FórumKasinaSlotsPalace Casino - všeobecná diskuze

SlotsPalace Casino - všeobecná diskuze

před rokem od espoile83
|
3746 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotsPalace Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Pomozte mi zavřít účet na tomto webu, několikrát jsem se pokusil účet zavřít, požádal jsem podporu, která mi poslala e-mail, udělal jsem vše, ale nechtějí můj účet zrušit.

Jsou to podvodníci, moji právníci a já jsme podali stížnost Ammům, aby je zablokovali.

Nerespektují nic z italské jurisdikce, limitu odpovědného hraní, tisíce výmluv pro zpracování a výplatu výhry.

Musí zmizet z italských vyhledávačů, tento závazek jsem nyní učinil se svými právníky.

Automaticky přeloženo:
espoile83
před rokem

Je nám líto, že vám nemůžeme přímo pomoci uzavřít váš účet v kasinu.

Normálně bych navrhoval podat stížnost , ale pokud jste již v kontaktu s úřadem a vrstvou, předpokládám, že nejsme schopni nic výše udělat 🤔.

Jak dlouho se snažíte uzavřít svůj účet?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Už týden se trápím

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal jsem e-mail evropské instituci, ve kterém jsem vysvětlil špatné praktiky tohoto kasina, měli by zasáhnout do dnů.

Všechny certifikované videi a kopiemi e-mailů a podpůrných chatů, ve dnech by měly být zakázány a uvedeny na černou listinu italskou jurisdikcí.

Italský monopol se pohybuje tímto způsobem.

Myslí si, že si mohou dělat, co chtějí, ale vyhazuji do vzduchu licenci i v Curasao.

Automaticky přeloženo:
espoile83
před rokem

Obávám se, že zákaz kasina z italské jurisdikce nebude trvat den, ale spíše měsíce nebo roky. Také to nezakážou, protože čekáte týden na uzavření účtu. Samozřejmě, když je požádáte, aby to uzavřeli, očekával bych, že by to měli uzavřít v rozumném časovém rámci. Nemělo by to být déle než 48 hodin.

Četl jsem také vaši recenzi na kasino a zdá se, že jste také měli nějaký problém s výběrem, takže možná ještě nechtěli váš účet zavřít. Máte ještě nějaký zůstatek na účtu kasina? Některá kasina neuzavírají hráčské účty, pokud existuje nějaký zbývající zůstatek.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Daniel můj zbývající zůstatek je 8 centů, což se rovná hodnotě výše uvedeného kasina.

Na emaily ani neodpovídám, funguje to takto.

Ale udělám vše pro to, aby se dostali na černou listinu.

Myslí si, že všichni zákazníci jsou slepice.

Tento příběh musí skončit, ve hře dlouhodobě prohráváte a jsem si toho vědom, s hráči se musí zacházet s respektem, mým prvním trestem pro kasino bude uzavření mého účtu, takže přijdou o hráče s vkladem 5 000.

Výběry je nikdy nedokázali provést pouze na zpracování výběru, prý to trvá 3 pracovní dny, pak začne ověření účtu, pak začnou problémy s bankou, morálka příběhu plyne 15 dní. Je zřejmé, že gambler nečeká měsíc na výběr, a zde je výše zmíněná kasino hra.

Mimotržní pravidla a podmínky.



Automaticky přeloženo:
espoile83
před rokem

Také jsme zjistili, že podmínky kasina jsou velmi nespravedlivé, i když si nejsem jistý, zda jsou zahrnuta pravidla pro výběr. Doufám, že najdete lepší kasino, které bude pro vás vhodnější.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tomto kasinu jsem hrál přes 1000 €. Vyhrál jsem asi 1500 € a po žádosti o výběr nic. Odeslal jsem několik zpráv se zákaznickou podporou. Po týdnu mi řekli, že můj účet byl uzavřen, protože je to duplikát. Požádal jsem o vysvětlení. Představuji si, že protože můj bratr a já sdílíme kartu, byl to důvod, ale nedostalo se mi žádného vysvětlení. Co můžu dělat

Automaticky přeloženo:
před rokem

V tomto kasinu jsem hrál přes 1000 €. Vyhrál jsem asi 1500 € a po žádosti o výběr nic. Odeslal jsem několik zpráv se zákaznickou podporou. Po týdnu mi řekli, že můj účet byl uzavřen, protože je to duplikát. Požádal jsem o vysvětlení. Představuji si, že protože můj bratr a já sdílíme kartu, byl to důvod, ale nedostalo se mi žádného vysvětlení. Co můžu dělat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych dodal, že účet byl uzavřen, když jsem požádal o OVĚŘENÍ KYC, abych měl připravené papíry. Doslova bez varování a až poté, co jsem hrál hodně peněz. Vše je v pořádku, pokud platíte.

Automaticky přeloženo:
geosummoner02
před rokem

Ahoj,

Takže vy a váš bratr jste používali stejnou kartu k provádění vkladů v kasinu, nemám pravdu?

Toto je bohužel docela běžné pravidlo, které jste oba porušili. Nikdy nepoužívejte možnosti platby někoho jiného, protože pokud tak učiníte, kasino to považuje za podvod, jak nyní zjistíte.

V reklamaci jste tuto závadu přehlédli. Proto budu aktualizovat Tomáše.

Kromě toho se kasina hodlají chránit před zneužitím bonusů. Za normálních okolností je vytváření více účtů v rámci stejné domácnosti nebo používání stejné IP adresy v rozporu s pravidly. S takovou praxí nesouhlasíme jednoduše proto, že každý případ by měl být posuzován samostatně. Rozhodující je, zda hráč/hráči získali nespravedlivou výhodu nad kasinem vytvořením více účtů nebo hraním v jedné domácnosti. Abych byl upřímný, zakázat hráčům zakládat účty ve stejné domácnosti je docela špatné rozhodnutí, protože nikdo ani neví, kdo další z celé domácnosti případně hraje v jakémkoli kasinu.

Váš případ je v několika ohledech jiný, ale Tomáš jistě pomůže najít férový přístup.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko,

Děkuji za laskavou odpověď. Prošel jsem si obchodní podmínky a také jsem si s bratrem potvrdil, že má účet v jiném kasinu, které patří do stejné skupiny. V případě, že je potřeba název kasina, mohu poskytnout. Můj bratranec na druhé straně měl účet v tomto kasinu, ale byl zablokován (jak jsem zmínil na jeho žádost) v červenci 2022. S mým bratrancem máme stejné jméno a příjmení, což může být divné, ale můžete za to vinit naši rodiče. Moje otázka nyní zní takto: Máte dva účty, jeden, který byl zablokován před půl rokem a jeden, který byl vytvořen poměrně nedávno. Existuje šance, že je lze považovat za duplikáty? A dá se to v případě mě a mého bratra považovat za duplicitní účty? Pokud ano, nemělo by mi kasino poskytnout více informací? A proč nebyl šek proveden během vkladů (protože jsme sdíleli platební metodu) a až po uložení velkého množství peněz a až po žádosti o výběr? V obchodních podmínkách je uvedeno, že v případě duplicitních účtů jsou všechny transakce považovány za neplatné. Znamená to, že i mé vklady jsou považovány za neplatné? Omlouvám se za dlouhý email, ale nevím si rady. Opakuji, že jediným použitým bonusem byl uvítací bonus, který byl ztracen. Všechny zisky byly výsledkem běžného vkladu bez bonusů. Oceňuji pomoc. V případě potřeby mohu také poslat přepisy chatu s CS, kde mi bylo řečeno, že mi budou proplaceny mé výběry, ale poté nebyly podniknuty žádné kroky.

Automaticky přeloženo:
geosummoner02
před rokem

Vážený geosummoner02,

Kasino může mít jiný názor na to, co je v rozporu s jeho podmínkami, ale vždy máme v úmyslu prosadit to, co je spravedlivé. Proto jsem zmínil, že každý případ by měl být řešen samostatně a měly by být brány v úvahu všechny aspekty. Věřím, že základní informace lze najít mezi ostatními pravidly kasina, ale souhlasím, že to může být past pro běžné hráče. Kasino by tedy mělo opět rozhodnout, zda tyto účty byly vytvořeny za účelem zneužití bonusů nebo získání nespravedlivé výhody.

Dále neznám jediné kasino, které by ověřovalo hráčský účet před provedením vkladu. Většina hráčů by jistě šla do jiného kasina, kde mohou vkládat peníze a hrát okamžitě. Každý hráč potvrdí souhlas s pravidly v okamžiku provedení registrace, hráči by si měli opravdu přečíst všechny podmínky, aby se předešlo budoucím problémům. 🙁 To znamená, že pokud si přečtete, že kasino zakazuje používat stejnou IP adresu nebo hráče ze stejné domácnosti, vstoupil bych do chatu a informoval kasino, že žiji např. se 6 členy rodiny, takže nemám ponětí, zda někdo z mých příbuzných hraje v toto kasino používá stejnou IP adresu. Pak udělejte printscreen s odpovědí🙂 - není ideální, já vím. Nyní máte tuto zkušenost a mám pocit, že takový přístup vás může ušetřit dalších komplikací, protože nežijeme v ideálním světě, taková opatrnost může trochu pomoci.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od 16.2.2023 vybírám a stále jsem nedostal peníze

Automaticky přeloženo:
5w2pzt8stx
před rokem

Ahoj,

Myslím, že by bylo nejlepší nyní citovat z vaší stížnosti :

"...pamatujte prosím, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobeno nedokončené ověření KYC nebo vysoký objem žádostí o výběr.

Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní po žádosti o výběr.


Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Doufejme, že další pomoc nebude potřeba 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro začátek jsem s vkladem 100 + 100 bonusem musel udělat obrat 14 000 eur, aby částka šla do reálného zůstatku jak se říká. Mám obavy z odstoupení od smlouvy, protože jsem četl mnoho stížností ve fázi zpracování 2-3 týdnů a další, že byly ztraceny (ne, nevím kolik je pravdivých), ale je pro odstoupení povinná identifikace?

Automaticky přeloženo:
thanoslapou
před rokem

Ahoj!

Gratuluji k vsazení takové sumy! Myslím, že by ses měl trochu uklidnit. Podívejte se na pověst a stížnosti kasina – kliknutím na tento odkaz . Ono to vlastně není tak špatné, ani jedna nevyřešená stížnost. 🙂

Už jste prošli ověřením? Pokud ne, zaměřil bych se zatím na to.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, posledních 25 dní jsem se snažil vybrat 500 eur na slotpalace, provedl jsem normální identifikaci, ale pokaždé, když vyberu, uběhly 3 dny a zrušili to s odůvodněním, že to byl problém s některými poskytovatel, může mi někdo pomoci?

dík

Automaticky přeloženo:
pmichas
před 9 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že máte problémy s kasinem. Myslel jsem, že jste otevřeli stížnost, což je v tomto případě dobrý krok.

Pokud jde o váš výběr, komunikovali jste o tom s kasinem? Zkoušel jsi se zeptat, v čem přesně byl problém? Myslím, že to bylo příliš dlouho na to, aby vám kasino vysvětlilo, co se přesně děje.

Vzhledem k tomu, že jste podali stížnost, bude pro Nicka důležité mít informace, které potřebuje, aby mohl pokračovat.

Zatím nám však nezbývá nic jiného, než čekat, zda se k nám nedostanou nějaké užitečné informace. Pokud kasino odpoví, nebo zjistíte něco nového, neváhejte a dejte nám vědět.

Doufám, že tento případ dopadne dobře a přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nehrajte v tomto kasinu. Už je to více než měsíc a stále nemohu dokončit ověření. Je to k smíchu, pořád po mně žádají nové doklady. Provedl jsem ověření mnoha kasin a nikdy jsem nic takového neviděl. Nyní mě žádají, abych jim do měsíce poslal všechny své transakce. Prostě nemají v úmyslu mi dát moje peníze.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky