DomůFórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

77 065 zobrazení 303 odpovědí |
před 4 roky
|
1...11 12 13...16
Přidat příspěvek
Soviig
před 5 měsíci

Na základě toho, co jste napsal/a, nevidím žádný zjevný důvod, proč byl bonus tak nečekaně nedostupný konkrétně pro vás, a souhlasím, že to nedává jasný smysl a podpora by měla prokázat slušné úsilí a věc vysvětlit. Nabídka vkladu není totéž co bonus bez vkladu. Jde o vaše peníze.

Nejsem si jistý, jak to funguje v sázkových kancelářích, ale v kasinech tento druh rozhodnutí obvykle znamená, že nejsou moc spokojeni s vašimi celkovými statistikami nebo chtějí, abyste odešli. Upřímně řečeno, říct „Rozhodl jsem se, že bonus nedostanete, protože můžu kdykoli změnit podmínky" zní, jako by se o to nikdo nestaral, možná už ani o vaše další vklady.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Radko, pokud to Tomáš nezvládne, ať to prosím eskaluje na někoho, kdo to zvládne. Došlo k chybě a moje stížnost musí být odstraněna. Nemělo by mi to trvat déle než 24 hodin, než se s tím spojím.

Automaticky přeloženo:
Rivurr
před 5 měsíci

Prosím, vezměte na vědomí, že stížnosti neodstraňujeme. Tomáš vám odpověděl:

„Děkuji za vaše zprávy."

Upozorňujeme, že stížnosti nemažeme. Příspěvky ve stížnostech lze nastavit jako soukromé, takže je uvidí pouze zástupce kasina, kterému byla stížnost přidělena, zaměstnanci Casino.Guru a hráč. Vaše příspěvky, včetně prvního, jsem nastavil jako soukromé.

Bohužel nemám tušení, o jaké chybě jste mluvil/a, ale případ je otevřený a můžete na něj reagovat. Já se do něj neúčastním, proto nemůžu nic „eskalovat".

Automaticky přeloženo:
Soviig
před 5 měsíci

Ahoj,

Děkuji za vaši zprávu.

Bohužel vám v tuto chvíli nemůžeme pomoci, protože nevíme, kterého účtu se tato žádost týká.

Uveďte prosím ID svého účtu nebo e-mailovou adresu propojenou s vaším účtem a my tyto informace rádi ověříme.

Těším se na vaši odpověď.

S pozdravem,

Tým SpinBetter

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vložil jsem na web 1 000 € prostřednictvím kryptoměny.

Po několika výhrách jsem si vybral 1 500 eur – denní limit pro výběry – a na webu mi zůstalo 4 000 eur.


Následující den požádali o ověření KYC.

V rámci procedury KYC si vyžádali dokumenty. Proces ověřování nyní probíhá již 8 dní a stále nejsou k dispozici žádné výsledky.

Podle jejich interních pravidel musí být dokumenty přezkoumány do 72 hodin, ale tuto lhůtu záměrně prodlužují vyžádáním nových dokumentů.


-18. července byly všechny informace odeslány.

- 21. července byl vyžádán dodatečný dokument (přesně po 70–71 hodinách). Dokumenty byly předloženy.

- 24. července byly vyžádány další dokumenty (opět po 70–71 hodinách). Dokumenty byly předloženy. Dokumenty byly předloženy.


Nejabsurdnější na tom je, že 24. července po mně požadovali řidičský průkaz, i když jsem jim svůj občanský průkaz poslal už 18. července.

K čemu by byl potřeba řidičský průkaz, když jsem již předložil/a svůj průkaz totožnosti?

Občanský průkaz je osobní doklad. V životě jsem se nesetkal se situací, kdy by k potvrzení totožnosti byly potřeba dva doklady.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sssaq1
před 4 měsíci

Ahoj, dle toho, co říkáš, vidím, že KYC je docela zdlouhavý.

Je docela normální, že kasino požaduje průkaz totožnosti a řidičský průkaz, viděl jsem to od hráčů milionkrát a není to neobvyklé, takže bych o tom moc nepřemýšlel.

Co by mi ale vadilo, je, že kasino nemůže požadovat všechno najednou a ověřit si to s myšlenkou, že to nebude trvat moc dlouho. Pár dní na ověření jednoho dokumentu a pak požadovat další a opakovat to takhle asi není nejlepší uživatelský zážitek.

Každopádně, všechny dokumenty byly zatím přijaty? Co jste jim naposledy poslali a požádali vás o nějaké další dokumenty?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj,

17. července – Požadovány snímky obrazovky z krypto platformy.

→ Dodáno do 1–2 hodin.

17. července – Požádal jsem o selfie s občanským průkazem u obličeje.

→ Poskytnuto po 10 hodinách, 18. července.

21. července (67 hodin poté, co jsem poskytl/a selfie s dokladem totožnosti) – Požádal/a jsem o účet za energie nebo výpis z bankovního účtu s mým jménem a adresou.

→ Dodáno do 2 hodin.

24. července (70 hodin poté, co jsem poskytl/a výpis z bankovního účtu) – Požádal/a jsem o řidičský průkaz.

→ Poskytnuto do 1 hodiny. Dále jsem, ačkoliv to nebylo požadováno, zaslal fotografii svého pasu, protože proces KYC se zdál být záměrně prodlužován.


Všechny dokumenty byly předloženy a přijaty.

Doposud jsem nedostal žádnou odpověď. Je to 30 hodin od mého odeslání řidičského průkazu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sssaq1
před 4 měsíci

Díky za sledování.

Zkusil bych počkat, až se od nich dozvím o tom řidičském průkazu.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC a výběrů.

Pokud se nic nezměnilo a nikdo vás nekontaktoval ohledně toho, zda jste ověřením prošli, určitě se vraťte a dejte mi vědět.

Pokusíme se vám pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Potřebuji pomoc. Nemůžu se dostat ke svému bonusovému účtu. Co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dnes, 27. července, 69 hodin poté, co jsem poskytl dříve požadovaný doklad totožnosti, si mě navíc vyžádali fotografii.

Otevřete si prosím záložku s jakoukoli vkladovou transakcí na váš herní účet v krypto peněžence a vyfoťte se s dokladem totožnosti v ruce blízko obličeje.


Proces KYC probíhá již 10 dní (od 17. července).

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes, 27. července, 69 hodin poté, co jsem poskytl dříve požadovaný doklad totožnosti, si mě navíc vyžádali fotografii.

Otevřete si prosím záložku s jakoukoli vkladovou transakcí na váš herní účet v krypto peněžence a vyfoťte se s dokladem totožnosti v ruce blízko obličeje.


Proces KYC probíhá již 10 dní (od 17. července).

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Páni, tohle do značné míry maří účel anonymity kryptoměn. Dokážu si jen představit, že našli stejnou peněženku, kterou používají i jiní uživatelé, nebo tak něco, ale jednoduchá logika mi říká, že mají problémy s cash flow, nebo mají nesmyslné zásady ohledně výplat z hadí hlavy. Dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Potřebuji pomoc. Nemůžu se dostat ke svému bonusovému účtu. Co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, co znamená bonusový účet? Nemůžeš se dostat ke svému kasinovému účtu a byl jsi zablokován, nebo nemůžeš získat bonus?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes, 27. července, 69 hodin poté, co jsem poskytl dříve požadovaný doklad totožnosti, si mě navíc vyžádali fotografii.

Otevřete si prosím záložku s jakoukoli vkladovou transakcí na váš herní účet v krypto peněžence a vyfoťte se s dokladem totožnosti v ruce blízko obličeje.


Proces KYC probíhá již 10 dní (od 17. července).

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vím, že to není nejpříjemnější uživatelský zážitek, ale věřím, že to zvládnete.

Vyfoťte to a pošlete fotku do kasina.

Zjistil jsi něco o řidičském průkazu, byl akceptován?

Pokud to bude trvat ještě několik dní, jak jsem říkal, můžete u nás podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj,

Ano, jak jsem již zmínil, 24. července si ode mě vyžádali řidičský průkaz, který jsem jim tentýž den do hodiny poskytl.

Dnes jsem poslal selfie, na kterém je vidět kryptotransakce, můj občanský průkaz a můj obličej.

Budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
Sssaq1
před 4 měsíci

Jasně, počkám, co nového se naučíme.

Doufám, že to půjde rychleji a bude to mít dobrý výsledek.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaroslave,


Jak jsem již zmínil, 27. si vyžádali fotografii s kryptoměnovou transakcí, mým občanským průkazem a mým obličejem, kterou jsem 28. července poskytl.

Dnes, po 67 hodinách, si vyžádali další fotografii s datem a kódem napsaným na papíře, jak je uvedeno v jejich e-mailu. - Tuto fotografii jsem jim poskytl a odeslal, ale KYC probíhá ještě 14 dní.

Automaticky přeloženo:
Sssaq1
před 4 měsíci

Viděl jsem, že se již snažíte podat stížnost a ta je momentálně ve fázi prověřování, takže věřím, že se vám náš tým brzy ozve.

V takových případech asi nechápu, proč kasino musí žádat o všechno jedno po druhém a schválení jednoho dokumentu jim trvá několik dní. To mi přijde jako zbytečně dlouhý proces.

Je dobře, že jsi jim všechno poslal, zajímalo by mě, co budou po tomto dokumentu zase potřebovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Naprosto souhlasím, Jaroslave. Každých 72 hodin je vyžadován jeden dokument, což opravdu vypadá jako zdržovací taktika.

Navíc teď požadují fotografie, které ani nejsou pro proces KYC nutné – například, jaký byl účel žádat o selfie s kódem a datem, když jsem už poslal selfie s průkazem totožnosti a selfie s kryptoměnovou transakcí?

Automaticky přeloženo:
Sssaq1
před 4 měsíci

Možná se kasinu něco nelíbí a proto požadují takovéhle selfie. Kde hráče prostě nějak neoklame, ale to si prostě myslím.

Abych byl upřímný, je to docela běžné, je to něco, s čím jsem se už mnohokrát setkal.

Důležité je, abyste jim poslali vše, co potřebují a o co požádají. Jen tak dál, abyste neudělali chyby.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

SPINBETTER CASINO Dobrý den mám takový dotaz casino jsem používala nebyl nikdy žádný problém ale teď se stala taková situace že jsem vyhrála větší množství financí a najednou se stalo že chtěli ověřit účet a prostě chtěli to ověřit jakoby Podle mě úplně zbytečně jakoby moc věcma prostě úplně jakoby třeba že chtěli fotku jak jde za mnou vidět počítač v ruce držím občanku a na tom počítači vzadu jejich konverzace a tak podobně prostě mi přijde že jakoby až moc jako dokumentu chtěli a nějak se mi to celý nezdá jakoby ale co chci říct je to že vlastně mi přijde že prostě mi nechtějí vyplatit ty peníze chápete prostě cítím z toho kasína že prostě nechci dát ty peníze mi vyplatit na účet co jsem vyhrála můžete mi poradit co mám dělat protože mi to přijde už hodně divný a hlavně něco mi dělají furt s účtem protože peníze nejdou vybrat jdou jenom vložit a hlavně občas jakoby platebními tudasy tam ztratí nebo není tam prostě něco tam nastavuje už s tím účtem a já se chci zeptat co mám dělat jako abych o ty peníze nepřišla

Upraveno
1...11 12 13...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.