DomůFórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

77 086 zobrazení 303 odpovědí |
před 4 roky
|
1...10 11 12...16
Přidat příspěvek
Romi
před 6 měsíci

Kasino nabízí roztočení zdarma za pozitivní zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
Hyperbolic
před 6 měsíci

Dobrý den, vždycky si vážíme takových informací, které pomáhají k co nejrealističtějšímu hodnocení! Pokud by vám to nevadilo, měl bych na vás laskavost: Můžete nám prosím pomoci pochopit, jak přesně tato kompenzace funguje? Existuje nějaká propagační akce, kterou můžeme najít, nebo kasino požaduje snímek obrazovky odeslané/schválené uživatelské recenze?

To by bylo pro celý tým velmi užitečné. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Kasino vyžaduje snímek obrazovky schválené recenze. A „roztočení zdarma" vůbec nejsou „zdarma". Podmíněné roztočení musí být provedeno za skutečné peníze, aby se odemklo. Alespoň v případě kasina Spin Better. V současné době existují pozitivní recenze na ask gambler a LCB.ORG (kasino Betandyou a poskytovatel Fazi), kdysi kasino Betssen nabízelo roztočení zdarma za recenze zveřejněné na vašem webu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

Zveřejnili jsme příspěvek s žádostí o upřímnou zpětnou vazbu – najdete ho zde: https://t.me/c/1470762753/1981

Vezměte prosím na vědomí, že za recenzi nenabízíme žádné bonusy ani odměny – upřímně chceme znát váš skutečný názor a zkušenosti.

Děkujeme za sdílení vaší zpětné vazby!

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 6 měsíci

Dobrý den a děkuji za podrobnosti. Víte,

Snažíme se podobné situace posuzovat opatrně, na základě přesného textu a také zpětné vazby od hráčů. Můžete mi prosím poslat snímek obrazovky? Nejsem členem skupiny. 🙂

file

Vzpomínám si, že jsme vám v minulosti ohledně této situace poslali několik e-mailů s „motivovanými" uživatelskými recenzemi, ale tehdy jsme neobdrželi žádnou odpověď. Recenze tedy byly zamítnuty. Zdá se, že nyní čelíme stejné situaci, proto bychom snímek obrazovky velmi ocenili. Děkujeme.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino vyžaduje snímek obrazovky schválené recenze. A „roztočení zdarma" vůbec nejsou „zdarma". Podmíněné roztočení musí být provedeno za skutečné peníze, aby se odemklo. Alespoň v případě kasina Spin Better. V současné době existují pozitivní recenze na ask gambler a LCB.ORG (kasino Betandyou a poskytovatel Fazi), kdysi kasino Betssen nabízelo roztočení zdarma za recenze zveřejněné na vašem webu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji, nechám to s týmem probrat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tady to máš

file

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 6 měsíci

Děkuji. Zdá se, že je to oříznuté, takže promiňte mou zvědavost - je to celá propagační akce? Žádná další diskuse o odměnách nebo o tom, jak je získat, prosím?

Mohl byste prosím upřesnit, zda se odměna nebo kompenzace týká snímků obrazovky z recenzí?

Moc si toho vážím. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne – nenabízíme žádné bonusy.

file

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 6 měsíci

Rozumím, děkuji.

Zajímalo by mě, proč se hráči cítí kasinem tak motivovaní. Hráči nás informovali, že za své recenze dostali odměnu. Máte pro to prosím nějaké vysvětlení?

Alternativně,

Mohl byste upřesnit, zda se odměna nebo kompenzace vztahuje na snímky obrazovky z recenzí?


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Za recenze na Casino Guru nenabízíme žádné odměny, protože si plně uvědomujeme, že to jejich pravidla zakazují.

Existují i ​​jiné platformy, kde takové motivační metody nejsou omezeny – a na těch používáme odlišné motivační strategie.

Jak jsme pochopili, současná diskuse se týká konkrétně Casino Guru.

Chceme jasně prohlásit, že jsme na této konkrétní platformě nikdy nenabízeli žádné bonusy výměnou za recenze.

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 6 měsíci

Děkuji, pošlu zprávu celému komunitnímu týmu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je vůbec legální zahrnout možnost výběru „SEPA INSTANT", pokud není okamžitý? Výběr mi schválí okamžitě + mi na účet pošlou zprávu, že jejich „operátor" mi výběr úspěšně vyplatil, ale ve skutečnosti jsem ho neobdržel. Vím na 100 %, že s mou bankou (Revolut) nejsou žádné problémy.

Jejich tým pro zpracování e-mailů mě ignoruje, neodpověděli už téměř 24 hodin a podpora mi říká, že je to kvůli vysoké poptávce.

No, pokud je to kvůli vysoké poptávce, tak mám jen jeden závěr - Jejich SEPA Instant platby neustále padá. Opravdu chci tady hrát dál? Nevím. Jen se mi nelíbí, že inzerují Sepa Instant, pokud ve skutečnosti není okamžitý. Byl bych spokojený s odpovědí, že nevyplácejí a nezpracovávají výběry během soboty/neděle, ale tvrdí, že ano. Myslím, že je to z jejich strany velmi zavádějící a je třeba to změnit.


Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
Soviig
před 5 měsíci

Dobrý den, jak dlouho čekáte na peníze?

Řekl bych, že často se mohou vyskytnout nějaké problémy, které ho mohou zdržet. Někdy kasina můžou tvrdit, že je vše okamžité, ale nemusí to tak být, ale nedělal bych z toho katastrofu, když počkáte jen pár dní. Samozřejmě chápu vaše obavy a otázky, pokud je to tak napsáno.

Ale nebral bych to jako něco hrozného a zkusil bych počkat. Pokud ti výběr schválili, je to na dobré cestě a budeš si muset jen počkat, až to dorazí.

Pokud ne, určitě mi dejte vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Soviig
před 5 měsíci

Ahoj!

Děkujeme, že jste se s námi podělili o své obavy a upozornili nás na tuto záležitost.

Upozorňujeme, že ačkoliv výběry SEPA Instant zpracováváme okamžitě, mnoho evropských bank platby SEPA o víkendech a státních svátcích nezpracovává. Toto zpoždění souvisí se zásadami zpracování vaší banky, nikoli s žádným problémem nebo zpožděním na naší straně.

Můžeme potvrdit, že váš výběr byl z naší strany úspěšně zpracován. Pro další informace týkající se přijetí vašich finančních prostředků laskavě doporučujeme kontaktovat přímo vaši banku.

Děkujeme za pochopení a pokud budete potřebovat další pomoc, jsme tu, abychom vám pomohli.

S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Požádal jsem o zablokování mého účtu prostřednictvím e-mailu, který mi poskytli. Celé dva dny neodpověděli a stále ne. Konečně se mi ho podařilo zablokovat přes podporu. Přál bych si, aby mi vrátili peníze, o které jsem mohl přijít během těchto dvou dnů čekání. Není to velká částka, ale doufám, že převezmou odpovědnost za mizernou kvalitu služeb.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 5 měsíci

Uvedl jste prosím jasně, že důvodem jsou problémy s hazardem?

Pokud ano, možná by vám mohl pomoci náš tým pro vyřizování stížností.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mají aktivní akci, ve které máte šanci získat 30 % z vašeho vkladu přes Skrill (nad 30 EUR). Dnes jsem přes Skrill vložil asi 4krát více než 30 EUR a ani mi tento bonus nedali. Vím, že se dá udělit jednou za 24 hodin, ale o to tady nejde.


Problém je v tom, že mají falešné propagační akce, aby přilákali hráče ke hře.


Například zde v příloze je jejich propagační akce a můj vklad. Agent odpověděl v chatu - upozorňujeme, že Bookmaker si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky týkající se všech bonusů, dočasně je pozastavit nebo dokonce na dobu neurčitou ukončit kdykoli.


Nebylo poskytnuto žádné jasné vysvětlení. No tak, je to vůbec normální? Co mám dělat a jaké je řešení? Pokud je propagace pozastavena, proč je stále aktivní u reklam?

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Soviig
před 5 měsíci

Ahoj,

Pokud vím, je to bohužel docela běžné. Můžete vidět obecné reklamy nebo dokonce dostávat personalizovanější, ale nakonec je to kasino/sázková kancelář, která vám může nabídky upravit nebo omezit. Bonusy jsou marketingové nástroje, nic jiného... jde o peníze.

ALE pokud jde o vklady, takové rozpory nejsou fér. Hráčům by měly být zaručeny stejné aktivní Podmínky smluvního vztahu a měly by být specifikovány nejlepším způsobem – nejlépe na webových stránkách v okamžiku provedení vkladu. Nebo bych řekl, že by měla existovat jasná komunikace a možnost získat zpět související vklad.

Jen ze zvědavosti, jsi přesvědčený, že jsi splnil všechny požadavky pro povýšení? Je to také uvedeno v pravidlech?

To není zrovna příjemný uživatelský zážitek, ale Sebastianovi to zřejmě nevadí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, Radko


Ano, předpokládám, že jsem dokončil všechny kroky potřebné k získání bonusu za vklad na účet Skrill. Logicky řečeno, kdybych to neudělal, zákaznická podpora by na to upozornila a já bych ani nebyl zklamaný a jen bych si vyčítal, že jsem něco nedokončil.


Jak jsem pochopil z promo akce - stačí vložit přes Skrill na váš účet, musí to být přes 30 EUR a můžete získat 1 bonus 30 % navíc jednou za 24 hodin. Předtím jsem přes Skrill nevkládal přes 30 EUR, takže ano, to tak není. Také jsem si pečlivě přečetl obchodní podmínky a nenašel jsem žádné informace o tom, co jsem mohl udělat špatně, ale jak jsem již zmínil, agenti na žádnou mou chybu nepoukázali a jen řekli, že bonus nemohu získat, protože mají plné právo pozastavit nebo změnit podmínky akce.


Chápu, že si můžou změnit cokoli chtějí, ale když zrušíte bonus pro hráče, proč je propagační akce stále aktivní pro ostatní hráče? Je to velmi nefér a není to dobrý postup tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.