FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od chja83
|
23546 zobrazení 167 odpovědí |
|
1...8 9
Přidat příspěvek
před týdnem

Vážený hráč,


Abychom vám mohli správně pomoci s vaším dotazem, potřebujeme vaše číslo účtu nebo e-mailovou adresu spojenou s vaším účtem. Uveďte prosím tyto informace, abychom mohli váš problém rychle vyřešit.


Děkujeme za pochopení!

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před týdnem

hanicka.slunicko@email.cz

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Milá hana2101 ,


děkuji za zprávu. Vezměte prosím na vědomí, že podle našich interních postupů vyžaduje bezpečnostní oddělení až 72 hodin na zpracování každého předloženého dokumentu. V tuto chvíli vidíme, že jste použili všechny dostupné prostředky na hraní, aniž byste čekali na dokončení ověření účtu.


Počkejte prosím na dokončení ověřovacího procesu, po kterém budete mít plný přístup ke všem našim službám. Děkujeme za trpělivost a pochopení.


s pozdravem

Tým SpinBetter


Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před týdnem

To právě tvrdili i na Support. Ale já jsem byla přihlášená naposledy 16. září kolem 16:00 a pak až druhý den 17. září kolem 15:00. Mezitím jsem přihlášená nebyla a mezi těmito dvěma přihlášeními ty peníze zmizely. Neměla jsem u sebe telefon, zůstal vypnutý v autě u mého manžela a já byla služebně v Plzni.

před týdnem

Samozřejmě jsem zjistila, že Spinbetter kasino je v Německu ilegální, protože nemáte německou licenci, ačkoli tvrdíte, že máte mezinárodní. S tím asi to pohřešovaní mých peněz bude souviset, protože jsem to řešila se Support hned v den výhry.

před týdnem

Milá hana2101 ,


děkuji za zprávu. Podle naší historie přihlášení a polohy jste se v době ztráty finančních prostředků nacházeli v České republice, nikoli v Německu. Pokud správa fóra vyžaduje další důkazy týkající se vaší herní aktivity, jsme schopni poskytnout další podrobnosti.


Naše záznamy jasně ukazují vaši aktivitu, včetně vašich sázek a různých dalších údajů, které potvrzují, že jste to byli skutečně vy, kdo vsadil.


Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.


s pozdravem

Tým SpinBetter

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ten přístroj zůstal celou dobu mezi přihlášeními na adrese v České republice. Já jsem se nacházela v Plzni. Navrhovala jsem, ať se mnou celou situaci vyřešíte smírně. Ale je vaše právo, že se držíte svého. Dala jsem Vám na vyrovnání příležitost a teď celou událost i vaší ilegální aktivitu oznamuji příslušným úřadům v Německu. Nebylo to nutné, ale jiná možnost již nyní nezbývá.

před týdnem

file

Vykonáno.

Prosím ostatní hráče, aby toto kasino ignorovali.

1...8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky