FórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od quett18
|
27037 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
Sp1n1991
před 8 měsíci

Dobrý den, Sp1n1991!


Děkujeme, že jste si našli čas a podělili se s námi o své zkušenosti. Jsme nadšeni, že váš proces ověření byl rychlý a že považujete náš výplatní systém za efektivní.

Velmi si vážíme vaší trpělivosti a porozumění a jsme odhodláni zajistit, aby vaše žádosti o výběr byly zpracovány rychle.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory.


S přátelským pozdravem,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den...dobře žádost o platbu již byla zpracována. Tehdy jsem také obdržel potvrzovací email, ale peníze nikdy nedorazily.


Opravte mě, právě mi přišlo nové potvrzení.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vidím, že by se to mělo v blízké budoucnosti změnit a pravděpodobně byste měli dostat peníze podle toho, co kasino říká.

Tak doufám, že to bude co nejdříve a až se to stane, dej vědět. 🙂 ☘️👍

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file

Už 48 hodin čekám na výběr. Bohužel není výplata každých 48 hodin 🙁

Automaticky přeloženo:
Sp1n1991
před 8 měsíci

Vážený Sp1n1991,


děkujeme, že jste se s námi podělili o své zkušenosti.


Omlouváme se v případě, že došlo k nějakým nepříjemnostem, a chápeme, že proces odstoupení od smlouvy může být delší, než se očekávalo.


Po důkladné kontrole vašeho účtu můžeme potvrdit, že vaše poslední úspěšná platba proběhla včera, a pokud jde o náš systém, můžeme potvrdit, že váš další výběr je naplánován na dnešek.


Náš tým vás žádá, abyste počkali na potvrzovací e-mail ohledně vaší platby, který obdržíte ihned po úspěšném výběru. V případě, že máte další otázky týkající se finančních procesů, můžete se vždy obrátit přímo na naše oddělení KYC prostřednictvím e-mailu.


Děkujeme za pochopení a trpělivost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Doufám, že čekám od 8. února. Ale je fajn, že potvrzení přišlo emailem. Teď už chybí jen peníze...


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 8 měsíci

Pro mě to dorazilo následující pracovní den s RapidTransfer

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 8 měsíci

každý pracovní den jeden výběr nebo? to je v pořádku a pěkné ❤

Automaticky přeloženo:
Sp1n1991
před 8 měsíci

Vážený Sp1n1991,


děkujeme, že jste se s námi podělili o své zkušenosti.


S ohledem na okolnosti se mohou platební podmínky RollingSlots a podmínky výběru pro každý postup lišit v závislosti na způsobu výběru, stavu účtu a dalších možných faktorech ovlivňujících proces výběru.


Včera jste již obdrželi výběr od našeho finančního oddělení a váš další je naplánován na dnešek a budete informováni e-mailem o výsledcích ihned po úspěšné výplatě.


Mějte na paměti, že stav svého výběru můžete kdykoli zkontrolovat na kartě Historie. Chcete-li získat další podrobnosti o stavu výběru, můžete vždy kontaktovat finanční oddělení e-mailem.


Velmi si vážíme vaší trpělivosti a porozumění a jsme odhodláni zajistit, aby vaše žádosti o výběr byly zpracovány rychle.


S přátelským pozdravem,

Zástupce kasina Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Doufám, že čekám od 8. února. Ale je fajn, že potvrzení přišlo emailem. Teď už chybí jen peníze...


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Máte pro nás třeba nějakou aktualizaci? Dostali jste peníze?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Seno ještě ne, ale den je ještě mladý.

S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Bohužel zatím nic nového.

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 8 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Uvědomte si prosím, že pokud cítíte, že potřebujete naši pomoc, jsme tu pro vás.🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Možná zde kasino odpoví. Od poloviny roku 2023 mám účet v kasinu Rollingslots. Začátkem prosince jsem napsal na podporu, abych mi poslal své osobní údaje a celou historii vkladových a výběrových transakcí (GDPR) (Rodo). Uplynuly čtyři měsíce a nedostal jsem nic. Nic z toho jsem nedostal. Pokud vím, kasino mi musí zaslat informace do 30 dnů. Žádost jsem poslal znovu začátkem března a neudělal jsem to. Nic jsem nedostal. Psal jsem i komisi, která licence vydala, ale stále nic. Prosím o pomoc v mém případě. Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno......

Nyní je to týden, co jsem obdržel další potvrzení e-mailem, že má platba byla kladně zpracována. (Zažádal jsem o něj již 8. února 2024, ale nikdy jsem nedostal žádné peníze) Bohužel zatím nic nepřišlo. Je to škoda, myslel jsem, že tentokrát to vyjde.

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 7 měsíci

Ahoj cjaitner87,

Dovolujeme si upozornit, že zpoždění bylo způsobeno technickou záležitostí na straně poskytovatele platby.

Ujišťujeme vás, že náš tým s nimi již navázal kontakt a aktivně pracuje na rychlém vyřešení případu.

Upřímně se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a děkujeme za trpělivost a pochopení během tohoto procesu.

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory.


S přátelským pozdravem,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Možná zde kasino odpoví. Od poloviny roku 2023 mám účet v kasinu Rollingslots. Začátkem prosince jsem napsal na podporu, abych mi poslal své osobní údaje a celou historii vkladových a výběrových transakcí (GDPR) (Rodo). Uplynuly čtyři měsíce a nedostal jsem nic. Nic z toho jsem nedostal. Pokud vím, kasino mi musí zaslat informace do 30 dnů. Žádost jsem poslal znovu začátkem března a neudělal jsem to. Nic jsem nedostal. Psal jsem i komisi, která licence vydala, ale stále nic. Prosím o pomoc v mém případě. Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, bohužel nejsme schopni vyřídit stížnosti související s problematikou GDPR. Pokud si přejete pokračovat ve svém případu, doporučuji vám místo kontaktování Casino.Guru kontaktovat příslušné orgány. Zatímco se náš tým vždy snaží pomáhat hráčům, kteří byli postiženi nekalými praktikami kasin, zákony GDPR jsou mimo naši oblast odborných znalostí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno......

Nyní je to týden, co jsem obdržel další potvrzení e-mailem, že má platba byla kladně zpracována. (Zažádal jsem o něj již 8. února 2024, ale nikdy jsem nedostal žádné peníze) Bohužel zatím nic nepřišlo. Je to škoda, myslel jsem, že tentokrát to vyjde.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, vidím, že kasino odepsalo, že problém je na straně poskytovatele plateb, tak snad své peníze brzy uvidíte. Pokud se tak ale nestane, můžete nám dát vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

držet krok? Nebojte se, jsem velmi vychlazený chlap 😉. Neměli byste zapomínat, že jste nečekali týden, ale už od 8. února. 🙂. Ale počkejte a pijte čaj

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 7 měsíci

Dobře, děkuji za informace. Bylo by dobré, kdybyste něco takového dostali jako odpověď na e-maily místo toho, aby vůbec nic 🙂. Nicméně díky za info

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 7 měsíci

Máte nějaké novinky, prosím? Nezapomeňte nám dát vědět.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky