FórumKasinaSlotsPalace Casino - všeobecná diskuze

SlotsPalace Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od espoile83
|
7214 zobrazení 57 odpovědí |
|
1 2 3
asdafas
před rokem

Dobrý den, v tomto případě Vám doporučuji podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casinoguru-gr.com/parapona

protože si myslím, že více než měsíc je docela dlouhá doba na dokončení KYC. Přidávám také průvodce, který by se také mohl hodit a kde najdete užitečné informace: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn

Každopádně pokud se mohu zeptat, jaký byl problém s vašimi dokumenty doposud a proč jste museli tak dlouho čekat. Uvedlo kasino nějaký důvod? Nyní vás žádají o transakci do měsíce. Je s tímto dokumentem problém?

Určitě, i když to není příjemná situace, zkuste mít trochu více trpělivosti a spolupracovat s kasinem a snad se to nebude dlouho protahovat.

Pokud již byly vaše dokumenty ověřeny s vaším účtem, dejte nám vědět, protože mě docela zajímá, jak dlouho to bude trvat.

Zatím hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Moje transakce mimo kasino jsou osobní údaje. Nevím, proč je potřebujete, proto jsem nikdy nenahrál takový dokument a nikdy jste mi nedali moje peníze. Nejprve jste se mě zeptali na poslední transakci do vašeho kasina, kterou jsem nahrál, a poté jste stále požadovali další informace.

Automaticky přeloženo:
asdafas
před rokem

V tomto případě bych vám rád připomněl, že nejsme kasino, takže od vás nepožadujeme žádné dokumenty. Kasino je žádá. Jaké další informace od vás kasino požaduje? Stále se vám nepodařilo ověřit?

Myslím, že by bylo vhodné podat stížnost, na kterou jsem vám poslal odkaz, protože to trvá už více než měsíc. Co myslíš ?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ŠPATNÉ CADINO

POKUD VKLADÁTE S BONUSEM, ZA HRY TAKÉ PLATÍ CO

KDYŽ SE BONUS Z POLOVINY OBRÁTÍ, HRY SE JIŽ NEPLATÍ A NEJSOU UŽ ŽÁDNÁ ZATOČENÍ ZDARMA, TAKŽE ZNOVU VŠE PROHRAJETE

A POKAŽDÉ JE NEMOŽNÉ BONUS VYUŽÍT

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste neměli s bonusem v tomto kasinu štěstí a nepodařilo se vám ho vsadit. Jaké to mělo podmínky, jestli mohu vědět?

Co si také představujete pod pojmem "A POKAŽDÉ, KDYŽ NENÍ MOŽNÉ POUŽÍT BONUS"?

Nemohl jsi použít jiný nebo v čem byl problém?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Chci tím říct, že když aktivujete bonus, hry nejprve zaplatí trochu a pak najednou nic víc, když se chystáte vsadit bonus, takže už nemáte šanci bonus vsadit.

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před 9 měsíci

Ahoj. Jaký byl požadavek na sázení pro tento bonus, mohu-li se zeptat? To jsi nezmínil, že ne?

Ve skutečnosti by pro kasino nějak manipulovat bylo extrémně technicky náročné a upřímně řečeno, kasina na to nemají dostatek lidí, pokud by se o to chtěli pokusit u každého hráče, který s bonusem hraje. A co je nejdůležitější, kasina pouze streamují hry ze serverů poskytovatele her. Pokud to nejsou jejich vlastní hry, nemají k nim přístup.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer po mé zkušební zkušenosti. Čekám už devět dní, ale výběr 500€ byl schválen!!!!! Nikdo neodpovídá, všichni mi říkají, že došlo k mírnému zpoždění!! Peníze jsou běžné, žádný bonus, není vyžadována žádná identifikace, nicméně VŠECHNY jsem je přiložil k e-mailu, aby to bylo jednodušší!! V tuto chvíli po 5 dnech můj výběr již není zrušen, což znamená, že může být v pokročilé fázi, což by mohlo být dobré. Ale nikdo z live service mi to nemohl ověřit, protože pořád opakovali to samé znovu a znovu. Došlo ke zpoždění, omlouváme se, prosím čekejte atd. A když byli naštvaní, na místě také ukončili rozhovor. Jsem velmi nešťastná a naštvaná. Měl bych také poznamenat, že každý odpověděl jinak, další potvrdil, že stažení bylo schváleno (zatímco stav stále říká zpracování), dokonce mi řekli, že bylo schváleno v pátek, další řekl, že bylo schváleno, ale nevěděl kdy, jiný řekl, že nemám přístup, jiný řekl, že došlo ke zpoždění . NESPOLEHLIVÝ!!!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
theodoros09898
před 8 měsíci

Ahoj theodoros09898!

Je mi velmi líto, že slyším o vaší situaci! Nezdá se to příjemné a snadné, ale žádný strach, přišli jste na správné místo!

Také vidím, že jste již stížnost odeslali, děkuji vám za to, a to je opravdu dobře, protože jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá to nejlepší, aby vám pomohl. Reklamace je čerstvá a „14 dní" stále neuplynulo, takže se vám můžeme pokusit pomoci až po uplynutí procedury „14 celých dní". Více informací o tom, jak reklamaci řešíme, si můžete ověřit zde .

Ale musím říct, že mám obavy z odpovědí „živé služby", protože všechny vám daly různé odpovědi. Zkusili jste je znovu kontaktovat?

Také, pokud máte nějaké nové zprávy o své situaci, dejte nám prosím vědět! Rádi bychom věděli, jak to bude probíhat.

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Violeta
před 8 měsíci

Několikrát jsem se s nimi pokusil chatovat!! Jsou neuvěřitelné, že každý agent dává POKAŽDÉ jinou odpověď!! E-mailové oddělení je vtip, protože nikdo nikdy NEODPOVÍDÁ na e-mail. Alespoň 3-4x jsem odeslal od 17.03 a nic se nevrátilo. Zaručují platbu 1-3 pracovní dny. A zřejmě každý řeší ZPOŽDĚNÍ platby. Klauni. Jsem na ně opravdu naštvaný.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Mám problém s tímto casinem. Vyhrál jsem 13 000 CZK a 16 000 CZK.

provedl jsem výběr a výběr byl schválen a peníze odeslány na můj účet. Bohužel je to déle jak týden a peníze stále nedorazily. Kontaktoval jsem casino a pořád mi píšou že můj problém byl eskalován. Když je požádám aby mi poslali potvrzení o odeslání peněz na můj účet, tak mi napíšou že to musí udělat oddělení financí. Já ale vím že zahraniční převody trvají sice až pracovní dny ale v dnešní době peníze přijdou další den. Je to již 7 pracovních dní a peníze mi stále nepřišly. Můžete mi prosím někdo poradit co s tím mám dělat ?

Mark588
před 8 měsíci

Ahoj. Mohl byste se zkusit zeptat svého poskytovatele plateb, zda je z jeho strany vše v pořádku? Myslím, že to bude dobrý pokus, takže si můžete být jisti, že problém ve skutečnosti není. Jakou platební metodu jste použili k výběru peněz z tohoto kasina, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak jsem kontaktoval banku a peníze mi opravdu přišli. Jedná o nějakou měnovou složku a nefunguje automatický převod z EUR na CZK a peníze zůstali na EUR účtu, který v bance není ale vidět a musel jsem si na něj přepnout. Omlouvám se za nedorozumění.

Mark588
před 8 měsíci

Žiaden problém, niekedy sú takéto jednoduché veci dobré skúsiť a nakoniec si sa dozvedel dobré správy za čo som určite rád. Koľko trvalo kým ti peniaze prišli ? Ostaneš v tomto kasíne aj naďalej ? 🙂 ☘️

před 7 měsíci

Hej lidi,


Vyhrál jsem asi 5 000 € v listopadu 2023, tedy docela dávno.


Problém je: Nemohu se ověřit, protože chtějí, abych ověřil svůj účet skrill (tento účet byl zakázán) Už jsem psal s podporou skrill, ale řekli, že mi tyto informace nemohou poskytnout.


Druhý problém


Zaplatil jsem bankovním účtem svého přítele a oni neakceptují ověření, protože tam není moje jméno, je to jméno mého přítele (nehrál na účtu, takže žádné porušení pravidel)


Může mi s tím někdo pomoci?

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Zatím pokračuju a uvidíme. Provedl jsem další výběr na 800eur tak uvidíme jestli peníze přijdou. Jediný co se mi nelíbí tak že nepotvrzujou platbu k odeslání na účet hned ale do 3 pracovních dní. Takže výběr můžete kdykoliv prohrát.

před 7 měsíci

Hej lidi,


Vyhrál jsem asi 5 000 € v listopadu 2023, tedy docela dávno.


Problém je: Nemohu se ověřit, protože chtějí, abych ověřil svůj účet skrill (tento účet byl zakázán) Už jsem psal s podporou skrill, ale řekli, že mi tyto informace nemohou poskytnout.


Druhý problém


Zaplatil jsem bankovním účtem svého přítele a oni neakceptují ověření, protože tam není moje jméno, je to jméno mého přítele (nehrál na účtu, takže žádné porušení pravidel)


Může mi s tím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Děkujeme, že jste nám popsali svůj problém, a je mi opravdu líto, v jaké situaci se právě nacházíte. Bohužel chápu problém s vaším ověřením a proč kasino nemůže ověřit váš účet. Téměř v každém kasinu je přísně zakázáno, řekl bych, používat platby třetí stranou nebo používat kartu nebo bankovní účet někoho jiného k vkladu. Takže, jak jste řekl, pokud jste použili bankovní účet svých přátel, je to ve skutečnosti bráno jako porušení pravidel kasina. Tento druh pravidla je vždy uveden v podmínkách, takže by bylo opravdu moudré si je přečíst před hraním v jakémkoli kasinu, abyste předešli podobným problémům. Bylo to poprvé, co jste hráli v online kasinu, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zatím pokračuju a uvidíme. Provedl jsem další výběr na 800eur tak uvidíme jestli peníze přijdou. Jediný co se mi nelíbí tak že nepotvrzujou platbu k odeslání na účet hned ale do 3 pracovních dní. Takže výběr můžete kdykoliv prohrát.

před 7 měsíci

Možná jste měli nějaké informace o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer,


Před pár dny jsem vybral 500 eur z konkrétního kasina SlotsPalace, bude výběr proveden? Ví někdo z tohoto konkrétního kasina, co se děje?

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 7 měsíci

Ahoj. Získali jste nějaké informace o svém výběru na svůj účet nebo od podpory kasina? Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Zkuste zkontrolovat svůj e-mail nebo se zeptejte v živém chatu, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky