FórumKasinaSpinBetter Casino - všeobecná diskuze

SpinBetter Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od chja83
|
27049 zobrazení 171 odpovědí |
|
1...4 5 6...9
Přidat příspěvek
avirex
před 8 měsíci

Ahoj. Vidím, že zde mluvíte o sportovním bonusu, na který bohužel nemáme žádnou recenzi, protože sporty nezahrnujeme do našich recenzí online kasin. Proto vám s tímto druhem problému nebudeme moci žádným způsobem pomoci. Samozřejmě je vždy lepší si předem přečíst všechny bonusové podmínky, a když se podíváte na naši recenzi, tady 👈, vidím, že je tam varování: „Kasino má nefér bonusové podmínky a používá je proti hráči". To znamená, že i když jde o kasinové hry, měli hráči nějaké problémy s bonusovými podmínkami. Bonus je bohužel v každém kasinu dobrovolný a hráč se může rozhodnout, zda s ním bude hrát, nebo ne, proto se s těmi bonusovými podmínkami nedá nic moc dělat.

Automaticky přeloženo:
avirex
před 8 měsíci

Milý avirex ,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali, a gratulujeme k úspěšnému splnění sázkových požadavků! Jsme rádi, že jste obdrželi bonus 50 $, jak je uvedeno v pravidlech. Pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás znovu obrátit.


S pozdravem,

Tým SpinBetter

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 6 měsíci

zase jsem tu hrál

nyní jsem vložil přes Jeton a pokusil se vybrat

ale byl odmítnut

nelze odstoupit žádným způsobem

nyní volitelné


už jsem poslal email

Dělej něco!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

hoďte toto podvodné kasino na černé listiny

tenhle si to zaslouží

Automaticky přeloženo:
avirex
před 5 měsíci

Zkusme zatím nepředbíhat, vidím, jak se vyvíjí stížnost, kterou máme otevřenou a doufejme, že to dobře dopadne. Nyní je řada na kasinu, aby reagovalo, a my musíme myslet pozitivně. Alespoň neignorovali stížnost a pokud se pokusí problém vyřešit, je to dobré znamení.

Dali vám však vědět nebo s vámi komunikují, když říkáte, že jste před několika dny poslali e-mail na adresu, o kterou vás požádali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

ano, udělal jsem

a v odpovědi mi poslali e-mail, který zní takto

"Váš účet je nyní téměř prázdný, takže nezáleží na tom, zda jsme si všimli vašeho e-mailu o nedostupnosti výběru nebo ne"


Automaticky přeloženo:
avirex
před 5 měsíci

Hm, to asi není nejrozumnější odpověď kasina a nelíbilo by se mi takové zacházení, kdyby řekli, že jim musíte napsat. Takovou odezvu bych určitě nečekal a přišlo mi to z jejich strany neprofesionální. Tak jsem zvědavý, jak se k tomu postaví a co řeknou.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Zajímalo by mě, že se z toho v této situaci může někdo dostat, kromě toho, že to bude ignorovat

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý avirex ,


Děkuji vám za vaši zprávu. Chcete-li pomoci našim specialistům porozumět problému a poskytnout vám nezbytnou pomoc, uveďte číslo svého účtu nebo e-mailovou adresu, pomocí které jste nás kontaktovali.


S pozdravem,

Tým podpory

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 5 měsíci

zde jsem uplatnil nárok

tak to můžete zjistit

hlavně mi uve už poslal e-mail


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zajímalo by mě, že se z toho v této situaci může někdo dostat, kromě toho, že to bude ignorovat

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Uvidíme, kasino je myslím dost aktivní, takže věřím, že se to dá vyřešit. Pojďme se podívat, jak se vaše stížnost vyvíjí. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý avirex ,


Děkuji vám za vaši zprávu. Abychom vám pomohli, potřebujeme vaši e-mailovou adresu nebo číslo účtu SpinBetter. Nevím, kde jste v této konverzaci poskytl tuto informaci.


S pozdravem,

Tým podpory

Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 5 měsíci

Založil jsem zde vlákno stížnosti

ne toto vlákno

podívej se na to

musí odpovídat pouze jednomu e-mailu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý avirex ,


Omlouváme se, ale bez potřebných informací vám nemůžeme s vaším požadavkem pomoci. Uveďte prosím své číslo účtu SpinBetter nebo svou e-mailovou adresu.


Děkuji za pochopení.


S pozdravem,

Tým podpory SpinBetter

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Největší podvodný web, jaký jsem kdy viděl, neuzavřou váš účet ani po mnoha dotazech. Nikdy jsem zde nehrál 1 cent. Takže bych doporučoval tady nikdy nehrát.

Automaticky přeloženo:
rebel
před 5 měsíci

Ahoj, mohu vědět, jaký důvod vám kasino uvedlo, že nechcete zrušit váš účet? Poslali jste jim nějaké e-maily nebo jste zkusili live chat? Myslím, že takový požadavek by se měl brát vážně, takže mě to docela mrzí.

Pokud si myslíte, že vám nic nepomůže a nemůžete kasino ohledně tohoto problému kontaktovat, můžetenám zde podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Co myslíš ?

Automaticky přeloženo:
rebel
před 5 měsíci

Dobrý den,

Uveďte prosím své ID SpinBetter nebo e-mailovou adresu, aby vám naši specialisté mohli účinně pomoci.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Poslal jsem e-mail několikrát, jen se snaží vyhnout tomu, aby mě zablokovali. Zaregistroval jsem se, viděl jsem recenze na webu (Trustpilot) a už jsem nechtěl hrát. Dobře, že jsem to neudělal, protože ti kluci jsou zmetek z komunity hazardních her. Poté, co jsem poslal e-mail 3krát, sotva odpověděli a řekli ano, měli byste potvrdit svůj účet??? WTF?? Je zvláštní, že se s lidmi můžete chovat. Pak řekli, že byste měli smazat svůj měnový účet. To udělali a mohu poskytnout snímky obrazovky. Díky za váš čas.


Automaticky přeloženo:
SpinBetter Casino
před 5 měsíci

Toto je moje číslo účtu 879859225, pokud už bylo známé. Chci, abyste to trvale vyloučili. Nikdy jsem na vaší stránce nehrál a vy se ani nesnažíte pomoci?????

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Poslal jsem e-mail několikrát, jen se snaží vyhnout tomu, aby mě zablokovali. Zaregistroval jsem se, viděl jsem recenze na webu (Trustpilot) a už jsem nechtěl hrát. Dobře, že jsem to neudělal, protože ti kluci jsou zmetek z komunity hazardních her. Poté, co jsem poslal e-mail 3krát, sotva odpověděli a řekli ano, měli byste potvrdit svůj účet??? WTF?? Je zvláštní, že se s lidmi můžete chovat. Pak řekli, že byste měli smazat svůj měnový účet. To udělali a mohu poskytnout snímky obrazovky. Díky za váš čas.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Snad se situace brzy vyjasní. Děkujeme za poskytnutí čísla účtu oficiálnímu zástupci kasina. Uvidíme, co přijde dál. V každém případě to vypadá, že jejich stránky v budoucnu nevyužijete a navíc jste na nich ani nehráli, takže alespoň to teď není "otázka peněz".

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky