Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaSlotsPalace Casino - všeobecná diskuze

SlotsPalace Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od espoile83
|
11 297 zobrazení 68 odpovědí |
|
1...3 4

Dobrý večer, viděl jsem hodně o tomto kasinu a provedl jsem výběr. Jaká je pravděpodobnost, že ke stažení skutečně dojde? Je to podvod nebo je to funkční?

Automaticky přeloženo:
kwstas18

Ahoj,

když říkáte, že jste toho hodně slyšeli, co si myslíte o odstoupení od smlouvy? Co jste prosím zatím konzultovali? Uživatelské recenze, stížnosti, index bezpečnosti?

https://casino.guru/slotspalace-casino-review 👈

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mám problém s ověřením účtu.

Když jsem chtěl poprvé vybrat 500 EUR, musel jsem ověřit svůj účet.

Bylo to 25.12.

Doklad totožnosti, doklad o adrese a selfie fotografie byly přijaty okamžitě. Nyní se již téměř 3 týdny snažím ověřit transakční historii včetně vkladu, ale vždy je zamítnuto, je změněno časové období a i přes původní formát PDF a vícenásobné podání je vždy zamítnuto.


Týden nepřišla žádná odpověď na můj email.


Doufám, že se najde řešení.


Automaticky přeloženo:
LukasMarschner1999

Ahoj, jako první jsem se tě chtěl zeptat, co ti kasino řeklo o tom, co je s dokumentem špatně. Ale vidím, že se to nestalo, takže jste ve slepé uličce. Není někde popis, co má dokument obsahovat? Někdy může něco chybět, a proto to není přijato.

Na druhou stranu věřím, že kasino může s takovými věcmi pomoci a pokud se snažíte ověřit již poměrně dlouho, nečekal bych a otevřel reklamaci u nás.

Naši odborníci se na to podívají a pokusí se udělat maximum, aby vám pomohli.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer. Od 14. 2. jsem neprovedl výběr a stále mi nepřipsali peníze ze SlotsPalace. Říkají, že ručně provádějí výběry, protože systém je zablokovaný. Klasický. Můžeme něco udělat?

Automaticky přeloženo:
Christinap

Dobrý den. Nenazýval bych to klasikou. Pokud je systém vypnutý, není co dělat, i když hráč má samozřejmě plné právo cítit se zklamaný. Pro hráče s opožděnými výběry poskytujeme bezplatné reklamace, ale nevěřili byste, že kvůli problému v systému lze reklamaci podat pouze na našem anglickém webu. Navrhuji vám tedy dát tomu ještě pár dní nebo zkusit změnit nastavení účtu na EN a pak pokračovat: https://casino.guru/complaints/create 👈👈

Podle mého názoru vám nikdo, kdo pracuje mimo platformu kasina, nepomůže získat peníze, dokud kasino problém nevyřeší nebo nenajde nového poskytovatele.

Omlouvám se, ale vzhledem k okolnostem to velmi pravděpodobně zní jako špatný vtip...

Automaticky přeloženo:
Christinap

RYCHLÉ AKTUALIZACE: Stížnosti by měly být spuštěny. omlouvám se za nepříjemnosti.

Automaticky přeloženo:

další z těch zbytečných kasin s krabími hrami, které je zahlceno zpracováním výběru...


celý měsíc pro výběr kryptoměn, který stále není vůbec zpracován

Automaticky přeloženo:
YOyoyoLAN

Ahoj, je mi líto, že tak dlouho čekáte na odstoupení od smlouvy. Krypto by mělo být nejrychlejší možností, takže moje otázka zní, jestli vám kasino řeklo pouze nějaké zpoždění a nic víc? Musel jsi to tam ověřit nebo ne?

Nicméně, když je měsíc a nevíte nic relevantního, doporučuji podat stížnost na vašem webu.

Náš tým vám bude k dispozici, aby vám s touto záležitostí pomohl a doufejme, že ji také vyřeší!

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky