FórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od quett18
|
25681 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Vytvořil jsem si účet u Rollingslots a byl pozitivně ověřen. Po nějaké době jsem požádal podporu, aby mi zaslala mé osobní údaje a transakční historii všech vkladů a výběrů. Mám na to právo a kasino mi ho musí poskytnout, ze zákona na to mají 30 dní. Už 4 měsíce jsem nedostal odpověď. To vás nutí přemýšlet. Kasino má právo požadovat cokoli, pokud jde o výběr výher. Ale jinak to nejde. S pozdravem."

Automaticky přeloženo:
robertkuczera4859
před 7 měsíci

Kasino vám vůbec neodpovědělo? To je ale opravdu divné, protože jsou zde na fóru skutečně dost aktivní, jak můžete vidět v tomto vláknu. Můžete si být nějakým způsobem jisti, že obdrželi váš e-mail, kde jste o tyto informace požádali, nebo jste je zkusili znovu kontaktovat? Jen se snažím zjistit, co se mohlo stát, víš.🤔

Je nám opravdu líto, s tímto problémem vám nemůžeme nijak pomoci.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prosím, e-mail byl odeslán 25. prosince bez odpovědi a další požadavek 17. ledna. Nechápu, čeho se bojí. Jsou to legální kasino, jak tvrdí, a mohou nabízet své služby v celé EU. Dodnes jsem nedostal a nedostal odpověď. file

Automaticky přeloženo:
robertkuczera4859
před 7 měsíci

Chápu. Jen doufám, že se s nimi budete moci nějak, opravdu spojit. Přeji vám vše nejlepší a je mi opravdu líto, jak jsem řekl, tady vám nemůžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
robertkuczera4859
před 7 měsíci

Vážený robertkuczera4859 ,

Jako online kasino fungující na základě licence Curaçao chceme zajistit jasnost našeho přístupu k ochraně údajů. Zatímco předpisy Curaçao sdílejí podobnosti s principy GDPR, je důležité si uvědomit, že určité specifické požadavky, jako jsou oznámení o zpracování dat, nemusí platit.

Chceme vás ujistit, že bezpečnost a soukromí dat našich zákazníků bereme vážně. Jak je uvedeno v našich Podmínkách a podmínkách, zavazujeme se udržovat vaše informace v bezpečí a důvěrné. Je však důležité si uvědomit, že nemusíme být povinni sdělit požadované informace nebo je poskytnout orgánům třetích stran bez oficiální žádosti. Navíc, protože byl váš účet uzavřen, nemusíme být povinni uchovávat určitá data.

Pokud hledáte informace o svých vkladech a výběrech, doporučujeme zkontrolovat výpisy platebních metod, protože tyto záznamy obvykle poskytují podrobnosti, které hledáte. Případně se s žádostí o další pomoc neváhejte obrátit na svého poskytovatele plateb.

Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 7 měsíci

Žádost o svá data jsem odeslal 25. prosince 2023. Účet byl uzavřen v polovině března 2024. Již více než 3 měsíce jsem od vás nedostal odpověď. Pošlete mi prosím snímek obrazovky, jak dlouho potřebujete uložit data hráčů. Nerozumím tomu, jste legální kasino se všemi licencemi, ale nechcete vydat doklad. Každý si odpoví sám proč. Pozdravy filefile

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Hej Romi, proč jsi odmítla moji recenzi? Takhle podporujete tato kasina, která lidem neplatí ani malé částky? Myslíte si, že je v pořádku čekat 1 týden na platbu 130 $? 😁 Myslel jsem, že vaše stránky jsou vážné. Pokud vás trápí pravda, můžete mi dát vědět a já odstraním všechny recenze a stížnosti.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 6 měsíci

Ahoj, kdy mi zaplatíte? Uplynulo 7 dní a odeslal jsem všechny ověřovací dokumenty, včetně snímku obrazovky pro kontrolu neplatnosti z mé banky. Je to směšné! 😳

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Ahoj belloeltone249,


Děkujeme, že jste se s námi podělili o své zkušenosti.

Vezměte prosím na vědomí, že před zpracováním žádosti o výběr musí váš účet plně projít ověřovacím postupem. Cílem je chránit vás a váš účet v budoucnu.

Prosíme vás, abyste si překontrolovali poslední e-mail z našeho finančního oddělení, který vám byl dnes zaslán, a řídili se pokyny ohledně toho, jaké přesné dokumenty je třeba předložit.


Děkuji za pochopení,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 6 měsíci

Ahoj,

Minulý týden jsem nahrál kontrolu neplatnosti. Dnes jsem znovu odeslal e-mail se snímkem obrazovky kontroly neplatnosti na e-mailovou adresu kyc. Odeslal jsem všechny požadované dokumenty. Také jsem použil interac, takže nic z toho není vyžadováno, ale splnil jsem to. Zdržovat tak malé množství není chytrá taktika. Vaše kasino bude vypadat, jako by nemohlo platit.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Milý belloeltone249


Děkujeme, že jste se podělili o své zkušenosti, které jste měli v našem kasinu. Náš tým se omlouvá za nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.

Rádi bychom vás upozornili, že všechny finanční postupy jsou včas revidovány.

Upozorňujeme, že naše finanční oddělení pracuje od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 GMT+3.

Pokud máte dopis, který zůstal nezodpovězený, znamená to, že na něj od pondělí dostanete od našeho finančního oddělení řádnou odpověď.

Prosíme vás, abyste dodržovali všechny pokyny našeho oddělení, abyste mohli své prostředky vybrat rychle a efektivně.

Jakmile budou poskytnuty všechny dokumenty, obdržíte potvrzovací e-mail od finančního oddělení a výběr bude zpracován po úspěšném ověření.

Mějte prosím na paměti, že postup ověření účtu je společný pro všechna kasina.

Opravdu se omlouváme, že vaše zkušenost neproběhla hladce, ale tyto kroky jsou nezbytné k ochraně vašeho účtu a k tomu, abyste si byli jisti, že patří vám a používáte jej pouze vy.


S pozdravem,

Rolling Slots Casino

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 6 měsíci

K; Asi počkám do příštího pátku lol. Užij si víkend! 😁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hej Romi, proč jsi odmítla moji recenzi? Takhle podporujete tato kasina, která lidem neplatí ani malé částky? Myslíte si, že je v pořádku čekat 1 týden na platbu 130 $? 😁 Myslel jsem, že vaše stránky jsou vážné. Pokud vás trápí pravda, můžete mi dát vědět a já odstraním všechny recenze a stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Vaše recenze byla zamítnuta, jen abychom vám dali šanci získat od nás nebo dokonce od kasina nějakou pomoc. Jak vidím v tomto vlákně, zástupce kasina dokonale vysvětlil situaci, takže doufám, že váš problém bude brzy vyřešen. Dejte nám prosím vědět, jak se to bude vyvíjet, a pokud máte stále zájem, napište o této zkušenosti novou recenzi. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi, žádný strach!

Meh, kasino bohužel není hvězdné, ale nebudu se obtěžovat s recenzí. Je jasné, že čekat 2 týdny pod záminkou ověření je obrovská chyba. Jediné, co dělají, je odhánění zákazníků. Každopádně jejich ztráta.

Děkuji za Vaši odpověď!

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Klidně zanechte ještě jednu recenzi popisující vše důležité, předpokládám, že by se mohla hodit i dalším hráčům. Takže kdykoliv. 🙂

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 6 měsíci

Milý belloeltone249


děkuji za vyjádření vašeho názoru. Rádi bychom se omluvili za to, že vaše zkušenost v našem kasinu nebyla hladká.


Náš tým by vás rád informoval, že váš účet byl dnes úspěšně ověřen naším finančním oddělením a po šetření náš tým zjistil, že vaše transakce výběru byla dnes úspěšně dokončena, gratulujeme! Také naše finanční oddělení vás o této platbě informovalo e-mailem. Doporučujeme vám zkontrolovat svou e-mailovou schránku.


Náš tým zákaznické podpory je vždy k dispozici, aby našim zákazníkům pomohl. Stačí otevřít naši webovou stránku a zadat svůj požadavek do chatu a jeden z našich zástupců podpory se o váš požadavek postará.


Děkujeme za trpělivost a pochopení,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Jen čekám na svou platbu. Vypadá to, že to pošlou, možná zítra.

Jako muppet gambler není v pořádku, abych já nebo kdokoli čekal 2 týdny, a to ani na ověření.

Vypadají jako malé kasino, takže je nebudu přetěžovat recenzemi, které by jim mohly způsobit větší škodu.

Ale není to v pořádku, imo. Pravděpodobně bych se vrátil a všechno ztratil, kdyby to Rolling i MrBet zpracovali včas lol. Teď si nejsem tak jistý!

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 6 měsíci

Ano, děkuji, viděl jsem e-mail a problém bude zpracován jednoho z těchto dnů.


aktualizace: Právě bylo zpracováno.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

zdá se, že Mr.Bet poslal platbu dnes konečně. Nyní svou stížnost uzavřu. Dík!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Šel jsem aktualizovat stížnost, ale Nick má můj starší příspěvek na Čeká na schválení po dobu 4 dnů nebo tak něco, takže k němu nemohu přidat. Můžete dát Nickovi vědět, že jsem dnes obdržel svou platbu, aby mohl aktualizovat stav? Nedovolí mi to komentovat nebo aktualizovat. Díky moc! ❤

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky