FórumKasinaSlotsPalace Casino - všeobecná diskuze

SlotsPalace Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od espoile83
|
7241 zobrazení 57 odpovědí |
|
12 3
Romi
před 7 měsíci

To je ten problém, ptal jsem se na podpoře a řekli mi, že to trvá 3 až 5 pracovních dnů, ale jde o to, že jsem nebyl požádán o identifikaci, proto se bojím a nevím, jestli jsem. Uvidíte peníze, máte zkušenosti s tímto kasinem? provádějí se výběry nebo ne?

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 7 měsíci

Měli jsme také nějaké stížnosti od jiných hráčů a některé z nich byly skutečně vyřešeny a kasino zaplatilo peníze. V případě zájmu se můžete podívatsem .

Od kdy přesně čeká na váš výběr, jestli se můžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Moc ne, dnes je to třetí pracovní den, jen chci vědět, jestli dostanu peníze nebo mě okradou.. protože jsem viděl nějaké stížnosti a měl jsem obavy..

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 6 měsíci

Řekl bych, že není potřeba být hned skeptický. Dáváme kasinům 14 dní na to, aby to vyřešili, a když jste stále na začátku, moc bych se toho neznepokojoval. Jste v kontaktu s kasinem a informováni o výběru?

Také jsem zkontroloval některé stížnosti a kasino nemá žádné nevyřešené, což je docela dobré znamení, a dokonce i 2, které jsou otevřené, kasino na ně odpovědělo. Byl bych tedy trpělivý a doufal, že se k vám peníze dostanou. Pokud ne, pak bych doporučil jiný postup, ať nemyslíme hned na nejhorší.

Pokud máte nějaké novinky nebo novinky, určitě mi dejte vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vše v pořádku, výběr byl proveden včera v sobotu!

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 6 měsíci

Tak to mě potěšilo, nebylo to ani tak dlouhé. Budu tedy i nadále hrát v tomto kasinu? Je něco, co se ti tu opravdu líbí? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Od 8. 11. jsem vybral 100 EUR a stále nebylo vybráno ani zpracováno...

V rozhovoru mi říkají, že došlo ke zpoždění....známá cukrovinka 🍬 to je...

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
eleste41
před 3 měsíci

Dobrý den, občas se takové problémy mohou vyskytnout, takže asi bude dobré zkusit být trochu trpělivý.

Ještě dodávám, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co s výběrem souvisí, a pokud se jim to nepodaří, můžete nás zkusit kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Je to však váš první výběr v kasinu? Bylo to nutné ověřit nebo ne? Jakou platební metodu používáte?

Automaticky přeloženo:
eleste41
před 3 měsíci

Běda, budou ti účtovat, mně účtovali 500, buď trpělivý bratře

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 3 měsíci

Jsem rád, že se snažíš hráče uklidnit. Jak dlouho vám trvalo vybrat peníze?

Prosím o lepší obrázek. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

10 dní byl výběr proveden, ale po hodně komunikaci s chatem, abych viděl, co se děje s mým výběrem!

Automaticky přeloženo:
izyrino
před 3 měsíci

Ano, znervózňovalo by mě, kdybych ti řekl pravdu, ale protože jsi dostal peníze, to je nakonec to nejdůležitější.

Každopádně, jakou platební metodu jste použili? Hraješ tu ještě nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nakonec mi zaplatili... asi za 12 dní

Automaticky přeloženo:
eleste41
před 3 měsíci

Skvělá zpráva, vidím, že to nezabralo nejméně času, ale stále to zapadá do času, který kasinům dáváme.

Myslíš, že tu ještě budeš hrát nebo ne? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Provedl jsem výběr 220 eur a 9 dní mi nebylo připsáno na kartu. Zkontroloval jsem dnes a na webu nevidím pozastavení výběru a ani mi nebyl připsán kredit. co se děje?

Automaticky přeloženo:
spirosstamelos4
před 2 měsíci

Domnívám se tedy, že v této věci musíte okamžitě kontaktovat podporu.

Byl váš výběr schválen kasinem?🤔

Dejte nám prosím vědět, pokud něco zjistíte, a doufejme, že se společně dozvíme, co se děje.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Na stránkách mi to řeklo jen to, že se čeká na stažení a nic jiného. Moje peníze byly staženy z webu a čekal jsem, až přijdou bez potvrzení nebo e-mailem a jednoho dne na webu ani na mém účtu nic nebylo, jako by zmizely

Automaticky přeloženo:
spirosstamelos4
před 2 měsíci

Takže z kasina o tom nebyly žádné informace. rozumím.

V tomto případě byste opravdu mohli podat stížnost zde. Náš tým záležitost prošetří a doufejme, že dojde k nějaké komunikaci ze strany kasina a brzy zjistíme, co se děje s vašimi penězi.

Zde je odkaz pro případ, že byste to chtěli vyzkoušet.

Dejte nám vědět, pokud s tím potřebujete pomoc, a aktualizujte nás o nějaké novinky, prosím.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky