FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od chja83
|
23537 zobrazení 167 odpovědí |
|
1...5 6 7...9
Přidat příspěvek
Radka
před 4 měsíci

Děkuji za rychlou odpověď, ne, vůbec nejde o peníze. Je to podvodný způsob, jak přimět lidi, aby hráli na vašem webu. Mám všechny snímky obrazovky s tím, co řekli, když jsem se pokusil o sebevyloučení. Vidím mnoho špatných recenzí, takže doufám, že se tato stránka dostane na černou listinu. Vůbec se tomu nevěří.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milý rebele ,


Váš účet byl úspěšně zablokován. děkujeme, že jste se ozvali.


S pozdravem,

Tým SpinBetter

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 4 měsíci

Vyloučili jste můj účet pouze na 5 let? Nečetl jsi, že jsem řekl trvalé? Situace stále není vyřešena.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji za rychlou odpověď, ne, vůbec nejde o peníze. Je to podvodný způsob, jak přimět lidi, aby hráli na vašem webu. Mám všechny snímky obrazovky s tím, co řekli, když jsem se pokusil o sebevyloučení. Vidím mnoho špatných recenzí, takže doufám, že se tato stránka dostane na černou listinu. Vůbec se tomu nevěří.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vůbec žádný problém.

Nechci být příliš osobní, ale mám pocit, že ta situace může mít něco společného s problémovým hraním. Omlouvám se, pokud jsem udělal špatný předpoklad, samozřejmě.

Ale kdykoli hráč požádá o sebevyloučení kvůli závislosti na hazardních hrách, kasino by mělo jednat rychle a bez zbytečných prodlev. Pokud však důvod nemá nic společného s problémem hazardu, nebyl bych tak přísný.


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Několikrát jsem řekl trvalé, a vy se to pořád snažíte ignorovat? Je škoda být upřímný, že musíte takto pracovat.

Automaticky přeloženo:
rebel
před 4 měsíci

Teď už chápu problém. Co kdybys místo sebevyloučení požádal o uzavření účtu?

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 4 měsíci

Mohu prosím vědět, zda existuje způsob, jak účet trvale zrušit? Nehledě na to, jak tomu říkáš.

Věřím, že jde o to najít adekvátní řešení, které hráč hledá.

děkujeme za vaše návrhy. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Poslal jsem e-mail více než 5krát, než jsem zde vytvořil téma, v živém chatu se říká, že jsem musel poslat e-mail. Pak začnou říkat zbytečné/obecné věci. To prostě není způsob, jak by kasino mělo fungovat. Požádal o trvalé uzavření. Doufám, že tomu rozumíte, protože na takovém webu by nikdo neměl hrát.

Automaticky přeloženo:
rebel
před 4 měsíci

OK, díky.

Vlastně si myslím, že je docela důležité zmínit, jak dlouho jste čekali na uzavření. Vidíte, není příliš složité odeslat 5 e-mailů za méně než 5 minut. Tak na kolik dní?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milý rebele ,


V rámci sebevyloučení je maximální doba blokace 5 let. Ve vašem případě jste neprohlásili závislost na hazardních hrách, takže se vás opatření související se závislými hráči nevztahují. Pokud chcete prohlásit závislost, kontaktujte nás block@spinbetter.com s detaily.


S pozdravem,

Tým SpinBetter

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Toto trvá déle než 2 týdny. Takže to není problém ode dneška. Právě jsem četl odpověď kasina. Znovu jsem poslal nové informace. Ale je zvláštní, jak se teď snaží pomoci, ale celé týdny se nesnaží o nic pomoci? Nestydatý. Právě jsem znovu napsal e-mail o závislosti na hazardních hrách atd.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Účet uzavřeli natrvalo. Děkujeme za vaši pomoc Casino.guru.

Automaticky přeloženo:
rebel
před 4 měsíci

Jsme opravdu rádi, že se vám podařilo účet uzavřít. Myslím, že vysvětlení od kasina o tom, jak to udělat správně, také pomohlo. Co myslíte?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Je v pořádku, abych byl upřímný. Aspoň je to vyřešené. Doufám, že ostatní hráči s nimi nebudou muset takto jednat, protože to bylo hrozné.

Automaticky přeloženo:
rebel
před 4 měsíci

Snad toto vlákno a všechny příspěvky v něm pomohou ostatním. Přeji ti vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj!,

Zkoušel jsem v tomto kasinu získat bonus bez vkladu, poprvé bylo vše v pořádku, dokud jsem se nezeptal zákaznické podpory na informace o pravidlech sázení a výběru, odpovídali tak systematicky, jako by robotické odpovědi ve skutečnosti neodpovídaly na rovnou verzi, tak jsem tlačil trochu víc, abych viděl, co mysleli svými matoucími a vágními robotickými odpověďmi, a to je to, co jsem dostal na konci….


filefile


takže hned od začátku je pro mě obrovská červená vlajka, protože nebyli konkrétní v detailech, pak jejich poslední dlouhé vysvětlení procesu odstoupení bylo nejhorší, s jakým jsem se kdy setkal, zatím, extrémně matoucí a matoucí mě…


je někdo, kdo té části rozumí?... nemůžu.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
dralililopez
před 3 měsíci

Mohu se zeptat, čemu přesně nerozumíte? Možná to budeme schopni vysvětlit lépe.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Tato část,


„Například jste provedli vklady na svůj účet pomocí 3 různých platebních systémů. Můžete odstoupit s kteroukoli z možností. Jakmile se částka výběrů v jednom platebním systému rovná součtu vkladů, budete moci vybírat pomocí jiného platebního systému, pokud jsou částky vkladů stále stejné. Když se součty výběrů stanou úměrnými částkám vkladů, budete moci vybírat pomocí platebního systému, kterým byla vložena vyšší částka finančních prostředků, nebo pomocí jakéhokoli platebního systému, pokud součet

vklady jsou stále stejné."

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky