sem všechny - řekl bych, že čím více stížností bude, tím lépe pro hráče.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zákaznický servis je to poslední, co byste měli najít pod všemi e-maily se všemi zprávami, které mi byly navrženy, že mohu také umístit své peníze na sázky, protože žádná výplata není možná ö.

Chci jen své peníze jak bych je mohl vložit chtěl bych je také nechat vyplatit bankovním převodem Nevím o krypto ani o ničem jiném Chci konečně dostat své peníze snadno a bezpečně bankovním převodem tyto jsou 2 měsíce, ne-li déle, kde mi tyto diskuse s vašimi zaměstnanci obvykle buď posílají stejné zprávy, nebo dostávám odpověď na zprávu jen týdny a vůbec mi nepomohlo

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky